Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5101
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Alıntı astramastra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevap için teşekkürler, yalnız 1000 km de bir fazla değil mi? Ben genelde çevreden 300-500km duydum.
    Dediğim gibi kullanım koşulları, yağmur çamur, toz, toprak, stabilize önemli. Ben temiz asfaltta kullanıyorum. Forumda takip edebildiğim kadarı ile birçok arkadaş motosiklete bakma işini biraz abartıyor. Fabrika kitapçığında verilen bakım aralıklarını bile motoru çok sevdiklerini düşünerek yarı kilometrelerde yapıyorlar. Motosiklet aleminde deli para israfı olduğunu düşünüyorum.
    mgora bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5102
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve bunu 1000 km de bir uyguluyorum. Aralarda sürekli zinciri gerginlik ve yağ durumu açısından kontrol ediyorum. Ayrıca 1 kutu spreyi toplamda 6-7 kez falan kullanıyorum. Tabi bu benim sürekli temiz asfalt koşullarında kullanıyor olmamla alakalı bir durum. Değişik koşullarda bu veriler değişecektir.
    Katılıyorum, yağışsız çamursuz zemin ve düzgün asfalt koşullarında zincir yağı (Castrol,Ipone,Motul vs zincire tutunma kabiliyeti olan) düzgün bir şekilde uygulandığında km. aralığı 1000 km diyemesem de 800 km'ye kadar gidiyor, zaten her zinciri temizlediğimizde(300-500 km gibi) gaz yağı ile uğraşıp oring içerisindeki eski yağı çıkarmaya çalışıyoruz.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  3. #5103

    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    karabük/safranbolu
    Motosikleti
    suzuki-inazuma
    meraklı arkadaşlar için faydalı olacağına inanıyorum.

    www.crservice.dk/Suzuki_mc/GW250/GW250L3_01E.pdf

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

    http://motosiklet.suzuki.com.tr/pdf/...-el-kitabi.pdf
    yusufbaris, Tolgakan ve astramastra bunu beğendiler.

  4. #5104

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

    1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

    2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

    Şimdiden teşekkürler

  5. #5105
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

    1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

    2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

    Şimdiden teşekkürler
    Ön tekerin sallama sebebi eğer motorda çanta varsa yapabiliyor.Veya dediğin gibi balans ayarı da olabilir.Lastiklerin balansı bozuk olduğundan da olabilir.

    İkinci sorun için ; katalitik konvektör bozuluyor bildiğim kadarıyla.Benim motordan da tıkırtılı sesler geliyodu.Teneke vurma sesi gibi iğrenç bi ses.Garanti kapsamında parçayı değiştirdim.Şuan herhangi biir sıkıntı yok.Kesin bundan mıdır bilmiyorum ama bendeki sebep buydu.

  6. #5106

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;

    1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?

    2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.

    Şimdiden teşekkürler
    Bahsettiğin yalpalamanın en büyük sebebi çanta oluyor genelde. Çantan var ise söküp tekrar tecrübe et.
    Tıkırtı dediğin ise, tık tık tık tık şeklindeyse egzozdan geliyordur normal. Stop ettikten sonra da geliyor diyorsun çünkü. Tamamen normal.

  7. #5107

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Yorumların için teşekkürler. Çantayı çıkartıp deneyeceğim. O tıkırtıyı birde ustaya sorcam bakalım o ne diyecek

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

    Teşekkür ederim katalitik konvektörü de soracağım.

  8. #5108
    leon99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Motosikleti
    Gt250R-İnazuma-Mt25-Fazer8
    Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?

    Yağ 3lt.
    KN yağ filtresi
    Orjinal hava filtresi
    2 buji
    Zincir bakımı
    Genel bakım cilası
    İşçilik 80tl

  9. #5109
    hayaletfilo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    GW250 İNAZUMA YAMAHA YBR 125
    Alıntı leon99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?

    Yağ 3lt.
    KN yağ filtresi
    Orjinal hava filtresi
    2 buji
    Zincir bakımı
    Genel bakım cilası
    İşçilik 80tl
    Genel bakım çilasını anlamadım ben ne demek oluyor? BU bakımları kendinizde yapabilirsiniz bence. Internetten yağ yağ diltresini vs. Uygun fiyata bulup ve kendiniz tadabilirsiniz. Bende ankaradayım müsait olunca size eşlik bile etmek isterim hatta.

  10. #5110
    leon99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Motosikleti
    Gt250R-İnazuma-Mt25-Fazer8
    Cila dediği genel parlatıcı gibi bişey sanırım. Yardımınız için sağolun dediğiniz gibi malzemeleri alıp kendimim yapması daha mantıklı, ben Çankırı'da oturuyorum Ankara'da olsam çok iyi olurdu.

  11. #5111
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
    Yağ 80 tl
    Yağ filtre 70 tl
    İşçilik 50 tl
    Toplam: 200 TL

  12. #5112
    GB79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Honda NC750X
    Arkadaşlar, amortisör ön yükleme ayarının nasıl yapıldığını bilen var mı? Toolkit'in içinden çıkan aletlerle sertlik ayarını döndürmeyi bir türlü beceremedim.

  13. #5113
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
    Yağ 80 tl
    Yağ filtre 70 tl
    İşçilik 50 tl
    Toplam: 200 TL
    yuuh bu ne yahu aracın yah filtresi eşek kadar bişi ona 25 tl istiyor adamlar 70 tl nedir yahu. Kaç lt yağ alıyor bu bir de 80 tl almış.

  14. #5114

    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Arkadaşlar selamlar
    Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla

  15. #5115

    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250-Mondial Rx3

    Merhaba cebinden 1000 tl ödemeni gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.

    Alıntı Samed17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar
    Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla
    Merhaba
    cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.

  16. #5116
    GB79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Honda NC750X
    Alıntı badali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba
    cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.
    Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?

  17. #5117

    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Teşekkür ederim bana da sizin söyledikleriniz mantıklı geliyor. Sonuçta kaskoyu böyle zamanlar için yaptırıyoruz.

  18. #5118

    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250-Mondial Rx3
    Alıntı GB79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?
    2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

    Alıntı badali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.
    Ayrica motorsiklette anlaşmalı servis yok zaten.eksper, beyaninizla, gerçekleşen hasarın birbirine uyduğuna inanirsa,dosyayi kapatır. Uymaz ise red eder.şirket eksperin raporuna gore odeme yapar.

  19. #5119

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Inazuma
    arkadaşlar bir sorum olacak.

    motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

    kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.

  20. #5120
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı esekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum olacak.

    motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?

    kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.
    Hafif eğimli olmadığı sürece 150 li hızları görmesi biraz zor oluyo inazumanın.Muhtemelen ondandır.Ben iki kişi 151 gördüm hafif eğimli otobanda zaten sonrasında kesiciye girdi.
    leon99 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)