Evet doğrudur.
Evet doğrudur.
Herkese merhaba
arkadaşlar kask takınca belli bir zaman sonra saç diplerinde müthiş bir ağrı oluyor. 50 km kadar gittikten sonra çıkarıp başımın rahatlamasını sağlıyorum. herkeste aynı şey oluyor mu? bu konuda tecrübesi olanların yazmasını isterim. slm
Bir dönem uzun saçlıydım, arkadan bağlı halde kask takmak tam bir sıkıntıydı. Bağladığım yer kaskın içine giremediği için ön kısımdaki saçlar çekilir vaziyette gitmek zorunda kalıyordum. Ağrıda yapıyordu. Saç kaybına yol açtığını farkedince o panikle gidip 3 e vurdurmuştum. Saçlarınız uzun ya da sert ya da çok gürse ondan olabilir diye düşünüyorum. Bir beden büyük kaskla deneyin bence.
Arkadaşlar merhaba. Üç haftada yaklaşık 2900 km yol yapıp memlekete geldikten sonra motoru garaja koydum. Bugün sabah bir de baktım arka lastik bildiğin erimiş. Burda bilgisayar olmadığından dolayı eski sayfalara girip lastik tavsiyelerini okuyamıyorum. Sizden ricam inazumada en iyi performans veren lastik hangisidir yazabilir misiniz? Yüzde 90 asfalt yüzde10 arazide kullanıyorum motorsikletimi
Sözerten motorun 2. El miydi 2900 km de nasıl erir , önceki sayfalarda lastik seçimi konuştuk michelinde birebir ebat yok , orjinal ebat batlax bt45 ve metzeller lasertech modellerde var, yada ön lastiğin 110\70 olursa seçenek çok rosso2 lastiğide öven çok bu arada
Teşekkürler arkadaşlar
yakıt konusunda son durumumu belirtmek isterim;
183 km yapmışım 38 tl benzinle. hesap sonucu 4.34lt/100km ye tekabül ediyor. oysa hernekadar 5000-6000 devri geçmeyeceğim desemde, o kadar sakin kullanamadım. sonuç benim için tatminkar. birde lastik havalarını kontrol ettim ilk kez. ön 9 psi çıktı, nasıl inmiş o kadar anlam veremedim, umarım patlak değildir. dolayısıyla yakıtın dahada düşme ihtimali var doğru basınç sonrası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
arkadaşlar kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum, mümkünmü bu? profilden baktım ama bulamadım.
Lastik boyutunu değiştirmeyin bridgestone battlax var alman metzeller var (yazımı doğru olmayabilir kusura bakmayın) onların boyutu Diablo gibi değil tam uyumlu onları tercih edin.
Bu arada lastikler kaç bin km de eridi
Yakıt tüketimim uzun yolda 120 130 la 4 litre civarında gayet normal kuruş hesabı zaten keyif vermiyor
Bir sorum daha olacak Mono shock amortisör nasıl ayarlaniyor bilen var mı ?
Hangi derece de kullanıyorsunuz ?
Simdiden teşekkür ederim
Toplamda 7400 kmdeyim. 10 gün içinde izmir-eskişehir-yalova-nazilli yapınca lastiklerin orta kısımlarında sanki ayrı bir tabaka oluşmuştu. Anahtarla falan o tabaka kalkabiliyordu. Bir kaç gün babam kullandı motoru lastik üstündeki çapakların çoğunu atmış kenarlarında biraz kalmış
Bir de barış bey ebat değiştirmeyin demişsiniz de facebook grubunda pirelli kullanan üç kullanıcıdan yorum aldım hepsi de olumluydu. Siz niye böyle dediniz biraz açar mısınız?
Amortisör ayarı olayında da ben galiba en sert ayarda kullanıyorum. Deneye deneye buldum. Amortisörun üstünde herhangi bir gösterge göremedim keşke bir çentik falan olsaydı
Merhaba arkadaşlar, bugün ben de Inazumacılar kervanına katıldım Size sormak istediğim disk kilidi olarak ne kullanıyorsunuz? Hem ön, hem de arkaya ayrı mı takıyorsunuz?
hayırlı olsun güzel makınadır...rahat ve güçlü
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
rahat ve güçlü makınadır hayırlı olsun
TRANSALP.GR.COM
Çok iyi yapmışsın dostum inazuma 250liklerin kralıdır.
Güle güle kullanın kazasız belasız Bu pazar sabah bi buluşmamız olacak zamanınız uyarsa gelin ıslatalım (çay ile )
Disk kilidi olarak Securage kullanıyorum. Sadece öne takıyorum. Ön ve arka tekerde zincir halat var tabi.
Evde böyle, işyerine veya gezme amaçlı gittiğim yerlerde motor yakınlarımdaysa disk kilidi takıyorum. Hatırlatma kablosu ile kullanınız.
Inazuma ile ilgili bir not : Kontağı park kısmında bırakmayın, size küçük sürprizler yapabilir.
Evet kontağı park modunda bırakmayın ben bi defa unutmuşum allahtan 1 saatte dönmüştüm yoksa akü boşalırsa al başına belayı. Ve kesinlikle akünüz boşalırsa akü takviye kablosu ile çalıştırmayın ve akü ölçüm cihazını kutup başları takılı iken kullandırmayın BU DURUMLAR ECU YU (BEYNİ) YAKABİLİR
Arkadaşlar inazumanın yüksek selesini yabancı bir sitede gördüm acaba orjinal parça olarak varmı ? Ben 188 cm boyundayım ve selenin arka kısmına doğru oturuyorum orasıda beni öne doğru itiyor bana rahatsızlık veriyor, veya bana şöyle orjinal kalitesinde sele yapacak bir yer tavsiye edermisiniz ? Şöyle çift bölmeli kalite bir sele inazumada dehşet dururdu değilmi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
Arkafaşlar inazuma F modeli olan bir arkadaş seleyi inazuma ile karşılaştırabilirmi ? acaba birbirinin aynısımı ? Yoksa inazuma F modelin selesi daha yüksekmi ?
hayırlı olsun. kazasız sürüşler diliyorum.
Mirkuza sele yukseklikleri ayni f ve naked modelde.
Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Kazasız belasız kullanın benim de tam 8000 km de.Anahtar kazıma olayını deneyeceğim.
Lastik konusuna gelince bir kere motor geometrisi değişiyor, zaten uygun olan o olsa suzuki onu kullanırdı.Ben de şöyle bir örnek vereyim benimle birlikte inazuma aldığım arkadaşım diablo r2 aldı. Gidon titremesi şikayeti ile tekrar irc sonra brid. e geçti. Hal böyle olunca çekiniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
Bu arada avrupa bloglarında okuyorum, ingiltere ve çek cumh. satılan inazumaların arka dişlisi 39T. Antalya suzuki ile görüşüp denemeyi düşünüyorum. Tabi Hız sayacı da tekrar ayarlanması gerekiyor. 39T ile +20 km alacagımızı düşünüyorum.Bayramdan sonra gelişmeleri paylaşırım.
Tekeriniz düz bassın.
Suzuki İnazuma
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)