Bir outdoor sırt çantasına klips ler ekleyin topcase demirine bağlayın ben sırt çantasını artçı koltuğu ve topcase bölümüne bağlıyorum. Topcase kullanmam sırt çantam 8 yıllık yerine kullanabileceğim çanta arayışındayım. Çünkü eskidi.
Beklemekle yağa birşey olmaz diyor benim otomobil ustam. Kitapçıkta 5000 de yağ değişimi diyor. Bizim servisçiler 3000 de değiştir diyorlar. Otomobil ustam 5000 bin kitapçığı bile öyle diyor, 5000 km bin sen dedi. Ben yıllardır arabalarımı gözü kapalı teslim ederim. Hiç yüzümü kara çıkarmadı ustam. Onun sözünü dinleyeceğim yine. Motul 5100 iyi sanırım.Ben de ya motul ya da Castrol kullanmayı düşünüyorum. En son bakımda Suzuki servisten Eni isimli İtalyan malı bir yağ kullanmışlardı. Ben hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ucuz bulursam b3lki ona da devam edebilirim.
[/COLOR]https://goo.gl/photos/DFkSTK8NiNKYoxju8[/QUOTE]
marka model nedir acaba? nereden aldınız?
çok oldu alalı rocket gibi fason bi markaydı 8 yıllık çanta aynısını bırak benzerini bulsam 2 tane alır koyarım kenara keske olsa[/QUOTE]
Valla güzelmiş, ben de bir çözüm üreteceğim bakalım deneye deneye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
İlk motosikletim inazuma ile 600km yaptım. git gide alışıyoruz birbirimize. Başlarda acemilik de dahil olunca ağırlığı beni biraz zorladı ve alışana kadar da açıkçası ben bu işi beceremeyecek miyim diye korkular yaşadım
Artık keyifle temizliğini bakımını yapıyorum kendimce. İlk zamanlar daha çekingendim eheh. Motor 6900 kmde şu an.
Evimin etrafı inşaat dolu olduğundan her sabah güne motoru silerek başlıyorum zaten, toz toprak uçuşuyor haliyle. (Hava bozuk olduğunda branda örtüyorum fakat normal günlerde üşeniyorum biraz. Sabahları brandayı tekrar eve çıkarma durumundan dolayı)
Wd 40ını eksik etmiyorum. Motor için arka çanta, ön cam gibi şeyler ekleme planım var fakat param olduğunda ilk iş lastikleri değiştiririm diye düşündüğümden şu an onlara girişmiyorum. Bakımı 10000de sanırım. Ama bir ara Edirne'ye gitme planım var, servise bir uğramayı planlıyorum eksiği gediği var mıdır kontrol ettirmek için, acaba bunun için servise gittiğimde kol gibi bir para çıkar mı bu da ürkütüyor tabi.
2 Nisan 7 Nisan tarihleri arasında görev gereği Dalaman-Uşak- Afyon -Dalaman seyahatini yaptım, izlenimlerimi yazıyorum. Toplam 1120km yol yaptım ve 190 TL lik yakıt harcadım.100km de 3.2lt gibi bir tüketim oldu. Km de 170 kuruş tutuyor. Gayet ekonomik. Deposu küçük, en az 400km gidebilmeli fakat 300km de depo boşalıyor.200km den sonra benzin istasyonu aramaya başlıyorsunuz. Motosiklet sınıfına göre çok konforlu, ilk 200km hiç mola vermedim, yormadı.Titreşim yok gibi.Düşük vites ve alt devirlerde cansız , özellikle yokuş çıkarken sıkıntı veriyor, Devrini aldıktan sonra sorun kalmıyor, bas gaza uç. Rüzgardan etkilenme çok az. Ne kadar şiddetli olursa olsun denge bozulmadı. Afyon Sandıklı ve Kütahya Afyon arasında etkili rüzgar vardı, etkilenmedim. Frenler iyi ama ABS olsa daha iyi olurdu.
Bu arada yukarıya eklemeyi unutmuşum, benzin göstergesi tek dişe indiği anda geriliyorum ben eheh
Ölçümü nasıl yapabilirim acaba ne kadar tükettiğim ile alakalı. bunun için bir uygulama veya kolaylık var mıdır.
2lt lik pet şişeye benzin al, gösterge tek dişe inince sayacı sıfırla. Depo kuruyana kadar bas gaza, öğrenirsin. Pet şişede aldığın benzin seni yakın bir benzinciye kadar götürür. CBX250 Twister da denemiştim. İnazuma'da uzun yol sakin kullanım, 302km yol yaptım, deponun dibinde biraz benzin kalmıştı.
çok düşük yaktırmışsın hocam bravo...
hesaplamada hata yok di mi? 100 kmde 3.2 300kmde 9.6 eder depo 13.3 lt senin hesaba göre full depo 400 km gitmesi lazım. 300 kmde depo boşalıyor demişsin de tutmuyo rakamlar diye soruyorum kusura bakma.
ben kış ayında otobanda boluya son gaz gittim. 5 lt civarı yaktı 100 km de.
Üstad verdiğiniz yakıt tüketimine göre eğer hesaplamanız doğru ise yani, motor zaten tam depo 13.3 litre olduğu için 400 km yapar. Bu durumda siz 350 km den sonra petrol istasyonu arasanız 50 km içinde muhakkak bir adet denk geleceğini düşünmek mantıklı olur. Ben kendim zaten 3.5 litre/100 km gibi rakamlarla geziyorum. Ayrıca bu şehir içi kullanım verisidir. Normalde 300 km görmeden yakıt almıyorum ben ki benim verimle motosiklet zaten 350 km yapıyor. şehir içinde 50 km de muhakkak bir istasyon denk gelir.Bence siz yolda kalırım korkusundan 200 km yi görünce yakıt almaya başlamışsınız. Siz rahatlıkla şehir içi 350 km, şehirlerarası ne olur ne olmaz diyerek 300 km den aşağı istasyona girmeyin.
Inazumada benzin göstergesi tek çizgiye düştüğü anda halen 4 litre yakıt var demek oluyor. BU esnada tek çizgi sabitken Benzin pompası işareti yanıp sönmeye başlıyor. Yakıt 2 litrenin altına düştüğü zaman ise hem tek çizgi hem de pompa işareti yanıp sönüyor. Benzin deposu şamandra sensörü işini gayet iyi yapıyor. yani kitapçıkta söylenen aynı litrelerde benzin göstergelerindeki uyarı sinyalleri çalışmaya başlıyor.
Rakamlar konusunda hassasım. Uyaran arkadaşlar doğru yazmışlar. İnazumada depo testi yapmadım. 200km den sonra yan ayak park edince gösterge tek çizgiye düşüyor, yola çıkınca 3 diş gösteriyor.Riske girmek istemiyorum. En kısa zamanda pet şişe ile depo testi yapmalı.En son Burdur da depoyu doldurdum 270km yol yaptım,gösterge 2 diş gösteriyor. Bir sonraki gezide pet şişe denemesi yapsam iyi olur. Sonuçta bazılarının ıddia ettiği gibi çok yakmıyor.
Inazuma için arjka tekeri kaldırma sehpası kullanan oldu mu acaba? İki tarafta da egzost olunca acaba bizimkilere takılabilir mi diye bir endişem var. Zincir temizliği için lazım oluyor. Bunu takması zor mu kolaymıdır bir fikri olan var da paylaşırsa süper olacak benim için.
Orta sehpaya alınca zaten arka teker havada kalıyor. Onun için gerek duymadım. Gerek yok bence
Suzuki merkeze sorman lazım biz sadece fikir yürütebiliriz. Kendi fikrimi yazıyorum inazuma hiçbir zaman planlanan satış adedine ulaşamadı v storm 250 ve gsx 250r gibi iki yeni model girince inazumayı satmak daha da zorlaşacaktı. Bi de diğer modellerin de aslında inazumadan şekil olarak farklı olduğu da bayide yan yana olunca çok belli olurdu. Amortisörleri bile aynı. Yeni modeller inazumadan türetilmiştir çünkü. Fakat bu yorumum yeni modellerin komple kötü olduğunu da düşündürmesin. Suzuki modelleri hep süprizli olmuştur. Gelince merakla sürmeye çalışacağız yeni modelleri...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)