Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Peki bunun sonu nereye varır? Yani tekeri geri ala ala teker sona yapışınca durum ne olur?
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Peki bunun sonu nereye varır? Yani tekeri geri ala ala teker sona yapışınca durum ne olur?
kesınlıkle zıncırın değişmesı gerekır,
bakla alınsa olmazmı,
olur tabii,
ama şöyle bir sorun ile karşılasabılırsın,
zıncır uzarsa n'olur,
bakla aralarındakı mesafe artar,
dişlideki dişlerın araları sabıt oldugundan uzayan zıncır dişliyi yer,
belırlı zaman sonrasında o dişli komple biter ve yolda bırakır senı,
zıncır değiştiği zaman mümkün oldukça dişlilerde değişmelidir,
mümkün oldukça diyorum eğer zıncırden bakla eksıltmemışsen değişmemesi gerekebilirde...
yani zıncır daha fazla gerılemedıgı zaman durumun ve işin elvermediği şartlarda,
zincirden bakla alınıp,
zincir kısaltılabilir...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Bugün dediklerinizi yaptım. Zinciri gerdim. Tabii çok germedim. Yani arka maşaya zincir değmiyor. Denemesini yaptım, düşük devirde gazı bıraktığım zaman, bayır aşağı bayır yukarı hiç zincir sesi yok.
Yalnız birşey farkettim, arka dişlide boşluk vardı. Motor orta sehpada viteste iken arka tekeri ileri giri kımıldattığımda arka dişli tak tuk vuruntu yapıyordu, vidaları da elle oynatılacak kadar gevşemişti. bunları sıktım, sorun halloldu.
Yalnız arka tekerde hafif boşluk var, bu normal midir?
sen rulmanlara bi göz at daglılmış olbilir
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
teknik konularada yine pek çok şey öğreniyıruz bu aralar ne mutlu bize.yakında motoru artık kimse servise de götürmez hehe )
aynn valla herkes kendi işini görecek ne güzel işte motorun garantisi biziz abi
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
lastiği sağa ve sola hareket ettirincemi boşluk var yoksa ileri geri yapıncamı,
sağa lola yapınca boşluk varsa,rulman değişmesi gerekir, ve sende yapabılırsın bunu sen yaparsa 15 ytl den fazla tutmaz kalıtelısı olur,
servıs fazla fıyat ceker,
ilerı gerı yapınca sorun varsa,
bunun nedenıde KAPLİN LASTİKLERİ denılen lastıklerdendır,
tanesı 1 ytl 4 adet bulunur,
kendın yapabılırsın ,
servıs ek ücret alabılır bundanda.
Kolay Gelsin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
serkan abi bide sen plakayı yeni çıkarttın senin plaka bu kadar cillop deyildi ama çok güzel olmuş
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
yok kardeşim ben plakayı yenı cıkartmadım:D
tabelacıda bastırdım:d:d
_______________----------------____________________----------------_____________________________
motoruma radyatör taktım
belki görmek istersniz,
artık grenajlar takılı iken ön kısımdan bakılınca şasi görünmeyecek,
işte buyrun resimleri...
nasıl iyimi kötümü duruyor...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
avet örnekleri aldık uygulamaya geçelim hemen
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
Maşallahın var serkan abi hayırlı günlerde kullanman dilegi ile
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
eyw dostlarım,
tesekkurler,
umarım beğenmişsinizidr...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Rulman dağılması gibi değil zannedersem
Öyle gözüküyor, herkes usta olacak
Hayır hayır sağa sola boşluk yok. Tekerin tabii hareket yönüne ileri geri yapınca boşluk var. Yani motor orta sehpada ve 1. viteste zinciri elime giydiğim eldivenle sımsıkı tutuyorum, tekeri ileri geri yapınca 2-3 cm ileri geri hareketi var. Belki bu kadarı normal olabilir, ama bilemiyorum. Sizinkilerde de var mı bu kadar boşluk?
o boşluk normak dede var zaten,
dediğim gibi ,kaplin lastıklerı vardır jant'ın dişlisinin alt kısmında,
o boşluk onlardan oluşuyor,
sadece racer de değil neredeyse her motorda vardır o boşluk,
dişli direct jant'a bağlı değildir yani,
sıkılacak bişiy değil yani,
yinede sen anahtarların var ise,
içinde neler oldugunu tanıak adına,
bır gun kmple sök arka jant'ı neyi nereden çıkarttıgına dikkat et yeterli,
......
Kolay Gelsin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Arkadaşlar motrumun boyası orj' dir Koy Bakalım Kalıbını Nasılmışsın stikerları söktügüm yerler hala belirgin sadece depoya sprey sıktım kedi tırnak atmış derinden cizmiş bende sprey sıktım şuanda' motoru söktüm isteyene resim atarım boya orj'dir yalan konuşmamı gerektirecek bi konu göremiyorum ben ilgilendiginiz için teşekkür ederim....Ben motorumdan cok memnunum dedigim gibi 15 günlükken aldım ve 6 ay oldu ve sadece beni 1 kere yolda bıraktı oda debriyaj teli koptu
arkadaşım kay motorunun gündüz çekilmiş fotoğraflarını
o zaman gece çekildiğinden öyle görünüyor
bide motoruna bi laf demedik gayet güzel ve hoş olmuş yanlış anlaşılmasın fotoğraftan fotoğrafa fark var
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
sonuş itibarı ile belki orj diyebilirsin ama,
motor boya tazelenmış sonuçta,
motorun rengi orj MAT SİYAHtır...
tamam allah var yukarıda yalan diyecek değiliz,
güzel motorun var,
allah nazardan saklasın,
ama boya tazelendi diye yazabılırdın,
ister boyacı boyasın istern sen sprey ile boya,aynı kapıya çıkar,
orj öyle metalıik (parlak) siyahı yok,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
teşekkür ederim .
dostum sen olayı yanlış anlamışsın senin kimse motoruna kötü demedi ki aksine her arkadaşımız öğdü benim dikatimi çektigi için ben de arkadaşlara sundum bunda yanlış bi durum oldugununda sanmıyorum güzel makina hazırlamışsınız
ama o boyada rutuşlar yapılmış. bunu Söyledi diyer arkadaşlarım da bundada haksızsınız demessin heralde...
Emeğine sağlık façası kral bi makina hazırlamışsınız ve sunmuşsunuz iyi sürüşler dilerim...
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
teşekkür ederim
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)