Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5601
    Gürkan05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2017
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    Suzuki GW 250 INAZUMA
    Arka amartisör ayarı orjinal olan birisi amartisörün fotoğrafını atabilir mi zahmet olmazsa. Ayara bakıcam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5602

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Gürkan05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amartisör ayarı orjinal olan birisi amartisörün fotoğrafını atabilir mi zahmet olmazsa. Ayara bakıcam.


    şasede amortisör hizasında iki tarafta da şöyle bir delik var ordan bakınca amortisör üzerinde gördüğün rakam amortisörün bulunduğu kademeyi gösterir. İkisinden de aynı rakam görünür.

  3. #5603
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Arkadaşlar merhaba. Şöyle bir sorum var; motosiklet üstündeki ağırlık hıza ne kadar etki eder? Ya da bu kadar etki eder mi; ben 120 kilo bir insanım da inazuma ile son gazda gittiğimde 130-135 arası gidebiliyorum en fazla. Bu ağırlıkla mı alakalıdır yoksa başka bir problem mi vardır emin olamadım.

    Artçılı sürüşlerde böyle bir etki görüyor musunuz acaba?

  4. #5604
    Gürkan05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2017
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    Suzuki GW 250 INAZUMA
    Peki amortisör ayarım normal olmasına rağmen iki kişi(70+70kg) motosiklete bindiğimiz zaman en ufak çukurda motosikletin arka amortisör kısmından tak diye bir ses gelip vuruyor. Önceden böyle bir şey olmazdı. Sanki amortisör esnemiyorda dibini bulmuş gibi. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Kaç gündür buna kafayı takmış durumdayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Şöyle bir sorum var; motosiklet üstündeki ağırlık hıza ne kadar etki eder? Ya da bu kadar etki eder mi; ben 120 kilo bir insanım da inazuma ile son gazda gittiğimde 130-135 arası gidebiliyorum en fazla. Bu ağırlıkla mı alakalıdır yoksa başka bir problem mi vardır emin olamadım.

    Artçılı sürüşlerde böyle bir etki görüyor musunuz acaba?
    Artçılı sürüşlerde dediğiniz durumla karşılaşıyorum. Bir de son hız konusunda ağırlığın yanında rüzgar direnci de var. Tahminen 70-80kg ağırlığında bir insana göre daha kalıplısınız ki bu da aldığınız rüzgari dolayısıyla son hızınızı etkileyebilir. Saygılarımla.

  5. #5605
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı Gürkan05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki amortisör ayarım normal olmasına rağmen iki kişi(70+70kg) motosiklete bindiğimiz zaman en ufak çukurda motosikletin arka amortisör kısmından tak diye bir ses gelip vuruyor. Önceden böyle bir şey olmazdı. Sanki amortisör esnemiyorda dibini bulmuş gibi. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Kaç gündür buna kafayı takmış durumdayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------



    Artçılı sürüşlerde dediğiniz durumla karşılaşıyorum. Bir de son hız konusunda ağırlığın yanında rüzgar direnci de var. Tahminen 70-80kg ağırlığında bir insana göre daha kalıplısınız ki bu da aldığınız rüzgari dolayısıyla son hızınızı etkileyebilir. Saygılarımla.
    Aynen 1 90da boy var. Teşekkürler cevap için. Siz de sorunu çözersiniz umarım. Kafayı birşeye takınca ne sürüş zevki kalıyor ne birşey

  6. #5606

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/5ypVvl.jpg

    şasede amortisör hizasında iki tarafta da şöyle bir delik var ordan bakınca amortisör üzerinde gördüğün rakam amortisörün bulunduğu kademeyi gösterir. İkisinden de aynı rakam görünür.
    fotoyu unutmuşuz.




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------



    https://scontent.fist1-2.fna.fbcdn.n...07&oe=5BBBCC2E

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

    bu diyagrama göre ayar en az 4 te olmalı

  7. #5607

    Üyelik
    30 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Inazuma
    Merhaba arkadaşlar siteye yeni üye oldum ve ilk yazım bu 1 senedir inazuma kullanıyorum 30bin km yi geçti artık motosikletimden gayet memnunum aslında ama bir sıkıntım var o da dişli oranı genelde uzun yol yapıyorum motosiklet 100km hız ile giderken 7.5 devirde gidiyo 110-120 gibi hızlarda sabit gidiliyor ama devir çok yukarılara çıkıyo bunun için ön veya arka dişli ile oynayan varmı vstrom dişlisiyle uygun diye duydum ön 15 arka 39 deneyenleriniz varmı cevap verirseniz sevinirim

  8. #5608

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Çağlar61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar siteye yeni üye oldum ve ilk yazım bu 1 senedir inazuma kullanıyorum 30bin km yi geçti artık motosikletimden gayet memnunum aslında ama bir sıkıntım var o da dişli oranı genelde uzun yol yapıyorum motosiklet 100km hız ile giderken 7.5 devirde gidiyo 110-120 gibi hızlarda sabit gidiliyor ama devir çok yukarılara çıkıyo bunun için ön veya arka dişli ile oynayan varmı vstrom dişlisiyle uygun diye duydum ön 15 arka 39 deneyenleriniz varmı cevap verirseniz sevinirim
    İnazuma dişli modifikasyonuna olumlu cevaplar veren bir motor değildir. Hızı ön dişliden ölçtüğü için hız ve mesafe göstergeleri yanlış gösterir. Yaktığınız yakıtı dahi yanlış hesaplarsınız. Örneğin bahsettiğiniz dişli konfigürasyonunda göstergeler %20 şaşırır. Göstergede 100km yol aldığınızda gerçekte 120km yol almış olacaksınız. Ama harcayacağınız enerji aynı olacağından %20 fazla yakmış gibi göreceksiniz. Ayrıca bir motor 11.000 devir çevirebilmek için tasarlanmışsa o devri çevirmenizde sakınca yoktur. Kaldı ki bu motorun verimli güç için devir aralığı 6000-9000 dir. Bunu 5000 devirde belirttiğiniz dişli oranlarıyla sert rüzgârda sürmek durumunda kalırsanız çok acı çekersiniz. Hele ki rampa çıkarken torku öldürmüş olacağınızdan kedi gibi miyavlarsınız şehirler arası yollarda. Ayrıca zinciri de kısaltmak gerekebilir o dişli oranlarıyla. Dişli oranlarıyla oynamak yerine motoru karakterine göre sürmenizi tavsiye ederim. Zaten ahım şahım bir gücü olmadığı için 6000-9000 devir aralığında kullanım zevki veren bir motor. O bağırıyor dediğiniz devirlerdeki ses hava kutusundan gelir ve suzuki nin karakteristik bir özelliğidir...
    Hakan VB bunu beğendi.

  9. #5609

    Üyelik
    30 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Inazuma
    Siz uzun yolda kaç km ilile gidiyorsunuz
    Ağustos ayında yaklaşık 5000 km lik yol yapacağım ve önünde 2 ay gibi bir süre var dişli oranlarını denemek için göstergede az göstermiş çok önemli değil bi araç ile karşılaştırıp bir kere hesapladıktan sonra Hz olarak kafamdan hesap yapabilirim ama mesafe olarak dediğiniz doğru benim amaç sadece 120 gibi hızlarda uzun yolda 7000 devirde gitsin fazla yıpranıp fazla yakmasın

  10. #5610

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Çağlar61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz uzun yolda kaç km ilile gidiyorsunuz
    Ağustos ayında yaklaşık 5000 km lik yol yapacağım ve önünde 2 ay gibi bir süre var dişli oranlarını denemek için göstergede az göstermiş çok önemli değil bi araç ile karşılaştırıp bir kere hesapladıktan sonra Hz olarak kafamdan hesap yapabilirim ama mesafe olarak dediğiniz doğru benim amaç sadece 120 gibi hızlarda uzun yolda 7000 devirde gitsin fazla yıpranıp fazla yakmasın
    inazumayı 30bin km kullanmışsınız. Motorun nerde nasıl davrandığını kendiliğinden öğrenmişsinizdir. Çünkü zaten 10bin km gibi bir sürüş tecrübesi herhangi bir motorla yekvücut olmanıza yeter. Ben de 38 bindeyim. Ben doğru kullanıyorum demem hiçbir zaman ama yerine göre kullanırım. Sabit bir devirde sabit bir viteste kullanmam. Göstergedeki hıza değil de devir saatine daha çok bakarım. Uzun yolculuk sürüşlerinde önce duruma göre sürerim sonra boşluk bulursam basarım. Bazen yine yol boş olur bu sefer arkadan taciz edilmeden ekonomik sürerim.Ses rahatsızlığı için kulak tıkacı kullanılmasını şiddetle tavsiye ederim. Rüzgar sesinden korunmak için tıkaç kullanırım. Motorun sesini duymak istediğim zaman da çıkarırım tıkaçları...

  11. #5611

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    merhaba arkadaşlar. uzun zamandır kuba çita 125 kullanıyordum. sattım ve inazuma almak istiyorum.uzun yok yapan birisi değilim. yılda en fazla 2.000 km yol yapıyorum oda hep kısa mesafe. 10 km yi geçmiyor.sizce bana uyarmı bu motor.

  12. #5612

    Üyelik
    24 Şubat 2018
    Uyar da 10km uzağa için bu motorla gitmeye değmez. Scooter veya küçük motor daha iyi olur bana kalırsa.
    Ha motoru alırsın, gider mi gider tabi. Ama 10km için bilemedim ben. Bana kalsa bisikletle giderim o mesafeyi.
    enderbilgi bunu beğendi.

  13. #5613

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Arkadaşlar 16 bin inazuma sahibiyim. 15 bin bakımı yapıldı, ekstra ön rulman değişti. Sıkıntım şu motor 30-40 ile giderken, temiz asfaltta sanki zıplıyor. Bu neden olabilir? İkincisi motorun ilk zamanlardaki amortisör konforu kayboldu. Yani ufak noktaları bile hissediyorum. Ufak tümsekten geçerken bile motordaki o sıkılığın kaybolduğunu düşünüyorum. Belki bana öyle geliyordur ama şu zıplama olayından eminim. Gittiğim servis Maslak Yücel motor. Bana düzgün çalışan yetkili veya yetkisiz bir servis önerir misiniz?

    Teşekkürler.

  14. #5614

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 >> Suzuki Inazuma
    Alıntı hardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 16 bin inazuma sahibiyim. 15 bin bakımı yapıldı, ekstra ön rulman değişti. Sıkıntım şu motor 30-40 ile giderken, temiz asfaltta sanki zıplıyor. Bu neden olabilir? İkincisi motorun ilk zamanlardaki amortisör konforu kayboldu. Yani ufak noktaları bile hissediyorum. Ufak tümsekten geçerken bile motordaki o sıkılığın kaybolduğunu düşünüyorum. Belki bana öyle geliyordur ama şu zıplama olayından eminim. Gittiğim servis Maslak Yücel motor. Bana düzgün çalışan yetkili veya yetkisiz bir servis önerir misiniz?

    Teşekkürler.
    Merhaba,

    Birde Batuhan Motor'u deneyin. Florya tarfında olması gerekiyor. Bu ikisi dışında kurumsal servis yok diye biliyorum. Bilen arkadaş varsa eklesin lütfen.
    hardal bunu beğendi.

  15. #5615

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı cumhur31 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. uzun zamandır kuba çita 125 kullanıyordum. sattım ve inazuma almak istiyorum.uzun yok yapan birisi değilim. yılda en fazla 2.000 km yol yapıyorum oda hep kısa mesafe. 10 km yi geçmiyor.sizce bana uyarmı bu motor.
    bisikletle yılda 2000km den fazla yol yapan arkadaşlarım var. O mesafede motor dahi ısınmayabilir. Tam ısıl dengeye 2 dk rolanti 4km yoldan sonra geliyor.

  16. #5616
    rahatsızmoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250F
    merhaba,

    bugün inazuma f alarak aranıza katıldım, herkese merhaba demek istedim.

  17. #5617
    Jeridan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki SV650A
    Alıntı Battlax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet 60km değil 80km imiş, aklımda yanlış kalmış bugün baktığımda gördüm. Aklım başımdan çıkmıştı noldu bu motora diye :D
    Yalnız başka bir sorunum var. Motor gerçekten çok yakıyor. Tamam 6-9bin devir arası kullanıyorum genelde, yüksek biraz fakat bu kadar çok yakmaması gerek. Depo doluyken 130km gittim. 2 diş benzin kaldı.
    13.3/5=2.66LT yapıyor.
    3 diş = 7.98LT yapıyor. 8LT diyelim. 130km'de 8LT benzin yakmış. 100km'de 6LT yapar. Almayı düşünen varsa aklında bulunsun. Daha yüksek tempoda kullansam motoru demekki 7-8litreye kadar yolu var bunun.
    2600 km yol yaptım son seyahatte. Ortalama 4.1 litre yaktım sv650a ile. Dolayısı ile inazumanin 6 litre yakması akla yatkın değil.
    Yakıtı fulleyin. 100 km kadar yapın. Sonra aynı yere kadar tekrar fulleyin öyle hesaplayın. Yine 6 litre görüyorsanız bir servise gösterin derim ben. O rakam oldukça yüksek inazuma eski motorumdur.

  18. #5618

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Inazuma'ya çanta demiri ve montajını Istanbul'da nerede yaptırabilirim? Irfan adında bir yer varmış ama şehir dışı olduğundan uzak kalıyor.

  19. #5619

    Üyelik
    11 Temmuz 2018
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Cbf 150-2016
    Arkadaşlar genelde şehir içi motor kullanıcısıyım. 2 yıldır cbf kullanıyorum ve artık değişiklik istiyorum. Genelde eşimle beraber kullanıyorum bu yüzden inazuma tarzı bir motor almak istiyorum. Fakat yakıt konusu ve yedek parça, bakım fiyatlarının yüksekliği beni düşündürüyor. Sizce cbf i satıp inazuma almaya değer mi yoksa başka seçenekler önerir misiniz. Bu arada fazla km yapmıyorum desem yeridir 2 senede cbf im 7 bin km ye geldi , genelde evden işe işten eve motorla gidiyorum.

  20. #5620

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 >> Suzuki Inazuma
    Alıntı kaleli88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar genelde şehir içi motor kullanıcısıyım. 2 yıldır cbf kullanıyorum ve artık değişiklik istiyorum. Genelde eşimle beraber kullanıyorum bu yüzden inazuma tarzı bir motor almak istiyorum. Fakat yakıt konusu ve yedek parça, bakım fiyatlarının yüksekliği beni düşündürüyor. Sizce cbf i satıp inazuma almaya değer mi yoksa başka seçenekler önerir misiniz. Bu arada fazla km yapmıyorum desem yeridir 2 senede cbf im 7 bin km ye geldi , genelde evden işe işten eve motorla gidiyorum.
    Bence Honda PCX ve Yamaha Nmax alın. Inazuma'nın yedek parçası gerçekten çok pahalı. Az kilometre ve şehir içi için scooter gerçekten daha iyi, iki kişide kullanılır bu motorlar. Ben iki kişi uzun yol yaptığım için Inazuma aldım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)