Yok mu satan 10 bin e
Yok mu satan 10 bin e
Zaten hemen mt 07 alamam hem tecrübe açısından hemde maddi açıdan . En az bi 30 bin km devirmem lazım cbf ile . Benim 250 cc ye geçme nedenim , cbf uzun yolda falan yetmiyor ve devamlı tırların arkasında falan kalıyorum . Hiç olmazsa rahat bi şekilde tırları , kamyonları sollayabilmem lazım D-100'de seyir halindeyken . Mt - 07 hayalim şuanda sadece
İnazuma sizinde dediğiniz gibi çok kaliteli bir motorsiklet ve zaten test ettiğim için biliyorum ne kadar harika bir motor olduğunu İnazumadan inip cbf'e bindiğimde kendimi elektrikli bisiklete biniyor gibi hissetmiştim İnazumanın işte tek dez avantajı parçaları vs pahalı o motorla kaza yapmamak lazım Bakalım bu yazdan sonra artık hangi 250 cc yi almak nasip olucak
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Ben motorumu yeni aldım. 1 ay kadar oldu. Tecrübem sıfırdı ve ehliyet kursu dışında kursa filan da gitmedim. 300 km yaptım bu motorla. Haftada 1 gün de evden işe gittim geldim. Bu motora binince motor kullanmayı kafamda çok büyütmüşüm, ne kadar da kolaymış dedim kendi kendime. Motorun kullanması, yakıt tüketimi (rodajda olmasına rağmen), dengesi, sesi, konforu en önemlisi de kalite hissi çok iyi. Hiç motor büyütmeden eskiyene kadar binebilirim. Velakin arada bir şeytan diyoki 2.el fiyatları yüksek, yaz sonuna kadar en fazla 5.000 km yapayım, sonra satıp 650 cc daha kalıplı bir motor alayım. İşte satanların da satma nedeni bu bence. Bu motoru düşünenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Bakımı, parçası pahalı fakat binebileceğiniz en kalıplı, en kaliteli 250cc japon bu. Yine alsam bu motoru alırım. Daha önce SYM wolf almıştım. Ama alıp kısa süre sonra satmıştım. Karşılaştırırsam sym wolf çok güzel bir motor ama suzukinin yanında cılız ve oyuncak gibi kalıyor. Eğer benim gibi iri yarı biriyseniz wolf sırıtıyor ama inazuma idare ediyor. Hiç düşünmeyin derim.
bende şuan 41 yaşındayım ve şu an kaliteli bir motora binmezsem ne zaman bineceğim diye düşündüm, hız meraklısıda değilim, inazuma tam bana göre bir motormuş, nasip olursa uzun yıllar hatta değiştirmemeyi düşünüyorum, 600cc falan alıp yakıta fazladan para vermeye gerek yok , az kalsın ucuz diye pulsar alacaktım iyiki zamanında gelmedi yoksa alıp hala aklım inazuma vs. kalacaktı değiştirmeye çalışacaktım, bu motor tipi boyutları ile tamamen göz dolduruyor ve herşeyden önemlisi kalitesi ile bence en iyi 250cc, yanımdan bazen ninja250 , cbr250 falan geçtiğinde resmen oyuncak gibi kalıyor sesleri falan berbat.
Şahsen bu motorun çok kıvamında ve suzuki kalitesi ile özenle yapılmış olduğunu düşüüyorum. Bence buradaki temel sorun özellikle genç kullanıcılara heyecan vermemesi. 20 li yaşlarda genellikle racing görünümlü yada keskin naked görünümlü motosikeltler tercih ediliyor. Forumlara bakıyoruz yok bu motor kaç bastı şu kadar bstım vs muhabbetlerine takılıyorlar. Bu motosikletin gerçek kullanıcı kitles 30 yaş ve üzeri gaza gelmeyen 600 luk motorla şehir içinde yorulmak istemeyen ( benim gibi ) kullanıcılar için harika görünüyor. Ancak şu Suzuki distributoru halen fiyatlara bir çeki düzen veremedi oda gerçekten inazumanın kullanıcı seviyesinde hakedişini bulamamasına yol açıyor. Ama şu kesin 250 cc de şuan honda vs diğer markalar dahil en kaliteli motosiklet o açık..
şimdi diyelim gittim kredi çektim ve elimde para var kafamda inazuma ama bir iki şey kafamı öyle bulandırıyor ki gel gelelim bu sorunları nasıl çözeceğim bilmiyorum :D işte sorun yapan durumlar:
14 bin tl civarı olan Aprilla:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66326323/detay
diğer bir alternatif:
Honda cbf600
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67107126/detay
ve bu gibi 15bin'e kadar ABS'li çantalı canavar motosiklet
Transalp mı dedi birisi :
bu:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65836010/detay
veya bu:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...63605205/detay
şimdi ben ne yapayım sıfır alıp çantası demiri herşeyiyle 15bini bulur bu motor ama böyle de ikinci el alternatifleri varken ben ne yapayım kimlere gideyim lelelelelele :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
şimdi Ezio41'in test edip yaptığı yorum bana göre çok doğru sadece fuarda binmiştim inazuma'nın selesine bende öyle bi his yaşadım orada ki 150lik motor kullandım hep uzun yol Türkiye gezisi dünya turları istiyorum ben :D
Kafa karışıklığı sanırım birçok kişi için var Bence 600 luk motorlar şehir içi için özellikle istanbul için çok uygun değil. Tabii tercih meslesi ama ülkemizde 600 lük motor yakıt maliyetleri ve özellikle 10 bin km sonrası çıkardığı bakım / yedek parça masrafları ciddi seviyede...
İnazuma çok uygun bir seçenek bence 250 cc yeterince tork ve yeterince esneklik.. Şahsen 600 luk yerine inazumayı tercih ederdim. Ancak uzun yol yapılacak ise ve bu sık olacaksa o zaman 600 luk iyi alternatif olabilir diye düşünüyorum.
İkinci el motosiklet almak tam anlamıyla tehlike, bir arkadaşım 12000liraya honda cbf600 aldı 2004 model, karşılaştığımızda çok temiz olduğunu 2 aydır aradığından bahsetti, alan adamın çok titiz olduğu falan filan, tam o sırada aldığı motoru tanıyan bir arkadaş daha geldi, motoru görünce keşke bunu almasaydın, senin alacağını bilseydim aldırmazdım, eski sahibinin motoru devamlı red line ye soktuğunu çok ezdiğini çok kötü kullanıldığını bakımlarını düzgün yapılmadığını falan söyleyince bizim arkadaşın kafasından kaynar sular boşaldı.Kısacası düşünün bir kere alette ses eksozu vardır zaten, 600-1000cc motordan amaç ses çıkarmak zorlamak, hız yapmak, son limitlerini zorlamak olunca başına herşey gelir
Merhaba
Sehir ici kullanim dan kastiniz istanbul da sehir ici ise kesinlikle
Yaniliyorsunuz diyebilirim soyleki sayet E5 te oldugunuzu
Farz exersek orta seritte giderken sol seride gecerek sollamaniz
Gerektiginde dengesiz bir clio sembol bile size tahammul
Edemeyip 130 civari bi suratle dibinize girdiginde
Bur an once kurtulup sag orta seride gecmek zorunda olmayi dusunerek boyle dusunuyorum
Irfan usta hayirli olsun yeni mekanin. Arkadaslar bu aksesuarlarin fiyati irfan istada nedir bilen var mi. Hatta kendisi okuyorsa kendisi cevap verirse de sevinirim. Orta sehba. Motor koruma canta demiri. Vs. Vs.
İrfan ustayı takdir ediyorum eğer ki inazuma alırsam direk yanına gideceğim çayını içmeye bile olsa hayalim yan cantalı bi motorla uzun yola çıkmak inazuma ya yaptığı yan çanta demirleri olsun arka çanta demiri olsun gerçekten çok güzel
inazumayı alıcak arkadaşlar motoru mutlaka kullansın kulaktan dolma bilgiler ile anlaşılacak bir motor değil bence, hitap ettiği kesim çok farklı olsa gerek keyif motoru abi, yok parçası pahalı yok yakıt tüketimi fazla, bilmem ön çamurluk hoş durmuyo falan filan bunlar hikaye bunlara takılırsan gidip başka motora bineceksin bir laf vardır ''sirkeyi hesap edersen işkembe çorbasını içemessin '' diye bu da öyle işte
merhabalar sevgili okan üstadım ..... sizlerinde bildiği gibi Suzuki inazuma için ful set olmak üzre tüm elzem aksesuar gereksinimlerini yapabildiğimiz ve imkanlarımızın elverdiği en iyi şekilde yapmaya çalışarak hayata geçirdik hatta biraz daha üzerinde çalışarak şu an hiç yerde ve bayide bulamayacağınız ekzoz korumalarının tasarım ve üretimini gerçekleştirdik ve sizler bu ürünleri olması gereken en makul fiyatlardan kullanmaya başladınız yada bundan sonra kullanacaksınız , demem odur ki neredeyse 1 yıldır geceli gündüzlü çalışmaktayız zira çalışma hayatımızı sorgulayan yüzlerce insan oldu , sen dur durak bilmezmisin yeter artık diyen arkadaşlarımızın sayısı binleri bulmuştur , çalışana ekmek var arkadaşlar ve allah biliyor 24 saat şu an yetersiz geliyor desem bana inanmayacaksınız,
davulun uzaktan kulağa hoş geldiği deyimi çok doğrudur lakin işin birde diğer tarafı bulunmaktadır sizlerin haberdar olmadığı ve göremediği, bu 1 yıl içinde nelerle karşılaştığımızı, ne emek ve çabalar sarfettiğimizi yazmaya kalkarsam okumaktan sıkılırsınız bunları geçiyorum ama çalışmanın, bilgi tecrübenin , yaratıcılığın, üretgenliğin meyvelerini yavaş yavaş almaktayız , konumuzla alakası olmasada küçücük 4 metrekare bir alanda kappa gıvı gibi dünya markalarıyla boy ölçüşemeyecek olsakta bir gün bunlarda gerçek olacak , ideallerimizi ve hedeflerimizi yüksek tutuyor sadece çalışıyoruz , sabah yataktan kalkarken yapacağımız işi en mükemmel şekilde nasıl yaparızla güne başlıyoruz , bu güne dek bir çok modele koruma demiri ve çeşitli aksesuarlar ürettik tecrübelerimize tecrübeler eklendi, amma velakin bu sektör öyle göründüğü gibi kolay ve küçük maliyetlerle dönecek bir sektör değildir , bu gün en küçük ebatta cnc hidrolik boru bükme makinası 100 binlerle ifade edebileceğimiz fiyatlara sahiptir ve kappa gıvı kalitesini yakalamak için yaklaşık 2 tirilyon yatırım yapmanın gerekli olduğunu söylersem işin ciddiyetini daha iyi anlayabileceğinizi umud ediyorum,
Donkişot misali yeldeğirmenlerine savaş açar gibi 1 tek adamla başladı bu iş ! ve daha bu gün almanya, dolaylı yollardan Endonezya, ve malezyaya ürün yollama çabaları içerisindeyiz bir türk insanı ve türk markası olarak !!!
yıllardır kappaya gıvıye bende dahil binlerce tl, para döktük artık yeter !!! amacım burada reklam vermek değildir zira motosiklet net, in adminine sahibine moderatörüne varıncaya kadar yanımdalar bunu biliyorum ama kalitenin reklama ihtiyacı yoktur ve kesinlikle kalite tesadüf eseri oluşmaz !
alıntı yaptığım arkadaşımızın bir sorusuna bu kadar cevap yazılırmıydı hayır ama zaman değerli ve yazıp yine kaçacağım sizlerden maddi anlamda bir beklenti içine hiç bir zaman girmedim sadece manevi desteklerinizi esirgemeyin yeterlidir , irf büyüme yolunda bir marka olmuştur , bunun faydasını sadece inazuma kullanıcıları değil tüm camia görecek ve yurdumuz , camia ve bizlerede faydası olacağı aşikardır sözü çok fazla uzatmadan arkadaşımızın suallerine geçiyorum..
inazuma aksesuar fiyatları aşağıdaki gibidir...
koruma demiri 170 tl,
orta sehpa 170 tl,
arka çanta taşıyıcısı 190 tl (lz-2)model
yan çanta taşıyıcıları, 160 tl, kappa k 21-k 40 gıvı, e 21 -22- ve monokey kilit sistemli modeli aklıma gelmeyen bir çok modele uyumlu
ekzoz korumaları 60 tl dir
cümleten kazasız sürüşler diliyor sevgilerimi sunuyorum esen kalın..
www.irfmotor.com
ben istisnayım sanırım bu tespitte 27 yaşındayım ama inazuma bana göre uygun olarak düşünüyorum daha çalışır vaziyette iken üstüne binip sürmek nasip olmadı ama yolda giderken ben cbf'te o önümde konvoy yaptık biraz oradan biliyorum sesi gidişi filan gayet uygun ama kanı kaynayan speed naked motor isteyip hız delisi olanlara hantal gelebilir bana göre bu motor araba klasmanında roadster değil sedan :D aile aracı
Arkadaşlar bir konuda bana göre yanlış bir kanaati düzeltmek istiyorum;
Motosiklette istenilen sürat hızlı gitmenin keyfi için istenilen bir sürat değildir!!!
burayı çok yanlış değerlendiriyoruz gibi geliyor bana,
arabayla ben de 120 yi geçmem fakat motosiklette 140 km ye anlık kullanım
için kendimi güvenli bir yere koymak için ihtiyaç duyarım 90 ı geçmeyen arkadaşlara
hayati tehlike içinde olabileceklerini hatırlatmak isterim.
şöyle ki;
Ne demek istediğimi anlatmak için yolda seyrederken hemen önünüzde yola çıkış
yapan aracın sizi ne kadar kaale aldığını bir hatırlayın hemen
sizin sıkıntınızı ve durumunuzu beyin olarak düşünemeyen araba sürücüsü
akan trafikte beyin olarak hiç bir değişikliğe uğramıyor orda da aynı düşüncesizce davranışını devam
ettiriyor, yani kazaya sebebiyet verme pozisyonunda sizi hesaba katmayacağını bir yere kalın harflerle
lütfen not edin!!!
Dolayısıyla Motor kullanan kişi kendi güvenliğini kendi sağlar, yani kaçmak için, güvenli bir mesafeye açmak
için veyahut arkadaki sapık ile araya bir araba koyarak güvenli mesafe koymayan araçtan uzaklaşmak için
vs.vs. hıza ihtiyaç duyar, bunları trafikte yapamayan kişi iddia ediyorum başkalarının merhametine kalmış
bir vaziyette 90 ile seyrediyor. Şayet arka ön müsaitse tabiki bu sürat yeterli ama
istanbul trafiğinde kesinlikle ufacık bir dokunsa sizi öldürebileceğini bilmeyen
bir sürü insan içinde araç kullanıyoruz, inşallah aksilik olmasın tabi ki, ama şuna
hiç şüphem yok "ya neoldu birdenbire anlamadım" diyerek üzgün ve boş gözlerle cesetlerimize bakabilecek
(Allah Korusun) yüzlerce insan arasında yaşıyoruz, bunları bir vehim ve abartı olarak
lütfen görmeyin, bu şekilde hayatını kaybetmişlerin bunları bize anlatma şansları olamadığını
unutmamak lazım. Allah hepimizi Korusun kazalardan Belalardan ve şerli insanlardan uzak etsin
inşallah selamlar.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)