Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5161

    Üyelik
    26 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    pad boşluklu derken hidrolik eksilmesinden falan mı kaynaklanıyor? nasıl çözdünüz? muhtemelen bendeki de aynı sorun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5162
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Hidrolik hattinda kacak sizma vs yoksa hidrolikte eksilme olmaz.
    Hidrolik minimum seviyelere geldiyse balata bitmis demektir.

  3. #5163
    hayaletfilo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    GW250 İNAZUMA YAMAHA YBR 125
    Alıntı Jeridan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar selamlar. Uzunca bir ara oldu foruma firsat bulamayali.
    Bu arada geçen zamanda yan çanta olarak Kappa k 22 taktım. Hein gericke 55 litre sosis çanta aldım.
    Topcase zaten vardı. Doldurdum çantaları yola düştüm.
    ben ınazumayı hep söylediğim gibi yol yapmak için aldım.
    Geçtiğimiz dönemde Yunanistana gittim. Keyifli bir yolculuk oldu. Bol bol gevezelik edip yunan yollarında ınazuma gezisini izlemek isterseniz video linki
    https://youtu.be/_KRE1LX4TW0
    mesajı telefondan yazıyorum karakter sorunu için kusura bakmayıniz
    Sevgiler , Jeridan
    Merhaba epeydir yokdun. En kısa zamanda videonu izleyeceğim. Buraya cantali bir kaç resimini koyabilirsen çok iyi olur. Bende p.tesi i nazumam ile ankaradan didime gideyecegim ilk defa inazuma ile bu kadar uzun yol yapacağım. Sana bir şey sormak istiyorum yağ degistireli 2000 km oldu bu yolculuk için yola çıkmadan sence yağ degistirmelimiyim? Ben dönünce değiştiririm diye düşünüyorum çünkü.

  4. #5164
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Alıntı semat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km görüyorsunuz?
    6000 debir 81 km/sa
    7000 devir 95 km/sa
    8000 devir 108 km/sa benim gördüğüm hızlardır.

  5. #5165
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    ilginiz için çok teşekkür ederim.

  6. #5166

    Üyelik
    26 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı yutonet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,

    titrek zeminlerde ön taraftan çok fazla takırtı geliyor (arnavut kaldırımı veya bozuk zeminde olabiliyor), fakat tek, anlık ufak bir çıkıntı-kasis vesaireye girdiğimde bu ses olmuyor, bu tarz bir yere girdikten sonra da ön frene dokunduğumda bir tak sesi ve frende bunun hissiyatını yaşıyorum. bilmiyorum ne kadar anlatabildim ama, bu neden kaynaklanıyor olabilir ki?

    bazen arka frende de bu tarz bir hissiyat yaşıyorum fakat çok nadir.

    Alıntı köpük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fren balatası.aynı sorunu ben de yaşadım.arkadaki pad boşluklu freni hafif sıkınca kesiliyor.sizinki de bu olabilir.
    cumartesi servise götürdüm düldülü, ön rulman ve keçeleri (amortisör keçesi değil) değişti, bir de ön frende bir miktar boşluk varmış usta onu da aldı sıkıntı kesildi.

    sanırım ön teker göbekten oynayarak ses yapıyordu, bununla temas eden ön balata da yerinden kayıp boşluk yapıyordu. aynı dertten muzdarip olan varsa belki yol göstermiş olur.

  7. #5167

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki inazuma F
    Selamın aleyküm arkadaşlar. 1 temmuz itibariyle bende 2015 model mavi beyaz 250F sahibi oldum. Motosikletı maddi sıkıntısı olan bir arkadaşımdan 1100 km de aldım, araya bayram tatili girmesi sebebiyle rodaj bakımına sokamadım ( servisi aradığımda bayramdan sonra dediler) suan 1370 km deyim 7000 devirı geçmiyorum bir sıkıntı yaşarmıyım ( aslın da binmesem iyi de dayanamıyorum işte) bayramdan sonra ilk iş rodaj bakımını ve arka çanta taktırmak istiyorum özellikle ızmirde oturan arkadaşlarımın tavsiyelerine çok ihtiyaç duyuyorum. Herkese iyi bayramlar dilerim.

  8. #5168
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Arkadaşlar İnazuma hakkında merak ettiģim bir sey var .Yardimci olursaniz çok sevinirim.. Acaba motosiklette anlık yakıt tüketimi yada ortalama yakıt tuketimi yada 1 litre ile ne kadar km gittigi vs gibi bilgiler motosikletin göstergesinde mevcut mu acaba ? Yoksa araçta yol bilgisayarı yok mu ? İnazuma F hosuma gidiyor ancak fiyatinin 16700 olması piyasadaki hemen hemen en pahalı 250cc olması abs olmaması yada baska elektroniklerin mevcut olmaması neden bu kadar pahalı ? Karenaj kalitesi yada motor parca kalitesi olarak fiyatini hakediyor mu ?

  9. #5169

    Üyelik
    26 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı cıbırlover1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar İnazuma hakkında merak ettiģim bir sey var .Yardimci olursaniz çok sevinirim.. Acaba motosiklette anlık yakıt tüketimi yada ortalama yakıt tuketimi yada 1 litre ile ne kadar km gittigi vs gibi bilgiler motosikletin göstergesinde mevcut mu acaba ? Yoksa araçta yol bilgisayarı yok mu ? İnazuma F hosuma gidiyor ancak fiyatinin 16700 olması piyasadaki hemen hemen en pahalı 250cc olması abs olmaması yada baska elektroniklerin mevcut olmaması neden bu kadar pahalı ? Karenaj kalitesi yada motor parca kalitesi olarak fiyatini hakediyor mu ?
    Hocam 2013 modelde anlık tüketim vs yok, vites göstergesi, 2 farklı tripmetre, ayarlanabilir bakım uyarısı göstergesi ve 2 modda ayarlanabilir bi vites arttırma göstergesi var. Sanırım bu gösterge yeni modellerde devire göre ayarlanabilir şekilde değiştirilmiş, belki aynı şekilde yeni özellikler eklenmiş olabilir ama çok olası gelmedi bana.

    Fiyat olarak da malzeme kalitesi ve konforu diğer 250'lik alternatiflerden bi gömlek ötede deniyor fakat tamamen önceliklere bağlı bi tercih meselesi. Daha hafif, daha az yakan ve daha iyi kaçan alternatiflere de yönelinebilir.

  10. #5170

    Üyelik
    07 Temmuz 2016
    Herkese merhaba,

    Bir hafta önce inazuma f motosikletimi aldım ve bu bayram tatilini de fırsat bilerek, İstanbul' un sakin yollarında keyif sürüyorum. Daha önce hiç motosiklet kullanmamıştım o yüzden çıkan en ufak bir seste acaba bi şey mi var diye aklıma sorular gelmiyor değil. Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama sormak istediğim üç konu var.

    1. Motor 6 bin deviri geçerken sanki birşey titriyormuş gibi motorun orjinal sesi dışında değişik bir ses geliyor. Bu seste plastiğin boşlukta sallanmasından kaynaklı yaptığı ses gibi geldi kulağıma. Ancak 7-8 bin devire geldiğimde bu ses ortadan kayboluyor. Sadece 6 bin deviri geçerken çıkartıyo ve devir yükselince kesiliyor. Acaba bu normal mi benim kuruntum mu yoksa gerçekten bir sıkıntı mı var ? (Motor daha 1000 km' de)

    2. Üzerinde gelen lastikler kuru yolda, sağa sola kaçmadan normal bir sürüş yapıyorsam yeterli mi. Kesinlikle kışın veya yağmurda kullanmayı düşünmüyorum. Varsa öneriniz lastik için hangi marka ve modeller ?

    3. Vitesi ani düşürmek istediğim de bazen geçmiyor gibi oluyo, boşa geçiyo veya ekranda hangi viteste olduğu yazmıyo ekran boş kalıyo. Ancak hafif gaz verip vites arttırdığımda hemen vitese alıyo. Bu normal mi ? (Özellikle aniden yanan kırmızı ışıklarda durduğumda vitesi hemen küçültemiyorum ve genellikle bu durumda bu problemi yaşıyorum)

    Söylediğim gibi eğer bu konulardan bahsedilmişse şimdiden kusura bakmayın tekrar yazdığım için. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.

  11. #5171
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Öncelikle değerli vaktinizden ayırıp mesaj yazdıgıniz icin çok tesekkur ederim...

    Önceliklerim aslında şu şekilde ; şuanda bir cbr125 kullanıcısıyım.. Racing bir makina almama rağmen çok amaclarima uymadigina sekli icinde biraz aldigimi anladim.. Çunkü 6500 deviri geçmeden kullanıyorum şehiricinde..Yani motoru zorlamadan gezmek çok hosuma gidiyor..

    Amaclarim arasinda en önemlisi 3 lü çanta takabilecegim enduroya yakın bir havada olan nc750 ye vs gecmeden önce daha uygun fiyatlı az yakan bir makina almak...
    Buna en uygun modelin inazuma oldugunu gördüm ..
    Koruma demirlerini takıp sisleri üstüne koyup 3 lü canta tur cami yapıp hafta sonu kücük kacamaklar ve sehirici kullanim icin dusunmekteyim..

    Ancak naked bir makina ss gibi az ruzgar direncine maruz kalan bir makinaya göre pisman eder mi gibi aklimda çokca sorularda mevcut...

    Genelde tek kisi kullaniyorum..
    Söyledigim sebepler beni inazuma dusunmeye tesvik etti ama kararsiz da kalmadim degil...

    Tekrar Cevap yazdiginiz icin tesekkurler..

  12. #5172

    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Alıntı cenksen_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Bir hafta önce inazuma f motosikletimi aldım ve bu bayram tatilini de fırsat bilerek, İstanbul' un sakin yollarında keyif sürüyorum. Daha önce hiç motosiklet kullanmamıştım o yüzden çıkan en ufak bir seste acaba bi şey mi var diye aklıma sorular gelmiyor değil. Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama sormak istediğim üç konu var.

    1. Motor 6 bin deviri geçerken sanki birşey titriyormuş gibi motorun orjinal sesi dışında değişik bir ses geliyor. Bu seste plastiğin boşlukta sallanmasından kaynaklı yaptığı ses gibi geldi kulağıma. Ancak 7-8 bin devire geldiğimde bu ses ortadan kayboluyor. Sadece 6 bin deviri geçerken çıkartıyo ve devir yükselince kesiliyor. Acaba bu normal mi benim kuruntum mu yoksa gerçekten bir sıkıntı mı var ? (Motor daha 1000 km' de)

    2. Üzerinde gelen lastikler kuru yolda, sağa sola kaçmadan normal bir sürüş yapıyorsam yeterli mi. Kesinlikle kışın veya yağmurda kullanmayı düşünmüyorum. Varsa öneriniz lastik için hangi marka ve modeller ?

    3. Vitesi ani düşürmek istediğim de bazen geçmiyor gibi oluyo, boşa geçiyo veya ekranda hangi viteste olduğu yazmıyo ekran boş kalıyo. Ancak hafif gaz verip vites arttırdığımda hemen vitese alıyo. Bu normal mi ? (Özellikle aniden yanan kırmızı ışıklarda durduğumda vitesi hemen küçültemiyorum ve genellikle bu durumda bu problemi yaşıyorum)

    Söylediğim gibi eğer bu konulardan bahsedilmişse şimdiden kusura bakmayın tekrar yazdığım için. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.
    2.Ben 10000 km kullandıktan sonra metzeler lasertec'e geçtim yol tutuşu gerçekten değişiyor fren kabiliyeti müthiş artıyor. Irc'ler aşırı güvensizlik yaşatmasa da ıslak zemin performansı çok iyi değil. Eğer bütçeniz uygunsa tavsiye ederim fakat irclerle de devam edilebilir.

    3.Göstergelerle ilgili ben problem yaşamadım vitesler şıkır şıkır geçiyor ve ekranda da değişiyor(bazen bir iki saniye gecikme olabiliyor debriyajı bırakana kadar)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------

    Alıntı cıbırlover1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle değerli vaktinizden ayırıp mesaj yazdıgıniz icin çok tesekkur ederim...

    Önceliklerim aslında şu şekilde ; şuanda bir cbr125 kullanıcısıyım.. Racing bir makina almama rağmen çok amaclarima uymadigina sekli icinde biraz aldigimi anladim.. Çunkü 6500 deviri geçmeden kullanıyorum şehiricinde..Yani motoru zorlamadan gezmek çok hosuma gidiyor..

    Amaclarim arasinda en önemlisi 3 lü çanta takabilecegim enduroya yakın bir havada olan nc750 ye vs gecmeden önce daha uygun fiyatlı az yakan bir makina almak...
    Buna en uygun modelin inazuma oldugunu gördüm ..
    Koruma demirlerini takıp sisleri üstüne koyup 3 lü canta tur cami yapıp hafta sonu kücük kacamaklar ve sehirici kullanim icin dusunmekteyim..

    Ancak naked bir makina ss gibi az ruzgar direncine maruz kalan bir makinaya göre pisman eder mi gibi aklimda çokca sorularda mevcut...

    Genelde tek kisi kullaniyorum..
    Söyledigim sebepler beni inazuma dusunmeye tesvik etti ama kararsiz da kalmadim degil...

    Tekrar Cevap yazdiginiz icin tesekkurler..
    Yüksek süratlere çıkmadığımız için rüzgarla ilgili çok zorlanmazsınız. Boyum 1.95, defalarca şehirler arası seyahat ettim, oturuş pozisyonunun rahatlığı-titreşimin az olması vs. çok keyifli şürüş sağlıyor. Ayrıca uzun tur camı takılı birkaç inazuma gördüm ama malum çamurluktan dolayı çirkin görünen motosiklet bir tık daha ötesine geçmişti. Almadan önce test imkanı bulursanız farkına varacaksınız. Aynı şekilde 3'lü sistemi kurup yurtdışı turuna çıkan arkadaşlar var. Sis farı ben görmedim veya denk gelmedi ama tercih meselesi. Bu cc'deki en alınabilecek motorlardan ve asla pişman etmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------

    Alıntı Aspenda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın aleyküm arkadaşlar. 1 temmuz itibariyle bende 2015 model mavi beyaz 250F sahibi oldum. Motosikletı maddi sıkıntısı olan bir arkadaşımdan 1100 km de aldım, araya bayram tatili girmesi sebebiyle rodaj bakımına sokamadım ( servisi aradığımda bayramdan sonra dediler) suan 1370 km deyim 7000 devirı geçmiyorum bir sıkıntı yaşarmıyım ( aslın da binmesem iyi de dayanamıyorum işte) bayramdan sonra ilk iş rodaj bakımını ve arka çanta taktırmak istiyorum özellikle ızmirde oturan arkadaşlarımın tavsiyelerine çok ihtiyaç duyuyorum. Herkese iyi bayramlar dilerim.
    Naçizane görüşüm kullanıma ara verip ilk fırsatta servise sokmanız. İlk bakım olması itibariyle bence riske etmeyin ve istenmeyen neticelerle karşılaşmayın.Ben urla yetkili servisini tercih ediyorum. İyi bayramlar..
    - Rodajını tamamlayan motosikletin yağı kesinlikle değiştirilmeli, bilhassa ilk bakım beklenmeden (genellikle 1000 km) bu değişim derhal yapılmalıdır ki birbirine alışan parçalardan kopan metal çapaklar motora zarar vermesin.

  13. #5173

    Üyelik
    28 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki inazuma F
    Naçizane görüşüm kullanıma ara verip ilk fırsatta servise sokmanız. İlk bakım olması itibariyle bence riske etmeyin ve istenmeyen neticelerle karşılaşmayın.Ben urla yetkili servisini tercih ediyorum. İyi bayramlar..
    [/QUOTE]

    Tavsiyeniz için çok teşekür ederim ben ilk bakımı yakın olması sebebi ile karabağlarda yaptırmayı planlıyorum sanırım yarın açık olurlar

  14. #5174

    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    karabük/safranbolu
    Motosikleti
    suzuki-inazuma
    Alıntı yutonet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pad boşluklu derken hidrolik eksilmesinden falan mı kaynaklanıyor? nasıl çözdünüz? muhtemelen bendeki de aynı sorun.
    elcik ayarını sıkarak nispeten kesildi,ayrıca üstte pad i bastıran bir yay var.onuda biraz açabilirsin.
    yutonet bunu beğendi.

  15. #5175
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Alıntı yutonet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cumartesi servise götürdüm düldülü, ön rulman ve keçeleri (amortisör keçesi değil) değişti, bir de ön frende bir miktar boşluk varmış usta onu da aldı sıkıntı kesildi.

    sanırım ön teker göbekten oynayarak ses yapıyordu, bununla temas eden ön balata da yerinden kayıp boşluk yapıyordu. aynı dertten muzdarip olan varsa belki yol göstermiş olur.
    Bu işlemler garanti kapsamında mı yapıldı acaba?

  16. #5176

    Üyelik
    26 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işlemler garanti kapsamında mı yapıldı acaba?
    hayır, benim motor 2013 model, 23 bin'de dolayısıyla garanti söz konusu değil

    bu arada toplam 110 lira tuttu işlem 70 parça 40 işçilik şeklinde. (kadıköy mototaş)
    jonvolkan bunu beğendi.

  17. #5177
    tde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2015
    Motosikleti
    İnazuma F
    Arkadaşlar merhaba

    İnazuma f ime çakar taktırmayı düşünüyorum. Malum koruma demiri olmadığı için koruma takozu taktırmıştım. Çakarları nereye takabiliriz. Ön tekerde vidalı girecek boş yerler var acaba oraya takılabilir mi.

  18. #5178
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Alıntı tde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba

    İnazuma f ime çakar taktırmayı düşünüyorum. Malum koruma demiri olmadığı için koruma takozu taktırmıştım. Çakarları nereye takabiliriz. Ön tekerde vidalı girecek boş yerler var acaba oraya takılabilir mi.
    üstad bu koruma takozunu nereden nasıl temin ettiniz. link falan verebilirseniz süper olur.

  19. #5179
    tde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2015
    Motosikleti
    İnazuma F
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstad bu koruma takozunu nereden nasıl temin ettiniz. link falan verebilirseniz süper olur.
    Koruma takozunu suzuki servisinde taktırdım. Florya batuhan motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

    Alıntı tde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba

    İnazuma f ime çakar taktırmayı düşünüyorum. Malum koruma demiri olmadığı için koruma takozu taktırmıştım. Çakarları nereye takabiliriz. Ön tekerde vidalı girecek boş yerler var acaba oraya takılabilir mi.
    Yok mu taktıran arkadaşlar
    Motorlu Günlükleri - İnazuma F - Pek Yakında Yayında

  20. #5180
    Jeridan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki SV650A
    Alıntı hayaletfilo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba epeydir yokdun. En kısa zamanda videonu izleyeceğim. Buraya cantali bir kaç resimini koyabilirsen çok iyi olur. Bende p.tesi i nazumam ile ankaradan didime gideyecegim ilk defa inazuma ile bu kadar uzun yol yapacağım. Sana bir şey sormak istiyorum yağ degistireli 2000 km oldu bu yolculuk için yola çıkmadan sence yağ degistirmelimiyim? Ben dönünce değiştiririm diye düşünüyorum çünkü.
    Selamlar Hayaletfilo ;
    Kusura bakma iş güç seyahatler derken pek foruma fırsat bulamadım. Youtube üzerinden yazılan yorumlar direk telefonuma düşüyor , orası iletişim için daha hızlı olabilir. Sen bu vakte kadar zaten gitmişsindir. Yine de fikrimi söyleyeyim. Yağ değişimini +1000 km ye kadar motora çok yüklenmeden uzatabilirsin bana sorarsan. Ya da yağı yanına alıp gittiğin yerde değiştirmek de bir çözüm. Ben öyle yapıyorum yolda olacaksam eğer. Neticede gereken bi filtre anahtarı ile bir yağ tapasına uyacak anahtar o kadar.
    Buraya çantalı birkaç foto ekleyeceğim. Umarım fikir verir.









    Hakan VB ve afatsum bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)