Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2016, 17:49
#5221
Arkadaşlar inazuma f kullanıcılarında bir ricam var. Aktif kullananlar şehir içi ortalama ne kadar yakıyor? ş.arası ne kadar yakıyor ? ortalama hız belirterek yazarsanız memnun olurum. 100 km deki yakıt litresi nedir?
Falcon 250 vardı mayıs ayında uzun yol yaptıktan sonra sattım (çin malı pek beğenmedim açıkçası) bu sene ş.içi için honda 125 aldım. seneye inazuma f alacam inşallah tekrar uzun yok için. yardımcı olursanız sevinirim. çok yakıyor diye okudum bi kaç yerde ama[COLOR="Silver"]
http://www.motogezilerim.blogspot.com
Reklamlar
-
16 Ağustos 2016, 18:02
#5222
haftasonu depoyu fulleyip gelibolu tarafına gittim, 320 km yol yaptığımda depoda 2 litre ya da biraz daha az benzin kalmıştı(benzin ikaz ışığının ikisi de yanıp sönüyordu, bu durumda 2 litre kaldığını göstermekte). muhtemelen 11-12 litre yaktı. hız ise 100-120 aralığıydı. 3,5 litre gibi bir değer oluyor. şehir içinde genelde daha az km gidiyor, 4 4,5 litre arasında olur, kullanıma göre de değişiklik gösterir tabi.
-
17 Ağustos 2016, 11:11
#5223
Arkadaşlar inazuma alarak ben de sizlerin arasına katıldım. Arkaya topcase gerekli acaba demiri ve çantayı en uygun ve kullanışlı olarak nereden alabilirim? Bir de 1 saat kullandıktan sonra sol elimin parmaklarına dokununca hafif bir karıncalanma oluyor. 350 km sürdüm. İlk motorum, beğendim yanları amörtisörleri, viraja girerken güzel yatması, alt devirlerde tork vermesi, görüntüsü ve göstergesi. Beğenmediğim ise motor çok bağırıyor ama gitmiyor. Bir de ilk depoyla şehiriçi 220 km gidebildim. Başka bir motor kullanmadığım için değerlendirmem bu kadar.
-
19 Ağustos 2016, 01:55
#5224
Burada motoru yatıran arkadaşımız gülşah merve yüksel. Kendisi norveçe gitti. Gidiş geliş yaklaşık 8000 km. Dolayısıyla zinciri yağlamak için pratik ve aksine zekice bir çözüm. Ayrıca bir başkasına hakaret etmek bizim gibi motosikletçiyiz diyen adama hiç yakışmıyor.
-
19 Ağustos 2016, 09:25
#5225
Ben görmedim zincir için motor yatırmak nedir ? Akla aykırı.
MT7 de orta sehpa yok, kaldıracak bir yerimde olmadığı için motoru ileri geri yaparak zincir bakımını yapıyorum.
Ne olursa olsun motor yatırılmaz. Bu olayın savunulacak bir durumu yok.
Zaten bayan olması ona ayrıcalık tanıyor.
Hiç bir erkek motorunu yatırmaz, evladı gibidir o.
Bayanların elektronik eşya ve makinalara karşı davranışları, erkekler gibi değil normaidir
-
19 Ağustos 2016, 13:07
#5226
Hakaret içeren yorumları ben de doğru bulmuyor olsam da motosikletleri çok sevdiği için aşırı tepki gösterdiğini düşünüyorum Zümer'in.
Ancak Zümer'e tamamen katılıyorum. Kişisel görüşüm motoru çanta , destek , battaniye , oyuncak ayı vs üzerine yatırıp zincir bakımı yapmak tamamen yanlıştır. Bu araçlar nakliye esnasında dahi kasa içinde dik şekilde taşınıyorlar. Bana göre tek istisnası olağanüstü bir durumda çalışmayan motoru taşımak için taşıyacak aracın taşıma alanı yeterli boyutta değilse kısa süreli olarak bu şekilde taşınabilir.
Ben arkadaşımın debriyaj teli kopan bir Honda NX4 Falcon'unu Transporter araçla garaja bu şekilde taşımıştım. Tam yatık değil çapraz olarak sığmıştı araca.
Mümkünse onun da yapılmaması gerekir. Dediğim gibi sadece olağandışı şartlarda kabul edilebilir bence.
Zincir yağlamak gibi standart bir uygulama için motoru yere yatırmak kesinlikle yanlış bir davranış. Bu yapan arkadaşı bağlar , zararı da faydası da ona tabii bizi ilgilendirmez ama örnek olarak gösterilmemeli.
Sadece yan ayak var ise bir arkadaş yardımıyla motoru destek ayağı üzerine çekip arka lastiği yerden kesmek en mantıklı bulduğum yöntem. Seyahatlerde tek başıma isem motoru kademe kademe ileri / geri alarak çok uğraştıran ikinci bir seçeneğim de var.
Garajdaysanız paddock stand sahibi iseniz bu da çok kullanışlı ancak biraz maliyetlidir.
Hepsinin dışında scottoiler alıp bu dertlerden tamamen kurtulmak en güzelidir.
-
20 Ağustos 2016, 22:11
#5227
Alayım mı bi tane?
F mi alayım çıplak mı?
Sorular sorular
Paçalarım ıslancakmış falan diyolar
ForZa'yı aratır mı
-
21 Ağustos 2016, 01:51
#5228
ya bu suzuki çok güzel iyi tamamda bu satış işini yapamıyorlar
senede satamıyacakları kadar model getiriyorlar sonrada 2017 olacakken 2015 stoklarını hala eritemedikleri için kampanya yapıyorlar olan satacak arkadaslara oluyor
-
21 Ağustos 2016, 19:57
#5229
cagiran adlı üyeden alıntı
Alayım mı bi tane?
F mi alayım çıplak mı?
Sorular sorular
Paçalarım ıslancakmış falan diyolar
ForZa'yı aratır mı
Yok mu fikri olan birileri
-
21 Ağustos 2016, 20:54
#5230
Arkadaşlar motoru kesinlikle kötülemek amacım yok fakat ben pulsar aldım 1 hafta önce kadar babamda da inazuma var Türkiye ye ilk gelen inazumalardandır 2013 te fuardan sipariş etmişti fakat motor 250 cc çift silindir 2 egsoz oda güzel fakat fiyat 16 binlere dayanmış motor gitmiyor tip desen ilgi çekmiyor en azından pulsarla ınazumayı yan yana koyunca kimse bakmıyor inazumaya bu kadar sebebe rağmen satıyorlar bu makinaları.
Belki de japon ön yargılarından kurtulmamız lazım. Her türlü eleştiriye de açığım aşırıya kaçmamakla.
-
22 Ağustos 2016, 14:10
#5231
Arkadaşlar acil kısa far ampülüne ihtiyacım var nereden temin edebilirim internetten?
-
24 Ağustos 2016, 00:30
#5232
İlk soruma cevap alamadım ama motorunuzu satmak istediğinizde rahatça sayabildiniz mi
-
26 Ağustos 2016, 10:53
#5233
Arkadaşlar motorda 5500 devire kadar titreme yok ama sonrasında eller ve bacak bölgesinde titreşim yoğunlaşmaya başlıyor. Motor rodaş dönemindedir. Bu normal mi?
-
26 Ağustos 2016, 15:06
#5234
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoru kesinlikle kötülemek amacım yok fakat ben pulsar aldım 1 hafta önce kadar babamda da inazuma var Türkiye ye ilk gelen inazumalardandır 2013 te fuardan sipariş etmişti fakat motor 250 cc çift silindir 2 egsoz oda güzel fakat fiyat 16 binlere dayanmış motor gitmiyor tip desen ilgi çekmiyor en azından pulsarla ınazumayı yan yana koyunca kimse bakmıyor inazumaya bu kadar sebebe rağmen satıyorlar bu makinaları.
Belki de japon ön yargılarından kurtulmamız lazım. Her türlü eleştiriye de açığım aşırıya kaçmamakla.
iki motor da elinin altındaysa en objektif cevabı sen verebilirsin bence. Hayatında ilk defa japon olarak inazumaya binmiş olan biri subjektif davranabilir veya bajaj ilk motoruysa öyle torklu bi motor yeni bi binicini gözünü fazlasıyla boyayabilir.
pulasarı süpermoto ya en yakın ergonomiye sahip olduğu ve safkan bi süpermotonun üçte biri fiyatına olduğu için bence güzel motor. Tam bi antreman motoru bence.Torku güzel. Spor yapmak için alıp bitane koyabilse keşke insan kenara...
Ülkemizde bütün motorlar pahalı bence evet japonlar bile fason çin tayvan endonezya gibi işçilik ve hammaddenin ucuz olduğu ülkelerde üretim yapmaktadır.Fakat kalite farkı çok bellidir. En basit örneğim ise pulsar ile duke ü yan yana koyunca anlarsınız.İnazumayla pulsar birbiriyle karşılaştırılamayacak karakterde makinalardır. 200 cc sınıfında olmaları güçlerinin birbirine yakın olması rakip olduğunu bence göstermez.
İnazumanın bloğu geliştirilmeye açık bir bloktur.Hatta gelen haberler dopruysa gxr250 nin bloğu inazumadan alınarak geliştirlmiş haliyle kullanılacak.Halen inazumanın motor bloğunun 40bg güce kadar modifiye edilebileceği bilinen bi gerçek dünyada.Bizler için o modifiyeler hayal inazuma almaya 16000 veriyoruz full modifiye için ülkemiz şartlarında bi 16000 daha harcamak gerekir. Bi de tabi o modifiye parçaları mundar etmeyecek usta bulmak lazım...
-
26 Ağustos 2016, 22:59
#5235
enderbilgi adlı üyeden alıntı
iki motor da elinin altındaysa en objektif cevabı sen verebilirsin bence. Hayatında ilk defa japon olarak inazumaya binmiş olan biri subjektif davranabilir veya bajaj ilk motoruysa öyle torklu bi motor yeni bi binicini gözünü fazlasıyla boyayabilir.
pulasarı süpermoto ya en yakın ergonomiye sahip olduğu ve safkan bi süpermotonun üçte biri fiyatına olduğu için bence güzel motor. Tam bi antreman motoru bence.Torku güzel. Spor yapmak için alıp bitane koyabilse keşke insan kenara...
Ülkemizde bütün motorlar pahalı bence evet japonlar bile fason çin tayvan endonezya gibi işçilik ve hammaddenin ucuz olduğu ülkelerde üretim yapmaktadır.Fakat kalite farkı çok bellidir. En basit örneğim ise pulsar ile duke ü yan yana koyunca anlarsınız.İnazumayla pulsar birbiriyle karşılaştırılamayacak karakterde makinalardır. 200 cc sınıfında olmaları güçlerinin birbirine yakın olması rakip olduğunu bence göstermez.
İnazumanın bloğu geliştirilmeye açık bir bloktur.Hatta gelen haberler dopruysa gxr250 nin bloğu inazumadan alınarak geliştirlmiş haliyle kullanılacak.Halen inazumanın motor bloğunun 40bg güce kadar modifiye edilebileceği bilinen bi gerçek dünyada.Bizler için o modifiyeler hayal inazuma almaya 16000 veriyoruz full modifiye için ülkemiz şartlarında bi 16000 daha harcamak gerekir. Bi de tabi o modifiye parçaları mundar etmeyecek usta bulmak lazım...
Kesinlikle katılıyorum fikirlerinize fakat ilk motorum honda cb125e ydi keyifle ve zevkle sürdüm yakıt ekonomisi , sürüş rahatlığı ve gidişatı farklı tabiki de japon kalitesi bariz ortadadır. Tahminimce japonlar sürüş keyfine özen gösteriyor hintliler ve çinliler gösteriş meraklısı gibi duruyor. Aslında cc farkı olması karşılaştıramayacağımız anlamına gelmez ama şunu söyleyebilirim pulsarın gaz tepkisi daha sert gibi özellikle 7 bin devirden sonra canavara dönüşüyor tavsiye ederim test etmenizi.
-
29 Ağustos 2016, 11:05
#5236
Beyler malesef şu anda inazuma alacak durumda değilim ! Tam parayı ayarladım binanın mantolama masrafı çıktı! Cbf 150 ile yola devam.
Ancak inazumayı yakından takip ettiğim için size bir haberim var daha önce yazıldımı bilmiyorum ama 2017 renkleri belli olmuş galiba internette gördüm yeni renk kırmızı beyaz bir de sarı siyah gelecek sanırım! Fakat benim en sevdiğim renk 2015 sade mavi rengi
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
29 Ağustos 2016, 23:19
#5237
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoru kesinlikle kötülemek amacım yok fakat ben pulsar aldım 1 hafta önce kadar babamda da inazuma var Türkiye ye ilk gelen inazumalardandır 2013 te fuardan sipariş etmişti fakat motor 250 cc çift silindir 2 egsoz oda güzel fakat fiyat 16 binlere dayanmış motor gitmiyor tip desen ilgi çekmiyor en azından pulsarla ınazumayı yan yana koyunca kimse bakmıyor inazumaya bu kadar sebebe rağmen satıyorlar bu makinaları.
Belki de japon ön yargılarından kurtulmamız lazım. Her türlü eleştiriye de açığım aşırıya kaçmamakla.
ya bu kişi diğer başlıklardada kendi motorunun kusurlarını bilmeden inazuma ile pulsar kıyaslıyor:D
yahu kıyaslamayın arkadaşım mercedes ile dacia kıyaslanır mı? yok daha kötü gidiyormuş filan dedğine göre .senın motor 180 mı yapıyor ? bızımkide 151 görüyor senınkıde görsün .bunun malzemesi,yol tutuşu ,sağlamlığı konforu bir mı sen bunlardan niye kıyaslamıyorsun ?
daha şimdiden gördük senın motorun stop etme sorunu çözüldümü gecen sokaktaki pulsarlı çocuğunki stop ediyordu .e okuyoruz zırıl zırıl öten birşey varmış biz onun ne olduğunu sizlerde görüp hayret ediyoz böyle gelipte bilip bilmeden yazma belliki motorun yeni :DD
marka algısı zamana dayanır çünkü insanlar zaman içinde güven duyarlar .otomobilleri düşün dacia da yıllardır var birazda şekil olsa sen bunu woswogen mercedes'le yarıştıracaksın demekki yazık bu akla çok çalıştırmayın yakarsınız sonra
-
30 Ağustos 2016, 18:50
#5238
motorcu48 adlı üyeden alıntı
ya bu kişi diğer başlıklardada kendi motorunun kusurlarını bilmeden inazuma ile pulsar kıyaslıyor:D
yahu kıyaslamayın arkadaşım mercedes ile dacia kıyaslanır mı? yok daha kötü gidiyormuş filan dedğine göre .senın motor 180 mı yapıyor ? bızımkide 151 görüyor senınkıde görsün .bunun malzemesi,yol tutuşu ,sağlamlığı konforu bir mı sen bunlardan niye kıyaslamıyorsun ?
daha şimdiden gördük senın motorun stop etme sorunu çözüldümü gecen sokaktaki pulsarlı çocuğunki stop ediyordu .e okuyoruz zırıl zırıl öten birşey varmış biz onun ne olduğunu sizlerde görüp hayret ediyoz böyle gelipte bilip bilmeden yazma belliki motorun yeni :DD
marka algısı zamana dayanır çünkü insanlar zaman içinde güven duyarlar .otomobilleri düşün dacia da yıllardır var birazda şekil olsa sen bunu woswogen mercedes'le yarıştıracaksın demekki yazık bu akla çok çalıştırmayın yakarsınız sonra
Doğru diyorsun hocam kıyaslamak yanlış olur önce suzuki 8 bin küsür liraya 200 cc motor yapsın ondan sonra konusalşım bunları. Pulsardan önce 10 k honda cb125e kullandım pulsara geçerken de 2k inazuma kullandım ama inazuma gerçekten hayal kırıklığı suzuki inazumadan umduğu satışların çok altında kaldı hala 2015 model ınazumaları satmaya çalışıyor 187 kilo boş ağırlıklı kilo olarak 600 cc lerle yarışıyor Şehiriçinde aralardan kaçma imkanın yok gidemediği halde 4 lt yakan fiyasko. Ayriyeten benim motorumu benden iyi bilemezsiniz. He son olarakta eğer inazumanın gidişi daha seri ve duruşu daha güzel olsa bu avantajları siz de kullardınız
-
30 Ağustos 2016, 19:26
#5239
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Doğru diyorsun hocam kıyaslamak yanlış olur önce suzuki 8 bin küsür liraya 200 cc motor yapsın ondan sonra konusalşım bunları. Pulsardan önce 10 k honda cb125e kullandım pulsara geçerken de 2k inazuma kullandım ama inazuma gerçekten hayal kırıklığı suzuki inazumadan umduğu satışların çok altında kaldı hala 2015 model ınazumaları satmaya çalışıyor 187 kilo boş ağırlıklı kilo olarak 600 cc lerle yarışıyor
Şehiriçinde aralardan kaçma imkanın yok gidemediği halde 4 lt yakan fiyasko. Ayriyeten benim motorumu benden iyi bilemezsiniz. He son olarakta eğer inazumanın gidişi daha seri ve duruşu daha güzel olsa bu avantajları siz de kullardınız
Hocam kalite ucuz olmaz. Mercedes 15 yaşındaki arabası 60 binlira, ancak o paralara sıfır araba da alabilirsiniz. bence siz KUBA cg ile pulsarı kıyaslayın.Fiyatları bir birine yakın sonuç ta. Bende 23 bin lira bütçe vardı ekipman kamp malzemesi derken gittim 16 000 liraya F aldım iyiki de almışım ızmirden antalya ya gittim sıfır sıkıntı Buldan dan inerken istop etmedi hem de .... saygılar.
-
30 Ağustos 2016, 19:36
#5240
Aspenda adlı üyeden alıntı
Hocam kalite ucuz olmaz. Mercedes 15 yaşındaki arabası 60 binlira, ancak o paralara sıfır araba da alabilirsiniz. bence siz KUBA cg ile pulsarı kıyaslayın.Fiyatları bir birine yakın sonuç ta. Bende 23 bin lira bütçe vardı ekipman kamp malzemesi derken gittim 16 000 liraya F aldım iyiki de almışım ızmirden antalya ya gittim sıfır sıkıntı Buldan dan inerken istop etmedi hem de .... saygılar.
Hocam anlamadığım bir olay var sizin altınızda ki motorlar japon ama örnek verirken alman markaları sayıyorsunuz bu yaptığınız olay elin aletiyle işi girişmek olur. Siz daha elinizde ki malın nereli olduğuna bakın öyle kıyas yapın saygılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)