Benimkinde michelin street var, titreme sebebi olarak bende lastikten süpheleniyorum aslında. Titreme direksiyonu bırakıp deneyince korkunç hale geleceğini hissettiriyor. 50-70 km arası yapıyor. Ancak arka lastik orjinali ve eski haliyle.
Benimkinde michelin street var, titreme sebebi olarak bende lastikten süpheleniyorum aslında. Titreme direksiyonu bırakıp deneyince korkunç hale geleceğini hissettiriyor. 50-70 km arası yapıyor. Ancak arka lastik orjinali ve eski haliyle.
Aymer kardeşim bende tam michelin almaya karar vermiş iken senin titreşim var demen beni düşündürdü :S Peki bişey soracağım; lastik ebadındaki bu küçük farkın 50-70 hızları arasında , öyle korkunç denebilecek bir titreşime sebep olacağını sanmıyorum. Sana zahmet şu sayacaklarımı kontrol edebilirmisin ve kontrol ettikten sonra burdan paylaşırsan sevinirim
1- Lastik havası kontrol edebilirmisin düşük yada yüksek olabilirmi ?
2- Lastikte bir eğrilik varmı ?
3- Balans ayarı bozuk olabilirmi ?
4- Gidon bilyeleri dağılmış olabilirmi ?
5- Amortisörlerin her ikiside tam çalışıyormu ? Keçeleri sağlam mı ?
Yeni yakit degerlerini yazayim ;)
Tamamen uzun yol, ortalama hizim 100 km/sa yani 90 ve 110 arasinda kullandim artci yok yuk yok
Tam benzin istasyonuna girerken tek cizgiye dustu trip mt 251 km de iken 9,38 lt benzin aldim
100km de 3,75lt hayret yani ilk defa yakaladim bu skoru
Mirkuza arkadaşım, 1,2,4,5 normal zaten yaşı ve km (7000) si itibarıyle bunlarda bozulma çok zor. Ben jant eğriliğinden şüphelenmiştim, izledim ve yok eğrilik. 4 sebep olabilir; ön yeni arka eski (dis derinligi 1 mm gibi) olduğundan, ön ve arkanın marka desen farklılığından, ön lastik değişiminden sonra balans yapılmadığından (ki ben bu olduğunu düşünüyorum) ya da ön lastiğin bu modele uymamasından.
Ellerimi bırakırım fermuar vs için normalde artık 40 km altında isem yapıyorum yoksa yavaşlıyorum. Gidonu bırakmıyorum. Yoksa direk yalpaya gireceğini hissettiriyor.
Merhaba, 2014 model, 3.600 km'deki, beyaz inazumamı ev alacak olmam nedeniyle ve başlangıç motoru olma vasfını tamamladığını düşünmem nedeniyle istemeyerek de olsa satıyorum. Herhangi bir kazası, yatması bulunmamakta, garantisi devam etmektedir. Orjinal motor koruma demiri ve puig ön camı mevcuttur. Fiyat olarak pazarlıksız 12.500 TL istiyorum. İlgilenen arkadaşlara duyurulur. Sahibinden.com ilan no 175742735 (onay aşamasında) Tel:538 202 14 74
Merhaba,
Arkadaşlar inazumanın kullanma klavuzuna ihtiyacım var, özelden paylaşabilen olursa çok sevinirim.
İyi günler dilerim
Merhaba.
Ben de geçen hafta itibari ile bir adet inazuma'ya kavuştum.
Daha çok yeni ve rodajda olduğu halde (150 km) Bir iki ilk izlenimimi buraya yazmak istedim. Nihayetinde Türkiye'de inazuma almak isteyen hemen herkesin ilk baktığı sayfalar bunlar ve belki benim tecrübelerime yakın birisinin aklındaki bir iki soruya karşılık bulabilir.
Öncelikle ilk motorum Hyo RT 125 (Karion) olduğunu belirteyim. Tüm karşılaştırmalarım tamamen onunla oluyor ister istemez.
Boy 1.92 Kilo 95
- Benim motoru süremye başladıktan sonra ilk fark ettiğim, gidonun önceki motoruma göre alçak ve dar olması. Biraz öne eğilmem gerekiyor Zuma'dan inip Karion'a tekrar bindiğimde kollarım omuzlarım bir rahatlıyor. Sırtım dikleşiyor (çok değil eğitimlerde sürekli tekrar ettiler sırtını eğ diye, o yüzden sopa yutmuş gibi kullanmamaya gayret ediyorum.) Alışmakla ilgili sanırım.
- Devasa bir motor değil, yine Karion'un yanında biraz bodur hatta. Kilo olarak ağır tabi. ama beni rahatsız etmedi açıkçası. Hatta biraz, 'lan acaba biraz küçük mü kaldı altımda?' diye işkillenmiyorum değil. Ama yapacak bir şey yok tabi bu saatten sonra.
- Aynalar kötü değil, çok kötü. Hatta dev kötü. Güvenlik riski oluşturacak kadar kötü. Tabi bu benim tecrübem. Motor üzerindeki postürüm boyum vs, bunlara etkendir elbette. Ama Ayna görüntüsünün 3/5'i kollarımdan müteşekkil. Uzatıcı aparat şart. (Benim için)
- Lastikler kötü evet. DEğiştireceğim en yakın zamanda. Bunda okuduklarımın etkisi de vardır elbette. Bilinç altına yerleşmiştir belki ama değiştirmeden içim rahat etmeyecek. (Batlax bt 45 olur sanırım.)
- Rahatlık konusunda millet ayılıp bayılmakta. Mutlaka da diğer 250'lere göre haklılardır. Ama Karion'um da çok rahat valla Yani Zuma'dan inip Karion'a bindiğimde rahatlık açısından at-eşek ikiliemi hissetmiyorum. (Evet biliyorum diğer 250'leri bir süre kullansam anlarım.)
- 'Titreşim 0 hocam' diyenler var tabi ama sonuçta içtenyanmalı bir motor şase'ye perçinli. 0 diye birşey yoke elbette. Krank dönüyor içeride. Ama tek silindir - iki silindir farkı var mutlaka. Ben özellikle gidonda titreşim hissediyorum. Ufaktan uyuşturuyor elleri. (Hocam diğer 250'liklere binersen görürsün sen titreşimi, uyuşmayı diyen olursa ben de şunu derim; Mutlaka öyledir ama titriyor işte gidon napiim.
Ez cümle.:
İlk izlenirimlerim bunlar elbette. Bakalım inazuma tecrübesi nasıl gelişecek bende. Sonuçta Karion ile gündüz gece kadar fark var diyemem (CC farkı hariç. İki katı hacimli motor elbette...) Karion un motor 250 cc olsaydı almazdım muhtemelen ama 250'likler arasındaki benim için en mantıklı çözüm. Boyum biraz daha uygun olsaydı Duke 250 alırdım sanırım (ABS in da hauzzz... )
Velhasıl mutluyum, Allah kaza bela vermez inşallah...
Bana en garip gelen kısmı
@loop hayirli olsun guzel gunlerde kullanin, yazdiklarinizda tek takildigim nokta gidondaki titresimin ellerinizi uyusturmasi bence titresim konusunda en son sikayet edilecek noktalardan birtanesi diyebilirim bana kalirsa gidonda titresim yok ama
Titreşimi sadece ayaklarımı motora yapıştırdığımda (bacaklarımı değil) hissediyorum, o da çok normal herhalde.
@arslan26. Çok teşekkürler dilekleriniz için. Biraz düşününce, yapmamam gereken şekilde, gidona yük verdiğimden öyle hissediyor olabilirim.
@loop siz nendende acımasız çıktınız... Titreşim olayı ilginç bence inazumanın 2 temel üstünlüğünden ilki, diğerinide pek tutmamışsınız, komforlu oluşunu. Karion hiç duymadığım bir marka, şimdi araştıracağım, ama 125 lik bir motorla eğer inazumanın pekte farkı yok dedirtiyorsa size illaki süper bir motordur. Inceleyelim hemen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
Hyosung muş. Supermoto-commuter karışımı bir tarzı var sanırım. Oturuş pozisyonu supermoto gibi; gidon karşıda ve geride. 135 kg 12 bg 10 nm max hız 101 (fab). İlk motor olarak güzel motor ama titreşim konusunda inazumayla yarışamaz sonuçta tek silindir. Inazuma naked-touring bir motor gidon daha ilerde ve aşağıda çünki sürücüyü yatırmak ister, aks aralığıda uzundur uzun yok stabilizesi için. Gidona eğilerek kullanırsınız rüzgar ve kalkışlardaki ağırlık merkezini bu şekilde sağlar motor. Bikiyorsunuz ss lerde biraz daha eğilirsiniz en çok ta racinglerde. Yani racing bu bağlamda aslında cenin pozisyonuyla en rahatsız kullanılan motor.
Ben sizin yerinizde olsam enduro alırdım inazuma yerine, boyunuza kilonuza ve sevdiğiniz sürüş pozisyonuna en yakını o.
Yakıt-ağırlık-performans dengesinde eksileri olsada ben titreşim yok sayıyorum o kadar az. ve rahatlık, belki 1.80 ve 100 kg olunca daha rahat kullanılıyor, ben çok memnunum. Tekrar alırmıyım noktasına gelince; yakın fiyat aralığında 250-400 cc lik cift silindir bir enduro olabilse inazuma almazdım ama yok maalesef.
Aea altınlı gece.alpler geyiği proğramında 1.18.00 süresinde önde 110\70-17 kullanmanın etkileri ne olur sorusu cevaplandı , 110\70-17 lastiğin tireşime sebep olmayacağı , titreşim varsa sebebinin balans olduğu söylendi hatta 110\70-17 lastiğin daha kıvrak olabileceğini belirttiler. İçim rahatladı yahu şimdi rosso 2 mi pilot street mi ?
Merhaba, Ankarada temiz inazuma arıyorum. Selamlar.
Arkadaşlar merhaba. İnternetten baktım eskişehirde suzuki servisi emiroğlu ticaret yazıyor. Bugün iş için eskişehire geldim. Az önce emiroğlunun nerede olduğuna bakmak için gittiğimde tabelada bajaj yazıyordu. Suzuki adına birşey yoktu. Bu bayi hala servisliğe devam ediyormu bilginiz var mı? Afyona en yakın önerebileceğiniz servis var mı?
Bu gidişle Suzukinin haritasındaki bayilerin yarısı "fake" çıkacak. Hayır Ankara bayi bile inazumayı "ucuz motor" diye nitelendirdikten sonra zaten bayi bulmanında pek anlamı yok. mazallah ihtiyacımız olmasın servise. Neyse kawa dahada beter .Bazen diyorumki iyiki garantisi bitmiş yoksa servise bağımlı olurdum. Şimdi gerekirse kendimiz söker takarız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:26 ----------
@mirkuza, başka bir motorumda rosso 2 vardı, üzerinde gelmişti biraz eskiydi ama performansı yinede çok iyiydi. Çift hamur cidden işe yarıyor. Frenajda zor kayıyordu, orta kısım yanlardan sert olsada yinede streetten daha yumuşaktı. Tabi o motor 240 kg dı etkisi vardır illaki. Street frenajda -belkide ölçülerinden- daha kolay kayıyor, daha sert. Şahsen ben rosso 2 alırdım. Rosso sanırım performans, street ise daha çok ömür düşüncesiyle tasarlanmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:38 ----------
İlave etmek isterim, eğer ömürlü olsun diyorsanız asla metzeler tourance almayın sıfır aldığım lastiğin 6.000 km olmadan izinin bittiğine şahit olmuştum. Zaten o olaydan sonra metzeleri komple listeden çıkardım.
@GB79 Kardeşin muhtemelen gösterge %15 civarı az gösteriyor , bulunduğun şehirdeki suzuki servisinden durumu anlatıp yardım isteyebilirsin. Servis eger yaparsa suzuki globalden 39T stock ayari bulup, yanılmıyorsam ingiliz ya da çek cumhuriyeti yazilimi atacaklar motora 39T ye göre.
39T den memnun musun ? Durum nasıl ? Ben de yapmayı düşünüyorum ama henüz fırsatım olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
@evuralla görüş forumun eskilerden hem de Ankaralı ;)
selamlar
ınazumasına depoüstü canta alan var mı.
hangi marka ve model önerirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)