Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
26 Eylül 2008, 23:41
#2921
dostum ne demişler yara geçer izi kalır,
b.ok gider kokusu kalır,
(fazlamı kaba oldu ne)
eskılerden çıkan bir sorun 1 kişinin başını ağrıtmıştır,
oda herkese yaymıştır,
mıllette bu nedenle kötülemektedir zaten,
illaki sorun çıkartıyorlar,
sen hiç sağına soluna bakmadan kullanırsan emın ol bı yerden dokulmeye baslayacaktır zaten,
insanda aynı,
sen kendımı mevsımıne gore ayarlamassan,
kışın ortasında kısa kollu ile gezersen emın ol bir yerde döküleceksındır,
işte olanda budur.
Bakarsan Bağ Olur,
Bakmassan Bağ Bozulur
hehehehehehehehehe
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
-
27 Eylül 2008, 02:15
#2922
abi bi yerde okudum vitesleri 1 aşağıya 4 yukarıya imiş, yukarı çekmek zor olmuyormu peki? yoksa o bilgiyi weren yanlışmı biliyor?
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
27 Eylül 2008, 02:20
#2923
ne miş bu senin dedigin kadir kardeşim anlamadım ben soruyu net sorarsan belki faydamız olbilir
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
27 Eylül 2008, 03:16
#2924
bana dediysen eger demek istediğim şu, 1. vitesi atlatmak için vites pedalı aşağıya basılıomuş diğerleri için yukarıya çekiliyormuş bu dogrumu?
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
27 Eylül 2008, 03:20
#2925
zaten motorlarda sıtandart bir aşağı gerisi yukaru racerın gibi
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
27 Eylül 2008, 03:30
#2926
41calamity41 adlı üyeden alıntı
zaten motorlarda sıtandart bir aşağı gerisi yukaru racerın gibi
abi cahillik işte:D hor görmeyin bu garibi, öğrencek abisi öğrencek
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
27 Eylül 2008, 04:11
#2927
hıım sen vites olyını diyon dostum bütün vitesli motorlarda vites aynı yerlerde zaten calamity hoş geldin paşam
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
27 Eylül 2008, 04:45
#2928
saol abi nerdesin sen msn açık deyil
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
27 Eylül 2008, 16:26
#2929
41calamity41 adlı üyeden alıntı
zaten motorlarda sıtandart bir aşağı gerisi yukaru racerın gibi
arkadaşlarım kardeşlerim dostlarım,
motor vites sıralaması çok yerde değişkendir,
standart vites (şanzuman) düzeneği,
1 aşağı, sonra boş, 2,3,4,5 vitesler yukarıdır,
döner şanzuman,
hepsi aşağıya basınca geçer,
1,2,3,4,5, sonra boş,,
tekrar basmaya devam ederseniz vites tekrardan 1 e düşer,
buda facia demektir:D
ters şanzuman,
1 yukarı, sonra boş, 2,3,4,5, aşağıdır,
döner şanzumanın dışında hiçbir düzenekte 5 ten sonra 1 e düşmez vites,
Kalın Sağlıcakla...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
27 Eylül 2008, 16:36
#2930
serkan abi bilgi için çok saol bu iyi oldu hem genel bi bilgi
ama rkadaş hyo gt250r le kanuninkini sormuştu bende ondan standart dedim bu gibi motorlarda
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
27 Eylül 2008, 16:40
#2931
bızım burada bı kardeşimde var,
yuan çelik onunkısıde ters şanzuman çünki,
hatta rengıde sarı sıyahtı:D
ama biz komple sıyah yaptırdık üzerine stıcer la sarı şekıller yaptık:D
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
27 Eylül 2008, 17:30
#2932
ben açıkçası kanunin parçalarını kendi ürettiğine inanmıyorum çinden getirip montajı yapılıyor. kaliteli markalarda biraz farklı mesela yamaha ybr125 son modellerde made in chına yazıyor ...ama bide şu var yamaha parçalarını artık çinde üretiyor çünkü çin ucuza geliyor ... fabrikasyon daha hızlı parça bol işçilik düşük bu yüzden diye düşünüyorum..ama kanuniyi bilmem yetkili servis varsa aramızda bir açıklama yapmasını rica ederim...
-
27 Eylül 2008, 18:28
#2933
-
27 Eylül 2008, 18:38
#2934
abi valla şimdi ybr 125 ten vazgeçmeye başladım gene yah bu kanuni racer 200 alcam galiba gidiyom geliyom gene racer 200 şöle tam bi güven alsam olcak bu iş valla adam gibi bu motor racing e benziyor diğerleri çok zayıf gözüküyor.
-
28 Eylül 2008, 02:22
#2935
-
28 Eylül 2008, 03:02
#2936
hıım kardeşim
güzel olmuş bende sispansiyon üztüne önerdim di
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
-
28 Eylül 2008, 23:20
#2937
saolun arkadaşlar söktüm sattım bile
hatta montajını bile yaptım
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
29 Eylül 2008, 00:22
#2938
bugun bi racer geçti önümden abi tiksindim adam eksoza bişi yapmış mobilet gibi ses gelio iğrenç bide arada pat pat atıo 1km uzaktan duyulur
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
29 Eylül 2008, 00:45
#2939
birsürü var be kardeşim yaa
ortaslık ses manyagı dolmuşş,
egzozun içini boşaltanlarda cabası...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
29 Eylül 2008, 01:34
#2940
bu gün bende bi racer gördüm granajı dagıl sanki savaj tan çıkmış bitik at gibi duruyordu adama de dedim sen bu makinayla ne yapıyon adam bana gayet citi citti dedi dediki odun taşıyorum racer yerlerde sürünuyor granajların yüzüne bakılcak hali yok adama bişeyler söyleyim söyleyim dedim hep yutkkundum taki
adam kontak basana kadar benim aklımdan geçiyordu bu makinede bahırıyordur diye ama bu sefer yanıldım kodar hoş bir ses vardı ki motor hırçılı hırçıllı çalışıyor ve hiç bahırmıyor yani ben 200 lük bi moturum diyordu.
adama sordum egzozda ne var diye dediki lama var LAMA dediğine ne oluyor benim bildigim bir demir çeşidi açaba benim bilmedigim başka bişeydaha mı var
( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler