Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Şubat 2013, 03:39
#1861
Bari bu bronz metalik cbr jantları standartta olsaymış,
far biraz alçak ve öneden basık ve büyük,
ön takım gövdeye biraz daha yakın,
çamurluk burnu biraz daha kısa,
yan grenajlar biraz daha büyük... ... ... olsaymış biraz daha kabul edilebilir bi duruşu olacakmış gibi sanki
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
Reklamlar
-
06 Şubat 2013, 19:46
#1862
zalim17 adlı üyeden alıntı
sohc neyse de çift eksoz tam bi mühendislik rezaleti
Yani ne bileyim ben beğeniyorum sonuçta suzuki kalitesi dediğim bi alet ama soch motor mu kaldı abi ya ne güzel iki silindir yapmışın doch yap şunu tam olsun hyosungtan eksiğin ne yani
-
08 Şubat 2013, 03:13
#1863
avrupada 30 bg lerde ehliyet sınırlaması olma durumları var. honda yeni 500 serisini de ona göre yapmış. 46 mı 49 bg mi ne onun hikaye de. onu aşmasın diye de yapılmış olabilir. bu euro normları zaten genel olarak motorların ... bişey. tdm 900 ün 4 bin devir altı uyumlu olsun diye bi hava kesme olayı var fabrika çıkışı kanser olursun. hususi tekere çivi sokmaktan farkı yok.
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
08 Şubat 2013, 03:24
#1864
Şu inazumanın görünümünü azcık GSR750 ye benzetselermiş havada kapardım. Tasarım kasmamışlar sanki hiç.
-
08 Şubat 2013, 14:28
#1865
blacklord adlı üyeden alıntı
Aynen yaaa sadece kafa bile soyle olsa yetecekmiş yaaa
-
08 Şubat 2013, 15:40
#1866
ama hemşerim siz de hem 1 tl zam geldi hem şuna benzesin hem börek yiyim hem kilo almiyim çıkılmaz o işin içinden. 3 güne bi önemi kalmıyo hiç birinin binecen gitsin. şu an bu motorun rakibi yok öyle bakın. 4-5 daha eklemeye razı olan honda 500 leri beklesin başka düşünülcek bişey yok şu an
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
08 Şubat 2013, 18:09
#1867
zalim17 adlı üyeden alıntı
ama hemşerim siz de hem 1 tl zam geldi hem şuna benzesin hem börek yiyim hem kilo almiyim çıkılmaz o işin içinden. 3 güne bi önemi kalmıyo hiç birinin binecen gitsin. şu an bu motorun rakibi yok öyle bakın. 4-5 daha eklemeye razı olan honda 500 leri beklesin başka düşünülcek bişey yok şu an
Dediğiniz doğru şu anda rakibi yok aslında suzuki için 11 bin tl çok bi rakam değil bu ülkede 7000 tl ye ybr 250 ler varken özellikle alınıp uzun yıllar kullanılacak bi makine..
İNAZUMA ALAN ARKADAŞLAR NERDESİNİZ...yakıt-fren-tork kullananlar bi incelesinler artık şu motoruda bizde nasiplenelim
-
09 Şubat 2013, 02:43
#1868
bi de bakmışız fuarda yeni z250/300 ler Türkiye'ye gelmiş , güzel rakip olurdu;
-
10 Şubat 2013, 01:02
#1869
Arkadaşlar bu motorun kullanımı çok zevkli ve bir o kadar da eğlenceli .Yakın çevremde benimki dahil 3 tane Inazuma var , inanın artık kalkıp ta yazılanlara ithafen yorum yapmak bile istemiyorlar .Hani belki motor çok yeni ,birde insanın kendi motoru ya ,daha mı taraflı bakıyor diyeceğim ama gerçekten "iyi ki almışım" dedirtecek cinsten. Elbette benim de gözüme hoş gelmeyen yanları var (ön çamurluk ve farın görüntüsü) o da aslında tahammül sınırları içerisinde ve göreceli bir durum.En büyük tereddütüm 184 kg olmasının verebileceği hantallıktı. Korktuğum gibi olmadı.Çift silindirli ve torklu motoru, kaldırıp götürüyor aleti ,184 kg olması, yola ve virajlara çok iyi oturarak durumu avantaja dönüştürüyor.Yakıt durumunu henüz çözemedim ,rodaj hele bir bitsin en doğru sonuca ulaşabilirim sanıyorum
Tekrarlamak gerekirse; benim beklenti ve isteklerimi fazlasıyla karşılıyor.250 cc naked bir motor için başka ne beklenebilir diye düşünüyorum....Düşünmeye devam ediyorum
Sağlıcakla..
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
12 Şubat 2013, 03:46
#1870
Inazuma alanlara hayırlı olsun. Herkesin seçimi farklı tabi Allah kaza bela vermesin.
Dachota adlı üyeden alıntı
bi de bakmışız fuarda yeni z250/300 ler Türkiye'ye gelmiş
, güzel rakip olurdu;
Uff görünce içim cızz etti ya.Türkiyeye gelirmi acaba :S
-
15 Şubat 2013, 03:20
#1871
Z250-300 için Kawasakiden bilgi;
Sayın xxxx,
Bu motosikletler Euro2 standartlarında üretildiğinden Avrupa ve Türkiye'de satışı gerçekleşemiyor.
Saygılarımızla,
Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.Ş.
-
15 Şubat 2013, 14:55
#1872
http://www.yakittuketimi.net/ sitede INAZUMA modeli yok.Motor olan arkadaşlar bu siteye yakıt tüketimi konusunda verilerini girerlerse yeni alacaklara yardımcı olabilirler.
-
15 Şubat 2013, 17:16
#1873
Dachota adlı üyeden alıntı
Hiç düşünmeden alırdım valla
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
15 Şubat 2013, 23:26
#1874
Inazuma adlı üyeden alıntı
http://www.yakittuketimi.net/ sitede INAZUMA modeli yok.Motor olan arkadaşlar bu siteye yakıt tüketimi konusunda verilerini girerlerse yeni alacaklara yardımcı olabilirler.
Henüz rodajda olduğum için kesin rakam veremeyeceğim ama 260 km de 47 TL lik benzin aldı bu da 180 krş'a tekabül ediyor.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
16 Şubat 2013, 00:00
#1875
motoseyyah adlı üyeden alıntı
Henüz rodajda olduğum için kesin rakam veremeyeceğim ama 260 km de 47 TL lik benzin aldı bu da 180 krş'a tekabül ediyor.
150 civarıda benimki rodajda yakıyor.. çok bişey yok.. kaç km desin abi.. bi kaç tiyo vereyim sana
-
16 Şubat 2013, 01:00
#1876
K o r @ y adlı üyeden alıntı
150 civarıda benimki rodajda yakıyor.. çok bişey yok.. kaç km desin abi.. bi kaç tiyo vereyim sana
Koray şu anda 330 km deyim,motoru ısıtmadan binmiyorum ve çok kısa mesafe kat ediyorum.Sanırım 150 krş a kadar düşecektir.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
16 Şubat 2013, 15:13
#1877
18 Kr biraz fazla sanırım ama 15 Kr inerse süper bence ;) Tekeriniz düz bassın Allah kaza bela vermesin benzine para bulunur.Bende martte gelen partiden almayı düşünüyorum
-
19 Şubat 2013, 01:23
#1878
motoseyyah abim sizin verdiğiniz şu 180krş ve 150 krş bilgileri hatalıdır değil mi? yani öyle olmalı 18 krş ve 15 krş olmalı galiba sanırsam heralde bende izanzuma almayı düşünüyorumda kafam karıştı acaba kr tl benmi yanlış çeviriyom diye.yakıtı cbr 250 den az mı fazlamı acaba bunun
-
19 Şubat 2013, 01:57
#1879
Inazuma adlı üyeden alıntı
18 Kr biraz fazla sanırım ama 15 Kr inerse süper bence ;) Tekeriniz düz bassın Allah kaza bela vermesin benzine para bulunur.Bende martte gelen partiden almayı düşünüyorum
Rodaj ,gerçek değerleri tam olarak vermiyor sebebi ise adı üzerinde rodaj(motor alıştırma)
haloogle adlı üyeden alıntı
motoseyyah abim sizin verdiğiniz şu 180krş ve 150 krş bilgileri hatalıdır değil mi? yani öyle olmalı 18 krş ve 15 krş olmalı galiba sanırsam heralde bende izanzuma almayı düşünüyorumda kafam karıştı acaba kr tl benmi yanlış çeviriyom diye.yakıtı cbr 250 den az mı fazlamı acaba bunun
Evet haklısın sıfırları atalım hayatımızdan doğrusu 18 krş olacak
cbr 250 kullanmadım,yakıt değerlerini bilemiyorum.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
19 Şubat 2013, 02:13
#1880
Kocaeli İl Temsilcisi
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Bari bu bronz metalik cbr jantları standartta olsaymış,
far biraz alçak ve öneden basık ve büyük,
ön takım gövdeye biraz daha yakın,
çamurluk burnu biraz daha kısa,
yan grenajlar biraz daha büyük... ... ... olsaymış biraz daha kabul edilebilir bi duruşu olacakmış gibi sanki
http://e1302.hizliresim.com/16/6/jtu52.jpg
resimler insanı aldatıyor yakından görmek en mantıklı olanı ben görmeden önce o kadar etkilememişti ama kendi motorumla yanyana gelince vay be dedim baya iyiymiş
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)