Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
09 Ekim 2008, 21:14
#2981
Reklamlar
-
10 Ekim 2008, 00:36
#2982
TRAkonya kardeşim nekadr güzel işte buradaki bilgileri göz önünde bulundurarak motor almışsın ozman sende bilgilirini aktar ki olacak ollanların kararında ettik olur
Yani topice iştirak ederseniz mutlaka birileri sizin sayanizde katılımcı olup olmama kararını alacakcalar
Saygı ve Sevgimizi yolluyoruz. Bilgi ve tecrübelerinizi bekliyoruz
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
10 Ekim 2008, 01:03
#2983
Trakonya adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar racer topiğine yada diğer topiklere yazı yazmadan da katılanlar vardır herhalde, sayıları az da olsa...
Ben de bunlardan biriyimdir.
Ama bunun nedeni yazılanları okuyarak birşeyler öğrenmektir.
Mesela ben kendi motorumu racer topiğini okuyarak, bilgi edinerek almaya karar vermiştim.
kesınlıkle dostum sana katılıyorum,
illaki motorunun incelediğin topıc'tekılerden olması şart değildir,
pek çok motorun imalat tarzı ve sorunları aynıdır,
başkalarının başına gelmış olan bir şeyi buradan okuyarak çare bulunulan bişeylerden senınde başına gelebılır,
bu şekılde sende canını sıkmadan giderebilirsin,
kaldıki senın motorun zaten racer'ın naket cınsi:D
motorun ynı yane grenaj farkı var,
bire bir sorunlar senınkısı ile aynı olur zaten,
yani yardımı dokunacaktır sanada bu topıc'in...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
10 Ekim 2008, 12:00
#2984
hehe yaw topa tutmuşsunuz walla beni.
ama buralardayım artık daha sık şekilde
-
10 Ekim 2008, 14:37
#2985
herkese selam tekrardan epidir yoktum geldim.
geçen okula kayıt yenilemeye gittim, ben nasılsa kalmışımdır diye plan yapmıştım ama adam 4. sınıftan ders alabilirsin dediğinde buruk bi sevinç yaşadım. bu demekki daha çok okula gitmem gerekio ve belkide motor planlarıma kazık sokuo grrrrrrrrrrr hade bakalım hayırlısı
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
10 Ekim 2008, 15:07
#2986
motorumdaki devir benim için bir nabız atması demek ...sakın atmaya devam .
slm moto çipiçiler sakın gaz kesmeyin eyithttp://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/icon_rolleyes.gif
içi olun kazasız belasız hızlar.
-
10 Ekim 2008, 21:40
#2987
dumanxtr adlı üyeden alıntı
TRAkonya kardeşim nekadr güzel işte buradaki bilgileri göz önünde bulundurarak motor almışsın ozman sende bilgilirini aktar ki olacak ollanların kararında ettik olur
Yani topice iştirak ederseniz mutlaka birileri sizin sayanizde katılımcı olup olmama kararını alacakcalar
Saygı ve Sevgimizi yolluyoruz. Bilgi ve tecrübelerinizi bekliyoruz
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
kesınlıkle dostum sana katılıyorum,
illaki motorunun incelediğin topıc'tekılerden olması şart değildir,
pek çok motorun imalat tarzı ve sorunları aynıdır,
başkalarının başına gelmış olan bir şeyi buradan okuyarak çare bulunulan bişeylerden senınde başına gelebılır,
bu şekılde sende canını sıkmadan giderebilirsin,
kaldıki senın motorun zaten racer'ın naket cınsi:D
motorun ynı yane grenaj farkı var,
bire bir sorunlar senınkısı ile aynı olur zaten,
yani yardımı dokunacaktır sanada bu topıc'in...
Sağolun arkadaşlar haklısınız Birde işlerim dolayısıyla internete çok fazla zaman ayıramıyorum. Bu yüzden bi görünüp bi kayboluyorum. Eğer motoru sorarsanız ben motordan memnunum. İyiki de almışım diyorum. Şu an 3500 km de
Tek sorunum ise zincir gevşemesi. Bu zincir niye sürekli gevşer? 2500 de bir servise götürüyorum, fakat daha servis süresi gelmeden zincir gevşiyor. Bu hep böyle gevşer mi? Gerçi ben biraz da yeni olmasına bağlıyorum,parçaların birbirine uyumu filan... Ondan mıdır acaba?
Ama motor çok seri, buna diyecek yok! Tüm viteslerini sonuna kadar kullanabiliyor. Saygılar
-
11 Ekim 2008, 01:07
#2988
Gonzales34 adlı üyeden alıntı
hehe yaw topa tutmuşsunuz walla beni.
ama buralardayım artık daha sık şekilde
Hallaha bu habere sevindim işte artık You welcomed diyebiliriz yani sanada
SAd0 adlı üyeden alıntı
herkese selam tekrardan epidir yoktum geldim.
geçen okula kayıt yenilemeye gittim, ben nasılsa kalmışımdır diye plan yapmıştım ama adam 4. sınıftan ders alabilirsin dediğinde buruk bi sevinç yaşadım. bu demekki daha çok okula gitmem gerekio ve belkide motor planlarıma kazık sokuo grrrrrrrrrrr hade bakalım hayırlısı
kamil kardeşim al işte motorunu okula gider gelirken paşa paşa Kullanırsın oda olmazsa yaza dogru beraber alırız topice iki gıcır racer fotolarıyla gireriz
[[[[[[Kawasebo Vallaha ben nedemek istedigini çözemedim biraz daha açık yazarsan sevinirim saygılar.]]]]]
Trakonya adlı üyeden alıntı
Sağolun arkadaşlar haklısınız
Birde işlerim dolayısıyla internete çok fazla zaman ayıramıyorum. Bu yüzden bi görünüp bi kayboluyorum.
Eğer motoru sorarsanız ben motordan memnunum.
İyiki de almışım diyorum.
Şu an 3500 km de
Tek sorunum ise zincir gevşemesi. Bu zincir niye sürekli gevşer? 2500 de bir servise götürüyorum, fakat daha servis süresi gelmeden zincir gevşiyor. Bu hep böyle gevşer mi? Gerçi ben biraz da yeni olmasına bağlıyorum,parçaların birbirine uyumu filan... Ondan mıdır acaba?
Ama motor çok seri, buna diyecek yok! Tüm viteslerini sonuna kadar kullanabiliyor. Saygılar
Vallaha bu zincir olyına bi çözüm bulan varsa yazsın hep birlikte ögrenelim herkes kurtulsun şu derten bi çok arkadaışımda var bu gevşeme olyı ne yapılırsa sorun giderilir
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
11 Ekim 2008, 02:30
#2989
dumanxtr adlı üyeden alıntı
Vallaha bu zincir olyına bi çözüm bulan varsa yazsın hep birlikte ögrenelim herkes kurtulsun şu derten bi çok arkadaışımda var bu gevşeme olyı ne yapılırsa sorun giderilir
arkadaşlar ben bi ara çözüm bulmuştum,
zıncıre gerdırme yapmıştım,
fakat kullanılan gerginın rulmanları aşırı dönmeden dağılıyor,
tanesıne 7 lıradan aldıgım yüksek devir rulmanları kullandım,
onlarda çok ses vermeye başlayınca iptal ettim,
son zamanlarda zircir dişlileri iptal edip triger kayış kasnak sistemine çevirmeyi planlıyorum,
malıyet zincir dişli malıyetı ile neredeyse aynı,
sessiz olarak ama incelıklerı var bu işinde işte,
zıncır gıbı değil,
kayış kompledır,
çatalın sokulmesı lazım sorun esnasnda (kopma sıyırma,diş atma vs,)
bakalım eğer aklıma takılan sorunlar ile karşılaşmayacağım konusuna çare bulursam,
ben kayışa döneceğim,
kısmet diyelim,
ama zıncırlerınız gevşer,
çaresi ise çok kaliteli zincir,ve motora tek binip çok zorlamamanız...
hayırlı geceler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
11 Ekim 2008, 11:33
#2990
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben bi ara çözüm bulmuştum,
zıncıre gerdırme yapmıştım,
fakat kullanılan gerginın rulmanları aşırı dönmeden dağılıyor,
tanesıne 7 lıradan aldıgım yüksek devir rulmanları kullandım,
onlarda çok ses vermeye başlayınca iptal ettim,
son zamanlarda zircir dişlileri iptal edip triger kayış kasnak sistemine çevirmeyi planlıyorum,
malıyet zincir dişli malıyetı ile neredeyse aynı,
sessiz olarak ama incelıklerı var bu işinde işte,
zıncır gıbı değil,
kayış kompledır,
çatalın sokulmesı lazım sorun esnasnda (kopma sıyırma,diş atma vs,)
bakalım eğer aklıma takılan sorunlar ile karşılaşmayacağım konusuna çare bulursam,
ben kayışa döneceğim,
kısmet diyelim,
ama zıncırlerınız gevşer,
çaresi ise çok kaliteli zincir,ve motora tek binip çok zorlamamanız...
hayırlı geceler...
O dediğiniz kaliteli zincirle bu sorun çözülür mü acaba? Fiyatı ne kadardır bu zincirin? Nerede satılır?
-
11 Ekim 2008, 13:20
#2991
tşkler serkan abi gerçek ten zincirden kayışa geçersen eger performansada düşüş olma iktimali yüksek degil mi _?
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
11 Ekim 2008, 18:04
#2992
dumanxtr adlı üyeden alıntı
tşkler serkan abi gerçek ten zincirden kayışa geçersen eger performansada düşüş olma iktimali yüksek degil mi _?
yok kardeşim kasnak ebatları(çapı) dişliler ile aynı olacak,
yani çekışten ve süratten düşmez motor,
ama şu bir gerçekki,
racer 200 motorumuzda fabrıkasyon sıkıntısı var,
motora atoruldugu zaman zıncırde 2 mm gevseme olusuyor,
bırde artçı ile binildiği zaman bu daha fazla oluyor,
buda kayış esnasında sıyırma diye tabir edilen sorunu ortaya cıkartıyor,
yani bakalım eğer soruna çağre bulabılırsek ''ki araştırıyorum''
kayış yapacağım,
__________________________________________________ _______________________
TRAKONYA
arkadaşım,kalıteli zinciri aksesuarcılarda bulabilirsin,
kendi orjınal çıkarttıgın zıncırının baklalarını say ve sayısı ile iste,
her zincir bir birine uymaz,
ve birde karaköyde perşembe pazarında zıncır satan bır yer var,
oradada pek cok marka mevcuttur,,,
O rınglısınden X rınglısıne kadar,
fiyat elbette kalite kalite değişir...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
12 Ekim 2008, 02:13
#2993
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
yok kardeşim kasnak ebatları(çapı) dişliler ile aynı olacak,
yani çekışten ve süratten düşmez motor,
ama şu bir gerçekki,
racer 200 motorumuzda fabrıkasyon sıkıntısı var,
motora atoruldugu zaman zıncırde 2 mm gevseme olusuyor,
bırde artçı ile binildiği zaman bu daha fazla oluyor,
buda kayış esnasında sıyırma diye tabir edilen sorunu ortaya cıkartıyor,
yani bakalım eğer soruna çağre bulabılırsek ''ki araştırıyorum''
kayış yapacağım,
__________________________________________________ _______________________
TRAKONYA
arkadaşım,kalıteli zinciri aksesuarcılarda bulabilirsin,
kendi orjınal çıkarttıgın zıncırının baklalarını say ve sayısı ile iste,
her zincir bir birine uymaz,
ve birde karaköyde perşembe pazarında zıncır satan bır yer var,
oradada pek cok marka mevcuttur,,,
O rınglısınden X rınglısıne kadar,
fiyat elbette kalite kalite değişir...
Zincir gevşediği zaman servise mi gidiyorsunuz yoksa kendiniz mi geriyorsunuz?
Zincir germe nasıl yapılır? Anlatırsanız memnun olurum.
-
12 Ekim 2008, 14:29
#2994
Trakonya adlı üyeden alıntı
Zincir gevşediği zaman servise mi gidiyorsunuz yoksa kendiniz mi geriyorsunuz?
Zincir germe nasıl yapılır? Anlatırsanız memnun olurum.
walla abicim ben pek anlamam ama bisiletteki olay olması lazım, arka tekeri biraz gevşetip geri çekion tekrar tekeri sıkıon. genede abiler cevap werse daha dogru
abiler bu arada cbr125 forumunun ilk sayfasını gördümde çok hoşuma gitti hele o kullanıcı fotoları kısmı çok güzel olmuş, aynı o şekilde yapılsa aslında bizim bu kısmada ii olurdu, deişik motorları modifiyeleri bir tıkla görmek hoş olmazmıydı
CBR125 ilk sayfası
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
13 Ekim 2008, 00:26
#2995
SAd0 adlı üyeden alıntı
walla abicim ben pek anlamam ama bisiletteki olay olması lazım, arka tekeri biraz gevşetip geri çekion tekrar tekeri sıkıon. genede abiler cevap werse daha dogru
abiler bu arada cbr125 forumunun ilk sayfasını gördümde çok hoşuma gitti hele o kullanıcı fotoları kısmı çok güzel olmuş, aynı o şekilde yapılsa aslında bizim bu kısmada ii olurdu, deişik motorları modifiyeleri bir tıkla görmek hoş olmazmıydı
CBR125 ilk sayfası
zıncırı gererken SADO'nun dediği gibi yapılıyor,
arka jant bağlantı somunları biri 18 dieri 19 olmak şartı ile 2 anahtar ile gevşetilir,
(tek 19 ilede gevşer fakat dier somun oynarsa yerınde sayar diye 2 anahtar)
13 anahtan ilede jant geri çekilir
sonra o somunların üst kısmında çatalınızda çizgiler vardır,
o çizliler sayılır iki tarafta aynı çizgide olmalıdır,
yoksa motorunuzdan zincir zırıltısı veya daha tuhaf sesler gelecektir,
seslerın nedenlerinden ise,
zıncırın dişliyi sıyırarak oturması olacaktır nedeni.
__________________________________________________ ___________________________________
gelelim cbr125 r sayfasına,
dikkat edersen dostum,
o sayfayı açan arkadaş,
GÖRKEM'' yetkili,
yani kısaca sayfa üzerinde oynama hakkı bulunan ekleme ve çıkartma hakkı bulunan bir yetkılı,
boş vakıtlerınde sayfası ile ilgilenmiş bir arkadaştır...
sanırım anlamışsındır.
__________________________________________________ ________________________
Bu Arada arkadaşlar bu benım yeni plakalığım,
(bluetooth'u yeni almış bulunmaktayım,
artık resim atabiliyorum hehehehe)
Birde Radyatör tarzı bişiy yaptım,
grenaj içinde artık şasi görünmeyecek önden bakınca:D :D
onuda yakın bi zamanda atarım dostlarım:D
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Ekim 2008, 00:48
#2996
Serkan abi helalin var vallaha güzel çalışma olmuş Resmi bekkliyordum gayet başarılı bir çalışma temrik ederim vallaha artık aşmışsın sen bu işleri şimdi daha iyi anlıyorum zincirden kayışa geçme işi bile sende başarılı olcaktır en ince ayrıntısına kadar düşünüyorsun
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
13 Ekim 2008, 00:54
#2997
kardeşim kesınlıkle düşünmeden olmuyor,
illakı deneme yanılma yontemlerınınde oldugu zamanlar oluyor,
ve bu zıncır işi kesınlıkle deneme yanılma yontemınde oldugu gibi şansa bırakılacak bişiy değil,
mesela düşün,
yolda zincirim koptu,
ne yaparsın????
yenı zıncır takarsın,
yada gereklı olan ek parcası sayesınde en yakın tamırcıye gıdersın,
ama bu kayışta boyle olmuyor,
çatalın komple sokulmesı gerekıyor yeni kayış için,
bu nedenle hemen olabılecek bı olay değil yani,
derinden düşünmek ve bir sefer yapmak gerekıyor...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Ekim 2008, 01:13
#2998
çok güzel çalışmalara el atıyorsun zincir kayış olyı gerçekten çok düşündürücü bişey ama sen en iyi kararı verirsin biliyorum
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
13 Ekim 2008, 01:19
#2999
[QUOTE=serkanADH13;1291216]zıncırı gererken SADO'nun dediği gibi yapılıyor,
arka jant bağlantı somunları biri 18 dieri 19 olmak şartı ile 2 anahtar ile gevşetilir,
(tek 19 ilede gevşer fakat dier somun oynarsa yerınde sayar diye 2 anahtar)
13 anahtan ilede jant geri çekilir
sonra o somunların üst kısmında çatalınızda çizgiler vardır,
o çizliler sayılır iki tarafta aynı çizgide olmalıdır,
yoksa motorunuzdan zincir zırıltısı veya daha tuhaf sesler gelecektir,
seslerın nedenlerinden ise,
zıncırın dişliyi sıyırarak oturması olacaktır nedeni.
__________________________________________________ ___________________________________
Peki iyi güzel de Jantı geri aldık diyelim. Arka kampananın alt kısmına bağlı olan bir çubuk var. Yani jant nasıl geri çekilecek ki? Jinciri yarın germem lazım çünkü epey gevşedi.
-
13 Ekim 2008, 01:27
#3000
[QUOTE=Trakonya;1291320Peki iyi güzel de Jantı geri aldık diyelim. Arka kampananın alt kısmına bağlı olan bir çubuk var. Yani jant nasıl geri çekilecek ki? Jinciri yarın germem lazım çünkü epey gevşedi.[/QUOTE]
_____________________________------------------------------_______________________________-----------------------
dostum o kampananın baglı oldugu parcada zaten 13 anahtar ile sokuluyor,
onu sadece gevşet kampananın altındakı somunu,
sen gererken kampana yerını bulur goreceksındır zaten...
zıncırını komple germe 1.2 mm kadar esneme payı olsun...
kolay gelsın,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler