Ortalama hızınız kac 6.000 devir 7.000 devirde hızınız kac oluyor ?
Ortalama hızınız kac 6.000 devir 7.000 devirde hızınız kac oluyor ?
Boş ağırlığı 183 kilo, 13 litre de depo var, 196 kiloya geliyor. Benim kilo 95, ilk motorum olarak kullandım, eğitim filan da almadım, sıkışık trafikte filan da sürekli kullanıyorum, kilo açısından bir sıkıntı yaşamadım. Motorun dengesi çok iyi, belki onun da etkisi olabilir. Ama daha ufak tefek biri zorlanır mı bilemiyorum.
Arkadaşlar tekrardan merhabalar.
İnazuma ile 800 kmyi bugün tamamladım. Gönderdiğiniz kitapçığa uyarak 5.5(rpm) deviri geçmemeye çalışarak.
Sonraki 800 km için 8.25 devirden bahsedildiği için bi 110 hıza çıktım ancak o anda İnazumadan Soğudum çünkü titreşim var. 5.5 ve 6 devirleri arasında depo, gidon ve özellikle ayaklıklar.(peg) 7 ve sonraki devirlerde ise sadece ayaklıklardan ancak abartılı bir titreşim hissediyorum.
Bu durum normal mi? Yoksa bin km bakımı sonrasında durum değişebilir mi?
Merhaba arkadaşlar, inazumada 7000 devire kadar hiç titreşim yok fakat 7000 devirde titreşim başlıyor fakat 8000 deviri geçince titreşim devam ediyr ama azalıyor 7000 devire kıyasla, birde ilk km lerde çok yapıyor , benim inazuma şu an 2800km oldu ve ilk kmlere göre titreşimi azaldı oldukça 7000 devirden sonra olan. Yani inazumada hiç titreşim yok deniyordu yalan ama 7000 devire kadar hiç yok sadece.
Eskişehir'den Ankara'ya 235 km ortalAma 110 km hız ile benzin molası haricinde hiç durmadım ve hiçte yorulmadım titreşimde hiç hissettirmedi, dinlenmeden bir o kadar km daha giderdim... Titreşim hissi anlayışı kişiden kişiye değişir ama yok şöyle titreşim var yok böyle titriyo diyen kendi motorundan şüphelenmeli
İlk motosikletimi alıcam aklımda bazı modeller var ama yine de sorucam.İnazuma ilk motor için uygunmudur?180 kg civarı diye gördüm sizce ağır değilmi?İlk motor sürücek bir kişi kontrolu rahat sağlarmı?
Farklı bir açıdan bakalım olaya;
183 kg çok da ağır sayılmaz muadillerinden 10-15 kg ağır, Duke 200'ü saymazsa.
Ayakları yere sağlam basan dengeli ve özellikle rüzgarlı havada mesela bir Boğaz köprüsü geçerken, bir viyadük üstünde sizin güvenliğinizi nasıl arttırdığını, hafif motorların savrula savrula gittiği yerlerde sizin daha rahat ettiğinizi göreceksiniz.
Ağır motor iyidir. Bol keseden atmıyorum foruma bu yıl üye olmuş olabilirim ama motosiklet geçmişim çook daha uzun yıllara dayanıyor. Farklı modeller Çinlisi Japonu yerlisi ... kullandım.
"Motor ağır, hantal" diyenler kesinlikle Inazuma'nın üstüne binip şöyle bir tur bile atmamış, gidonunu dahi görmemiş insanlar. Buna emin ol.
Ağır motor iyidir, diyorum ve çekiliyorum
İnzuma almayıp başka motor alıp 250cc, sönra inazumaya bir kere oturup gitmelerine gerek yok sadece gaz verseler bile yeterli oluyor inazuma almadıklarına pişman oluyorlar nedense.
Merhaba bu ay içinde sıfır inazuma almayı düşünüyorum forumun neredeyse tamamını okudum fakat marka fanatikleri konuyu oldukça baltalamış. Herhangi bir inazuma sahibi marka fanatikliği yapmadan motorun artılarını eksilerini yazabilir mi? İyi forumlar herkese.
250 CC kategorisinde aklımda yatan tek motosiklet diyebilirim. Bursada test sürüşleri v.s gibi bir imkan varmı acaba bilen eden duyan ? Test etmek isterim birkaç kilometre dahi olsa bile ?
Benim ilk motorum, nacizane değerlendirmem;
Artıları; Sınıfındaki en rahat motor, titreşim yok, artçı konforu yüksek, cc'sine göre cüssesi büyük, 1.90 boyundayım ama üzerinde sırıtmıyorum, sürüşü bana göre kolay
Eksileri; Sınıfındaki en az yakan motor değil, hız istiyorsanız doğru motor değil, bakımı, yedek parçası biraz pahalı
Benim aklıma gelenler bunlar
cbr250'ler için muhakkak lastikleri (orijinalleri) değiştirin diyorlar.
inazuma'nın lastikleri için de geçerli midir bu durum?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)