Arkadaşlar bu arka amortisör 7 kademeli fakat kaçıncı kademede olduğunu anlayamadım.
mevcut ayarın ne olduğunu anlamak için nereye bakıyoruz, neyi referans alıyoruz.
Arkadaşlar bu arka amortisör 7 kademeli fakat kaçıncı kademede olduğunu anlayamadım.
mevcut ayarın ne olduğunu anlamak için nereye bakıyoruz, neyi referans alıyoruz.
Arkadaşlar model yükselteceğimden dolayı inazumamı satışa çıkardım.
Düşünenler aşağıda ki linke tıklayıp bana ulaşabilirler.
İyi forumlar.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5005210/detay/
Motorun tam sağ tarafından veya tam sol tarafından baktığınızda yuvarlak delikten gördüğünüz değerde ayarlıdır. sağdan ve soldan aynı rakamı görürsünüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
michelin pilot streette bizim motorun bire bir ölçüleri var. size ellerindeki lastiği takmış olmasınlar.
Arkadaşlar teşekkür ederim.
Resim çektim. Resimde görülen süspansiyonun ayarı kaçta.
https://goo.gl/photos/MycDzH91dUPvSa1S8
Arkadaşlar en son 15.000 Bakımında;
Yağ Filtresi, Motul 15/50 motor yağım, bujilerim, orjinal hava filtrem değişmişti. Şuna 20.000 Km bakımım geldi ancak motorun garantisi bittiği için ürünleri alıp kendim bakım yapmak istiyorum.
Değiştirmem gerekenler şuanlık motor yağı ve yağ filtresi olarak görünüyor. Balatalarımda şuanlık bir problem yok gibi.
Motor yağı olarak 10/40 hangi markayı tercih edersiniz?
Yağ filtresi olarak ya KN markası ya da Hiflo markasını kullanmayı düşünüyorum. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Not: http://urun.n11.com/filtre-setleri/m...-lt-P150593209
şu ürün bizim motora uygun mudur?
Selam dostlar,
Ben de 5000km bakımını yaptıracağım ancak motorum 2015 model olduğu ve en yakın servis 150km. uzakta olduğu için bakımını Giresun' da motor ustama yaptırmayı düşünüyorum.
5000km bakımı için değişecek olan filtre, yağ vs. ihtiyaçları nereden temin edebilirim? Yağ tercihim ne olmalı? Şuna da dikkat edin diyeceğiniz bir husus var mı?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.
Beyler bu motor çok maliyetli mi? Cc büyütmek istiyorum ve konforu için biraz paraya kıyıp alsam mı diyorum. Yoksa ucuza bir pulsar alıp bakıcam dalgamı.
Konfor söz konusu ise Inazuma F tercih edilmesi doğrudur. Kendi motorum Inazuma F olduğu için onun adını verebiliyorum. Naked Inazuma için bir bilgim yok. Kendim şehirlerarası 50 km kadar bir mesafe bir arkadaşımla değişerek Pulsar 200 NS kullanma şansım olmuştu. Inazuma F in rahatlığı ve yol tutuş güven hissini Pulsar da alamadım. Çok seri bir motosiklet. Yola çıkmadan evvel depoları birlikte fulleyip yaptığımız ölçümlerde aynı süratlerde 250 km sonrası yaptığımız hesapta Pulsar 0,5 lt/ 100 km kadar daha ekonomik bir yakıt verisi vermişti. Rahatınız söz konusu ise ve bu çok da önemli ise aradaki işletim maaliyeti farkı göze alınabilir meblağlarda olacaktır diye düşünüyorum. Tabi Suzukinin parça dayanıklılığı da maliyet hesap edilirken göz önünde bulundurulmalıdır.
Yag olarak en iyi yag Motul, 5bin km sonunda bile performansini kaybetmiyor. Baska yaglari denemeye hic ugrasmayin bence.
Ben olsam yag filtresi orjinal devam ederdim, cok luzumsuz buluyorum aftermarket yag ve hava filtresi isini.
Size de ayni sekilde arkadasin linkini verdigi Motul urununu oneriyorum. Herkese aspirin yazip gonderiyorum Ama inanin vites gecisi ve motor sesi icin en ideal yag 5100 serisi Motul bence.
Yag ve hava filtresini yakin sehirdeki servislere rica ederseniz belki kargo ile gonderirler. Orjinal filtreyi ben nerden siparis vermistim hatirlamiyorum ama soyle bir site var satan :
http://www.motosikletparcalari.net/1...jinal-pmu12172
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Arkadaşlar hafif bozuk zemine girince ön taraftan tık tık tık diye ses gelmeye başlıyor. Önce konsol mu oynuyor diye düşündüm ama değil. Ön takımdan geliyor sanki ses. Fikir verebilecek olan var mı? Motor 7 aylık, 7500 km de. Bir de zinciri ne zaman değiştirmek gerekir?
Aynı ses benimkinden var sıfır aldığım günden bu yana var hala kaynağını bulamadım ama önemli bir şey değil üç senedir bir sorun yok
s.a arkadaşlar bende 2013 model inazuma kullanıcısıyım. motorum 25000 km de ve yaklaşık 8000 km dir bende. yaklaşık 8 ay kadar önce (temmuz-ağustos) kontak açtıktan sonra star stop düğmesini açtım ve "F1" hatası verdi. bir kaç denemeden sonra motor çalıştı. şimdi hala bu sıkıntı ara ara karşıma çıkmakta. düğmeyi açtıktan sonra yakıt basma süresi yaklaşı 4 saniye kadar diye düşünürsem bu sıkıntıyı artık sesten anlar oldum. çünkü 2 saniye kadar basıyor sonra duruyor ve "F1" lambası yanıyor. enjektör temizleyicide kullandım ama sıkıntı devam ediyor. servise gitmedim. bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar oldumu.
motosikleti devamlı sağ gidondaki kırmızı start stop düğmesiyle açıp kapamak beyinde arızaya yol açar, sadece kontak anahtarı ile açıp kapayın, bu düğme sadece acil durumlarda kullanılmalıdır.
Bu sıkıntıyı bende yaşadım.Kontak kısmında bir sensör varmış o arızalanıyomuş sanırım.Serviste bakım sırasında bu sorunu da hallettiler.
Bir servis bana komple kontak setini değiştirmemi söyleyerek beni baya tırstırmıştı.(600-700 lira gibi bir rakamdan bahsettiler.)Daha da gitmiyorum oraya.
Batuhan Motorda hallettiler saolsunlar..Komple kontak kısmını söküp arızalı kısmı tamir ettiler.
Arkadaşlar Maslak Yücel motor mu yoksa Florya Batuhan motoru mu servis olarak tavsiye edersiniz? Yücel motora 2 kere bakım için gittim, ne sorarsam "normaldir o" cevabı aldım. Bilmiyorum sadece ilgili bir servis arıyorum.
Maliyeti bakım arasına karıştı tam olarak kaçtı hatırlamıyorum valla.
Lastik çok yağmurlu hava haricinde gayet iyi bence.Kuru havalarda özellikle kaydırmaya çalışıyorum boş yollarda gayet iyi tutuyo yolu.Ben yaz kış kullanıyorum o yüzden yağmurlu hava performansı da fena değil bence.Ama yine de yağmurlu havada hızım yarıya düştüğü için çok zorlamadım.
Bi tek sert lastik olduğu için tercih ediyorum Bridgestone'u.Çivi varmış lastikte ben bakımda farkettim mesela.Daha az patlıyo
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)