yaw arkadaşlar millet ne yapacanı bilmiyo kusura bakmayın. arkadaşlar bindigimiz racer in ismi kötüye cıkmış önüne gelen bişey söylüyor niceman arkadaşımızın yaşadıgı talihsizlik belli mekanik arızalar fabrika motoru yeniledi zatenz.diger arkadaşların hiç bir sorunu yok neredeyse ufak tefek arızalar olabilir sonuçta kul yapısı.söyleyecegim o ki ben bu motora zevk alarak biniyorum 125lik bisikletlere binecegime bu motora binerim görünüşü yeter isteyen sever istemeyen sevmez olmak yada olmamak bütün mesele bu
ewt arkadaşım sana katılıyorum bende çok mem nunum ve zevk alarak biniyorum istemeyen almasında binmesinde
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
Kesinlikle dostum,
kımse kımseyı veya hıcbır seyı sevmek zorunda değil,
daha iyisini veya daha güzelini istiyorsa alsın,
bak bendede var racer ''tamam biraz far oldu'' ama sonucta racer bu makıne,
her koyun kendı bacagından asılır.
racer'ı kotuleyen arkadaş merak ediyorum,
hangi scooter'i kullanıyor acaba????
hep böyle olur ya cbr 125 kullanıyordur yada scooter dahası yok yanee.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Bak, gördünüzmü. Sn. Terrorizer Bey bana cevap yazmadı henüz. Belki yazmak istemedi. Saygı duyarım yinede. Sonuçta hepimiz iki tekere gönül vermiş kişileriz. Sonuçta olay şu: Kimsenin motorunu aşağı görmemek lazım. Neden böyle yapalımki. Benimde param fazla olursa daha pahalısını alırım. Sonra arkamdakileri aşağımı görcem. Herkesin kesesi kendisine göre.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Nerdennn NEEREEYEEEE...
iLK aLINDIĞINDA bU şEKİLDEYDİİİ,,,
bAKIM eSNASINDA bU şEKLİ aLDI,,,
sONRA Grenaj'lar zIMPARALANIP aSTAR Atıldı,,
Sonra FULL Boya Yapıldı,,
Sonrasında Üzeri Sticer Yapıştırıldı,,,
Sonrasında Arka Amortisör eklendi ve bUNU yAPMAK iÇİN 4. KATA ÇIKARTMAK GEREKTİ:D:D
egzozslar iptal edilip koltuk altı egzozstu takıldı,
Ve Sonhalii İŞTE BUU.:motor2::motor2::motor2::motor2:
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
eywah eywah süper omuş.. ya ben bu racer'lara bayılıyorum.. inş bikaç ay içinde bnm de olcak =)) racerS 200..
ben de istiyorummmmm motosiklet :queen:
Sn serkanADH13 ,
Çok uğraşmışsın (-sınız). Bu kadar işlem yapıldıktan sonra epeyce değişmiş görüntüsü Racer 200' ün. Kendi zevkine göre donatmışsın. Aşamalarıda kadraja almışsın. Hatıra kalacak. Tebrikler.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
olmadı şöyle bi makinamız
serkanADH13 Arkadaşım yaptıgın çalışmalardan dolayı seni tebrik ediyorum ve helal olsun diyorum başka söze gerek yok
arkadaşlar tesekkur ederım hepınızee,
dedıgım gıbı herkesın kendı zevkı bende elımden gelenı yapmaya calısıyorum,
ben sıkılınca motor degıstırmek yerıne degısıklıkler yapmayı uygun buluyorum,
bunu satıp sankı baska ne alabılırımkıı 4 bın ytl olsa alacagım makıne neresınde ne sorun cıkacak bellı degıl,
ama bu benım makınem yanı tanıyorum sorunsuz oldugunu bııyorum,
ee 145 yaptıgınıda bılıyorum işlerımıde goruyor yanıı,
Teşekkürler Tekrardan...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
kanuni racerın en gözde makinalarından serkan abinin ki helal olsun abi sana tt adnan kardeş senin ki neden öyle bilmiyorum ama benim makina iki kişi olsanda rüzgar olsada tek olsanda 120 diyo ama dediğim gibi iki kişide fark etmiyo 120 çok rahat sonra gaz yiyo ama ozaman tekliyo karbirötördeki hız kesici devreye giriyo yani arka dişliyi küçültünce daha da artçak
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
arkadaslar hızda ruzgarın ve vıbrasyonun cok farkı oluyor,
ilk olarak on kısmı bıraz dusurursenız ruzgarı daha az yer ve suratı arttırır,
ön ve arka dişlilerin tabıkıı de farkı oluyor,
ama tek bınersenız,
bılındık üzre dişliler küçülürse hızı artar ama motor 2 kısıyle cok yorulur,
teker yapmak için 5 diş büyütmeniz yeterli,
oturdugunuz yerde tek elle dahı teker yapabılırsınız:D:D,
amortısor çift oldugu için yatış pozısyonu daha fazla gerek virajlarda gerekse sürüş snasında,
ve vibrasyondada yıne amortısor ve lastıklerınde faydası var,
ön ve arka dunlop elıte E3 serısınden,
çifti 350 ytl,
motor yağı olarak ben şahsen 15.40 sentetık kullanıyorum,
serı kullanım ıcın ideal bır yağ oldugunu duydum,
ve tanıdıgım pek cok abilerımde aynı yagı tavsıye etıler,
,
yapılan masraf,
lastıklerı saymassam,
amortısor 60 ytl,
boya 150 ytl,
stıcer 20 ytl o kadar,
işçilikler ve dier tüm malzemeler kendıme ait bulunması ve temın edılmesı kolay seyler,
yanı sımdılerde aynı racer alsam,
boya ve lastıkler dısında hıcte masraf kalmıyor,
12 saatte komple hazır demektır,
artık hersey kalıbına oturmus vazıyette,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar arka frenı dısk yapmaya karar verdım,
hesaplarıma gore komple bır arka dısk ,merkezler klıperler, ve hıdrolık pompası ıle tamamlanacak bır işlem olacak,
aklınızda olsun,
eger ist içinde bırınde veya bır yerde cıkma arka dısk fren sıstemı satan ve uygun fıyata veren bırını bılıyorsanız veya gorurenız,
bana mail atmanızı rica ederım,
thesandstorm_34@hotmail.com
Yardımlarınız için teskkurler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
serkanADH13 Arkadaşım sen arka freni disk yap bizde geliriz arkandan işin şakası bi tarafa bende bi ara düşündümde tekrar vaz geçtim.sen yaptıktan sonra gerekli bilgileri bizle paylaşırsın artık.duruma göre bizde yaptırırız
gereklı malzemelerı bulduktan sonra en gec 3 gun içerisinde resiöler sitede olacaktır dostum ayıpsınn,
aklımdakı tek sorun arka kampana yuvasına nasıl dıskı sabıtleyecegım vardı,
onuda bugun kuzen hallederıs içeriye sabir yuva koyup saglıklı tutturdukmu bişey kanmaz ,
demesi üzerine arayışlarımı hızlandırdım,
dedıgım gıbı HALLEDERİZZZZ,:D:D:D
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar,
arkaya dısk i buldum 150 ytl diyorlar,
maaşımı aldıgım aldıgım gün parçaları alıp frenı hazırlayacagım,
dedıgım gıbı resımlerı paylaşırımm,
aslında bu kadar fiyat beklemıyordum ama,
çıkmasını takmak içimden gelmedıı,
sonucta fren buu cimriliğe gelmezz yanee,...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Arka tekerlek fren sistemini Disk' e dönüştürme çalışmasını bende merak ediyor ve düşünüyorum. Verim alınacağına inanıyorum . Arkadaşlar, genelde de arka frenler çok kuvvetli olması gerekmiyor zaten (bkz. çoğunlukla ss' lar arka tek disk bu yüzden). Ani frenlemelerde, arka kopmasın diye yol çizgisinden. Ama bizim Racer' ler , o sınırın bile altında kaldığı bir geçek yani.
Haydi kolay gelsin şimdiden.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)