Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Ağustos 2013, 02:01
#2721
Kocaeli İl Temsilcisi
Memolale adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yarı otomatik cup motor süren birisi debriyajlı (mesela inazuma) bir motor'a kolay alışır mı sizce?
yarı otomatik cup tarzı motorlar bana çok ters geliyor debriyaj kullanmaya alışık olduğum için sol taraftaki elcikte ne firen nede debiryaj menetinin olmayışı beni huzursuz ediyor , sanırım aynı durum vitesli debriyajlı motora geçişte, cup kullanıcıları içinde oluşacaktır ama 11000 lira verince insan ister istemez alışır sende alışırsın hiç sıkıntı yapma kendine :D
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Reklamlar
-
15 Ağustos 2013, 03:04
#2722
GP500-1st adlı üyeden alıntı
2014 te fuara ön camlısı yarım grenajlısı gelecek ama en az 2 bin gayme fazla olacakmış diye söylemiş avrupa yakasındaki bi bayi... Bakalım görelim
Kailtesi konforu vites geçişleri iyide bu inazuma rüzgar alması, performansı, tipi beni kesmedi.
bende aynı şekilde duydum bayiden
onun tipi haribden cok iyi =)
performans olarak test motoruna binmiştim kalkışı filan beni de kesmedi.
ama güzel motor..
-
15 Ağustos 2013, 10:28
#2723
Tsubasa adlı üyeden alıntı
bende aynı şekilde duydum bayiden
onun tipi haribden cok iyi =)
performans olarak test motoruna binmiştim kalkışı filan beni de kesmedi.
ama güzel motor..
Test Motoru hangi bayiide ne zaman verdiler acaba?
-
16 Ağustos 2013, 01:35
#2724
Naci/Suzuki adlı üyeden alıntı
Merhabalar ; Suzuki İnazuma GW250 kullanıcısı olarak ilk 1,000-KM. bakımını 27-07-2013 Cumartesi günü 1,268-KM.' de iken yaptırmış buılunmaktayım.İlk bakım için servise girmeyenlere maliyet detaylarını belirtmek istedim.
Servis Ücreti = 50-TL.
Motor Yağ Filtresi = 45-TL.
Motor Yağı Litre Fiyatı = 20-TL. x 2-LT. = 40-TL. (Neoson Japon)
Bunların dışında ; gaz ayarı, zincir gergisi ve yağlama, lastik hava basınçları, fren balataları göz kontrolü vs.işlemler yapılmıştır.
Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Bilgi için teşekkürler.
4 TEKER CAN TAŞIR, 2 TEKER RUH TAŞIR
-
17 Ağustos 2013, 01:12
#2725
Kocaeli İl Temsilcisi
selo9115 adlı üyeden alıntı
ilk motorum apache olunca normaldir kardeş
eğer bir inazumam olsaydı sen apaçiliği bende görseydin selamicim :D yapacağım ilk şey özel yapım.... dişli oranları küçültülmüş bir arka dişliydi.... bak gör yakıt nasıl düşüyor ve makine nasıl kendine geliyordu
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
17 Ağustos 2013, 04:08
#2726
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
eğer bir inazumam olsaydı sen apaçiliği bende görseydin selamicim :D yapacağım ilk şey özel yapım.... dişli oranları küçültülmüş bir arka dişliydi.... bak gör yakıt nasıl düşüyor ve makine nasıl kendine geliyordu
iyi de irfan ustam yakıtı düşürecem diye performanstan yeme gitmeyen motor ne yapak
-
17 Ağustos 2013, 23:02
#2727
GP500-1st adlı üyeden alıntı
2014 te fuara ön camlısı yarım grenajlısı gelecek ama en az 2 bin gayme fazla olacakmış diye söylemiş avrupa yakasındaki bi bayi... Bakalım görelim
Kailtesi konforu vites geçişleri iyide bu inazuma rüzgar alması, performansı, tipi beni kesmedi.
Hangi bayii söyledi belirtir misin? bende seneye 600 hornetin yanına inazuma ''s'' düşünüyorum( uzun yol için......
-
18 Ağustos 2013, 03:16
#2728
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
18 Ağustos 2013, 17:27
#2729
-
19 Ağustos 2013, 21:13
#2730
Hafta sonu ilk defa gidip denedim. Fotoğraflarda çok mu commuter görünüyor bu motor gibi ön yargılara sahiptim. Hatta bazı benzer yorumları da görünce neredeyse vazgeçmiştim. Üstüne binince ne kadar hatalı olduğumu gördüm. Fotoğraflarda göründüğünden kesinlikle daha heybetli ve oturaklı. Başka bir motorla biraz acemiliğimi attıktan sonra geçiş yapabilirim.
-
21 Ağustos 2013, 13:32
#2731
Yahu bizde alalım bir inaZuma dedik. İstanbul'da tüm bayileri aradım hiçbirinde test motoru yok. Böyle saçma şeymi olur bir de fuarda genel müdürü açıklama yapmıştı tüm bayilerde test motoru olacak diye. Test etmeden motor almayacağım demiştim kendime son regal raptor deneyimimden sonra...
-
21 Ağustos 2013, 14:28
#2732
Maltepe de tuna otomotiv var orda test motoru var
Bizzat ben test ettim
-
21 Ağustos 2013, 15:32
#2733
Arkadaşlar inazuma'nın bakım km aralıkları ne kadar?
-
21 Ağustos 2013, 16:13
#2734
selo9115 adlı üyeden alıntı
Maltepe de tuna otomotiv var orda test motoru var
Bizzat ben test ettim
Maltepe çok uzak diiye bir orayı aramamıştım ama napalım arayalım yarın gidelim.
Ayrıca sormak istediğim diğer şey bu yeni gelecek olan inazuma s te fark sadece grenajlarda mı olacak yoksa mekanik aksam da farklı bişey varmıdır? Sadece grenajsa beklemeye değmeyebilir şimdiden ggidip almak lazım.
-
21 Ağustos 2013, 16:36
#2735
Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?
-
22 Ağustos 2013, 00:56
#2736
BesimAga adlı üyeden alıntı
Maltepe çok uzak diiye bir orayı aramamıştım ama napalım arayalım yarın gidelim.
Ayrıca sormak istediğim diğer şey bu yeni gelecek olan inazuma s te fark sadece grenajlarda mı olacak yoksa mekanik aksam da farklı bişey varmıdır? Sadece grenajsa beklemeye değmeyebilir şimdiden ggidip almak lazım.
yeni model en az 2014 haziranda gelir diye tahmin ediyorum ve sadece kafa ve yan grenajları var ekstradan motor mekanik aksamı aynı
birde fiyat farkı var diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam 12,500 tl olacak mış
ee tabi bizim motorlarında fiyatı otomatik olarak yükselecektir bilginize
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
sunset77 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?
ben rodajda iken 12,5 krş yakmıştım
sonra 16 krş yaktım bir kaç depo
en son depoyu fullediğimde 20 krş yaktı
neden çıktı anlamadım belki biraz daha km yaparsak düşücek diye tahmin ediyorum
şuan km 2500 de
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
drrossi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar inazuma'nın bakım km aralıkları ne kadar?
ilk bakım 1000 kmde
sonrakiler
5000
10000
15000
20000
........
........
........
devam eder ilk bakım 2,400gr yağ yağ filtresi +işçilik 130-140 tl değişyor
sonrakilerde artık ne eskidi ise o değişir örneğin fren balatası hava filteresi buji v.s v. s
-
22 Ağustos 2013, 15:38
#2737
Bir kaç kelam da ben etmek istiyorum. İnazuma alalı çok olmadı yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. uzun süre dl 650 vstrom kullanmış biri olarak kıyas yapacak bir motor bulamıyorum. (biri enduro 67 hp biti naked 24 hp).
Maddi açıdan biraz dar boğaza girdiğim için vstromumu sattım fakat motorsuzluk beni deli etti(yaklaşık 1 ay). 250 scooter bakmaya başladım ama ne hikmetse hiç aklımda olmayan inazumayı 1000 km de 2. el olarak aldım.
motor bana biraz küçük biraz ağır geldi. sonuçta enduro bir motordan sonra küçük hacim ve küçük seleli bir motor insana garip geliyor. gaz tepkisi biraz garip geldi hani bir anda ivmelenmiyor gibi. boy olarak kısa olsa da kalıp olarak geniş olması daha büyük bir motora biniyormuşum gibi hissettirdi bana. bir ara kullandığım monster gibi. ama tek fark onun gibi güçlü değil. sonuçta 250lik ve sanırım o cc de hemen hemen bütün motorlar bu güçte. hani 250lik kullandığının farkında olursan keyf verici. ağır demiştim vstromdan sadece 10 kg daha hafif. yani 250lik bir makinaya göre oldukça ağır. buna anlam verememiştim ta ki güzel bir viraja girinceye kadar. virajın ortasında bana "oha" dedirtecek derece de güzel aldı virajı. ha hayal kırıklığına uğradığım yönleri de oldu. mesela 4lü diye tabir ettiğimiz park olayının olmayışı. bir akşam yol kenarına çektim parkları yakmak istedim ama bulamadım ciddi ciddi aradım nereye koymuşlar acaba diye. hani bu kadar gösterişli bir kadran kaliteli elcik saf malzemeler insan neden park koymamışlar dedirtti bana.
olumlu olumsuz diye ayırsam daha güzel olur sanırım.
Olumlu:
Çok kıvrak, vites geçişleri çok yumuşak güzel amortisör, yol tutuş(irc marka lastiğe rağmen), aydınlatma, genişlik ve tasarım
Olumsuz:
gidon turunun az olması, 4lü olmaması, dikiz aynalarının motor cüssesine göre yetersiz kalması, ince sele (artçım pek beğenmedi -gerçi vstromla kıyaslama yaptığı için sanırım-),
Tabi arkadaşlar yazımın başında dediğim gibi henüz 1 haftalık düşüncelerimi yazdım ve uzun süredir büyük hacimli enduro kullanıcısıyım. ister istemez bir önceki motorla mukayese ediyorum. Genel hatlarıyla ben sevdim inazumayı. şehir içi yakın mesefe şehirler arası için bence ideal. yakıtı henüz ölçmedim ama çok yaktığını düşünmüyorum. görünüş parça kalitesi ve dizayn olarak ninja veya cbr ile kıyas bile edilmez. suzuki kalitesini ortaya koyuyor. belki ktm ile kıyaslanabilir kalite olarak. (BENCE!)
herkese kazasız belasız iyi sürüşler..
-
22 Ağustos 2013, 15:59
#2738
sunset77 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba, bugun inazumam ile ilk depoyu bitirdik, 65 TL 13 lt ile 326 km bu da 65/326=0,19 krş
bugün ikinci dolumu yaptım 60 TL 12,5 lt aldı, bakalım değerler nasıl değişiklik göstericek (daha rodaj oldugundan 5-6 bin devirin üzerine çıkmamaya özen gösteriyorum,kullanım max hız 100 km ) (bir-iki defa sadece 8 bini gördüm )
sizce bu değerler nasıl arkadaşlar?
Yani hocam 100km'de 3,987 litre benzin mi yaktınız? Doğru muyum ??
-
22 Ağustos 2013, 16:35
#2739
Syanur adlı üyeden alıntı
Yani hocam 100km'de 3,987 litre benzin mi yaktınız? Doğru muyum ??
Bence yüksek bu değerler, enjeksiyonlu bir motor 3-3.5 arası yakmalı.
-
22 Ağustos 2013, 17:18
#2740
Merhabalar, motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun, GW-250 İnazuma park edilince direksiyon kilitlendikten sonra kontak anahtarını bir kademe daha sola doğru çevirince parklar devreye giriyor, dediğiniz gibi 4 lü flaşör olayı yoktur.Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)