https://www.youtube.com/watch?v=H5CYsa2dn9Q
tanıdık geldi bana
https://www.youtube.com/watch?v=H5CYsa2dn9Q
tanıdık geldi bana
kısaca şöyle söyleyelim örneğin boch markasının dizel araçlar için üretim tüm otomotiv sektörüne verdiğini biliyormusunuz ? peki bu bir çok kalşiteli otomotiv markasına ürettiği enjeksiyon sistemlerini türkiyede ürettiğini ? şimdi bunlar dandik türk malımıdır ?
çinde işgücü ve maliyetlerin düşük olmasından dolayı bir çok sektör bu sebepten üretim adına çine kaymış ve bu yüzden çin büyük bir pazara sahip olmuştur üretim açısından ,
öte yandan Suzuki gibi bir marka fason üretime izin vereceğini sanmıyorum , her ne kadar benim tercihim motosikletin her yerinde (MADEIN JAPAN) ibaresi görmek olsda çin ibaresini görmek o kadar dokunmuyor
günümüzde artık bir çok sektör üretim adına çine kaymış durumda , yani kimsede önüne geçemez örnek: türkiyede 1 işçi aylık maaş maliyetine çinde 5-6 kişi çalıştırılıyor yanlışım varsa düzeltin
öyle görünüyorki artık bizimde kopyamızı yapacak herifler , çin malı çakma türk orjinalinden daha karakterli ,daha çalışkan
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
crf 250 l mi inazuma mı?
Merhabalar ; Suzuki İnazuma GW250 kullanıcısı olarak ilk 1,000-KM. bakımını 27-07-2013 Cumartesi günü 1,268-KM.' de iken yaptırmış buılunmaktayım.İlk bakım için servise girmeyenlere maliyet detaylarını belirtmek istedim.
Servis Ücreti = 50-TL.
Motor Yağ Filtresi = 45-TL.
Motor Yağı Litre Fiyatı = 20-TL. x 2-LT. = 40-TL. (Neoson Japon)
Bunların dışında ; gaz ayarı, zincir gergisi ve yağlama, lastik hava basınçları, fren balataları göz kontrolü vs.işlemler yapılmıştır.
Bilgilerinize sunar, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
irfan usta 60 cm olan koruma demirinden ben de almak istiyorum.Bursa inegöl e kargo yapabilirmisin.
Herkese selam; dün itibariyle ben de yeni bir inazuma aldım ve doğru Motoseyyah abimizle İrfan Usta'nın yolunu tuttuk. İrfan usta'nın yapmış olduğu koruma demiri ve çanta demirinin montajlarını tamamladık. Buradan Motoseyyah abimize ve İrfan ustaya teşekkür ederim. Hepimizin tekeri düz bassın, Allah kaza bela vermesin.
Önemli olan nerede üretildiği değil, üretimi yaptıran işveren firmanın ne tür standartlar koyduğu ve bu standartları ne kadar sıkı denetlediği, ne kadarlık sapmalara izin verdiğidir.
Konu Suzuki ise, hata toleranslarının neredeyse sıfır düzeyinde, denetimlerin çok sıkı olduğuna eminim. Yoksa, Suzuki, Suzuki olamaz, olsa bile öyle kalamazdı.
Çakçiki İrfan bayramdan sonra dedim ama bana küçük olan koruma demirinden bir tane kargoyla yollarmısın agi sana zahmet....çanta demiri almayacam...
merhaba selami hocam öncelikle ortalıkta değişik koruma demiri biçimlendirmeleridir gidiyor 55 cm diyen var, 60 cm diyen var orijinal olarak satılan demirin boyu zaten 55 cm dir ! şu konuya bir açıklık getirelim , şu ana kadar üretilen 14 adet koruma demirlerinin 11 adeti 74.5 cm olarak üretildi lakin altarnatif olarak istek ve talep üzerine 65 cm olarak 3 adet üretildi , ve görüldü ki estetik ve telep yoğunluğu dolayısı ile 65 cm lik model üretimi yapmak daha mantıklı olacak ve bundan sonraki üretileceklerin tamamı 65 cm olarak üretilecek , tabi arada özellikle uzun modelden isteyen arkadaşlar olursa onların talebinede cevap verilecek bu konuya bir açıklık getirelim kafalar karışmasın
zira 55 cm olarak ürettikten sonra ne kıymeti kalır ki motoru korumadıktan sonra !
koruma demiri motoru koruyacak ve koruma demiri kesinlikle süs aksesuar olarak düşünülmemelidir , hani birazda estetik olması iyi olur
şu an itibariyle elimde sadece 1 adet koruma demiri kaldı ve bayramdan hemen sonra yeni ekipman ve altyapımla çok daha kaliteli işler çıkacak , noksanlar tamamlanıp daha profesyonel ve uzun ömürlü olması açısından elektro statıc toz boya ile boyanacak .
bayramdan hemen sonra üretime başlayacağım bu gün itibari ile siparişini verdiğim lazer kesim parçalarım zannederim bayramdan önce elimde olur
kargolama olayına gelince , tanıyan arkadaşlarda sorun olmuyor, hesap numarası yolu ile havale , ödeme yapabiliyorlar ama tanımayıp itimad etmeyen arkadaşlar için PTT kargo ile kapıda ödeme yapılabiliyor ,ürünü alıyorsunuz ücretini ödüyorsunuz ve yurtiçi kargo ile türkiyenin her yerine sabit 15.5 liradır ptt kargo 22 lira alıyor.
almayı düşünen arkadaşlar bana mesaj yolu ile bildirebilirse sevinirim zira üretim sayısını ona göre çoğaltacağım ,
motosikletin hayırlı uğurlu olsun çok doğru , güzel ve yerinde bir seçim olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
seninkini aradığın gün ayırmıştım hatta yalovadan bir arkadaş daha arayıp abi banada ayır diye söyleyince onada ayırdım , kısa olan modelden kalmadı ama bayram sonrası tekrar başlayacağım , biliyorsun ramazanda kafamı kaşıyacak zamanım olmuyor , illa kısa model takıcam diyorsan beklemek durumundasın , bende elimdekileri vereyim o zaman , çanta demirini neden almıyorsun , çanta takmayacakmısın ? yoksa tipi mi hoşuna gitmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
motosikletin hayırlı uğurlu olsun uğur abi seni tanımak güzeldi , iyiden iyiye inazuma aklımı çelmeye başladı
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
hiç uzun yol yapan oldu mu aranızda? birde artçılı nedir durum?
ganga kısa olan modelden almaya yanına gelecem ben ..hemde ziyaretine...
Uzun yol pek sayılmaz ama orta seviyede gezilerde kullandım. 4 -5 kere 450 -600 km arası günübirlik yolculuk yaptım. Birlikte yolculuk yaptığım motorlar k 1200 - 1100 gs-650 cs BMW motorlardı. Birbirimize uyum sağlamada hiç sorun yaşamadık. Gerçi dl 650 kadar uzun yol rahat rahatlığı vermese de tatminkar diyebilirim.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
Merhaba arkadaslar.Öncelikle herkeze iyi bayramlar dilerim.Bugun marmaristen suzuki inazumam geldi çok şükür.Rodaj hakkında bir bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim kullanan arkadaslar.Birde mod değiştirme olayını bir türlü bulamadım.
Ben su an 850 kmdeyim. Ilk rodaj daha yeni bitti rodajin ikinci asamasina gectim ilk rodaj gercekten eziyet max 5500 devir maksimum 72-74 km arasina tekabul ediyor.Gercekten zorlandim, ancak su an ikinci rodaja gectim burada 110 km sinir 90-100 km arasi zaten ideal ozellikle ruzgarli havalarda naked motorlarda 100 uzerine cikildiginda yatmadan motor kullanmak cok zorluyor. O yuzden de bu rodaj daha rahat gececege benziyor.Simdiye kadar olumsuz bir durum gormedim hatta arka frenin performansini begenmemistim ancak motorun kompresoru ile birlikte arka ve on fren birlikte gayet guvenli mesafede duruyor.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)