Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Mayıs 2016, 23:19
#5101
astramastra adlı üyeden alıntı
cevap için teşekkürler, yalnız 1000 km de bir fazla değil mi? Ben genelde çevreden 300-500km duydum.
Dediğim gibi kullanım koşulları, yağmur çamur, toz, toprak, stabilize önemli. Ben temiz asfaltta kullanıyorum. Forumda takip edebildiğim kadarı ile birçok arkadaş motosiklete bakma işini biraz abartıyor. Fabrika kitapçığında verilen bakım aralıklarını bile motoru çok sevdiklerini düşünerek yarı kilometrelerde yapıyorlar. Motosiklet aleminde deli para israfı olduğunu düşünüyorum.
Reklamlar
-
18 Mayıs 2016, 00:43
#5102
jonvolkan adlı üyeden alıntı
Ve bunu 1000 km de bir uyguluyorum. Aralarda sürekli zinciri gerginlik ve yağ durumu açısından kontrol ediyorum. Ayrıca 1 kutu spreyi toplamda 6-7 kez falan kullanıyorum. Tabi bu benim sürekli temiz asfalt koşullarında kullanıyor olmamla alakalı bir durum. Değişik koşullarda bu veriler değişecektir.
Katılıyorum, yağışsız çamursuz zemin ve düzgün asfalt koşullarında zincir yağı (Castrol,Ipone,Motul vs zincire tutunma kabiliyeti olan) düzgün bir şekilde uygulandığında km. aralığı 1000 km diyemesem de 800 km'ye kadar gidiyor, zaten her zinciri temizlediğimizde(300-500 km gibi) gaz yağı ile uğraşıp oring içerisindeki eski yağı çıkarmaya çalışıyoruz.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
18 Mayıs 2016, 14:15
#5103
meraklı arkadaşlar için faydalı olacağına inanıyorum.
www.crservice.dk/Suzuki_mc/GW250/GW250L3_01E.pdf
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
http://motosiklet.suzuki.com.tr/pdf/...-el-kitabi.pdf
-
18 Mayıs 2016, 14:32
#5104
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;
1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?
2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.
Şimdiden teşekkürler
-
18 Mayıs 2016, 16:33
#5105
wing41 adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;
1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?
2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.
Şimdiden teşekkürler
Ön tekerin sallama sebebi eğer motorda çanta varsa yapabiliyor.Veya dediğin gibi balans ayarı da olabilir.Lastiklerin balansı bozuk olduğundan da olabilir.
İkinci sorun için ; katalitik konvektör bozuluyor bildiğim kadarıyla.Benim motordan da tıkırtılı sesler geliyodu.Teneke vurma sesi gibi iğrenç bi ses.Garanti kapsamında parçayı değiştirdim.Şuan herhangi biir sıkıntı yok.Kesin bundan mıdır bilmiyorum ama bendeki sebep buydu.
-
18 Mayıs 2016, 19:34
#5106
wing41 adlı üyeden alıntı
Merhabalar. Yeni aldığım 2014 model 8000km inazuma almış bulunuyorum. aşağı yukarı 750 km yol yaptım. bir kaç sorum olacak nacizane;
1.Motosikletim olduğu yerde sola devrildi. Motosiklet 40 km/h hız ve yukarı hızlarda gidonu biraz serbest bıraktığımda yavaş yavaş ön taraf yalpalama yapmaya başlıyor. 10sn den fazla bıraksam düşürür beni sanırım. Bu naked motosikletlerde olağan bi durum mudur acaba? Acaba ön takımın balansıyla alakalı bir problem olabilir mi?
2. 2-3-4 ve 5. viteslerde gazı kapatıp kompresyonda motorun yavaşlamasını beklerken alt taraftan bi tıkırtı geliyor gibi. gazı tekrar açınca geçiyor. Sizce zincirle alakalı bir durum mudur? Ustaya gösterdim zincirde problem yok dedi. Gelen ses 5-10 km sürüş arkası motoru stop ettikten sonra tık tık gelen sese benzer bir ses.
Şimdiden teşekkürler
Bahsettiğin yalpalamanın en büyük sebebi çanta oluyor genelde. Çantan var ise söküp tekrar tecrübe et.
Tıkırtı dediğin ise, tık tık tık tık şeklindeyse egzozdan geliyordur normal. Stop ettikten sonra da geliyor diyorsun çünkü. Tamamen normal.
-
19 Mayıs 2016, 00:41
#5107
Yorumların için teşekkürler. Çantayı çıkartıp deneyeceğim. O tıkırtıyı birde ustaya sorcam bakalım o ne diyecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Teşekkür ederim katalitik konvektörü de soracağım.
-
22 Mayıs 2016, 19:00
#5108
Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?
Yağ 3lt.
KN yağ filtresi
Orjinal hava filtresi
2 buji
Zincir bakımı
Genel bakım cilası
İşçilik 80tl
-
22 Mayıs 2016, 20:44
#5109
leon99 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar 15.000 km bakımına ne kadar ücret verdiniz? Ankara Ulusan motordan 400tl fiyat aldım. Fiyat sizce Nasıl ?
Yağ 3lt.
KN yağ filtresi
Orjinal hava filtresi
2 buji
Zincir bakımı
Genel bakım cilası
İşçilik 80tl
Genel bakım çilasını anlamadım ben ne demek oluyor? BU bakımları kendinizde yapabilirsiniz bence. Internetten yağ yağ diltresini vs. Uygun fiyata bulup ve kendiniz tadabilirsiniz. Bende ankaradayım müsait olunca size eşlik bile etmek isterim hatta.
-
22 Mayıs 2016, 20:50
#5110
Cila dediği genel parlatıcı gibi bişey sanırım. Yardımınız için sağolun dediğiniz gibi malzemeleri alıp kendimim yapması daha mantıklı, ben Çankırı'da oturuyorum Ankara'da olsam çok iyi olurdu.
-
27 Mayıs 2016, 01:11
#5111
Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
Yağ 80 tl
Yağ filtre 70 tl
İşçilik 50 tl
Toplam: 200 TL
-
28 Mayıs 2016, 19:58
#5112
Arkadaşlar, amortisör ön yükleme ayarının nasıl yapıldığını bilen var mı? Toolkit'in içinden çıkan aletlerle sertlik ayarını döndürmeyi bir türlü beceremedim.
-
28 Mayıs 2016, 20:25
#5113
jonvolkan adlı üyeden alıntı
Konya Inazuma F 7000 km servis bakımı.
Yağ 80 tl
Yağ filtre 70 tl
İşçilik 50 tl
Toplam: 200 TL
yuuh bu ne yahu aracın yah filtresi eşek kadar bişi ona 25 tl istiyor adamlar 70 tl nedir yahu. Kaç lt yağ alıyor bu bir de 80 tl almış.
-
28 Mayıs 2016, 20:45
#5114
Arkadaşlar selamlar
Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla
-
28 Mayıs 2016, 23:50
#5115
Merhaba cebinden 1000 tl ödemeni gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.
Samed17 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar
Bugün ilk düşüşümü gerçekleştirdim. Çok şükür sadece motosikletimdeki hasarla atlattım. Motosikletimin ön farı ve gösterge saati değişecek. Şimdi değerli tecrübelerinize ihtiyacım olan bölüme geleyim. Motosikletim kaskoluydu. Sizce hasarı kaskodan karşılayıp hasarsızlığımı bozmalımıyım. (Bu arada plakadada hasar kaydı görünecek) yoksa hasarı cebimden karşılayıp hasarsızlığa devam mı etmeliyim. tahmini masraf 2.000 tl cebimden karşılarsam yarı yarıya azalacak. Saygılarımla
Merhaba
cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.
-
29 Mayıs 2016, 00:41
#5116
badali adlı üyeden alıntı
Merhaba
cebinizden 1000 tl ödemenize gerek yok.en fazla %30 indirimi kaybedersiniz.1000 tl yi bir sene sonraki kasko için ayırın daha iyi.Geçmiş olsun.
Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?
-
29 Mayıs 2016, 02:07
#5117
Teşekkür ederim bana da sizin söyledikleriniz mantıklı geliyor. Sonuçta kaskoyu böyle zamanlar için yaptırıyoruz.
-
29 Mayıs 2016, 02:19
#5118
GB79 adlı üyeden alıntı
Peki bir soru: düştüğümüzde, hasarlı motoru direkt servise götürmek yeterli mi, yoksa kasko tutanak gibi bir şey istiyor mu?
2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------
badali adlı üyeden alıntı
2 taraf varsa, tutanak veya polis raporu gerekir.ne gibi durumlarda doldurulmasi gerektiği,trafik tutanak belgesinin onunde yazar.suç karşı tarafta ise kasko ödediği miktarı, karşı tarafın trafik policesinden alır.tutanağin ön yüzünü okumanızı tavsiye ederim.karsi tarafin ehliyeti yoksa sarhoş ise trafik policesi yoksa, kamu aracı ise tutanak doldurulmaz.
Ayrica motorsiklette anlaşmalı servis yok zaten.eksper, beyaninizla, gerçekleşen hasarın birbirine uyduğuna inanirsa,dosyayi kapatır. Uymaz ise red eder.şirket eksperin raporuna gore odeme yapar.
-
01 Haziran 2016, 22:04
#5119
arkadaşlar bir sorum olacak.
motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?
kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.
-
02 Haziran 2016, 09:41
#5120
esekli adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak.
motorda daha 11000 km yi yeni devirdim, 10bin bakımı yapıldı. motorun max hızı 140 ı ancak goruyor. internette biri 154 oldugunu soyluyor videoda, benım motorumun bir sorunu mu var bi fikri olan var mı?
kilo 90, inazuma, ön cam yok, arkada 46 litre çanta var. zincir ve kılıf oluyor içinde.
Hafif eğimli olmadığı sürece 150 li hızları görmesi biraz zor oluyo inazumanın.Muhtemelen ondandır.Ben iki kişi 151 gördüm hafif eğimli otobanda zaten sonrasında kesiciye girdi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)