gittim motoru izmir bayiisinde gördüm: Naked sevmeyen biri olarak şunu söyleyebilirim ki, işçiliği, malzeme kalitesi çok çok iyi, 183 kilo ve göründüğünden daha iri. Üzerine oturduğunuzda cbr gibi ayaklarım yani boyum 170 ayaklarım yarım olarak rahatlıkla değiyordu. Kırmızı rengi bence daha güzel.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
inazumanın evrak işlerini hallettim. öncelikle sigorta yaptırdım. HDI sigortada 158tl tuttu. sonrasında ruhsat plaka işleri vardı. onları da kendim hallettim. takipçiye filan verseniz ya vekalet vereceksiniz ya da imza için yine gitmeniz gerekecek, bu durumda takipçinin bir anlamı olmuyor. fatura vb belgelerle gittim. trafikte şöförler odasının yeri var evrakları verdim, form doldurup fotokopi çekip dosyaları hazırladılar, 13.25tl aldılar. ruhsat işlemleri yapılan yere gidip numara alıp sıra bekledim. sıra gelince evrakları verip, 155 lira ödedim. plaka için bir form verildi ruhsatı 15.00dan sonra vereceklerini söylediler. söylenen saatte gidip ruhsatı aldım. plaka basımı için de yine şöförler odasının atelyesine başvurup 15 tl veriyorsunuz, 1 saat sonra gidip plakayı alıyorsunuz.
toparlamak gerekirse maliyet 158 sigorta+13.25 dosya+155 ruhsat+ 15 plaka = 341.25 tl. biraz vakit alıyor ama zor bir iş değil.
tasarım güzel + performans güzel = Başarılı naked model.
buna sigorta dahil mi? dahilse size sigorta çok düşük çıkmış o zaman. ben motoru eşimin üzerine yaptım, A2 ehliyeti yok, sigorta kaydı yok. belki benim üzerime olsa daha düşük çıkardı. tabi ikamet ilçe Konak olunca o da sigortayı etkilemiş olabilir. miktarı etkileyecek sigortadan başka birşey olacağını sanmıyorum.
Arkadaşlar çok bilip bilmeden konuşuyorsunuz o görmüş olduğunuz inazuma dünyanın en rahat motorsikleti hemen hemen sürdünüzmü test ettinizmi hiç ?titreşimsiz titreşimsiz makine benim için kaliteli olanıdır her türlü artısı vardır artılarını saymaya gerekte yoktur ama inazuma en konforlu en rahat ve en titreşimsiz olanı fiyatıda oldukça uygun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
şekil olarakta honda cbr den güzel bence basit bir granajı honda cbr nin iyi bakın şu motora? bende honda cbr 250 almak istiyorum ayrıca kawazakidende güzel honda cbr 250 en azından saçma sapan direksiyonu havada tam racing olmayan bir modelinden daha klas bir görüntüsü var daha yenici bir görüntüsü var kawazaki ve honda cbr 250 sürdüm gerçekten motor sürmeyi bilen insan honda 250 ile daha güzel uzar çünkü gaz tepkileri çok güzel gecikmeli değil bastımı kaçınca viteste olursa olsun gücü torku hissettiriyor kawazakinin max suratı daha fazla ama bence o motora değmez hem yakıt konusundan dolayı olsun hemde parça konusunda olsun ben chopper ve racing tutkusu içinde var oldum çok ufak yaşlardan beri şuanki motorum chopper verebileceğim fiyata cbr 250 ararken inazumayı sürme imkanım oldu ve çok memnun kaldım adeta bir kayık gibi hiç titreşim yok ve konforlu zaten test eden arkadaşlarda var internette yorumlarına bakın altın elbiseli adamın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------
çok samimi söylüyorum şu ses mevzunuda geçin bu tür motorlarda uzun yol yapan abilerimiz var fikirleri onlarla paylaşın onlardan alın yani gerçek binicilerinden alın fikirleri saçma sapan motorsiklete binenlerden değil.gerçek bir sürücü hiçbir şekilde eksozunu açmaz yada ses beklemez çünkü rahatsız etmesini istemez konfor bekler çünkü geneli uzun yol yapar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
lafın kısası İNAZUMAYI KÖTÜLEYEN ARKADAŞLAR İNAZUMA SINIFININ EN İYİSİ ve hiçbir şekilde masraftan kısmamışlar buna emin olun ön panel göstergeler olsun vites göstergesi olsun ışık vs sistemi olsun her şey yerli yerindemutlaka test edip inceleyin
Arakaşalar Selam,
Inazumam 500 Km'ye ulaştı beş günde.
Kullanıcı kitabındaki yazılanlara uyarak düzgün rodaj yapmaya çalışıyorum.
500 km den sonra bir deneyeyim dedim ve gazladım çok kısa süreli.
6. vites 10000 devirde 130 km/h civarına çıktı. Sizce normal mi ?
Rodaj tamamlandıktan sonra mı kendine gelecek motor ?
Şu an için düşük geldi bana.
2013 kawazaki on duruyor ama incelemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
10000 devirde 130 normal değil ama fazla bir şey beklememek lazım yani inazuma 155 i geçeceğini sanmıyorum fazla surat beklememek lazım inazuma konfor rahatlık açısından 10 üzerinden on motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
rodajı tamamladıktan sonra motoru çok güzel açman lazım ve gazı ezerek aç yavaş yavaş ve max redlinede değiştir vitesi ve dediğim gibi çok fazla suratta bekleme hayırlı olsun bu arada benim bir kere test etme şansım oldu dediğim kdr var ama değilmi ?rahatlık konfor açısından.1000 km ye de gelsin bir hele ondan sonra devire bak ama rodajı tamamladıysan mutluka dediğim gibi gazı yavaş yavaş ezerek ve max redlinede geçiş yap viteslere 5nci viteste dip yap sonra 6 ya at ve biraz uzun yolda sıkıştır 20 km 30 km
Teşekkürler sağol.
Evet çok rahat. Amortisörler olsun, sürüş pozisyonu olsun çok konforlu geldi bana. Çukur ve tümsekleri hissettirmiyor. Titreşim yok denecek kadar az.
Çift silindir olmasının da etkisi var sanırım.
Dediğin şekilde deneyeceğim. Sağdan soldan her kafadan bir ses valla. Motor sağır kalmasın şöyle yap. Parçalar düzgün otursun böyle yap...
Dostum İnazumayi gidip gördüm, naked hiç tarzım olmamasına rağmen beğendim. Şimdi şöyle söylüyeyim benim maximum 9.000 tl bütçem var bu motor 2.000 tl aşıyor beni, gv 250 düşünüyorum ama hyosung alma o kadar para veriyorsan japon al diyorlar, ayrıca hiçbir bayiide göremiyorum motoru ancak sipariş üzerine geliyor. CBR 250 alayım diyorum onun da fiyatı sürekli artıyor ve istediğim renk ve abs li model türkiyeye gelmiyor. Napacağım çok kararsızım ilk motorum ve başlangıç motorum olacak.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
aynen öyle kardeşim hysoung falan hikaye bak gt 250 hysoung şekil ve performans itibari ile güzel ama 130 u geçince traktör gibi sallanıyor dolayısıyla 5 seneyse 2,5 seneye düşüyor ömrü belki daha az titreşimden şanzuman düştü bnm daha önce titreşimli makinadan uzak durun onunla uğraşacağına derbi gpr 125 le uğraş exuplu bir makine aprilia yada o paralar onlara gerçekten değmez 250 lilik başka chopperlara bak suzukinin hondanın vs çok pişman olursun çokk inazuma sahibi olan arkadaşım sizde her kafadan gelen seslere uymayın rodajı tamamladıktan sonra dediğim gibi motoru çok güzel açman gerekiyor eğer performansın biraz daha artmasını istiyorsanız.ben chopper kullanıcısıyım ve bazen performans gerekiyor kaçmak gerekiyor virajları sağlam almak gerekiyor vs vs o yüzden chopper tarzı motorsikleti kesinlikle önermiyorum ha ben hafta sonları sahil turu yapıcam geziye gidicem diyorsanız alın ama başka amaçlı kesinlikle tavsiye etmiyorum naked ve süper sport alın ktm 125 ve 200 duke leride inceleyebilirsin ve bu sınıfta naked sym 250 wolfta var ondanda kesinlikle uzak durun yoksa bir bayan dokunuşundan nefret edecek duruma gelirsiniz titreşimden :D paranız varsa japon İtalyan alın hondada almayın hondada çinde üretiliyor.yamaha yzf 125 te çok sağlam motor mesela tamamı italyada üretiliyor öyle sağda solda çinde değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
hondada çok sağlam bir motor evet sağlam olmasınının %30 da fazla surat yapmamasına bağlı performasının olmamasına bağlı zırt bırt devir kesici girer acaip acaip şeyler.motor dediğin biraz kaçıcak sıkıştırdımı.sapığı var düşmanı manyağı var trafikte her şey var yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
ASLINDA HİÇ iyi bir şey değil ama ayrıcalık işte motora binmek gerçekten ayrıcalık otoparkta 4bin cc lik jaguar var birtane daha araba umrumda bile dğl araba motoru ve sigarayı bırakırım diye almadığım denemdiğim şey kalmadı ama vazgeçemedim motorkolik olarak sözlerimi dikkate alın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
eğer benzin tesarrufu parçaları uygun diyorsan cbr 250 al abs lisini istiyormuşsun mesela frenleri çok kötü değil bunu bir şekilde tamamlarsın bir numara daha kaliteli lastik alarak mesela yumuşak yanak kalliteli bir lastik alırsın 1500 tl fazla vereceğine 3 adet en iyi lastiği alırsın ve 6 sene binersin hem senin güvenliğini arttırır motorda fren tekniğe bakar absli olması pek fazla artı değil yani lastiğin sertleşmiştir bozulmuştur dandik lastik vardır yada isterse arkadada abs olsun farketmez ki zaten orijinal lastikleri berbat gn 250 ye hiç girme her türlü eksi servisi bile amele motorculara yaptıracaksın ilgilenmiceksin ama honda vs servisler öyle değil sokak servislerine yaptırmadığın sürece adan zye ilgilenirler o yüzden aklında cbr 250 varmış ve cbr 250 yi şiddetle öneriyorum arkadaşım ama mutlaka ORJİNAL LASTİKLERİNİ DEĞİŞ
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
CBR 250 NİN görüntüsüde her yaşa hitap ediyor mesela çok güzel çok klas ne racing nede naked dün kız arkadaşıma gösterdim çok yenicidir kendisi mesela eski model ne olursa olsun yeni modeli parmakla gösterir modelini bilmediği halde cbr 250 yi gösterdi zaten cbr 250 ile cbr 125 i tamamladılar çünkü cbr 125 gitmiyor abi gitmiyor naparsan yap gitmiyor bibloluk bir motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
9 bin lira bütçesi olan arkadaşım sen bana ne amaçlı alacağını söyle sana her teknik açıdan öneride bulunayım mesela uzun yol yapacakmısın gaza gelip biraz adrenalini ekşını seven birisimisin doya doya gezmek istiyormusun motoru aldıktan sonraki durumun bütçen nasıl olacak vs vs
Zaman zaman motora hakim olmayı öğrendikten sonra uzun yol yapmak isterim. 15-20 dakikalık mesafelere gidip cafeye, bara gitmeyi severim bu amaçla kullanırım. 250 cc cruiserda tek seçenek 0 gv 250 türkiyede başka seçenek yok, o zaman cruiserden vazgeçeceğiz demektir. Motorun doğal olarak şekli, kalitesi önemli ben öğrenci adamım başlangıç motorum olacak lap diye de satamam,2. elde almak istemiyorum. 0 istiyorum aldım mı 2-3 sene rahat rahat binip tecrübe kazanayım istiyorum, servisi güzel olsun şekil olsun vs vs. Zaman zaman uzun yol istediğimden sanırım Yzfr 125 uygun değil, aslında çok istediğim bir motor ama bu özelliği kötü.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
kymco venox 250 de var 2nci el 2010 model alırsın uygun fiyata temiz bulabilirsen ama bende önermiyorum 2nci el kore malı alıyorsan 5 binlerde 6 binlerde alıcaksın satamazsın kolay kolay çünkü anladım ben seni inan bu motorlarla şekilde olmuyor cbr 250 al siyah ve ekipmanlarında siyah olsun bence daha güzel böyle chopper inan bana rezalet bende kullanıyorum yağmur yağar her yerin ıslanır vs kaymalar çok olur virajlara çok sağlam girmelisin frenlemeler olsun kabileyet olsun iyi ayarlaman lazım zamanlamayı o yüzden istanbulda yada ist gibi yerlerde sürülecek bir motorsiklet değil çok uğraşırsın tamiriyle ve muhakkak elin yüzünn yağ pas olacak vs vs yoksa her ay her hafta belki tamirciye gidersin sağını solunu sıktırırsın 2 3 sene idare edecek diyorsan kesinlikle honda cbr 250 al hem satarken en kolay yoldan satabileceğin bir motor olacak yamaha yzf r 125 e gelince kolay bir makine değil yüksek ve gerçek süpersport tadında hem parçaları pahalı hemde 125 olmasına ramen 250 lilerden fazla yakıyor ve gitmiyor ama onun dışında kaliteli bir motor dediğim gibi tamamı italyada üretilmiştir uzak dur derim dediğim gibi honda cbr 250 al ve lastiklerini kesinlikle değiştir ekipmanlarını al montunu kaskını eldivenini içliğini pantolonunu hayırlı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
km az ktm duke de öneririm çok sağlam motor 7 bin liraya bulursun pazarlıkla 6500 a alırsın ve ekipmanlarınada para kalmış olur çok güzel bu motor ekranı dolu arıza benzin her şeyi gösteriyor.
Altın Elbiseli Adam(Barkın)'a sordum, cbr 250 ve İnazuma hangisini önerirsin dedim. Açık ara inazuma önde dedi Eğer 10.300 cbr 250'ye vereceksem 600 TL daha verebilirim bakalım artık Saol
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
şahsen ben ktm ye geçmek istiyorum duke 200 lere hem sağlam hemde yol tutuşu çok güzel direksiyon hakimeyiti amortüsör sertliği dengesi viraj kabileti anlatamayacağım kdr çok güzel güvenilir bir makine motorun çok büyük olmasına önem verme motorsiklette en önemli şey güvendir dolayısıyla çok uzun olmaması küçük olması daha güvenilir.gv 250 de olacak sorunları söylim ben sana her şey olabilir her an yani bir kaç sene sonra şanzumanı eline verir kim bilir kaç para ve işçilik fiyatı falan ortalama 700 800 tl vs ve motoru aldığın zaman bara okula giderim diyede düşünme sürekli sürmek isteyeceksin engel olamayacaksın buna çünkü o yüzden mantıklı ve ortalama karar ver
KTM ayrı ama 5500 Euro fiyatı var. Az düşük olsa mesela 11.000 TL olsa hiç düşünmez onu alırdım.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)