Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2013, 18:33
#2221
Maksimum gücü 8500 d/d, maksimum tork 6500 d/d veriyor. 6500 d/d den sonra tork azalmaya başlıyor bu sefer güç devreye giriyor. 8500 d/d 'den sonrada güç eğrisi azalmaya başlıyor. Bu devirden sonra hızlanma çok zor oluyor ve isterseniz 10bin devir çevirin motor olduğu yerde sayıyormuş hissine kapılırsınız. Titreşim olması normal zaten son limitte kullanıyorsunuz motoru.
Yukarıda yazdıklarım sadece kullanım kitapçığında yer alan tork - güç grafiğinden gördüğüm kadarıyla tahmini söylediğim şeyler. Henüz bende o devirlere çıkmadım ama çıktığımda bende neler oluyor bilmek istiyorum.
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
Reklamlar
-
30 Nisan 2013, 09:18
#2222
Hayırlı sabahlar, motorunuz hayırlı olsun.Ben de İnazuma kullanıcısı olarak aynı bahsettiğiniz olayı yaşıyorum.Kırmızı ışığa gelince yüksek vitesten boşa geçebiliyor ama kesinle direk 1.vitese düşemiyoruz.Söylediğiniz gibi boşluk lambası yanıkken tekrar debriajı aç kapa yapınca 1.vitese geçişi gerçekleşiyor.Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...
-
30 Nisan 2013, 09:28
#2223
seyyid47 adlı üyeden alıntı
Bilgi istediğin insanları makine mühendisi mi sanıyorsun. senin benim gibi biri.
Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.
-
30 Nisan 2013, 16:36
#2224
diabloII adlı üyeden alıntı
Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.
katılıyorum bu tip sorulara servis yetkilisi cevap veremiyorsa zaten işini tam manasıyla bilmiyor demektir bilmek içinde prof. yada mühendis olmaya gerek yok kitap okumak kafi ayrıca bir düzeltme yapmak istedim modlarla ilgili, eco modunda enjektör minimum yakıt püskürtmesi yapıyormuş standartta biraz daha açıp son olan modda yani kapalı konumda ise tam yakıt basıyormuş bilginize..
-
30 Nisan 2013, 16:50
#2225
imamzuma adlı üyeden alıntı
katılıyorum bu tip sorulara servis yetkilisi cevap veremiyorsa zaten işini tam manasıyla bilmiyor demektir bilmek içinde prof. yada mühendis olmaya gerek yok kitap okumak kafi
ayrıca bir düzeltme yapmak istedim modlarla ilgili, eco modunda enjektör minimum yakıt püskürtmesi yapıyormuş standartta biraz daha açıp son olan modda yani kapalı konumda ise tam yakıt basıyormuş bilginize..
Bilgi kaynağınızı yazar mısınız ?. Çünkü ben şahsen böyle bir teknoloji olduğuna inanmıyorum. Bu özelliğin yeni nesil araçlarında genelinde olduğu gibi shift light dışında hiçbir fonksiyonu yok. Dediğinize benzer teknolojiler yeni gsxr veya hayabusada mevcut. Bunu basit bir test ile kendinizde algılayabilirsiniz, üç mod da ayrı ayrı gazı tam olarak açıp motor ivmelenmesini hissedin veya sürelendirin. Aynı süreleri veya hissiyatı aldığınızı göreceksiniz.
-
30 Nisan 2013, 17:02
#2226
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Bilgi kaynağınızı yazar mısınız ?. Çünkü ben şahsen böyle bir teknoloji olduğuna inanmıyorum. Bu özelliğin yeni nesil araçlarında genelinde olduğu gibi shift light dışında hiçbir fonksiyonu yok. Dediğinize benzer teknolojiler yeni gsxr veya hayabusada mevcut. Bunu basit bir test ile kendinizde algılayabilirsiniz, üç mod da ayrı ayrı gazı tam olarak açıp motor ivmelenmesini hissedin veya sürelendirin. Aynı süreleri veya hissiyatı aldığınızı göreceksiniz.
Kaynak suzuki maltepe servisi Tuna motor, ki ben bu dediğiniz testi yapmadım bunu öncelikle yapacağım bilgi için tşk ederim. bu anlattığınız durumu evvelce bende böyle algılamıştım ama test etmediğim için mukayese edemedim, servis o zaman yanlış bilgi vererek müşterisini aldatıyor demektir bu çok açık. aslında bu tip yanlış bilgilendirmeleri suzuki japonya merkezine şikayet etmek gerekir bir kaç saçmalık daha yapsınlar toptan yazı döşemeyi düşünüyorum..
-
30 Nisan 2013, 18:00
#2227
imamzuma adlı üyeden alıntı
Kaynak suzuki maltepe servisi Tuna motor, ki ben bu dediğiniz testi yapmadım bunu öncelikle yapacağım bilgi için tşk ederim. bu anlattığınız durumu evvelce bende böyle algılamıştım ama test etmediğim için mukayese edemedim, servis o zaman yanlış bilgi vererek müşterisini aldatıyor demektir bu çok açık. aslında bu tip yanlış bilgilendirmeleri suzuki japonya merkezine şikayet etmek gerekir bir kaç saçmalık daha yapsınlar toptan yazı döşemeyi düşünüyorum..
Çok iyi yaa) aynı yer bana da sadece gösterge de lamba yanar başka fonksiyonu yok dedi.
-
30 Nisan 2013, 18:09
#2228
Ben de makinayı teslim alırken bu mod konusunu, servis yetkilisine sormuştum. söylediği sadece ışığın farklı devirlerde yanmasını sağladığıydı, bütün modları beraber denedik Eco da 5000 normalde 8500 de falan yanıyor kapattığınızda da hiç yanmıyor.. bu modların enjeksiyon sisteminde değişiklik yaptığını bende pek zannetmiyorum çünkü makina çalışırken, tuşa uzun basıyorsunuz gösterge paneli kapanıyor istediğiniz modu secip tekrar bastığınızda gösterge paneli tekrar açılıyor, olay sadece göstergelerle ilgili gibi. zaten düşük cc bi motorda yakıt ekonomisi için ekstra yazılımla uğraştıklarını zannetmiyorum. makina daha yeni olduğundan servislerinde detaylı bilgisi yok heralde.
-
30 Nisan 2013, 18:35
#2229
diabloII adlı üyeden alıntı
Çok iyi yaa
) aynı yer bana da sadece gösterge de lamba yanar başka fonksiyonu yok dedi.
bana ilk önce satış yetkilisi sadece uyarır dedi dün servise aksesuarların montajı için gittiğimde servis yetkilisi ise sadece uyarmakla kalmaz enjeksiyonada müdahale eder dedi, biri hanya biri konya
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
macneer adlı üyeden alıntı
Ben de makinayı teslim alırken bu mod konusunu, servis yetkilisine sormuştum. söylediği sadece ışığın farklı devirlerde yanmasını sağladığıydı, bütün modları beraber denedik Eco da 5000 normalde 8500 de falan yanıyor kapattığınızda da hiç yanmıyor.. bu modların enjeksiyon sisteminde değişiklik yaptığını bende pek zannetmiyorum çünkü makina çalışırken, tuşa uzun basıyorsunuz gösterge paneli kapanıyor istediğiniz modu secip tekrar bastığınızda gösterge paneli tekrar açılıyor, olay sadece göstergelerle ilgili gibi. zaten düşük cc bi motorda yakıt ekonomisi için ekstra yazılımla uğraştıklarını zannetmiyorum. makina daha yeni olduğundan servislerinde detaylı bilgisi yok heralde.
detaylı bilgimiz yok demiyorlar maalesef işkembeden sallamak işlerine geliyor..
-
30 Nisan 2013, 19:59
#2230
Işığın amacı vites yükseltme zamanının geldiğini belirtmek , eco mode'da erken yanıyor, normal mode'da 9 bin yanıyor diyorsunuz. Kapalıyken de hiç göstermiyor.
Burada bahsedildiği şekliyle öyleymiş:
http://www.bikepoint.com.au/reviews/...-inazuma-35501
-
30 Nisan 2013, 22:13
#2231
merhaba arkadaşlar;
Muğladan foruma katılıyorum, inazuma kullanıcısıyım, rodajın geçmesini bekliyorum, motor beklediğimden de iyi çıktı, parası da az değil hani. Muhetemelen konusu geçmiştir ama koruma demiri ve en az onun kadar önemli olan rüzgarlık/siperlik konusunda fikir almak isterim. givininkini alan varmı? aksesuar paketi satın alıp kullananlar varmı?, koruma demiri fiyatı ne kadar?
bir öneri soru: sizce far üstü kısım ve ön çamurluğun ön kısmı (siyah inazuma için soruyorum) siyah karbon ile kaplansa sizce nasıl olur?
-
30 Nisan 2013, 22:19
#2232
Evet arkadaşlar,nihayet bu gün Makinayı test etme imkanım oldu.
Öncelikle şunu belirtmek isterimki,Burada tartıştığımız bir çok konu çok basit detaylardan başka birşey değil([ Ukalalık olarak algılanmasın,lütfen )
Inuzuma diğer 250 cc segmentindeki motosikletlerden çift silindir olması haricinde farkı olmayan bir motosiklet.
Oturuş pozisyonu rahat,dengeli,250 cc lik bi motosiklette olması gereken kadar performanslı.
sesi çok güzel gerçekten,egzost sisteminde yapılacak değişiklik ve modifikasyonlarla daha değişik ve güzel sesler alınabilir.
Arka firen hissiyatı zayıf,ön fren daha performanslı ve etkili
Oturuş pozisyonu ile alakalı veya benden kaynaklanabilir,eller gergin pozisyonda oluyor gibi.
Bu motosiklette yüksek vibrasyon olduğunu söyleyen,daha önce vibrasyonlu motosiklet görmemiştir.
vites geçişleri yeni olmasına rağmen süper en küçük bir sorun yok.
Ayrıca Aksesuar paketi olarak takılan orta sehpa,koruma demiri haricindeki tank ped ve diğer ıvır zırı gördükten sonra verilen 995 küsür liraya yazık diyorum.
Elimdeki scooteri satıp,inuzuma almayı düşünürken şu an için vaz geçmiş bulunuyorum.
Inuzuma yı beğenmediğimden değil,250 cc bir makinayı verip tekrar 250 cc makina almanın gereksiz olduğunu düşündüğümden.
Kısacası Fiyat performans olarak,uzun vade kullanım amacı ile alınabilirliği yüksek bir motosiklet.
Alıp,kısa süre sonra değiştirmek isteyenlere uygun olmadığını düşünüyorum.
Diğer marka ve modelleri de değerlendirdiğinizde farklı değil aslında.250 cc olup 8000 üzeri verilecek rakamları hiçbir motosiklet marka ve modeli hak etmiyor.
Bu forum da en büyük rahatsızlığım,Bir marka ve model için açılmış başlıkta,başka model ve marka fanatikliği yapılması.kişilere veya marka modellere saldırılıp her türlü çamurun atılması.
İnsanları küçük düşürmek,hakaret etmek.ukalalık etmek adetten olmuş.
Sürekli savunduğum şey....İki teker özgürlüktür.gönül işidir.Neye bindiğiniz,hangi markayı kullandığınızın bir önemi yoktur.Önemli olan ne hissettiğinizdir.
Motosiklet iki tekerdir,nerede üretildiğinin,markasının hiçbir önemi yoktur.
Maddi imkanlarla alakalı olarak,her birey gücünün yettiği,ruhuna hitap ettiğini düşündüğü model ve şekilde iki tekere biner.bu nedenle hiç kimsenin,diğerini kullandığı motosiklet ile alakalı ne eleştirmeye nede hakir görmeye hakkı yoktur.
Yaşasın Özgürlük
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
-
30 Nisan 2013, 22:42
#2233
ercishow adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar;
Muğladan foruma katılıyorum, inazuma kullanıcısıyım, rodajın geçmesini bekliyorum, motor beklediğimden de iyi çıktı, parası da az değil hani. Muhetemelen konusu geçmiştir ama koruma demiri ve en az onun kadar önemli olan rüzgarlık/siperlik konusunda fikir almak isterim. givininkini alan varmı? aksesuar paketi satın alıp kullananlar varmı?, koruma demiri fiyatı ne kadar?
bir öneri soru: sizce far üstü kısım ve ön çamurluğun ön kısmı (siyah inazuma için soruyorum) siyah karbon ile kaplansa sizce nasıl olur?
Yukarıdaki mesajımda da belirttim, aksesuar paketi pek başarılı sayılmaz. Kötü diyemem ama iyi de değil. Ben aldım ama şu andaki fikre sahip olsam internetten inazuma aksesuarı satan yerlerden veya ebayden sipariş etmeyi düşünürdüm, yada yaptırabilecek birini bulur yaptırırdım. İzmir'de koruma demiri veya çanta demiri gibi parçaları yaptırmak isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım. Aksesuar paketindeki cam henüz takılmadı görmüş değilim ama kısa olduğunu düşünüyorum, varlığı yokluğu bir. Paketteki çanta inazuma için çok küçük, bu konuda Suzuki'ye de şikayetçi oldum. Kısacası ben tavsiye etmiyorum.
-
30 Nisan 2013, 22:54
#2234
-
30 Nisan 2013, 23:41
#2235
seigen adlı üyeden alıntı
makine mühendisi olmaya gerek yokmuş sanırım, bu bilgi ile mühendis olunacaksa MT den cok masterlı adam cıkar
-
01 Mayıs 2013, 00:02
#2236
diabloII adlı üyeden alıntı
Benim sorduğum yer suzuki bayisinin inazuma tanitimi yapması için görevlendirilmiş ve eğitilmiş kişisi. Sorduğum soru ise makina mühendisi olması gerektirmeyecek çok basit bir soru idi. Zaten inazumayi farkli kilan birkaç tane teknik özelliği var bir zahmet bunlar hakkında da bilgileri olsun. Senin benim gibi birisi değil oradaki suzukinin yetkili satıcısı.
ben yazımı kızman için yazmadım. Bayilik satıcılık gibi işlerde bilgi aranmadığını anlatmaya çalıştım. Paran varsa bir de mekanın varsa motordan anlamazsan da olur. Bu işler böyle... Zaten sorduğun basit soruya cevap veremediler diye aslında onlara söylenerek sana atıfta bulundum kardeşimcimcimcim.
-
01 Mayıs 2013, 14:02
#2237
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
GW250S'in geleceğini hiç sanmıyorum. şu andaki modelden devam ederler. aynı motor sadece görüntü farklı. neden yeni model için uğraşsınlar. hangisini satacaklar bunu mu diğerinimi, ikisini birden mi? bunu satsalar kaçtan satacaklar, aynı fiyata satmazlar. fiyat artınca diğer modeller daha cazip görünecek alıcıya. ikisini aynı anda satsalar alıcıyı bölecekler, çoğunluk yine bu grenajlıyı almayacak. kısaca mevcut iyi satan modeli sabote etmek olur bunu getirmek. o modelin Türkiye'ye gelmesi mucize olur. ne modeller var hiç gelmiyor, olan modelin makyajlısı gelecek birde. olacak iş değil.
-
01 Mayıs 2013, 14:05
#2238
Bunun gorunusu gercekten harika, demek ki 2013 modelin goruntusunu begenmeyenleri duymuslar
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
-
01 Mayıs 2013, 15:13
#2239
viiiiiiiiii biri bana bundan alsııın :D
-
01 Mayıs 2013, 18:33
#2240
Forumdan Uzaklaştırıldı
Bugün ben de aksesuarları taktırdım.
Genel olarak memnun değilim. Aksesuarlar pek kaliteli değil.
Ön cam hem malzeme kalitesi hem de işçilik olarak çok kötü. Çok kötü bir plexiglass türü kullanılmış ve etrafında çapakları duruyor.
Top case olarak shad SH29 yollamışlar. Bağlantı demiri için ise motorun kuyruk kısmına ekstra delik açılmış. Bu delik içinden şasi ile birleştirilmiş.
Tankpad güzel duruyor. Fakat yanlara takılan filmler (dizlerin depoya temas ettiği kısımlar) berbat. Kesimleri yamuk yumuk olmuş. Şekilsiz...
Motor koruma demiri standart, cbf 150'nin koruma demirlerine benziyor. Yani şahsen aksesuarlara o kadar para verdiğime pişman oldum ben.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)