Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Şubat 2016, 21:42
#4921
merhabalar;
şu sıralar yaza doğru uzun yol yapabileceğim bir motora bakıyordum da seçeneklerimin arasında inazuma da var. Yaw hesaplarıma göre bu motor 100 ile giderken 7200 rpm yapıyormuş. biraz gereksiz devir atmıyor mu 100 ile giderken. ön tarafın dişlisini 1 yada 2 diş büyütsek nasıl bişey olur. deneyen varsa bilgi verebilir mi yakıt nasıl değişiyor?
Reklamlar
-
29 Şubat 2016, 11:41
#4922
Arkadaşlar F ile normal versiyon arasında özellikle bacaklara alınan rüzgarda ciddi fark var mıdır?Sezon kullanıcısıyım soğuk havada kullanmayı düşünmüyorum.Selamlar
-
29 Şubat 2016, 16:50
#4923
Merhaba xmaxden 2015 suzuki inazumaya gecicem kismet olursa 2013 model 2 ci el 19.000 km makina buldum pisman olurmuyum yedek parcalar pahali seklinde duyum aldim ve periodik bakimlar baya masrafliymis acil yardim duruma gore motoru alicam yarin tesekkurler vede bu kmden sonra uzermi beni dogru kararmi kawa z250 dl ile bunun arasinda kaldim
-
01 Mart 2016, 10:51
#4924
Fuarda gördüğüm kırmızı rengi geçen sene kaçırmışım çok hoşuma gitti, gerçekten 250cc'de alınabilecek en iyi alternatif İnazuma =)
Video için tıklayın.
-
02 Mart 2016, 02:34
#4925
reverse adlı üyeden alıntı
Selam abecimotoru.
Demek cb125 basligindan sonra yollarimiz bir de burada kesisti.
Ikisini de kullanmis birisi olarak wolfle kiyaslayabilir misin inazumayi.
Merhaba kardeşim evet kesişiyoruz sürekli :D
Inazuma ile henüz tam kavuşamadık bi kaç gün kaldı, kullandığım kadarıyla ilk dikkatimi çeken aşırı rahat olması, sıfır titreşim inanılmaz.
Wolf ise daha yaramaz bi çocuk ona rağmen yakıtı 4 litre yaktıramazsın, kalkışta, kıvraklıkta ve gidişte inazumadan daha spor bi motor, oturuş pozisyonu özellikle çok iyidir, ayaklar biraz daha geride inazumaya göre, kiloları nerdeyse aynı zaten, az daha hafif wolf, genel motor kalitesi olarak dersen zaten en başından beri söylüyorum, inazuma bariz önde.
Her ikisi de iyi motordur, 250cc başka bir alternatif kalmadığı ve yine wolf'le devam etmek istemediğim için yöneldim, inazumayla pişman olmayacağımı biliyorum bu güzel bişey
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
02 Mart 2016, 10:57
#4926
Suzuki sayfasına inazuma F'in beyaz rengini koymuşlar. (mavi-beyaz değil düz beyaz) Geçen yaz sattığım beyaz inazuma sonrası 650 cc bakarken beyaz inazuma F görmemle inazuma aşkım tekrar canlandı. Bayilere gelince almak istiyorum. Düşük bakım/ kullanım maliyeti, konforu ve yeterli gücü ile cc yükseltmenin hiçbir anlamı olmadığına karar verdim.
-
02 Mart 2016, 15:54
#4927
evural adlı üyeden alıntı
Suzuki sayfasına inazuma F'in beyaz rengini koymuşlar. (mavi-beyaz değil düz beyaz) Geçen yaz sattığım beyaz inazuma sonrası 650 cc bakarken beyaz inazuma F görmemle inazuma aşkım tekrar canlandı. Bayilere gelince almak istiyorum. Düşük bakım/ kullanım maliyeti, konforu ve yeterli gücü ile cc yükseltmenin hiçbir anlamı olmadığına karar verdim.
En mantıklısı aynen.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
02 Mart 2016, 16:15
#4928
evural adlı üyeden alıntı
Suzuki sayfasına inazuma F'in beyaz rengini koymuşlar. (mavi-beyaz değil düz beyaz) Geçen yaz sattığım beyaz inazuma sonrası 650 cc bakarken beyaz inazuma F görmemle inazuma aşkım tekrar canlandı. Bayilere gelince almak istiyorum. Düşük bakım/ kullanım maliyeti, konforu ve yeterli gücü ile cc yükseltmenin hiçbir anlamı olmadığına karar verdim.
yakıt nasıldı ustam... daha önce de konuşuldu ama net bişey söylemiyor kimse... yakıttüketimi diye bir site var insanlar bişeyler yazmış ama 100 kmde 2,8 litre yazan da var 7 litre yazan da... 4 litre ise makul ama fazlası çok gezeni üzer bence...
-
02 Mart 2016, 17:06
#4929
quattromeb adlı üyeden alıntı
yakıt nasıldı ustam... daha önce de konuşuldu ama net bişey söylemiyor kimse... yakıttüketimi diye bir site var insanlar bişeyler yazmış ama 100 kmde 2,8 litre yazan da var 7 litre yazan da... 4 litre ise makul ama fazlası çok gezeni üzer bence...
Inazuma ile 3 litre altı yakıyorum diyen adam marşa basmayı unutmuştur.
7 litre yakıyorum diyen adam da motosiklet kullanmasını bilmiyordur.
Full trafik İstanbul trafiğinde 4,2 ortalama ile kullandım.
Abecimotoru'na katılıyorum 250cc sınıfında malzeme işçilik en kaliteli motosiklettir .
Suzuki markasına tek kızgınlığım Drz 400 sm'yi ülkemize getirmemesi.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
02 Mart 2016, 18:26
#4930
quattromeb adlı üyeden alıntı
yakıt nasıldı ustam... daha önce de konuşuldu ama net bişey söylemiyor kimse... yakıttüketimi diye bir site var insanlar bişeyler yazmış ama 100 kmde 2,8 litre yazan da var 7 litre yazan da... 4 litre ise makul ama fazlası çok gezeni üzer bence...
Yakıt tüketimi sitesine inanma ya da inanmak istiyorsan +1 litre ekle o ortalamaya. Utanmasalar Ducati Diavel'e de 2 litre yakıyor yazacak insanlar. Inazuma'nın yakacağı maksimum 5 litredir. Daha üstüne çıkıyorsa 10-11 bin devir aralığında, motorun canına okurcasına çok uzun süre yol alınmıştır veya bir problem vardır. Ya da hesaplama yanlıştır. Ben size aşağıya daha önce aynı konuda bir başkasına verdiğim cevabı kopyalıyorum, daha açıklayıcı olur.:
"Ben sana söyliyim hocam. Eğer 60-90 arası 125'lik bir motormuş gibi kullanırsan eğer bu motoru, 3,3-3,8 litre yakar. Daha aşağısı mümkün değil. Ancak olması gerektiği gibi biraz devirli kullanırsanız (maksimum beygiri 8 binde veriyor alet aklında olsun) 4 litre ortalama'dır. Net 4 litre hep! Eğer benim gibi 115-125 km/h arası giderseniz ve bu devirlere çok hızlı çıkarsanız 4,8 lt / 100km bile görürsünüz. Durum budur. "Az yakıyor benimki, 3,2-3,5 litre arası" diyen adam deyim yerindeyse kağnı gibi kullanıyordur motoru. Biri ikinci el almıştı bu motoru, anlatıyordu: önceki sahibi 100 km/h 'ı görmemiş motorda. Hep düşük devir düşük hız kullanmış. Tam açılmamıştı bile motor. Böyle kullanan adam ancak az yakar ama o zaman neden 250'lik derdi çekiyor ki? 125cc alsın rahat etsin. "
-
02 Mart 2016, 19:08
#4931
Yukarıda yazılanlara katılıyorum. Ben her türlü taşıtı hız limitleri dahilinde kullanırım. İnazumayla da şehiriçinde ortalama 90 km ile gittim hep ve yakıt tüketimim 3.5 lt idi. Ama uzun yolda 120 ile gidersem de 4-4,5 litre yakıyordu. Kısacası 3,5 altına düşmez, 4,5 üstüne de çıkmaz. Öyle abartılan bir yakıt tüketimi yok yani.
-
02 Mart 2016, 21:04
#4932
millet çok devir attırmayı sevmiyorum yol yapacam bir motosiklet arıyordum.<inazuma kafama yatan bir model fakat 100 km hızda 7200 devir gibi bir devir atıyor. dişlisiyle oynasak acaba daha mı iyi olur?
-
02 Mart 2016, 21:59
#4933
Maksimum torkunu 6500 devirde veren bir motorun 7200 devirde seyretmesi bir sikinti degil ki. Bence makinenin em sevdigi devirler.
Bir yerde okumustum cok mantikli geldi, devir yukseldikce motor bagirdigi icin insan psikolojik olarak motorun zorlandigini ''caninin yandigini'' saniyor diyordu. Oyle bir sey yok. Tam tersi maksimum torkunu 6500 devirde veren bir motoru 4000-5000 devirlerde bayiltmak dogru degil diye biliyorum.
Ayrica kullanma kilavuzu okuma aliskanligi olan arkadaşlar bilirler, inazuma kilavuzunda ''devamli dusuk gucte calistirmak parcalarin zarar görmesine sebep olur, izin verilen olculerde motor devrinin rahatca yukselmesine izin veriniz'' diyor.
Inazumayi en azindan 6000-8000 aralığında gonul rahatligiyla kullanabiliriz. Kitapcikta izin verilen olculer derken 11000 deviri kastediyor.
-
02 Mart 2016, 23:46
#4934
reverse adlı üyeden alıntı
Maksimum torkunu 6500 devirde veren bir motorun 7200 devirde seyretmesi bir sikinti degil ki. Bence makinenin em sevdigi devirler.
Bir yerde okumustum cok mantikli geldi, devir yukseldikce motor bagirdigi icin insan psikolojik olarak motorun zorlandigini ''caninin yandigini'' saniyor diyordu. Oyle bir sey yok. Tam tersi maksimum torkunu 6500 devirde veren bir motoru 4000-5000 devirlerde bayiltmak dogru degil diye biliyorum.
Ayrica kullanma kilavuzu okuma aliskanligi olan arkadaşlar bilirler, inazuma kilavuzunda ''devamli dusuk gucte calistirmak parcalarin zarar görmesine sebep olur, izin verilen olculerde motor devrinin rahatca yukselmesine izin veriniz'' diyor.
Inazumayi en azindan 6000-8000 aralığında gonul rahatligiyla kullanabiliriz. Kitapcikta izin verilen olculer derken 11000 deviri kastediyor.
hocam peki 100 ile giderken kaç devir atıyor tam olarak son viteste? ben kendi hesaplarıma göre 7200 rpm buldum da o yüzden ne kadar doğrudur onu bilmiyorum. bu tarz oynama ile her türlü 100 ile giderken 6000 ile 6500 rpm civarlarında takılması iyidir diye düşünüyorum.
-
03 Mart 2016, 00:44
#4935
Valla tam olarak hatirlayamadim su anda son vites 100 ile giderken kac devir cevirdigini. Bilen arkadaşlar cevaplar mutlaka.
Rodajda hatirladigim kadariyla 5500 devir civarinda 75km/h hiz yapiyordu yanilmiyorsam.
-
03 Mart 2016, 13:55
#4936
reverse adlı üyeden alıntı
Valla tam olarak hatirlayamadim su anda son vites 100 ile giderken kac devir cevirdigini. Bilen arkadaşlar cevaplar mutlaka.
Rodajda hatirladigim kadariyla 5500 devir civarinda 75km/h hiz yapiyordu yanilmiyorsam.
sağolun hocam
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
03 Mart 2016, 22:32
#4937
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
hocam peki 100 ile giderken kaç devir atıyor tam olarak son viteste? ben kendi hesaplarıma göre 7200 rpm buldum da o yüzden ne kadar doğrudur onu bilmiyorum. bu tarz oynama ile her türlü 100 ile giderken 6000 ile 6500 rpm civarlarında takılması iyidir diye düşünüyorum.
Hesaplarınızdan daha kötü. 7600 devir çeviriyor. Vites oranları bence kötü bu motorun. 100 ile giderken 6000-6500 bandında çevirse tadından yenmez. Sanırım ön dişliyi 15'e çıkarmak bunu sağlayacak ama o zaman da torku ciddi biçimde düşer diye tahmin ediyorum. Uzun hikaye neyse. Aşağıya çektiğim bir videodan ekran görüntüsü alıp ekliyorum. Çözünürlük pek iyi olmasa da anlaşılır sanıyorum.
-
03 Mart 2016, 23:29
#4938
85mm adlı üyeden alıntı
Hesaplarınızdan daha kötü. 7600 devir çeviriyor. Vites oranları bence kötü bu motorun. 100 ile giderken 6000-6500 bandında çevirse tadından yenmez. Sanırım ön dişliyi 15'e çıkarmak bunu sağlayacak ama o zaman da torku ciddi biçimde düşer diye tahmin ediyorum. Uzun hikaye neyse. Aşağıya çektiğim bir videodan ekran görüntüsü alıp ekliyorum. Çözünürlük pek iyi olmasa da anlaşılır sanıyorum.
http://i.hizliresim.com/nM2n0g.png
hocam sağolun teşekkür ederim yaw şu motorun 1 2 3 ü sabit bırakıp da 4 ve 5 in aralıkları biraz daha geniş olsa tadından yenmezmiş. ki 100 ile giderken max tork devri veya hafif olsa mükemmel olurmuş.
-
04 Mart 2016, 00:16
#4939
Selamlar; bir kaç motor arasında gidip geliyorum Mondial Rx3 evo ve İnazuma gw250 (farklı kategoriler olabilirler)
Sahibinden de şu motoru gözüme kestirdim fikirleriniz nelerdir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8839805/detay/
Ankara dan gidip alacağım. İstanbul da nereye göstere biliriz veya yardımcı olacak birileri var mı?
-
04 Mart 2016, 01:57
#4940
Bulent06 adlı üyeden alıntı
Selamlar; bir kaç motor arasında gidip geliyorum Mondial Rx3 evo ve İnazuma gw250 (farklı kategoriler olabilirler)
Sahibinden de şu motoru gözüme kestirdim fikirleriniz nelerdir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8839805/detay/
Ankara dan gidip alacağım. İstanbul da nereye göstere biliriz veya yardımcı olacak birileri var mı?
Bu motor AEA ekibindeki bir elemanın.
Fiyatı düştü diye hatırlıyorum geçen ay sanırım 11 küsür olarak yazılmıştı. 2014 ve kazasız bence fiyatı uygun .
Biz bir abi için aradığımızda Balıkesir'den birisinin gelip alacağını söylemişti, demek ki satılmamış hala.
Üzerindeki lastik ömrünü bitirmiştir, ama çanta ve elcik ısıtma fiyatını düşününce bu temizlikteki motor için uygun bir fiyat.
Servis bakımlıdır büyük ihtimal, zorlandığını yıpratıldığını düşünmüyorum kullanıcısı takip ettiğim kadarıyla bilinçli bir genç, yağına suyuna dikkat edilmiştir.
Bence gönül rahatlığıyla alınabilir.
Biz satıldığını düşünüp, Xmax almıştık.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)