Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Nisan 2016, 19:21
#5041
Reklamlar
-
19 Nisan 2016, 20:42
#5042
Jeridan valla harika bir paylaşım olmuş gayet objektif ve detaylı anlatmissin. Özellikle lastik ve çanta konusundaki soylediklerine kesinlikle katılıyorum.
-
20 Nisan 2016, 09:32
#5043
Sn.Jeridan,
Bir akademisyen titizliğiyle yaptığınız değerlendirmelerinizi okuyunca, altın bulmuş bir madenci gibi hissettim kendimi;)
Teşekkür ediyorum.
Hazır madeni bulmuşken, depo üzeri çanta konusundaki değerlendirmelerinizi de talep etsek, çok şey mi istemiş oluruz
İnsan paranın sahtesini yapar, para da insanın... B. FRANKLİN
-
20 Nisan 2016, 10:53
#5044
sn Jeridan
Yorumlarınız benim çanta düşüncemi değiştirdi. Kappa KGR52B alacaktım ama sanırım Kgr 46 alacağım. eşimle birlikte uzun yol yapmayı planladığımızdan arka çanta ve yan çantaları büyük almayı düşünüyordum. şimdi yeni araştırmalara girmek zorundayım.
Yorumların ve açıklamaların için teşekkürler. yeni paylaşım ve tecrübelerinizi bekliyoruz.
-
20 Nisan 2016, 12:49
#5045
SELAM arkadaşlar 2013 model inazumam ile 80kg x 2 kişi ile 1700 km re eskişehirden mersin silifkeye ve oradanda kıyı şeridinden antalya ve eskişehir rotalı bir yol gidilirmi? motor bana bir sıkıntı çıkarırmı ?bu motorla uzun yol tecrübesi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim,hepinize saygılar.
-
20 Nisan 2016, 15:22
#5046
mesut hoca adlı üyeden alıntı
SELAM arkadaşlar 2013 model inazumam ile 80kg x 2 kişi ile 1700 km re eskişehirden mersin silifkeye ve oradanda kıyı şeridinden antalya ve eskişehir rotalı bir yol gidilirmi? motor bana bir sıkıntı çıkarırmı ?bu motorla uzun yol tecrübesi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim,hepinize saygılar.
Mesut hocam senin tecrübenin 10 da biri bende yok
ama ben inazuma f ile söylediğin kilometreleri 2 kere planlıyorum. ben sıkıntı çıkarmıyacağını düşünüyorum, daha önce motorumu bunları araştırarak almıştım. tabi tecrubeli arkadaşların yorumları daha önemli bende merakla bekliyorum.
Motorlu Günlükleri - İnazuma F - Pek Yakında Yayında
-
20 Nisan 2016, 16:58
#5047
-
20 Nisan 2016, 17:57
#5048
-
22 Nisan 2016, 17:00
#5049
Inazumasına çakarlı küçük sis farları taktıran var mı? Ne tavsiye edersiniz? Bir de elektrik sistemine müdahale sıfır motorda garanti bozar mı?
Daha doğrusu servis bunu bahane eder mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
2250 kask dahil kasko çıkıyor sizce yaptırmalı mıyım?
-
22 Nisan 2016, 18:06
#5050
astramastra adlı üyeden alıntı
Inazumasına çakarlı küçük sis farları taktıran var mı? Ne tavsiye edersiniz? Bir de elektrik sistemine müdahale sıfır motorda garanti bozar mı?
Daha doğrusu servis bunu bahane eder mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
2250 kask dahil kasko çıkıyor sizce yaptırmalı mıyım?
Garantiyi bozar kardeş
2.250 çok ciddi para. 5 sene yaptırsan motorun parası eder. Ben yaptırmazdım şahsen
-
22 Nisan 2016, 21:57
#5051
fazilk adlı üyeden alıntı
Sn.Jeridan,
Bir akademisyen titizliğiyle yaptığınız değerlendirmelerinizi okuyunca, altın bulmuş bir madenci gibi hissettim kendimi;)
Teşekkür ediyorum.
Hazır madeni bulmuşken, depo üzeri çanta konusundaki değerlendirmelerinizi de talep etsek, çok şey mi istemiş oluruz
Estağfurullah, fikirlerimi belirtirim tabii. Depo üstü çanta ben kullanmıyorum. Gerekli de görmüyorum açıkçası. Kule tipi olanlar biraz eşya alıyor ama sürüşü etkiliyor. Koyacağınız ağırlık ne kadar yukarıdaysa ağırlık merkezini o kadar yukarıya taşır. Yavaş sürüşte az da olsa zor denge kurulmasına neden olur.
Ufak tankpadler de en fazla cüzdan yağmurluk ve telefon alıyor.
Verdiğim paraya değmeyeceğini düşünüyorum. Çok ciddi paralar kaliteli olanları.
Hein Gericke tuareg serisi takım enduro kıyafeti kullanıyorum. Tam hatırlamıyorum ama sanırım sırttaki kanguru kesesi dahil toplamda 10 11 cep var.
Cüzdan telefon vb ufak tefek kolay ulaşmam gereken eşyalar için kıyafetin ceplerini kullanıyorum. Yine tabii bu konu da kişinin tercihine göre değişir.
-
23 Nisan 2016, 09:59
#5052
Peki arkadaşlar radyatör koruma demiri kullaniyormusunuz. Veya sizce gerekli bir urunmu.
-
23 Nisan 2016, 10:32
#5053
hayaletfilo adlı üyeden alıntı
Peki arkadaşlar radyatör koruma demiri kullaniyormusunuz. Veya sizce gerekli bir urunmu.
Kullanacağınız yol çok önemli bu seçimde. Ben teknelerde kullandığımız bir cümleyi tekrarlamak istiyorum. "Gereksizse tekneye fazladan bir kürdan dahi koyma"
Gerekli olduğuna inanıyorsanız sürekli arazi sürüşündeyseniz kullanılabilir.
Benim aşağıdaki yolda dahi ihtiyacım olmadı.
-
23 Nisan 2016, 13:12
#5054
tde adlı üyeden alıntı
sn Jeridan
Yorumlarınız benim çanta düşüncemi değiştirdi. Kappa KGR52B alacaktım ama sanırım Kgr 46 alacağım. eşimle birlikte uzun yol yapmayı planladığımızdan arka çanta ve yan çantaları büyük almayı düşünüyordum. şimdi yeni araştırmalara girmek zorundayım.
Yorumların ve açıklamaların için teşekkürler. yeni paylaşım ve tecrübelerinizi bekliyoruz.
Merhaba, ben motorumu satiyorum uzerinde kgr 46 canta takili. Eger dusunurseniz cantayi ayri verebilirim.
Su anda piyasada ne kadar bilmiyorum. Isterseniz haber verin bakalim konusalim.
-
23 Nisan 2016, 14:23
#5055
Abiler; ben şehiriçinde motoru aşırı zorlamam ama yine de 4000-6000 devir aralığında seyrederim. Vites yükseltmelerde de 8000 devir eşiğimdir. Bu şekilde binişle 3.5 litre yakıt hesapladım.
Yine geçen hafta ilk defa şehirdışı 260 küsur kmlik bir keyif gezisine çıktım. Yolda 145 km en yüksek sürat gördüm. Arkadaki topcase kesiciye kadar hızlanmasını engelledi sanırım diye düşündüm. Genelde 110-130 km/saat hız aralığında kullandım. Gezi dönüşü sanırım 4 litrenin üzerinde yakmışımdır diye düşünürken yaptığım hesaplamaya göre Inazuma F im yine 3.5 litre/100 km yakıt sarfiyatı verdi. Bu konfora ,bu ağırlığa rağmen bu yakıt bana çok makul geldi. Seviyorum keratayı...
-
25 Nisan 2016, 10:53
#5056
selam arkadaşlar,motorumun yağını kendim değiştirmeyi düşünüyorum,hangi motor yağını önerirsiniz ? ,ben 4T 10w 40 castrol veya 4T 10w 40 perol ofisi yağını kullanmayı düşünüyorum, ve kitapçıktaki gibi 5000 km dolduğunda bu işlemi yapacağım ,ilgilenirseniz sevinirim,
-
25 Nisan 2016, 19:55
#5057
Katılıyorum söylediklerinize motoruma harici bir aksesuar takmayi çok sevmiyorum zaten. o yüzden şimdilik takmiyacagim.
Ben en son motul 5100 10 40 koydum memnunum
-
25 Nisan 2016, 22:06
#5058
reverse adlı üyeden alıntı
Merhaba, ben motorumu satiyorum uzerinde kgr 46 canta takili. Eger dusunurseniz cantayi ayri verebilirim.
Su anda piyasada ne kadar bilmiyorum. Isterseniz haber verin bakalim konusalim.
Merhaba ben de siyah inazuma f im için topcase bakıyorum. Aklımda kgr46 var ama nasıl gözüküyor motor üzerinde bir fikrim yok. Sizin inazuma fin hiç çantalı fotosu var mı? Var sa koyabilir misiniz?
Bir de mototum şu an 300kmde. Rodaj nedeniyle 5500rpmi geçmiyorum. Motorun titreşimi bu devire kadar hiç yok. Ama bir iki kez 6000 devire çıktığımda bir anda sert bir titreşim geldi. Devir 8000lere geldiğinde bu titreşim geçiyor mu? Sizin motorlarda da 5500rpm civarı bir titreşim başlıyor mu ve başlıyosa devir artınca azalıyor mu? Kazasız keyifli sürüşler
-
26 Nisan 2016, 18:29
#5059
Rideronroad adlı üyeden alıntı
Merhaba ben de siyah inazuma f im için topcase bakıyorum. Aklımda kgr46 var ama nasıl gözüküyor motor üzerinde bir fikrim yok. Sizin inazuma fin hiç çantalı fotosu var mı? Var sa koyabilir misiniz?
Bir de mototum şu an 300kmde. Rodaj nedeniyle 5500rpmi geçmiyorum. Motorun titreşimi bu devire kadar hiç yok. Ama bir iki kez 6000 devire çıktığımda bir anda sert bir titreşim geldi. Devir 8000lere geldiğinde bu titreşim geçiyor mu? Sizin motorlarda da 5500rpm civarı bir titreşim başlıyor mu ve başlıyosa devir artınca azalıyor mu? Kazasız keyifli sürüşler
Soyle bir foto ekleyeyim.
-
27 Nisan 2016, 21:03
#5060
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)