Hala daha neyin peşindesiniz anlamış değilim, motor piyasaya 2005 de girmiş,forum sayfası 920 olmuş, iyisi, kötüsü,yaşanan sıkıntılar herşey yazılmış çizilmiş.Bir arkadaş çıkıp bişeyler yazıyor, herkez de cevap veriyor, zaten arkadaş alma da dememiş ya neyse. 920 sayfalık forumun yarısı "almalımıyım ? ve buna verilen cevaplar ile dolu.Almak isteyen, isteyecek arkadaşlara yazıyorum,almayın arkadaşım ne 2007 ve öncesini ne de sonrasını dandik bu makinalar çin malı zaten.78000 (yetmişsekizbin) kilometre yol yaptım hala da yapıyorum çok dandik bu motor çok.Bari bir iki bişi de ben yazayım
1-Üzerindeki teker rulmanları çok kaliteli değil.Değişim zamanı kullanılan yolun kalitesine göre değişir AMA değiştiğinde SKF yada FAG marka rulman takarsanız uzuuunnn dönem kullanırsınız
2-Elektirik sistemi çok iyi değil, bağlayacağınız, ekstra korna sis farı vs. aksesuarları röle ile bağlamanızı tavsiye ederim.
3-Uzun süre motorun gidonunu aynı tarafa çevirip kilitlediğinizde bir süre sonra kablolarda sorun yaşayabilirsiniz.(benim devir saati kablosu bozulmuştu)
4-2007 model motorum 3.vites 6000 devir civarında takılabiliyor. ( o üniteyi değiştirmedim 4 e atıp yürüyorum)
5-Konjektör arızasını yaşadım 65000 km de,değiştirdim 15 tl ye yürüyorum. (söylemem nerden aldığımı)
6-Yağ değişimi zamanında yapılmalı ve yağ filtresini 5 liralık TVS apache nin filtresini takıp yürüyorum.
7-78000 km dir debriyaj balatasını değiştirmedim (çin malı ya dandik malzeme)
8-Öle düşük devir de tor-tor gidemiyorsun alet yüksek devir seviyor.
9-Kromaj kalitesi bir amerikan yada japon değil.
10-Mafsal burcu artık yeter dedi değiştirdim, aynı zamanda arka amortisör takozları da aşındı (e olsun okadar)
11-Şahsi fikrim malzemesi sağlam ama tasarım hatası var MSA nın koruma demirin de En ufak bir darbede radyatörün patlaması an meselesi (arkadaşım trafik levhasına çarpıp yamutdu ve radyatör patladı)
12-Vibrasyon ve artcı rahatından bahsedersek, eşimin uyuduğunu biliyorum arkamda
13-Ön dişli MCT 250 dişlisi ile aynı (kanuni yedek parçasının kalitesini de biliyorum)
14-Arka fren balatasının ölçüsü piyasadaki bütün 250 cc ler ile aynı (ben paraya kıyıp lucas taktım o ayrı)
15-İridyum buji uzun ömürlü fakat endiksiyon bobini ve kablo nedeni ile performansa bi katkısı yok.(ikisinin de değişmesi belki bir katkı yapabilir ama o bobini nerden bulacağım)
16-Takılan ön cam göstergelerin naket motorlar gibi gidonun önünde yer almasından dolayı çok fazla bir koruma sağlamıyor uzak kalıyor sürücüye (bence)
17-H-D 883 egzozu bile taktım ses çok değişmiyor 40 km daha az yol yapıyodu.(orjinalleri delmeye kıyamadım)
18-650 Dragstarın yanına koydum "aynı lan" dediler.
19-Ayak müşürü su ve başka dış etkenlerden dolayı bozuluyor,Motorunuz yolda giderken silkelemeye başlarsa sorun bu olabilir.Yani karbüratör,akü konjektör olayına girmeden önce oraya bakın derim.
20-Yağmurlu havalarda kirleniyor.
21-Alırken verdiğim parayı tamamen helal ettim.
bilmiyorum yeterlimi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
22-aklıma geldi ön fren müşürü sık bozuluyorsa fren merkezi değişmesi gerektiğini söylüyordur.
23-VN900,f650,dragstar650,dyna,vt600 shadow ile yola çıktım kimsede beni bekmelemedi, evet rampada biraz bayılıyor (çadır,mat,uyku tulumu,şişme yatak,tamir araç gereci falan varken)