Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Temmuz 2013, 11:21
#2561
Kocaeli İl Temsilcisi
ercishow adlı üyeden alıntı
ever arkadaşlar,
İrfan ustanın ellerinde yoğrulmuş koruma demirimi motoruma takmış bulunmaktayım. sonuç; kesinlikle tam motora uydu, mukavemetli, ve ayaklarımı uzun yoldayken koyabileceğim eksta bir yer oluştu (150 km test ettim bugün). bugün orjinal koruma demirli başka bir inazumayı benimkiyle karşılaştırdım ve kesinlikle iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum. arkadaşlarımdan ilk eleştiri zaten burda da bahsettiğimiz konu olan; demirin fazlaca geniş olduğu-tabi onlar sadece şekilsel olarak baktılar. benim açımdan ise tek negatif tarafı orjinalinden: boyası. demiri yere bile koysanız boyası kalkabiliyor. eleştiriye açık İrfan usta için bu durumun üzücü sonuçlara yol açacağını sanmıyorum. bu kısım çok da mühim değil tabi ki, ama biran önce İrfan ustanın yan çanta gibi diğer aparatlara geçmesi için de baskı oluşturmalıyız
Koruma demirini umuyorum kullanmak kısmet olmaz ercan, ama iyi günlerde kazasız kedersiz kullanmanı canı gönülden diliyorum, evet çok dandik bir koruma demiri oldu , boya konusunda şunları söylemek istiyorumki kafalarda herhangi bir soru işaretine mahal vermesin neyin ne olduğu bilinsin ,
bu çanta demiri ve motor koruma demiri hikayesi sadece bir motosikletle başladı ve şu anda 8 motosiklete ulaştı , tabiki bazı ufak tefek eksiklikler çıkarak güncelleyip o eksikleri tamamlayacağım , ama burada sizlerin algılayamayacağı bazı durumlar var ve çaresizlikler var yoksa yaptığım görüşme ve araştırmalar sonucu boya olayına son noktayı koyacağım , tabi bahsettiğim 13 adet koruma demirini tamamlamama müsade ederseniz günde en fazla 2 adet çıkıyor asıl sıkıntı şurada , atölyenin dışında kompresörle boya atmamın mümkünü yok hemen üst kattaki komşum bundan rahatsız oluyor , malum kompresörüm ve boya tabancam mevcut , buradaki sıkıntı 4 kişi aynı anda atölyeye girdiğinde civciv yavrusu gibi toplaşıyoruz oturacak yer bulamıyoruz , çalışma alanım 1.5 metreye 1.5 metre onun için bir koruma demiri yaptığımda koyacak yerim kalmıyor , doğal olarak komple herşeyini bitirip ambalajlayıp kızımın yatak odasına koymak durumunda kalıyoruz zaten yengende fazla sürmez sopayı kapar eline
inşallah tüm geriye kalan 7 adet koruma demirini bitirebilirsem , sanayiden özel bir boya alıp onunla yapacağım ve hepsini aynı anda tek seferde boyamak daha iyi olacak , ama şu boya işini biraz irdelemek lazım .
herşeyi en iyi, en sağlam ve en porf . şekilde yapmaya çalışmaktayım , kullandığım sprey boya polisanın metalik siyah boyasıdır ve verniğini ayrıca alıp atıyorum emin olun sanayiden aldığım boyadan daha pahalıya geliyor ama yukarıda saydığım şartlardan dolayı her birine tek tek kompresörle boya atmam mümkün olmuyor , sanayide boyacı bana yeni bir boya önerdi hatta kullanacağım mikktarı belirleyeceğim ve ona göre boyayı temin edecek ve kullanmaya başladığımda bir seferde bitirmem gerekiyormuş , nasıl bir boyadır bilmiyorum ama çok metetti , inşallah şu an yaptığım koruma demirlerinin hepsini bitirebilirsem tek tabancayla hepsini boyayacağım, bu arada bundan sonra boyanacaklar düz siyah olacak metalik siyah ile başladık ama düz parlak siyah daha iyi görünecek düşüncesindeyim .
zamanla bazı şeyler yerine daha iyi oturacak , ve bende halen daha bir şeyler öğreniyorum, öğrenmenin yaşı yok mesela yan çanta demirini bitirmeden kimseye bir şey söylemeyeceğim herşeyini bitirip , buyrun beyler ınazuma yan çanta demiri diyeceğim bunu öğrendim mesela
neyse fazla uzattım sanırım ercancım bide resim koyaydında bi göreydik mübarek
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Reklamlar
-
01 Temmuz 2013, 13:24
#2562
-
01 Temmuz 2013, 18:33
#2563
İrfan ustam harbi koruma demiri yapmışsın göstermelik değil ellerine sağlık
-
01 Temmuz 2013, 19:22
#2564
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
01 Temmuz 2013, 20:05
#2565
irfan ustamın rico marka lokma takımı da çok hoşmuş.
-
01 Temmuz 2013, 20:47
#2566
selocanlar ustasına gitmişiniz iyi etmişiniz. bu alemde bi ben bide irfan usta
-
01 Temmuz 2013, 21:15
#2567
çelikatlı adlı üyeden alıntı
selocanlar ustasına gitmişiniz iyi etmişiniz. bu alemde bi ben bide irfan usta
selamı'nı ilettim kanka onunda sana selamı vardı
-
01 Temmuz 2013, 21:25
#2568
Kocaeli İl Temsilcisi
yamyamaha adlı üyeden alıntı
irfan ustamın rico marka lokma takımı da çok hoşmuş.
gözündende kaçmıyo yani parayı bulunbca izeltaşını alacağım ama şimdilik idare ediyo buda
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
çelikatlı adlı üyeden alıntı
selocanlar ustasına gitmişiniz iyi etmişiniz. bu alemde bi ben bide irfan usta
estağfurullah nihatçım senin selocanlar küfteye sırt çevirdiler , selamını aldım getirende gönderende sağolsun.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
01 Temmuz 2013, 21:45
#2569
motor servisten çıksaydı bende gelecektim ama malesef. kısmet bidahakine. eline sağlık demir on numara olmuş hakkatten
-
02 Temmuz 2013, 17:26
#2570
Yakıt konusunda.
Sanırım menzil 313 km. Bitti, yolda kaldım ve 3 km tepikledim motosikleti az evel.
Net rakamlarla konuşursak, geçen pazar Şarköy'den çıktıktan sonra depoyu fulledim ve trip2 'yi sıfırladım.
Az evel göbekte dönerken 3. viteste motor bi tekledi, "hs..tr be rıfat abi" (affınıza sığınaraktan bkz. http://www.youtube.com/watch?v=DWKYFRDGqME ) repliğiyle motoru sağa çektim ve çalışmadı. Km saatinde 312,2 sayıları vardı. 3 km tepikledim ve benzinliğe geldim.
Pompalandıktan sonra çıkan rakamlar ilginç olduğu kadar korkunçtu da.
Motorum yaklaşık 1800 km civarında. Fazla da olabilir şu an dikkat etmedim.
Km: 312,2
Aldığı benzin: 13,74 lt
Meblağ: 64,99 TL
Basit hesapla: Km'de 20~ krş. ya da 4~ lt (oha?!)
Tabi bi ufak ayrıntıya da aklım takılmadı değil. Dilim bir karış dışarıda "Fulle abi lanet olsun" dedim. Adam pompayı "soktu" ve 11,4 lt civarındayken pompa attı. Tam çıkartıyordu ki "13 lt'ye kadar yolu var onun, sıfırı gördüm çünkü" dedim. Ve "pompalamaya" devam etti. Sonuç 13,74 lt. Ki onu da 65 TL'ye tamamlamak için yaptı.
Bu kadar fazla çıkmasında belki de bu etken olabilir. Ben Şarköy çıkışında depoyu fulledim zannederken belki de içinde daha 2 lt'lik boş yer vardı.
Bu (yine basit hesapla) km'de yaklaşık 17~ krş. ya da 3,7~ lt. gibi rakamlara gerileme yapıyor.
Bertuğ Cemil'in de dediği gibi "Küçük hesaplarla geçiyor yaşam."
Hiç bir zaman bilemeyeceğiz..
Not: Kullanım biçimi: yaklaşık 200 km'si uzun yol. Yemekli toplantıya yetişme telaşı yüzünden gaz açmalı, yüksek devirde vites atmalı 120 km/h ortalama ile. Kalanı şehir içinde "biraz" agresif, korna yerine ara gaz vermeli agresif kullanım.
Not2: Uzun yolda, aksesuar paketiyle alınan cam, 88 kg civarı ben, depo üzeri çanta, sırt çantası ve topcase.
Enee amma çok yazmışım.
Sevgiler, saygılar.
-
02 Temmuz 2013, 19:43
#2571
100 km de 3.8-4 litre arası? 250 cc enjeksiyonlu bi motor için çok değilmi? Cbr 250 r ve sym wolf 250 bu kadar yakmıyor diye biliyorum. Tabi bir kişinin lafıyla olmaz. Diğer arkadaşların 100 km de yakıt tüketimi nedir acaba? Başka ölçen varmı? Harbiden 100 km de 4 litre yakıyosa biraz çok. Yeni model pejo 301 var. Reklamında 100 km de 3.5 litreden bahsediyolar. Bi anlam ifade etmesi lazım.
-
02 Temmuz 2013, 21:05
#2572
edirneye giderken e tabi rodaj vardı 5000 deviri geçmedim ortalama 60-70 arası devam ettim 12,5 krş yaktığını hesapladık dedik süper
edirne dönüşü rodajıda biraz açtık 85-95 arası seyir ettik hesaplama 15 krş olduğu daha 100 ün üstüne çıkmadım rodajı tam bitirmedim
ama ortalama 17-20 krş yakacağı agrasif kullanırsan tabi
sakin kullanımda bu rakam 13-15 krşa kadar ineceğini tahmin ediyorum.
neyse bişey soracam 1000 bakımına giden arkadaşlar lütfen cevap yazsınlar
bügün ilk bakım (1000 km bakımı)
yağ yağ filtresi değişti
birde işçilk aldılar ilk bakımda işçilk ücretsiz değilmi neden benden aldılar bilen varmı alınıyormu yoksa adam bizi kandıdımı
bu arada tutar yağ+yağ filtresi+işçilk 130 tl
-
02 Temmuz 2013, 21:24
#2573
O nasıl bır tuketımdır yahu? Ben 2004 model en500 le uzunyolda 4.45 lıtre tukettım 100kmde. 2013 model 250 cc ıcın cok fazla degıl mı bu tuketım?
-
02 Temmuz 2013, 21:28
#2574
selo suzuki seni öpmüş.. ama motor baya yakıyormuş er6 gibi yakıyomuş.
-
02 Temmuz 2013, 21:31
#2575
ben onlara öptüreceğim yeri biliyorum net bir bilgi alayım şikayet edeceğim suzukiye ve gereken yerlere
yakıt çok değil be 15 zaten apache yakıyordu 250 cc bırakta 17-20 krş yaksın
sen er6 ya 17 krş yaktır inazumayı hediye ederim len sana
-
02 Temmuz 2013, 21:40
#2576
vermessin vereceğini bilsem denerdim. 3.5 yaktıran var çünki.
-
02 Temmuz 2013, 21:44
#2577
o zaman kıyaslama yaparsak cbr 250 ve sym wolften çok yakıyo diyebilirmiyiz?
-
02 Temmuz 2013, 21:58
#2578
yaw arkadaş 15 krş çokmu yani?
cbr ve wolf ne yakıyor unutmayınki inazuma çift silindir
-
02 Temmuz 2013, 22:25
#2579
sym wolf le 100 km de 2.5 litre yaktıranlar var. Koray nickli koray arkadaşım yazmıştı. Yani takip etmiştim bi ara okurken denk geldi. Cbr 250 ninde deposu kaç litre alıyo bilmem ama bı depo menzili 400 km ye kadar çıkabiliyor. Yani ben 3-3.5 litreyede razıyım inazuma için. 4 litre biraz çok bana göre.
-
02 Temmuz 2013, 22:38
#2580
e tmm işte adem tam dolu depo ile 440 km yol yaptım eco mod kullanım ile
normal mod''da ise 16-17 krş yakıyor
sym tek silindir onunda farkı var
yani aralarında çok öyle aman aman bir fark yok
ekstra olarak inazumanın artıları var yani onuda hasaba koy sadece yakıtta iş bitmiyor ona bakarsan inazumada titreşim sıfır
peki ya cbr de ve sym de durum ne sym bikere üst devirlerde aynalara verdiği titreşim yüzünden arkadan geleni anlayamıyorsun aynalara o kadar itreşim veriyor
cbr da öyle sesli çalışma ve titreşim
yani inazuma artıları çok olan bir makina
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)