Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Eylül 2016, 07:48
#5261
Cbf150 ile dahi karşılaştırılamaz pulsar,konforsuz takoz gibi bir motor.Pulsar bayilerinin sahiplerine gidin bi bakın hepsi japon malı motorsikletler kullanıyor.Adamlar yarım asırdan fazla motor üretiyorlar dünkü firmayla nasıl karşılaştırma yapılabilir anlamadım.
Reklamlar
-
15 Eylül 2016, 13:40
#5262
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.
Motorum Honda NSS 300 Forza
Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.
Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.
Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.
Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.
Ağrılıkları eşit sayılır...
Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?
Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.
Selamlar
-
15 Eylül 2016, 14:25
#5263
cagiran adlı üyeden alıntı
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.
Motorum Honda NSS 300 Forza
Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.
Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.
Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.
Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.
Ağrılıkları eşit sayılır...
Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?
Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.
Selamlar
Suzuki Inazuma için konuşuyorum, F için değil. Ancak F'te de o kadar fark olacağını sanmam.
Sorundan kastınız ne anlamadım ama eğer arıza ise problem yaşamazsınız. Taş gibi motorlar bunlar. Ama hız konusuna gelirsek: Evet o hızların altında kalırsınız. Ama 15-20 km/h kadar değil, 5-10 km/h kadar. Burada çok aşırı abartılıyor: "Abi ben artçı + 3 tane çantayla düzde 150 gördüm geçen" şeklinde. Lan zaten 151'de kesiciye giriyor. 250cc bir makina son hızına bu kadar "rahat" çıkamaz ki. Yokuş aşağı ancak. Yoksa neredeyse mümkün değil bu. Tabii bilirsiniz ki hava şartları ve motorun genel kondisyonu çok önemli bu hızlarda ama ben optimum şartları baz alarak konuşuyorum.
Benim motorumda cam falan yok. Tam çıplak vaziyette. Boyum 187cm. Kendi kendime paraşüt etkisi yaratıyorum anlayacağınız. Arkada 15kg üstü çanta ve 75 kg artçım ile (ben 83 kiloyum) çok dik rampalarda 4. vitese kadar düşsem de 120'yi yakalayamıyor gibi bir durumdayım. Motorun yağ ve yağ filtresini 3000 km'de bir değiştiririm ve hep yüksek devir kullanırım. Yani motor açılmamış falan değil öyle. Çok rüzgarlı da olmayan bir havada bahsettiğim kadar yük ile durum bu.
Düzde ise ısınmış bir motorla 120-125'e kadar lineer bir hızlanma söz konusu, 130-135'i de görebiliyorsun. Ama 135 üstü artık çok zor, 140-145 ıkına ıkına. Zaten motor kendinden geçiyor. Titreşim dayanılmaz derecede artıyor. Konforlu yolculuk hızı Inazuma'da maksimum 125 km/h bence.
Aklınızda olsun.
-
15 Eylül 2016, 14:26
#5264
Forza çok yakın arkadaşımda var inazuma f te öyle yakın bi abimde vardı, 2motoruda kullandım.benim size önerim Honda forza artçılı kullanıma daha uygun ve cift kask alan bagajı var. Hız olarak enin olun hiç fark yok desem yanılmış olmam. Özel bir sebebi yoksa forza ile devam edin. İnazuma gerçek bir motosiklet sürüş hissiyatı virajı falan scooter dan daha rijit olur. Forza da abs avantajı da var tabiki, arada kalite farkı yok gibi hatta forza bi tık daha iyi sanki, forza direk Avrupa şartları doğrultusunda üretilmiş bir motordur. Forza nızda abs varsa inazuma f in frenleri biraz kötü gelebilir
-
15 Eylül 2016, 14:56
#5265
İki güzel yorum içn teşekkürler,
Anladığım kadarıyla performansta + ve - farkları yakın sayılır.
Şimdi 4 bilinmeyenli denklem var,
Buyrun
1- Konfor için Forza ya devam (bagaj hacmi ve daha az titreşim)
2- Motosiklet sürdüğünü anlamak için,yeni lastik alarak (Masraf) Inazuma F doğru tercih olabilir.
(mt25, duke, cbr vs zaten bana hitap etmiyor)
3- Ya da yazı bekle para biriktir, motorunu değerinde sat,
4- Ehliyeti A2 den A ya yükselt başka modeller düşün. (Maxi.scooterdan vitesliye geçiş için başka iyi alternatif varsa tabi)
-
16 Eylül 2016, 20:36
#5266
cagiran adlı üyeden alıntı
Merhaba Max. 10.000 km Inazuma F almak istiyorum.
Motorum Honda NSS 300 Forza
Bayram da 1.700 km artçılı ve yaklaşık 20 kg yüklü uzun yol yaptım.
Ne dik yokuş tırmanışlarında ne düz yolda hiç sıkınyı yaşamadım.
Düz yolda 130-140 km hızları rahat gördüm, yokuş aşağı 145-150 km hızlara çıktım.
Teknik verilere bakınca Forza Inazumadan daha torklu ve daha güçlü, 30CC kadar yüksek hacimli.
Ağrılıkları eşit sayılır...
Acaba Inazuma F ile aynı şartarda sorun yaşar mıyım? Ve ihtiyaç halinde bahsettiğim hızların altında kalır mıyım?
Takas düşünenler lütfen iletişime geçsinler.
Selamlar
Merhaba, takas değil de güncel 1.200 km de 2016 model Suzuki İnazuma F motorum satılıktır. Satış ilanım 340728465 ilan numarası ile sahibinden.com da mevcuttur.
-
17 Eylül 2016, 00:22
#5267
Hepinize teşekkür ederim, ama yakın zamanda Inazuma almaktan vazgeçtim.
Belki önümüzdeki sene yeni bir tasarım ve güç versiyonu ile gelirse değerlendireceğim.
Motor çok güzel aylarca hayalini kurdum gerçekten.
Çevremden ve forumdan gelen yorumlara göre Forza dan sonra en iyi geçiş motorunun performansı da göz önüne alarak Inazuma F yerine Nc750x olacağı yönünde.
Sevgiler saygılar
-
17 Eylül 2016, 22:45
#5268
Radyatör korumanın nasıl monte edileceği ile ilgili doküman veya video paylaşabilirmisiniz?
-
19 Eylül 2016, 00:37
#5269
herkese selamlar,
3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.
benim sorum biraz farklı
F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.
normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.
aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.
inazuma normal versiyonu alıp biraz şekli şemali düzeltme imkanı var mıdır?
herkese keyifli sürüşler...
-
19 Eylül 2016, 11:12
#5270
Bu suratı hiç bir şey yumuşatamaz ne taksan bir şeydeğişmez bence bu haliyle sevdiysen al, bana göre naked daha güzel diğeri çamaşır makinesine benziyor ve 250CC deki en iyi motor, ve kesinlikle ikinci el temiz bir şey al, 9-10 liralıklara yanaşma pek 11-12 arası çok temizler var, kimse iyi motoru 9-10 satmaz, sanıyorsa mutlaka bir şey vardır.
-
19 Eylül 2016, 11:28
#5271
radyator koruma ne ise yarar neden takmaliyiz inazumaya bir bilen cevaplar mi?
-
21 Eylül 2016, 11:42
#5272
necipalperen adlı üyeden alıntı
herkese selamlar,
3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.
benim sorum biraz farklı
F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.
normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.
aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.
inazuma normal versiyonu alıp biraz şekli şemali düzeltme imkanı var mıdır?
herkese keyifli sürüşler...
F serisine hiç ısınamadım.Çok yapmacık geliyor.Cam, çanta ve koruma demiri tak yeterli.Bakma çekemeyenlerin boşboğazlık ettiğine serisinin en iyi motoru.Yetkili servis bakımlı, hırpalanmamış motorlar 10-11-12 arası.Apaçilerin tercih ettiği motor olmadığından, piyasanın çoğu temiz. Hintli ve Çinlileri bu yüzden seviyorum, tüm apaçi tayfasını mıklatıs gibi çekiyor.
-
21 Eylül 2016, 16:03
#5273
banro adlı üyeden alıntı
F serisine hiç ısınamadım.Çok yapmacık geliyor.Cam, çanta ve koruma demiri tak yeterli.Bakma çekemeyenlerin boşboğazlık ettiğine serisinin en iyi motoru.Yetkili servis bakımlı, hırpalanmamış motorlar 10-11-12 arası.Apaçilerin tercih ettiği motor olmadığından, piyasanın çoğu temiz. Hintli ve Çinlileri bu yüzden seviyorum, tüm apaçi tayfasını mıklatıs gibi çekiyor.
aynen, inazumalar hep temiz.
inazumayı kredi kartıyla alabilirim ama F versiyonu için para biriktirmem gerekecek 1-2 ay.
çok uzun yola çıkıyorum. rüzgarlık ile idare edicem sanırım.
-
27 Eylül 2016, 14:18
#5274
Konyalıyım. 1,5 ay kadar evvel motorun sesinde bir süredir bir tuhaflık olduğunu sezdim. Performans olarak bir sorun yoktu ama seste bir tuhaflık vardı. Servise gittim. Usta dinledi. Inazumalar bunu egzost katalizöründen yapıyor dedi. Garantiden değiştiriyor Suzuki hemen dedi. Ruhsat fotokopisi falan alıp, netice 10 güne belli olur dediler. 10 gün sonra aradığımda İstanbul suzuki garantiden değişimi onayladı ancak parça gelmesini bekliyoruz dediler. Bir 10 gün daha sonra tekrar irtibat kurduğumda parça henüz ellerine ulaşmamıştı. İstanbul Suzuki yi kendim aradım. Sistemden baktılar. evet dediler sizin parçanız yırtdışına sipariş geçilmiş gelecek ama Konyadaki servis ile anlaşmamız bitmiş artık Konya da servisimiz yok, aslında sizi en yakın servisi olan bir yere yönlendirmemiz gerek ama sizi üzmeyelim biz o servise parçayı gelir gelmez yönlendireceğiz dediler. Acaip memnun oldum. neyse bir süre daha bekledim, derken İstanbul Suzuki den tekrar aradılar. Parçanızı ilgili servise yönlendirdik dediler. Hasılı servise gittim, motosikleti bıraktım. 3-4 saat sonra motosikletimin hazır olduğunu bildiren bir telefon görüşmesi ile gidip motosikletimi servisten aldım. Ama madem anlaşma yok o zaman bu ustanın emeği ne olacak diye borcumu sordum. Sağolsun usta makul bir ücret söyledi. Anlaşma olmadığı için emek ücreti ödemezler dedi. ben de ücreti ödeyip teşekkür ettim. Ertesi gün Suzuki İstanbul dan işlemin yapılmasını teyit amaçlı beni aradılar. Bu arada, daha öncekiler dahil tüm görüşmeleri işine çok düşkün olan çok beyefendi bir görevli ile yapmıştım. bu kez de aynı beyefendi görevli işlemin neticesi hakkında beni aradı. Ben de değişimin yapıldığını belirttim. Ücret konusunu sordu ben de ödediğim parayı söyledim. Aynı görevli kişi benim bu ödediğim meblağı da halledebilmek için bir çalışma yapması gerektiğini söyledi ve telefonu kapattık. 1 saat geçti geçmedi o görevli tekrar arayıp para şeklinde bir ödeme olamayacağını öğrendiğini ama bana onun yerine bir adet yağ filtresi hediye ederek bunu karşılamaya çalışacağını söyledi.
Telefondaki görevli tüm bu süre boyunca yaptığımız görüşmelerde çok olumlu ve sorun çözmeye çalışan bir tavır sergiledi. Suzuki Firmasının bu tavırları ve olumlu yaklaşımları beni çok sevindirdi. Ciddi bir firma ile iş yapıyor olmak çok mutlu ediciydi. Buradan Tüm Suzuki firması ve çalışanlarına teşekkür etmek istedim. İyi ki Suzuki marka bir motosiklet almışım.
-
29 Eylül 2016, 16:52
#5275
necipalperen adlı üyeden alıntı
herkese selamlar,
3-4 aydır inazuma almayı düşünüyorum her gün ilanlara bakıyorum. bir ara sıfır da almayı düşündüm. malum kış ayları geliyor. temiz bir makine bulup alıcam inşallah.
benim sorum biraz farklı
F versiyonunun görüntüsü çok hoşuma gidiyor. F almak istiyorum.
normal versiyon ile F versiyon arasında grenaj harici fark yok ancak fiyat konusunda inanılmaz bir fark var.
normal versiyonun 2. el fiyatları 9-12 bin bandında değişiyor.
f versiyonun 2. el fiyatları ise 14-16 bandında değişiyor.
aradaki 3-4 bin çok kafama takılıyor. sırf görüntü farkından o kadar para vermek zoruma gidiyor. mayıs ayına planladığım balkan turunu yapabilirim o parayla.
herkese keyifli sürüşler...
Aynı dertten muzdaribim ben de, habire sahibindene bakıyorum güncel birşey var mı ve en azından 13k bandına düşen f versiyon var mı diye..
Kışa doğru daha uygun bir F bulunur mu pek emin değilim, boy ve kilo sebebiyle daha kalıp olduğundan F versiyonu ilgimi baya çekiyor da birkaç ay'a da değişmezse çıplak modellere yöneleceğim ben de.
-
29 Eylül 2016, 17:53
#5276
Ekonominin durumu malum fuardan önce yılbaşında zam gelir adettendir.Bi de işler bu kadar kötü giderken memlekette kasımdada bi zam bekliyorum maalesef...sözün özü alacağınızı alın fiyatların düşmesini beklemek günümüzde bilimkurgudan daha fantastik kalıyo.
-
03 Ekim 2016, 23:05
#5277
sanırım bende de farklı bir ses gelmeye başladı
dediğiniz gibi performansta bir fark yok ama egzozdan gelen sesler az da olsa değişti gibi şuan 7500 kmdeyim yaz kış biniyorum
-
04 Ekim 2016, 17:32
#5278
afatsum adlı üyeden alıntı
sanırım bende de farklı bir ses gelmeye başladı
dediğiniz gibi performansta bir fark yok ama egzozdan gelen sesler az da olsa değişti gibi şuan 7500 kmdeyim yaz kış biniyorum
Garanti devam ediyorsa yine değiştir hocam. Benim değişti, yenisi 1 ay sonra zıngırdamaya başladı. Sonra yine değiştirdim. Şu anlık bir sıkıntım yok.
-
05 Ekim 2016, 14:16
#5279
Merhaba Arkadaşlar ,
Frene basınca arkadan led ışık yanması gibi bişey yapan oldu mu aranızda ? Led ışık aldım röle vs. aldım ama arka sinyal lambasına nasıl bağlıcaz o kablolara bi türlü ulaşamıyorum.Kablolara ulaşmak için baya bi yeri sökmek gerekiyor galiba bilgisi olan var mı ?
-
05 Ekim 2016, 22:55
#5280
Selamlar, boyu nispeten kısa olan ( 1.67 ) ve ilk motoru olacak birisi için önerilir mi inazuma? Daha sonra harley'e geçmek amaçlı geçiş motoru için alacağım. O yüzden bu ağırlığı tercih ettim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)