Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
12 Temmuz 2008, 22:43
#2421
adnan kardeşim nası yani koskoca istanbulda 42 dişli bulamadın yani matoruna benim burda 1 tane servis varve herşeyimi ordan karşılıyorum dişli olmaz olurmu ya sen git başka servislere biçok mototr morkası var kardeşim illa kanuni nin orjinali olcak diye bişiy yok bak sana bi akıl veriyim yeni çıkan racerlerin s200 lerin arka dişli ya 40 yada42 olması lazım onu sıpariş et orjin istiyosan yoksa ben gelip takıcam senin dişliyi walla
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
Reklamlar
-
13 Temmuz 2008, 01:28
#2422
41calamity41 adlı üyeden alıntı
adnan kardeşim nası yani koskoca istanbulda 42 dişli bulamadın yani matoruna benim burda 1 tane servis varve herşeyimi ordan karşılıyorum dişli olmaz olurmu ya sen git başka servislere biçok mototr morkası var kardeşim illa kanuni nin orjinali olcak diye bişiy yok bak sana bi akıl veriyim yeni çıkan racerlerin s200 lerin arka dişli ya 40 yada42 olması lazım onu sıpariş et orjin istiyosan yoksa ben gelip takıcam senin dişliyi walla
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
aramaya devam etcem. bulamaz isem racer s 200 dişlisi alırım artık. sendeki durum nasıl? ön kaç , arka kaç diş ?
Racer S 200 kullanan var ise burada bir zahmet cevap yazsın. Arka dişli kaç diş ?
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
13 Temmuz 2008, 03:08
#2423
adnan arkadaşım senın niyetin dişli malmaksa ve bulamıyorsan,
buraya gelınce hallederıs dişliyi,ben kendim tornacıyım ama dişliyi yaptırmadım,15 ytl'ye aldım,
vede hemen sok tak yaptım o kadar,
burada benım bildiğim en az 10 tamirci ve servis var,
sen gel birlikte dolaşır bakınırıs,
gerçi pazar oldugu için kaçı açıktır bilmiyorum ama,
kesın açık vardır,
hallederis yaniii.
sıkma canını,
p.tesi sabahı 8'de yolacıkıyorum,
geç gitseydim hafta ortası kesın hallederdım,
ama sen kaç diş istediğini söyle bana bulamassan ben haftaya ayarlarım,
haftaya c.tesı gelecegım,
alır ve bırde bırlıkte takarızz...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Temmuz 2008, 10:47
#2424
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
adnan arkadaşım senın niyetin dişli malmaksa ve bulamıyorsan,
buraya gelınce hallederıs dişliyi,ben kendim tornacıyım ama dişliyi yaptırmadım,15 ytl'ye aldım,
vede hemen sok tak yaptım o kadar,
burada benım bildiğim en az 10 tamirci ve servis var,
sen gel birlikte dolaşır bakınırıs,
gerçi pazar oldugu için kaçı açıktır bilmiyorum ama,
kesın açık vardır,
hallederis yaniii.
sıkma canını,
p.tesi sabahı 8'de yolacıkıyorum,
geç gitseydim hafta ortası kesın hallederdım,
ama sen kaç diş istediğini söyle bana bulamassan ben haftaya ayarlarım,
haftaya c.tesı gelecegım,
alır ve bırde bırlıkte takarızz...
Arkadaşlar herede buluşacaksınız banada haber verin bende geleyim Üç kişi dolaşırız tanışmayı gerçekten çok istiyorum....
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
13 Temmuz 2008, 11:15
#2425
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
adnan arkadaşım senın niyetin dişli malmaksa ve bulamıyorsan,
buraya gelınce hallederıs dişliyi,ben kendim tornacıyım ama dişliyi yaptırmadım,15 ytl'ye aldım,
vede hemen sok tak yaptım o kadar,
burada benım bildiğim en az 10 tamirci ve servis var,
sen gel birlikte dolaşır bakınırıs,
gerçi pazar oldugu için kaçı açıktır bilmiyorum ama,
kesın açık vardır,
hallederis yaniii.
sıkma canını,
p.tesi sabahı 8'de yolacıkıyorum,
geç gitseydim hafta ortası kesın hallederdım,
ama sen kaç diş istediğini söyle bana bulamassan ben haftaya ayarlarım,
haftaya c.tesı gelecegım,
alır ve bırde bırlıkte takarızz...
Sağol dostum. çok yardımcı oluyorsun gerçekten.
Hafta içi olsaydı iyi olacaktı . olmadı bugün. sorun şuki , cumartesi sabahtan Çanakkale tarafına gezimiz var. Dişliyi bir an önce değiştirmem gerek o yüzden. redlineda uzun süre gazlamak olmaz makine ile. rahat gitsin istiyorum.
Yine bakmaya devam. 41 veya 42 diş tavsiye edermisin. yani öyle bulursam kaçırmamak lazım herhalde artık.
selamlar
SerkanADH13, bugün o tarafa geliyorum. Planlarım değişti. Saat kaç gibi nerede buluşalım. MSN' den sana telefonumu atıyorum dostum. telefonlaşalım.
selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
13 Temmuz 2008, 12:37
#2426
ok dostum,
benım saatle sorunum yok henüzz,
planım olsaydı c.tesı geceden yola cıkardık,
bu nedenle istediğin saat ''ben şurada olurum '' demen yeterli,
ben seni bulurum...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Temmuz 2008, 14:17
#2427
OK
saat 14:30 gibi G.Osman Paşa özel hastanesi önünde olacağım.
selamlar.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
14 Temmuz 2008, 00:48
#2428
tt Adnan adlı üyeden alıntı
OK
saat 14:30 gibi G.Osman Paşa özel hastanesi önünde olacağım.
selamlar.
adnan dostum umarım kusuruma bakmazsın,
hiç böyle olmazdıı,
anıden karar verdı arkadaslar denıze gittik bizde,
ama inşallah yardımcı olmuşumdur...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
14 Temmuz 2008, 11:10
#2429
Beyler muhabbeti bölmek gibi olmasın ama , dişli 40 ile 41 arasında 1 fark var ,nedirki bu dişli farkı (bilmediğim için soruyorum) 3-4 dişli farkı hızı çokmu etkiler ?
-
14 Temmuz 2008, 12:37
#2430
mehmet2842 adlı üyeden alıntı
Beyler muhabbeti bölmek gibi olmasın ama , dişli 40 ile 41 arasında 1 fark var ,nedirki bu dişli farkı (bilmediğim için soruyorum) 3-4 dişli farkı hızı çokmu etkiler ?
dişli 41 - 42 okadar çok fark etmez ama 4-5 dişli çok fark eder çünkü bunu bisiklet gibi düşün nasıl 1. vitese alınca en üsteçıkıyor yani en büyük çarkta hafif oluyor ama küçük çarka inince nasıl hızlanıyor buda öyle motorun hızı daha çok artıyor senin kisi fabrika çıkışı zaten öyle racerlerin kiisi daha büyük yani racer s ler normal racerleri rahat rahat yer (ama ikiside fabrika çıkışı orjin olunca :D:D:D:D)
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
14 Temmuz 2008, 13:49
#2431
arkadaşlar peki racer s geçer raceri diyorsunuzda o dişli rampada racer daha iyi değilmidir bence rampa yukarı racer geçer racer s yi yakın zamanda racer s alan arkadaşım olursa onunlada kapışıcam saygılar....
bide arkadaşlar motora bindiğimiz zaman hız kadar çekişte önemli değilmidir yanlışım varsa düzeltin lütfen.... her yerde düz yol yokki iki kişi binerken rampalarda 3. vitese kadar düşecekse ne anlamı kaldı bence en az hız kadar çekişte önemli gaza dokundunmu baygın baygın değilde yolları yırtarak gitmeli tapi 200 cc çapında yırtmaktan bahsediyorum
mehmet kardeşim ben denizlinin içinde değilim ilçesindenim ama seninle kesin buluşalım sen hele bi al motoru sonra bende gelirim yanına benim motordaki modifiyeyi görürsün beyenirsen aynısını senin racer s yede yaparız ok
-
14 Temmuz 2008, 14:00
#2432
arkadaşım doru söylüyosun gidiş kadar çekişte önemli ama zaten çekişi iyi olmayan motor gitmez racerle racer s konusuna gelince sler biraz daha farklı racerlerden daha gelişmiş hali yani sade dişli farkı yok motorda rampa olayına gelince atıyorum senin dörtte 60 çıktığın rampayı o üçle 60 laçıkıcak motoru daha fazla yorar rampada doru ama s ler daha tak motor yani racerlerden baya bi farklı racer slerin garank piston racerlere uymuyor
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
14 Temmuz 2008, 15:59
#2433
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
adnan dostum umarım kusuruma bakmazsın,
hiç böyle olmazdıı,
anıden karar verdı arkadaslar denıze gittik bizde,
ama inşallah yardımcı olmuşumdur...
No problem dostum. Başka zaman buluşuruz. Bu hafta içi cumaya kadar bu dişli işini çözmem lazım zaten.
Dişili muhabbeti herkesi sürükledi dişli gibi peşinde.......
Beyler, zaten Racer' lerin serilik durumu arka dişliyi küçültmeye müsait. Makine o kadarda serilikten kayıp edecek değil. Rampa çıkarken bir vites aşağıya alınır. Ömür boyuda rampa çıkacak değiliz ya. Yolumuzun % kaçı rampa? En fazla % 15. Yani , bu böyle olunca hız kazanmak uygundur.
Selamlar.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
15 Temmuz 2008, 13:22
#2434
peki calamit kardeş bu racerlerde 42 dişli çok fark ediyomu yani performans düşüyomu rampalarda bide düz yolda hız çokmu fazlalaşıyo yani bizde taktırsak gerçekten değermi yani yoksa fazla fark yoksa taktırmayalımmı benim ön dişli zaten 17 lik yaptım ama arkayıda küçültünce sanıyorumki motor çok etkilenecek ama ön dişli orjinali yani 15 olsaydı arka küçülse bile güzel olurdu ama ön büyüdü şimdide arkayıda küçültürsem nasıl olur sence yorumları bekliyorum arkadaşlar
SAYGILAR,,,,,,
-
15 Temmuz 2008, 22:53
#2435
tep-ki kardeşinm bu konu hakkında serkan adh 13 abimiz de bende 3 5 sayfa önce baya bi bilgi vemiştik rampada motorunu yorar ama yolların düz çok ramma yok sa sorun olmaz far ediyo 140 a kadar çıkıyo. ama düz yolda renlne e dayan maz motor yani rampadada atıyorum 4 çıkıcağın rampayı 3 le çıkarsın fark baya var yani kardeşim. bak tt adnan kardeşimde taktırıcak biraz bekle istersen onun yorumlarınıda alırsın belki taktırmıştır bile :D:D:D:D:D:D
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
16 Temmuz 2008, 02:11
#2436
-
16 Temmuz 2008, 11:57
#2437
-
16 Temmuz 2008, 12:53
#2438
gökselaytar kardeşim hayırlı uğurlu olsun güzel makina o ilk çalışmada pırt diye durmasının sebebi rolenti ayarı düşüktür serviste yükselttir biraz gerçi basit biliyosan yükseltirsin sende ısınınca normal diyosun garanti rolanti ayarı
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
17 Temmuz 2008, 20:05
#2439
bende öle düşündüm ancak servisi aradım sordum böle böle dedim devir ilk başlarda 1000 lere falan çıkıo duruo falan fakat ısındığında rölanti devri 1500 lerde falan :s bunu söleyince rölanti ii falan dediler sıfır olduğundan daha bujiler falan tam verimli olamıo gibisinden motor alıştkca bu sorunun kalmıyacağı gibisnden şeyler sölediler neyse dedim biraz binelim bakalım....
he bu arada ben zaten teknisyenim motor üzerine ama araba motoru benim alanım bide tee lise birde ben karburatorlu arabayla uraşıodum :D şimdi arabayı gtirsen teklerim rölanti dedinmi :p motorun rölanti ayarını hiç grenaj falan sökmeden yapabilrmiyim bilmiorm o kadar incelemedim :? eğer yapabilirsem tarif edermisiniz yada resimle gösterirmisiniz
bu arada bi sorum daha olucak arkadaşlar ben şimdi bu kanuni yazılarını falan sökmek istiyorum fakat bu stickerlerin üstleri bi filim tabakası benzeri bişy ile kaplı cila gibi annamadım tam olarak ama o tabakayı kaldırma olanağı varmı sizce bi yol bulunabilirmi ?
""34HZ3154(BMW F800S"" sarışın- ""34 DP 6939(cbr600F)"" DEVİL carbon...
(çalındı )- "34 ZEU 54(kanuni racer200s" yoshimura krom
(artık başka kollarda)
-
18 Temmuz 2008, 00:30
#2440
gökselaytar kardeşim ewet rolenti ayarını motorun hiç bir grenajını sökmeden yapabilirsin motorun üzerine oturduğun zaman sağtaraftan motor kısmına (oturuş pozisyonunda tam dizini alt kısmına doru :D)karbiratör var kardeşim onu buldunmu gaza bas bırak bas bırak orda gaz kolu oynucak bıraktığn zaman o nun arası boşluktur orda iç tarafında küçük bi civata var işte o rolenti ayar civatasıdır kardeşim sağa çevirdinmi artar sola çevirdinmi düşür :D bide rolendi ayarlarken motor sıcakken ayarla benimkisi 1 700 - 1800 devirde çalışıyo gayet iyi bana göre inşallah tarif edebilmişimdir kardeşim hadi kolay gelsin yazılara gelince onların üzerinde cila atılı sökünce iz kalır sökme üzerine stick tarzı bişeyler yap :D:D:D:
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler