Merhaba! Ufak bir Ninja macerasından sonra tekrar Inazuma ile aranızdayım. Yeni Inazumam 2013 model 8500 km'de. Yeni motorum hakkında sizlere 3 sorum olacak.
1) Üstünde Michelin Pilot Street lastik var. 70-80 km/h arası gidonda sallama oluyor. Galiba sorun lastik balansında. Herhangi bir lastikçide bu sorunu giderebilir miyim?
2) Eski Inazuma'm 40 derece sıcaklıklarda dahi fan açmıyordu, dün yaklaşık 30 derece civarlarında 1 saat kadar yol yaptım, 130-140 km/h civarlarında. Eve döndüğümde fan çalışıyordu, soğutma suyuna bakmak için grenajı sökmeden bakmaya çalıştım, fakat tam görünmüyor. Radyatör haznesinde su azaldığı için fan açmış olabilir mi?
3) Katalizör dağılması sonucunda çıkan gıcık ses bu motorda da var. Bu sesi en masrafsız nasıl hallettirebiliriz? Bildiğim kadarıyla katalizör, manifold borularına kaynaklı. Boğazdan egzoslara kadar boru yaptırmak zorunda mıyız?
metzeler lasertec takılmıstı
Evet Sevgili Arkadaşlar mayıs Son Haftası Motorumu 0 Aldım Ve Rodajı Hala Bitmedi. Yaklaşık 450 Km Yol Yaptım Dikkatimi Çeken Hususları Şimdi Sıralıyacağım.
1) Motor Çok Seri Devir Çeviriyor, Fakat 7000'den Sonra Çıldırıyor.
2) 3 Ve 4 Vites Aralığı Bana Çok Kısa Geldi Hemen Vites İstiyor.
3) Irc Lastik Takılı Olarak Gelmekte Lakin Ön Lastikten Pişman Değilim Ama Arka Hiç Güven Vermiyor.
4) Zincir Bakımı İçin Orta Sehpa Kesinlikle Şart.
5) En Çok Sevdiğim Özelliği Devir İkaz Lambasını İstediğin Devire Ayarlıyabiliyorsun.
6) Viraja İstediğin Noktadan Girip İstediğin Noktadan Çıkabiliyorsun O kadar Dengeli Makina.
7) Hararet Göstergesi Ve Yol Bilgisayarı Olsaydı Daha İyi Olurdu.
8) Vites Geçişleri Suzuki Gene Göstermiş Kendini.
Arkadaşlar Ben Suzuki Burgman 400'den Geldim Bu Motora İnşallah Temmuz Ayı Gibi Uzun Yol Deneyimim Olduğunda Paylaşacağım Sizinle.
Tatangida hayirli olsun kazasız belasız kullanırsın isalah.
Siyah renk guzel seçim. Ama bu haliyle. Hemen gidip motoru yikamam lazim. :D
Arkadaşlar merhabalar;
İlgilenen olursa Kocaeli'den 2014 model 9000 km mavi inazumamı satıyorum.
İlan No: 305541818
Uzun arayıştan ve kararsızlıktan sonra, dün itibarı ile GW250 İnazuma sahibi oldum.2013 model ve 36.000km de.
Hayırlı olsun, yakın zamanda ilk izlenimlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?
Ben de ybr kullanıcısıyım, 250 cc de gönül verdiğim bir motor inazuma. Şu ara ciddi ciddi düşünür oldum, şehirler arası uzun yollarda daha konforlu ve rahat bir motor arayışındayım, bu anlamda yorumlarınız benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
200 km kadar kullandım ve ilk sürprizi yaşadım.Önceki gün öğleden sonra park ettim, kontağı kapadım.Sivri zekalı bir capon hergele, kontaktaki lock(kilit) pozisyonunun hemen altına Park(p) pozisyonu koymuş. Bu pozisyonda lambalar açık kalırmış, Gecenin bir yarısı kullanma kitapçığını incelerken fark ettim ve koştum lakin akü nanay. Arabadan paralel çektim, göstergeler çalıştı fakat kontak çalışmadı.Aküyü yarın işyerinde alete bağlatıp şarj ettireceğiz artık. Kontağa ne diye koyuyorsun bu özelliği dana herif ayrı bir düğme yap olsun bitsin. Motora gelince, son derece dengeli ve gidişi iyi. Düşük devir ve hızlarda zorlanır gibi davranıyor, devir ve hız arttıkça kendine geliyor. Şehir içi kullanımı için biraz hantal kalıyor, uzun yolda iyi. İleride deneyimleri paylaşırım.
arkadaşlar selam,
titrek zeminlerde ön taraftan çok fazla takırtı geliyor (arnavut kaldırımı veya bozuk zeminde olabiliyor), fakat tek, anlık ufak bir çıkıntı-kasis vesaireye girdiğimde bu ses olmuyor, bu tarz bir yere girdikten sonra da ön frene dokunduğumda bir tak sesi ve frende bunun hissiyatını yaşıyorum. bilmiyorum ne kadar anlatabildim ama, bu neden kaynaklanıyor olabilir ki?
bazen arka frende de bu tarz bir hissiyat yaşıyorum fakat çok nadir.
fren balatası.aynı sorunu ben de yaşadım.arkadaki pad boşluklu freni hafif sıkınca kesiliyor.sizinki de bu olabilir.
arkadaşlar 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km görüyorsunuz?
Ben de ybr kullanıcısıyım, 250 cc de gönül verdiğim bir motor inazuma. Şu ara ciddi ciddi düşünür oldum, şehirler arası uzun yollarda daha konforlu ve rahat bir motor arayışındayım, bu anlamda yorumlarınız benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Geçen yıl 4000 km kadar YBR macerasını takiben bu yıl aldım Inazuma F imi. Bu motor 250 cc grubunda yola gelecek sıkıntı vermeyecek en rahat motordur. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şehir içibde pratikliği birazcık YBR yi aratır ama kısa zamanda alışılır. Motosikletten hem şehiriçi hem de şehirdışı beklentisi olan aktif motosiklet kullanıcıları için biçilmiş kaftan bence.
Arkadaslar selamlar. Uzunca bir ara oldu foruma firsat bulamayali.
Bu arada geçen zamanda yan çanta olarak Kappa k 22 taktım. Hein gericke 55 litre sosis çanta aldım.
Topcase zaten vardı. Doldurdum çantaları yola düştüm.
ben ınazumayı hep söylediğim gibi yol yapmak için aldım.
Geçtiğimiz dönemde Yunanistana gittim. Keyifli bir yolculuk oldu. Bol bol gevezelik edip yunan yollarında ınazuma gezisini izlemek isterseniz video linki
https://youtu.be/_KRE1LX4TW0
mesajı telefondan yazıyorum karakter sorunu için kusura bakmayıniz
Sevgiler , Jeridan
Merhabalar, geçen hafta sıfır F aldım, mavi beyaz, 300 km deyim. Yaş 50 motor 20+, 110 cc de sürdüm 1300 de. Tek kelimeyle şahane. Hatasız ve yumuşacık bir motor. Biraz siperlik kısa 180+ boylar için, ben kötü tarafını bulamadım ( lastikler dahil), belki ilerde kullandıkça çıkarsa bir şeyler yazarım.
Bu motoru ilk alacaklar soruyor nasıl alınır mı diye. Eğer sıkılıp her sene motor değiştirecekseniz, bence en son bunu alın çünkü daha sonra hiç bir motoru beğenmezsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)