Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5141

    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Alıntı pilliceset adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/EJrDm9.jpghttp://i.hizliresim.com/81Pz6V.jpg

    Selam,

    Gidondaki boşluğa tam oturacak şekilde 7-8 cm uzunluğunda bir demir parçasını sokarak yaptı benim usta. Gayet kullanışlı ve bi sorun yaşamadım şu ana kadar. Ama her ihtimale karşı telefon kılıfını gidona plastik cırt kelepçeyle bağlıyorum. Tedbir şart
    Paylaşımınız için teşekkür ederim bir tanıdık vasıtasıyla aynadan bağlantı sağlanan model bulup aldım, gayet iyi oldu. Alternatiflerin bu kadar çok olması güzel


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5142
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Merhaba! Ufak bir Ninja macerasından sonra tekrar Inazuma ile aranızdayım. Yeni Inazumam 2013 model 8500 km'de. Yeni motorum hakkında sizlere 3 sorum olacak.
    1) Üstünde Michelin Pilot Street lastik var. 70-80 km/h arası gidonda sallama oluyor. Galiba sorun lastik balansında. Herhangi bir lastikçide bu sorunu giderebilir miyim?
    2) Eski Inazuma'm 40 derece sıcaklıklarda dahi fan açmıyordu, dün yaklaşık 30 derece civarlarında 1 saat kadar yol yaptım, 130-140 km/h civarlarında. Eve döndüğümde fan çalışıyordu, soğutma suyuna bakmak için grenajı sökmeden bakmaya çalıştım, fakat tam görünmüyor. Radyatör haznesinde su azaldığı için fan açmış olabilir mi?
    3) Katalizör dağılması sonucunda çıkan gıcık ses bu motorda da var. Bu sesi en masrafsız nasıl hallettirebiliriz? Bildiğim kadarıyla katalizör, manifold borularına kaynaklı. Boğazdan egzoslara kadar boru yaptırmak zorunda mıyız?

  3. #5143
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı sozerten adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3) Katalizör dağılması sonucunda çıkan gıcık ses bu motorda da var. Bu sesi en masrafsız nasıl hallettirebiliriz? Bildiğim kadarıyla katalizör, manifold borularına kaynaklı. Boğazdan egzoslara kadar boru yaptırmak zorunda mıyız?
    Ben garantiden değiştirdiğim için yaptırmadım ama egzozu katalizatör tarafından delme şeklinde bir uygulama yapılabileceğini söylemişti serviste.Ses yapmasından başka herhangi bir problem olmuyor aslında.

  4. #5144

    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Alıntı sozerten adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1) Üstünde Michelin Pilot Street lastik var. 70-80 km/h arası gidonda sallama oluyor. Galiba sorun lastik balansında. Herhangi bir lastikçide bu sorunu giderebilir miyim?
    2) Eski Inazuma'm 40 derece sıcaklıklarda dahi fan açmıyordu, dün yaklaşık 30 derece civarlarında 1 saat kadar yol yaptım, 130-140 km/h civarlarında. Eve döndüğümde fan çalışıyordu, soğutma suyuna bakmak için grenajı sökmeden bakmaya çalıştım, fakat tam görünmüyor. Radyatör haznesinde su azaldığı için fan açmış olabilir mi?
    Aynı sallama problemini yaşamıştım, yetkili servis lastik basınç ve balansını ayarladıktan sonra ön teker bilyalarını değiştirdi sorun ortadan kalktı. Su seviyesini kontrol etmek için referans alabilirsiniz,
    [IMG][/IMG]

  5. #5145
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Alıntı sspspss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sallama problemini yaşamıştım, yetkili servis lastik basınç ve balansını ayarladıktan sonra ön teker bilyalarını değiştirdi sorun ortadan kalktı. Su seviyesini kontrol etmek için referans alabilirsiniz,
    http://<a href="http://hizliresim.co...3B.png</a></a>
    Sizde de mi Michelin lastik vardı?

  6. #5146

    Üyelik
    10 Haziran 2016
    metzeler lasertec takılmıstı

  7. #5147
    tatangida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '16
    Evet Sevgili Arkadaşlar mayıs Son Haftası Motorumu 0 Aldım Ve Rodajı Hala Bitmedi. Yaklaşık 450 Km Yol Yaptım Dikkatimi Çeken Hususları Şimdi Sıralıyacağım.
    1) Motor Çok Seri Devir Çeviriyor, Fakat 7000'den Sonra Çıldırıyor.
    2) 3 Ve 4 Vites Aralığı Bana Çok Kısa Geldi Hemen Vites İstiyor.
    3) Irc Lastik Takılı Olarak Gelmekte Lakin Ön Lastikten Pişman Değilim Ama Arka Hiç Güven Vermiyor.
    4) Zincir Bakımı İçin Orta Sehpa Kesinlikle Şart.
    5) En Çok Sevdiğim Özelliği Devir İkaz Lambasını İstediğin Devire Ayarlıyabiliyorsun.
    6) Viraja İstediğin Noktadan Girip İstediğin Noktadan Çıkabiliyorsun O kadar Dengeli Makina.
    7) Hararet Göstergesi Ve Yol Bilgisayarı Olsaydı Daha İyi Olurdu.
    8) Vites Geçişleri Suzuki Gene Göstermiş Kendini.

    Arkadaşlar Ben Suzuki Burgman 400'den Geldim Bu Motora İnşallah Temmuz Ayı Gibi Uzun Yol Deneyimim Olduğunda Paylaşacağım Sizinle.
    mesut hoca ve polo34 bunu beğendiler.

  8. #5148
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Tatangida hayirli olsun kazasız belasız kullanırsın isalah.
    Siyah renk guzel seçim. Ama bu haliyle. Hemen gidip motoru yikamam lazim. :D
    tatangida bunu beğendi.

  9. #5149

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Arkadaşlar merhabalar;

    İlgilenen olursa Kocaeli'den 2014 model 9000 km mavi inazumamı satıyorum.

    İlan No: 305541818

  10. #5150
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Uzun arayıştan ve kararsızlıktan sonra, dün itibarı ile GW250 İnazuma sahibi oldum.2013 model ve 36.000km de.

  11. #5151
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun arayıştan ve kararsızlıktan sonra, dün itibarı ile GW250 İnazuma sahibi oldum.2013 model ve 36.000km de.
    Hayırlı olsun, yakın zamanda ilk izlenimlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?
    Ben de ybr kullanıcısıyım, 250 cc de gönül verdiğim bir motor inazuma. Şu ara ciddi ciddi düşünür oldum, şehirler arası uzun yollarda daha konforlu ve rahat bir motor arayışındayım, bu anlamda yorumlarınız benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.

  12. #5152
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    200 km kadar kullandım ve ilk sürprizi yaşadım.Önceki gün öğleden sonra park ettim, kontağı kapadım.Sivri zekalı bir capon hergele, kontaktaki lock(kilit) pozisyonunun hemen altına Park(p) pozisyonu koymuş. Bu pozisyonda lambalar açık kalırmış, Gecenin bir yarısı kullanma kitapçığını incelerken fark ettim ve koştum lakin akü nanay. Arabadan paralel çektim, göstergeler çalıştı fakat kontak çalışmadı.Aküyü yarın işyerinde alete bağlatıp şarj ettireceğiz artık. Kontağa ne diye koyuyorsun bu özelliği dana herif ayrı bir düğme yap olsun bitsin. Motora gelince, son derece dengeli ve gidişi iyi. Düşük devir ve hızlarda zorlanır gibi davranıyor, devir ve hız arttıkça kendine geliyor. Şehir içi kullanımı için biraz hantal kalıyor, uzun yolda iyi. İleride deneyimleri paylaşırım.

  13. #5153
    hayaletfilo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    GW250 İNAZUMA YAMAHA YBR 125
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 km kadar kullandım ve ilk sürprizi yaşadım.Önceki gün öğleden sonra park ettim, kontağı kapadım.Sivri zekalı bir capon hergele, kontaktaki lock(kilit) pozisyonunun hemen altına Park(p) pozisyonu koymuş. Bu pozisyonda lambalar açık kalırmış, Gecenin bir yarısı kullanma kitapçığını incelerken fark ettim ve koştum lakin akü nanay. Arabadan paralel çektim, göstergeler çalıştı fakat kontak çalışmadı.Aküyü yarın işyerinde alete bağlatıp şarj ettireceğiz artık. Kontağa ne diye koyuyorsun bu özelliği dana herif ayrı bir düğme yap olsun bitsin. Motora gelince, son derece dengeli ve gidişi iyi. Düşük devir ve hızlarda zorlanır gibi davranıyor, devir ve hız arttıkça kendine geliyor. Şehir içi kullanımı için biraz hantal kalıyor, uzun yolda iyi. İleride deneyimleri paylaşırım.
    Evet o özellik biraz saçma olmuş bence de. Ben bazen dönüp dönüp bakıyorum acaba parkları açık mı bıraktım diye kontrol ediyorum yani.

    Bu arada arkadaşlar yağ filtrei ve buji sipariş vereceğim siz en son hangi siteden sipariş verdiniz.

  14. #5154

    Üyelik
    26 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    arkadaşlar selam,

    titrek zeminlerde ön taraftan çok fazla takırtı geliyor (arnavut kaldırımı veya bozuk zeminde olabiliyor), fakat tek, anlık ufak bir çıkıntı-kasis vesaireye girdiğimde bu ses olmuyor, bu tarz bir yere girdikten sonra da ön frene dokunduğumda bir tak sesi ve frende bunun hissiyatını yaşıyorum. bilmiyorum ne kadar anlatabildim ama, bu neden kaynaklanıyor olabilir ki?

    bazen arka frende de bu tarz bir hissiyat yaşıyorum fakat çok nadir.

  15. #5155

    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    karabük/safranbolu
    Motosikleti
    suzuki-inazuma
    fren balatası.aynı sorunu ben de yaşadım.arkadaki pad boşluklu freni hafif sıkınca kesiliyor.sizinki de bu olabilir.
    yutonet bunu beğendi.

  16. #5156
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    arkadaşlar 6. vites 7000 devir aralığında kadranda kaç km görüyorsunuz?

  17. #5157
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Ben de ybr kullanıcısıyım, 250 cc de gönül verdiğim bir motor inazuma. Şu ara ciddi ciddi düşünür oldum, şehirler arası uzun yollarda daha konforlu ve rahat bir motor arayışındayım, bu anlamda yorumlarınız benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]


    Geçen yıl 4000 km kadar YBR macerasını takiben bu yıl aldım Inazuma F imi. Bu motor 250 cc grubunda yola gelecek sıkıntı vermeyecek en rahat motordur. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şehir içibde pratikliği birazcık YBR yi aratır ama kısa zamanda alışılır. Motosikletten hem şehiriçi hem de şehirdışı beklentisi olan aktif motosiklet kullanıcıları için biçilmiş kaftan bence.

  18. #5158
    afatsum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 km kadar kullandım ve ilk sürprizi yaşadım.Önceki gün öğleden sonra park ettim, kontağı kapadım.Sivri zekalı bir capon hergele, kontaktaki lock(kilit) pozisyonunun hemen altına Park(p) pozisyonu koymuş. Bu pozisyonda lambalar açık kalırmış, Gecenin bir yarısı kullanma kitapçığını incelerken fark ettim ve koştum lakin akü nanay. Arabadan paralel çektim, göstergeler çalıştı fakat kontak çalışmadı.Aküyü yarın işyerinde alete bağlatıp şarj ettireceğiz artık. Kontağa ne diye koyuyorsun bu özelliği dana herif ayrı bir düğme yap olsun bitsin. Motora gelince, son derece dengeli ve gidişi iyi. Düşük devir ve hızlarda zorlanır gibi davranıyor, devir ve hız arttıkça kendine geliyor. Şehir içi kullanımı için biraz hantal kalıyor, uzun yolda iyi. İleride deneyimleri paylaşırım.
    Aynı olay benimde başıma gelmişti motoru vurdurunca akü kendini şarj ediyor sıkıntı yasamadim

  19. #5159
    Jeridan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki SV650A
    Arkadaslar selamlar. Uzunca bir ara oldu foruma firsat bulamayali.
    Bu arada geçen zamanda yan çanta olarak Kappa k 22 taktım. Hein gericke 55 litre sosis çanta aldım.
    Topcase zaten vardı. Doldurdum çantaları yola düştüm.
    ben ınazumayı hep söylediğim gibi yol yapmak için aldım.
    Geçtiğimiz dönemde Yunanistana gittim. Keyifli bir yolculuk oldu. Bol bol gevezelik edip yunan yollarında ınazuma gezisini izlemek isterseniz video linki
    https://youtu.be/_KRE1LX4TW0
    mesajı telefondan yazıyorum karakter sorunu için kusura bakmayıniz
    Sevgiler , Jeridan
    yutonet, Smlgndz ve Akhunturk bunu beğendiler.

  20. #5160

    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Merhabalar, geçen hafta sıfır F aldım, mavi beyaz, 300 km deyim. Yaş 50 motor 20+, 110 cc de sürdüm 1300 de. Tek kelimeyle şahane. Hatasız ve yumuşacık bir motor. Biraz siperlik kısa 180+ boylar için, ben kötü tarafını bulamadım ( lastikler dahil), belki ilerde kullandıkça çıkarsa bir şeyler yazarım.

    Bu motoru ilk alacaklar soruyor nasıl alınır mı diye. Eğer sıkılıp her sene motor değiştirecekseniz, bence en son bunu alın çünkü daha sonra hiç bir motoru beğenmezsiniz.
    mesut hoca ve blueway2 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)