........................................
........................................
Bu motoru kullanan birileri var demek hala
Bende herkes satıp savdı sanıyordum
Ağırlığa takılmayın fiziğiniz çok zayıf değilse. Çok dengeli bir motor hareket halinde ağırlık falan kalmıyor zaten, ayrıca ağırlık uzun yolda oturaklı yapıyor. Bende ağırlıktan korkup 125 cc. almayı düşünmüştüm hata olacakmış. 250cc. bile bir süre sonra kesmiyor 125cc yi unutun alım gücünüz varsa.
Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!
İkinci elini 6 aydır takip ediyorum. 2. el rekabeti oluşmuyor ve 10bin altında düşmüyor bir türlü. Alan satmıyor yani.
Al biri daha satıyor http://www.motosiklet.net/forum/sati...-gw-250-a.html
Peki hangi motosiklet parasını hak ediyor Türkiye'de. Ya da hangi araç hak ediyor diyeyim?
Ben de inazuma sahibiyim bence son kuruşuna kadar hakediyor vergileri çıkarırsak
Parça kalitesi üst düzeyde.Titreşim 0. Konfor üst düzeyde. Kısacası 250 sınıfında lider. Benim beklentilerimi sonuna kadar karşılıyor. 10000 km yapanlar var daha kronik bir sıkıntısı çıkmadı. Satan serdar abi forumdaki ilk inazuma sahibi bildiğim kadarıyla cc yükseltmek için satıyor o da yakında kendiside cevaplar. Siz alcaksanız kafanızda soru işareti olmadan alabilirsiniz.Şu gülme esnasında
benim gibi bu motoru beğenip alsammı diye düşünenlere
biraz cevap verseniz
alıpta 3 gün sonra niye satıyor bu millet!
tüm inazuma kullanıcısı arkadaşlarımın bilgisdine arz ediyorum... 2014 yeni sezonuna inazuma yeni model arka çanta taşıyıcısı, kappa-gıvı 21 lt.lik çantalara uyumlu yan çanta bağlama aparatları, ve motor koruma demiriyle eksiksiz girecek inşallah çalışmalar tüm hızıyla sürüyor , allah kısmet ederse o gün geldiğinde kalite ve fiyat politikası hakkında hepbirlikte iştişahare ederiz bu arada resmi web sitem yayına girdi manevi desteklerini esirgemeyen tüm dostlarıma teşekkürlerimi borç bilirim esen kalın...
http://www.irfmotor.com/ ( laf değil çözüm üretir...)
Başarilarinin devamini dilerim....
http://www.irfmotor.com/ ( laf değil çözüm üretir...)[/QUOTE]
inazuma S gelecek mi acaba Türkiye'ye
bunların cevapları çok önce verildi aslında ama bir özet geçeyim.
inazuma olağanüstü dengeli, çok başarılı süspansiyonları olan ve suzuki kalitesini taşıyan bir motosiklet. uzun yolda da, şehir içinde de kullanabileceğiniz bir makine. ilk sürdüğümde bana otomobil kullanıyormuş hissi verebilen bir motorsiklet. vites geçişlerini bu kadar net olması çok hoşuma gitmişti. bir sezonu inazuma ile geçirdim ve beklentimi karşıladı.
fazla uzatmadan inazumayı kim almalı, kim almamalı olayına gireyim. inazuma motosiklet tecrubesi olan, hız yapmaktan değil motosiklet sürmekten keyif alan, büyük cc motor istemeyen, konfor arayan kişilerin tercih edeceği bir makine. motor görünce ilk lafı "bu kaç yapıyo" olan birinin süreceği bir alet değil. apaçi kardeşlerimize uymaz orası kesin. "ben yeni başlıyorum, ilk motorumu alıyorum" diyenin de seçeneği değil, acemiye gelmez. çok tecrubeli değilse "boyum 1.60, kilom 50 bayanım, inazuma alayım mı" sorusuna veceğim cevap da olumsuz olur.
satanlar neden satıyor sorusunun cevabı satan kişilerdir. benim tahminim, ya alırken super sport aldıklarını sanıyorlardı istedikleri hız veya ivmelenmeyi bulamadılar, ya acemilerdi başlangıç motoru yapalım dediler ama baktılar olmuyor, ya da heveslerini aldılar büyütme niyetindeler. yoksa inazumaya kötü demek ancak çamur atmak olur.
Merhaba, bende şu an tvs apache kullanıyorum geçen mart ayında almıştım çok beğenerek kullanıyorum fakat biraz daha kaliteli ve güçlü motor almak istiyorum inazuma yı çok düşünüyorum özellikle s modeli karenajlı olması güzel ama motoru 250cc yakıt için iyi ama gücü benim apache den çok az farklı olmaması ve uzun yolda yeterli olup olmayacağı beni düşündürüyor o yüzdende ikinci el 4 silindirli bir motor ile arasında düşünüyorum.Fakat incelediğim kadar inazumanın kalitesi çok yüksek o bakımdan sıfır alabileceğim fiyatı ile aklımı çeliyor sürekli.
Arkadaslar ben daha cıcegı burnunda inazuma sahibiyim bundan once mondıal bıde yamaha ybr olmak uzere ıkı tane motorum oldu. Daha once forumda yazılanları okudugumda bır cok degısık yazı denk geldı degısık degerler soylendı. Bence motor gercekten kalıtelı kullanımı cok kolay gaz tepkımesı olsun surus rahatlıgımolsun gercekten ıyı bır gun ıcerısınde yaklasık 12 saat motor ustunde kaldım. Rotajı bıran once bıtırıp kurtulmak ıcın. Selesı gercekten rahat ve konforlu uzun zamandır bu derece uzun kalmadıgmı hesaplarsak hamlıkta vardı ona rgmen cok rahat bır yolculuktu. Yakıt olarak gercekten ıyıdı rotaj ıcın onerılen degerlerde kullanıldıgında motorum kmde yaktıgı 272 kmde 7,3 litre. Bırde motorun hızlanması gaza tepkısı gercekten cok ıyı kalkıslarda araclara cok rahat fark atıyorsunuz rotaj bıttıgınde sıze max hızıda soylerım ama sımdı elım kolum baglı sımdılık. Ayrıca gece yolcugunda motorun farları gercekten yeterlı uzunları gercekten bır arabanın uzunları kadar var. Kornası com ıyı. Kullanımı zevklı motora hukmetmek cok kolay sızı sıkıntıya sokmuyor. Benım gıbı arkasına arkadasını alıp kafasının estıgı yere gıtmeyı seven kısıler ıcın en ıdeal motor dıyebılırım. Selesı rahat oturus seklımrahat bu sekılde dusunuldugunde 250lık motorlar arasında bır numara..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)