Motorda gaz verince zincirin üst kısmı geriliyor , yüke bindirince alt kısmı geriliyor. Debraja basmakta bu gerilmeyi durdurduğu için daha farklı bir ses çıkıyor bence normal !
Motorda gaz verince zincirin üst kısmı geriliyor , yüke bindirince alt kısmı geriliyor. Debraja basmakta bu gerilmeyi durdurduğu için daha farklı bir ses çıkıyor bence normal !
Herkese kazasız sürüşler arkadaşlar. Sormak istediğim kullandığınız inazumanın km'si ve satmak için kafanızda planladığınız km nedir?
Benim inazuma : 12,500 KM'de.
30,000'de satmayı planlıyorum.
Kendi bakış açımla ilgili daha fazla mesaj kirliliği oluşmasını engellemek adına kısa bir tekrar yapmak istiyorum;
Bence artılar;
Motor kesinlikle ve kesinlikle kötü değil,
Özellikle bildik çin mallarıyla kalite olarak asla kıyaslanamaz buna hint bajajda dahil
Üzerindeki motor sağlam bu bariz belli. Bir arkadaş 200.000 devirir demişti burda, katılıyorum
Bu klasmandaki bir motor için bor üst sınıf touring komforu sunuyor.
Sesi çok hoş, tipi de ilgi çekici...
Bence eksiler, önemliden önemsize;
Servis zor ve pahalı, parçada tuz biber ekiyor.
Ağır; 140 kg olmalışmış mesela, 600 cc motor ağırlığında, comfora artı eklesede torktan ve beygirden çok çalıyor direk depoya yansıyor onuda tatsızlaştırıyor.
Frenler iyi ama birtürlü dengeleyemediğim bir tutunamama sorunu var, ayrıca yoldaki izlerden fazla etkileniyor, bunlar sanırım birşekilde lastikle alakalı...
Buradan direk motor kötü dediğim sonucunu çıkarmamak gerek. Kaliteli sağlam ama ağırlığın verdiği bir hantallık ve ona bağlı bir yakıt problemi var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Bu motor bir şehir motoruyla bir naked ya da touringi birleştireyim derken kullanan insana , "bir şehiriçi küçük birde uzun yol için büyük motorum olsa keşke" dedirtiyor...ikiside olamıyor çünki...
Motor şahane tartışmaya gerek yok kalitesini bence keyfini sürün inazumanın.
Ilk suzuki motorum ve yeni Xmax 250'den sonra yumuşacık geldi
6. Vites olması ve makineyi rahatlatmasi uzun yol için büyük avantaj...Malzeme kalitesi gayet başarılı gösterge paneli harika diyebilirim...torku ve eşsiz sesiyle efsane bir model üretmiş suzuki.
Xmax tavsiye edermisiniz, bir ara düşünüyordum....çok mu serttir?
Arkadaslar arka canta demirinin kuyruk baglantisinin (3.baglanti noktasi) yerine sikilacak civatanin metrigi nedir bilen varsa cevaplarsa sevinirim
Video içerisinde verilen bilgi yeterli olur umarım. 5:50 den sonra ölçüler veriyor.
https://www.youtube.com/watch?v=G1yzhQ8eVEk
hedowich motorun hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan benimde almak istediğim bir motor inazuma kısmetse ileride elden uygun fiyata bulursam alırım çünkü sıfır çok pahalı gerek yok o kadar vermeye ama versende pişman etmez ama tedarikçi firmaların hepsi yüksek fiyat çekiyor adı şanı belli olmayan birkaç motor markasıda yüksek fiyatlara satılıyor yani inazumanın pahalı olması normal değil fakat diğerlerini pahalı olması anormal bir durum inazumanın keyfini sürün tadını çıkarın şahane bir motor on numara 5 yıldız.
Yakıt; 7.91 lt 188 km...yaklaşık 4.20 lt/100 km...tutar olarak benzininde ucuzlamasıyla 190 krş yaktı...fena değil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
Arkadaşlar gidon için carbon desenli sticker elime ulaştı 4 adedin biri benim 3 ü nü 25 tl /adet adresinize gönderebilirim. Etiket gibi değil kalın olan orjinallerinden. Resim koyacağım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
https://imagizer.imageshack.us/v2/94...538/P3emJD.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
https://imageshack.us/i/ipmRIokwj
https://imageshack.us/i/eyP3emJDj
https://imageshack.us/i/f0MGHOqOj
Arkadaşlar sizce şöyle bi uygulamanın zararı olur mu?
https://www.youtube.com/watch?v=au4gib8HOow
Egzozu delmek motorun hava giriş çıkış oranlarını değiştireceği için enjeksiyon ve hava emiş ayarlarınında yapılması lağzım,tam teknik atamayacağım ama egzozun içindeki basınç etkisinin motorun içindeki basınca göre ayarlı olması lağzım ki motor sağlıklı çalışsın, ses gelsin derken performanstan olmak yada yakıtı arttırmak var , ben egzoz değiştirmeye bile karşıyken orjinal egzozu delmek bana mantıklı gelmedi :S
İnazumanın sesi gayet iyi çok sesiz bir motor yüksek devir ve aragaz yapıldığında ise hafif ince bir sesi var bence ne egzoz takmaya nede delmeye gerek var orjinal kalsın daha iyi bence tabikide karar sizin istediğinizi yapabilirsiniz ama çok güzel bir sesin çıkacağını sanmam o şekilde iken.
Sözerten sen bilirsin ama orjinal hali daha iyi bence o şekilde sesi senin hoşuna gidecekse yani beğeneceksen yap tabikide karar senindir biz bişey diyemeyiz bende en kısa sürede bir inazuma almayı hedefliyorum kısmetse.
mirkuza arkadaşın dediklerine katılarak şunları söyleyebilirim.Orginal egzozuna açacağın o deliklerle sonradan pişman olur ya da satmaya kalkışıcağında, orginal egzozun modifiye egzoza vereceğin paradan daha maliyetli olacaktır. eğer ses çıksın kapaklı olsun diyorsanda en uygun modern tasarımlı king marka egzozlar var tanesi 150 tl idi çifti herşey dahil 350 tl yaptırabilirsin.ben kendim böyle birşey yaptıracakken sonra caydım nedeninin sorarsan ise çift silindir blogundan manifoltlar katalizorde birleşiyor ve daha sonra tek yerden çifte döndüğü için çift silindir sesini tam alamıyorsun .yani stock egzozlu r25 ,ninja 250 sesleri çıkmıyor .bizim motordan katalizoru iptal etmeden çok iyi bir ses alamazsın onuda elleme derim ,kime sorduysam yapma yazık olur cevabını aldım.
dicem o ki tek orginali belkide en iyisi
Mustafa Kemal Atatürk
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)