Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1201
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Ya Allah aşkına eğri oturup doğru konuşalım. Cbf150 nere inazuma nere? 250cc çift silindir su soğutmalı motor ile 150cc tek silindir hava soğutmalı motoru nasıl bir tutarsınız? Arkdaş altımda cbf150 gibi kaldı diyorda bu motordan ne bekliyordu onu anlamadım türkiyede zaten erkeklerde boy ortalaması 170-175 cm adamlar uzunlara özelmi motor üretecekler gayet normal bir hacmi var. Hem açık konuşmak gerekirse çin malı cbf150 ye 5000 lira ediyorsa bu motor hayli hayli 10bin eder.
    hititarslanı bunu beğendi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1202
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya hala bu forum ortamlarını çözemedim biri iyi desin herkes bi anda valla helal olsun suzukiye mükemmel yapmışlar falandır filandır daha görmeden iyiyi yapıştırırlar
    biri kötü desin bok üstüne bok atılır yine hiç bir şey görmeden bok atılmaya devam edilir ne çok biliyoruz her şeyi ya sanki üretiminde çalıştıkta bok atmak veya aşırı derecede övmek bize kaldı
    Kimsenin bir şey attığı yok. Alet tüyapta isteyen gider görür inceler gelir burda fikrini beyan eder.
    Drayke bunu beğendi.

  3. #1203
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimsenin bir şey attığı yok. Alet tüyapta isteyen gider görür inceler gelir burda fikrini beyan eder.
    zaten görene lafım yok drayke görmüş beğenmemiş
    peşinden 3-5 yorum gelmiş
    birinde her şeyini görmüş kötü yorumlamış gibi en azından lastik iyi diyor
    diğerinde daha görmeden cbf 150 ye rakip görmeler naked olmadığını comnuter olduğunu söylemek gibi sıkıldım artık bu boş muhabbetlerden
    gidin görün beğenin beğenmeyin yorum yapın aydınlatın bizide kafadan yalan yanlış bilgi uydurmayın
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  4. #1204
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Büyük olur sorun ( hyosung gt250 ) küçük olur sorun.
    Motoru alan yok 1200 cevap yazılmış konuya
    250 cc ufak sınıfta motorun ufak olaması kadar doğal başka ne olabilir ?
    Fena görünmüyor fakat honda cbr 250 r da resimlerde muhteşemdi fuarda ilk gördüğüm an hayal kırıklığına uğradım. Reklamcılar öyle foto çekiyorlarki insanların beklentisi yükseliyor.
    Şimdi kuba 125 bilmem ne kullanan adamın değerlendirmesi ile cbf 1000 kullanan adamın değerlendirmeside ayrı olur tabiki. En iyisi herkes kendi görüp karar vermesi
    audioslave bunu beğendi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  5. #1205
    ThE_Unforgiven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2005
    Şehir
    Aslen MANİSA-İkamet İSTANBUL
    Motosikleti
    Kırmızı olsun çamurdan olsun...
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten görene lafım yok drayke görmüş beğenmemiş
    peşinden 3-5 yorum gelmiş
    birinde her şeyini görmüş kötü yorumlamış gibi en azından lastik iyi diyor
    diğerinde daha görmeden cbf 150 ye rakip görmeler naked olmadığını comnuter olduğunu söylemek gibi sıkıldım artık bu boş muhabbetlerden
    gidin görün beğenin beğenmeyin yorum yapın aydınlatın bizide kafadan yalan yanlış bilgi uydurmayın
    Birader biz lastikleri görmedende markadan anlayabiliyoruz o nedenle yazdık Duro nun veya Shinko nun ne olduğunu biliyoruz illa görüp iyi demeye gerek yok.
    Biri Beni Durdursun !!!!!

  6. #1206
    salcano_7946 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2012
    Şehir
    KARACABEY
    Motosikleti
    cbf 150
    arkadaslar bu motorun fıyatı nedır?
    KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR

  7. #1207
    yasin_942 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    SYM Wolf SB250Ni
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diğerinde daha görmeden cbf 150 ye rakip görmeler naked olmadığını comnuter olduğunu söylemek gibi sıkıldım artık bu boş muhabbetlerden
    Teknolijinin vermiş olduğu bazı nimetler vardır. mesela bir yerde çekilen bir fotoğrafı binlerce km uzaktaki insan görebilir ve buna bakarak fikir sahibi olursun. mesela adriana lima güzel mi desem 10 kişiden 9 u güzel der ne yani 10 kişide canlı canlı gördümü adriana yı ben yorumum çamurluğa fara idi ve boyutuna. Allaha şükür bilgisayarımdan başkalarının çektiği resimleri görebiliyorum sanki hızlanma ile ilgili yorum yaptık elbet 250 cc makina torklu olucak cbf den şekline yorum yapıyorum ben
    YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....

  8. #1208
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı yasin_942 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teknolijinin vermiş olduğu bazı nimetler vardır. mesela bir yerde çekilen bir fotoğrafı binlerce km uzaktaki insan görebilir ve buna bakarak fikir sahibi olursun. mesela adriana lima güzel mi desem 10 kişiden 9 u güzel der ne yani 10 kişide canlı canlı gördümü adriana yı ben yorumum çamurluğa fara idi ve boyutuna. Allaha şükür bilgisayarımdan başkalarının çektiği resimleri görebiliyorum sanki hızlanma ile ilgili yorum yaptık elbet 250 cc makina torklu olucak cbf den şekline yorum yapıyorum ben
    Ama ağzının okusu konusunda fikir sahibi olamaz dimi... O güzelliğe ağzıda ne kadar iğrenç kokarsa koksun ben sorun etmem diyorsan ayrı melese. ( yada nefes almaz sa sorun olmazda diyebilirsin)
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  9. #1209
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Beyler, ben 1.93m boyunda ve 95 kilo'luk bir adamım. Türkiye standartlarının epey üstündeyim; gözlemlerim beni yanıltmıyorsa! Ve inanın bana Inazuma altımda hiç sırıtmadı! Hatta nişanlımla birlikte bindik; yinede küçük kalmıyor! CBF150 de kullandım; TVS Apache RTR da kullandım.. Ama Inazuma kesinlikle daha iri ve daha heybetli!

    Nişanlımda bende Inazuma'ya bayıldık! Bekliyoruz! Allah(c.c) nasip kısmet ederse fuar zamanı almayı planlıyoruz! Gerçekten çoook çekici ve karizmatik bir makine! B-King ve GSR600 arası birşey olmuş; birazcık konsantre hali... Eğer fuardaki görevlinin söylediği gibi 9845 lira'dan girerse piyasaya Inazuma bizimdir inşallah. İmkanı olan herkesin muhakkak gidip görmesini şiddetle tavsiye ediyorum!
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  10. #1210
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Arkadaşlar yorumları okuduğum zaman, bunca yıl değişik türde (commuter ,cross ,naked, enduro ve chopper) motor kullanmışım da hiç bir şey öğrenememişim diyorum kendi kendime.
    Elbette herkes kendince yorum yapacak, bildiği kadar ,hasbelkader eksikleri, gözüne hoş gelmeyenleri tabi ki dile getirecek bu gözlemlerinde yanlışları da olacak .Hepimiz ne makine mühendisiyiz ne konsept uzmanıyız ne de motosiklet otoritesiyiz. Ancak kullanacağımız motosikletten ne beklediğimizi de bilmemiz lazım. Bu gelen motosiklet 250 cc ,bir kere bunu göz önüne alalım. 250 CC de ve bu motor naked özellikler taşıyacaksa ilk hızlanması niye bu kadar önem taşıyor.İlle de 0-6 saniyede 120-130 km hızlara çıkması mı bekleniyor,yada son hızı 170 -180 olması mı? Öyle bir beklentisi olan gitsin en düşük 600 cc racing türü motor alsın derim, şahsen yüksek sürat yapan motor istiyor olsaydm bende en az 600 cc bir ss alırdım. Sele yüksekliği 78 cm belki size biraz düşük gelebilir ama 250 cc olan bir naked için enduro yüksekliği beklemek bana saçma geliyor.
    Bana göre (üstüne basarak söylüyorum 250 cc için) bu tür motosiklette:
    1: Çift silindir
    2: 6 vites
    3: ön-arka disk fren
    4: su soğutma
    5: çift egzoz
    6: 55 V aydınlatma
    7:Çok fonksiyonlu ve şık kokpit
    8:Kendini ispatlamış dünya markası
    9: Uygun denilebilecek fiyat
    E kardeşim bunlar benim kıstaslarıma uyuyorsa bu motoru alırım.Dediğim gibi ,beklentiniz nedir ilk önce bunu iyice irdeleyelim.Bunların çoğu beklentimizi karşılamıyorsa bütçemiz dahilinde başka modellere yönelmemiz gerekir diye düşünüyorum.
    Sonuç: Herkes yorum yapmakta elbette özgürdür ama işkembeden sallamak ta abes düşüyor.
    dftuzlu, ortadadogulu ve hititarslanı bunu beğendiler.
    '' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''

  11. #1211
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı motoseyyah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yorumları okuduğum zaman, bunca yıl değişik türde (commuter ,cross ,naked, enduro ve chopper) motor kullanmışım da hiç bir şey öğrenememişim diyorum kendi kendime.
    Elbette herkes kendince yorum yapacak, bildiği kadar ,hasbelkader eksikleri, gözüne hoş gelmeyenleri tabi ki dile getirecek bu gözlemlerinde yanlışları da olacak .Hepimiz ne makine mühendisiyiz ne konsept uzmanıyız ne de motosiklet otoritesiyiz. Ancak kullanacağımız motosikletten ne beklediğimizi de bilmemiz lazım. Bu gelen motosiklet 250 cc ,bir kere bunu göz önüne alalım. 250 CC de ve bu motor naked özellikler taşıyacaksa ilk hızlanması niye bu kadar önem taşıyor.İlle de 0-6 saniyede 120-130 km hızlara çıkması mı bekleniyor,yada son hızı 170 -180 olması mı? Öyle bir beklentisi olan gitsin en düşük 600 cc racing türü motor alsın derim, şahsen yüksek sürat yapan motor istiyor olsaydm bende en az 600 cc bir ss alırdım. Sele yüksekliği 78 cm belki size biraz düşük gelebilir ama 250 cc olan bir naked için enduro yüksekliği beklemek bana saçma geliyor.
    Bana göre (üstüne basarak söylüyorum 250 cc için) bu tür motosiklette:
    1: Çift silindir
    2: 6 vites
    3: ön-arka disk fren
    4: su soğutma
    5: çift egzoz
    6: 55 V aydınlatma
    7:Çok fonksiyonlu ve şık kokpit
    8:Kendini ispatlamış dünya markası
    9: Uygun denilebilecek fiyat
    E kardeşim bunlar benim kıstaslarıma uyuyorsa bu motoru alırım.Dediğim gibi ,beklentiniz nedir ilk önce bunu iyice irdeleyelim.Bunların çoğu beklentimizi karşılamıyorsa bütçemiz dahilinde başka modellere yönelmemiz gerekir diye düşünüyorum.
    Sonuç: Herkes yorum yapmakta elbette özgürdür ama işkembeden sallamak ta abes düşüyor.
    Doğru söze ne denirki!

    Konuyu takip ediyordum ama yorum yapmamıştım. Arkadaşların beklentileri yüksek olduğu için beğenmiyor olabilirler, bu fiyata daha ne olabilir ki? Ben çok satacağını tahmin ediyorum, özellikle ülkemiz şartlarında 250 cc sayısının artması güzel bir şey.
    Suzukinin 250 cc kategorisinde iyi bir yeri doldurduğuna inanıyorum, benimde 2. motorum olmaya adaydır kendisi

    Başta Koray kardeşim ve Motoseyyah abi olmak üzere herkese şimdiden hayırlı olsun
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  12. #1212
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru söze ne denirki!

    Konuyu takip ediyordum ama yorum yapmamıştım. Arkadaşların beklentileri yüksek olduğu için beğenmiyor olabilirler, bu fiyata daha ne olabilir ki? Ben çok satacağını tahmin ediyorum, özellikle ülkemiz şartlarında 250 cc sayısının artması güzel bir şey.
    Suzukinin 250 cc kategorisinde iyi bir yeri doldurduğuna inanıyorum, benimde 2. motorum olmaya adaydır kendisi

    Başta Koray kardeşim ve Motoseyyah abi olmak üzere herkese şimdiden hayırlı olsun
    Behçetciğim iyi dileklerin için teşekkür ederim.. eyvallah, allah daha iyilerini sen ve tüm motorcu arkadaşlara nasip etsin..
    İri bir commuterimiz oldu..

    ---------- Post added at 01:20 ---------- Previous post was at 01:11 ----------

    Alıntı motoseyyah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yorumları okuduğum zaman, bunca yıl değişik türde (commuter ,cross ,naked, enduro ve chopper) motor kullanmışım da hiç bir şey öğrenememişim diyorum kendi kendime.
    Elbette herkes kendince yorum yapacak, bildiği kadar ,hasbelkader eksikleri, gözüne hoş gelmeyenleri tabi ki dile getirecek bu gözlemlerinde yanlışları da olacak .Hepimiz ne makine mühendisiyiz ne konsept uzmanıyız ne de motosiklet otoritesiyiz. Ancak kullanacağımız motosikletten ne beklediğimizi de bilmemiz lazım. Bu gelen motosiklet 250 cc ,bir kere bunu göz önüne alalım. 250 CC de ve bu motor naked özellikler taşıyacaksa ilk hızlanması niye bu kadar önem taşıyor.İlle de 0-6 saniyede 120-130 km hızlara çıkması mı bekleniyor,yada son hızı 170 -180 olması mı? Öyle bir beklentisi olan gitsin en düşük 600 cc racing türü motor alsın derim, şahsen yüksek sürat yapan motor istiyor olsaydm bende en az 600 cc bir ss alırdım. Sele yüksekliği 78 cm belki size biraz düşük gelebilir ama 250 cc olan bir naked için enduro yüksekliği beklemek bana saçma geliyor.
    Bana göre (üstüne basarak söylüyorum 250 cc için) bu tür motosiklette:
    1: Çift silindir
    2: 6 vites
    3: ön-arka disk fren
    4: su soğutma
    5: çift egzoz
    6: 55 V aydınlatma
    7:Çok fonksiyonlu ve şık kokpit
    8:Kendini ispatlamış dünya markası
    9: Uygun denilebilecek fiyat
    E kardeşim bunlar benim kıstaslarıma uyuyorsa bu motoru alırım.Dediğim gibi ,beklentiniz nedir ilk önce bunu iyice irdeleyelim.Bunların çoğu beklentimizi karşılamıyorsa bütçemiz dahilinde başka modellere yönelmemiz gerekir diye düşünüyorum.
    Sonuç: Herkes yorum yapmakta elbette özgürdür ama işkembeden sallamak ta abes düşüyor.
    İyi anlatmışsın abi.. Belkide biz zamanında çok motor ve çeşitli cc kullandığımız için böyle geliyordur..
    Şimdi ben 600rr ile deli çağlarımda yaptığım şeyleri, çıktığım hızları anlatsam siteden kovarlar vallahi
    mesala bu motoru neden tercih ettim, japon mühendislerin bile lider olarak suzukiyi göstermesi bana yeterli geliyor..
    motoru daha görmeden parasını ödedim.. Güvenle alakalı.. Nasıl güven duyulur?
    işin içinde olarak yıllarını vererek, deneyerek, görerek ,yaşayarak..

    ---------- Post added at 01:22 ---------- Previous post was at 01:20 ----------

    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler, ben 1.93m boyunda ve 95 kilo'luk bir adamım. Türkiye standartlarının epey üstündeyim; gözlemlerim beni yanıltmıyorsa! Ve inanın bana Inazuma altımda hiç sırıtmadı! Hatta nişanlımla birlikte bindik; yinede küçük kalmıyor! CBF150 de kullandım; TVS Apache RTR da kullandım.. Ama Inazuma kesinlikle daha iri ve daha heybetli!

    Nişanlımda bende Inazuma'ya bayıldık! Bekliyoruz! Allah(c.c) nasip kısmet ederse fuar zamanı almayı planlıyoruz! Gerçekten çoook çekici ve karizmatik bir makine! B-King ve GSR600 arası birşey olmuş; birazcık konsantre hali... Eğer fuardaki görevlinin söylediği gibi 9845 lira'dan girerse piyasaya Inazuma bizimdir inşallah. İmkanı olan herkesin muhakkak gidip görmesini şiddetle tavsiye ediyorum!
    İnazuma küçük değil.. artçılı uzun yol ideal ebatları var..
    GSR 750 A ile neredeyse aynı ebatlarda hatta uzun

  13. #1213
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Behçetciğim iyi dileklerin için teşekkür ederim.. eyvallah, allah daha iyilerini sen ve tüm motorcu arkadaşlara nasip etsin..
    İri bir commuterimiz oldu..
    Amin inşallah kardeşim
    Kendim almışım gibi sevindim yani
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  14. #1214
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya Allah aşkına eğri oturup doğru konuşalım. Cbf150 nere inazuma nere? 250cc çift silindir su soğutmalı motor ile 150cc tek silindir hava soğutmalı motoru nasıl bir tutarsınız? Arkdaş altımda cbf150 gibi kaldı diyorda bu motordan ne bekliyordu onu anlamadım türkiyede zaten erkeklerde boy ortalaması 170-175 cm adamlar uzunlara özelmi motor üretecekler gayet normal bir hacmi var. Hem açık konuşmak gerekirse çin malı cbf150 ye 5000 lira ediyorsa bu motor hayli hayli 10bin eder.
    ne oldu ulem panpiş ,bunuda mı cbf 150 ile kıyaslayan var.. ohhhhhhhhh (a) diyorum.. motosikletten anlayan yazı yazsın, rahmani olarak bilmeyenin sorularınıda yanıtlarım..

    ---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:25 ----------

    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amin inşallah kardeşim
    Kendim almışım gibi sevindim yani
    alırsın kanka neden almayasın.. ybr kaç km de..
    vallahi bana piyangodan çıktı bu motor.. nasıl diyeceksin?
    xj6 ve er6n bakıyorum.. deli gibi sahibindene ve motorculara haber salıyorum.. bir iki buldum, denedim (er6n) beğenmedim..
    hâlâ arıyorum derken ınazuma patladı.. ee doğal olarak suzuki olunca akan sular durdu..
    insan motordan ne beklediğini bilmesi lazım..

    ben rahatlıkla sıralayabilirim..
    1- marka ararım..
    2- sağlamlık ve uzun ömürlülük
    3- konfor

    bu 3 seçenek motorda yoksa binmem ,almam ,para bağlamam..
    maddelerin açıklaması;
    1- marka , kalitenin diğer adıdır.. markalı ürünün yedek parçası ve ikinci eli iyidir.. her türk gibi markayı bende severim..
    2- sağlam ve uzun ömürlü olması lazım çünkü; uzun yol yaparım, arıza ile uğraşmaktan nefret ederim.. servise gitmeyi sevmem.. yağ değişimi
    yapıp yoluma devam etmek isterim.. verdiğim para 10 TL bile olsa onu sonuna kadar almak isterim.. yani sonuç olarak ekmeğini yediğime inanmak isterim..
    3- konfor , bana keyif vermeli.. titreşim var ama az, işte hissettirmiyor, çinliden sonra bu sana mercedes gelir laflarına karnım her zaman tok.
    motosiklette kondüsyonum iyidir, sele, süspansiyon ve motorun titreşimi kombiasyonu iyi olmalı ve zırt pırt mola verdirmemeli.. pek sevmem molayı..
    bu 3 maddeyi bütçeme oranla en yakın hissediyorum..
    ne yani sym mi alayım st kanuni mi alayım.. 3 motorda aynı para .. tüm istediğim özellikler 3 ünde dahi olsa (yokta) marka maddesi yine ınazuma aldırır..

  15. #1215
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17.000 km. CBF150 kullandım, bu aleti kalite cüsse ve karizma yönünden CBF150 ile kıyaslamak biraz komik olur.
    Aslında kıyaslanır bana kalırsa, bende 60 bin km nin üzerine çıktım cbf 150 de ama inazuma alırsam kendi açımdan nasıl olur diye kıyaslıyorum, şöyle ki, mesela, ben bu motoru alırım, ama yolcu taşıma konforu cbf 150 ile karşılaştırınca nasıl, yakıtı biraz fazla olabilir ama ne kadar fazla. Mesewla cbf 150 ile 70-90 km-h arası uzun yol yapıyorum sıkıntısız, amaç actiaon değil, sıkıntıız ve konforlu uzun yok yapmak, inazuma alırsam bu hız aralığını kaç km-h aralığını çıkartalabilirim. Dimi. Niye kıyaslamıyim ki. Race kullanıp satarak inazuma almayı düşünen bi kullanıcı elbette kıyaslamasın. İstediğini de bulamaz beklediğini de bulamaz. Zaten böyle bi kıyaslama yanlış olur. Neyi kıyaslayacak, cbf 150 ile inazuma tarzlar farklı ama biri raceing, biri commuterde değil. Tamam biri commuter de biri race ing değil. Hiç motoru olmayan biri karşılaştırırsa yanlış olur, hangisini alsam falan. Karşılaştırmanın bi lüzümu yok, özelliklerini araştırırsın, bütçene ve özellikleri hangisi sana uyarsa onu alırsın.
    Ama cbf 150 kullan birinin karşılaştırmasında veya cbf 150 yi satıp inazuma almayı düşünürsem, cbf 150 de bulabildiklerimi inazumada bulabilirmiyim. Hangisini bulurum, hangisini ne kadar bulurum veya bulamam gibi bi karşılaştırmayı yanlış bulmuyorum. Yani vatandaş senelere binmiş, motor değiştirecek, kullandığı motor cbf 150 ise karşılaştırmasın mı ? Elbette teklik verilerini gücünü torkunu karşılaştırmanın bi anlamı yok. Nihayetinde yukarıda yazdığım gibi biri deve değil, diğeri pire değil. Karşılaştırma her koşulda cbf 150 ile cbf 600 arasında yapılıyorsa o başka, neyini karşılaştırıyosunuz, fakat cbf 150 ile kullanan birinin karşılaştırması elbette mantıksız değil. Çünki kağıt üzerinde farklı da görünse, tarz, şekil,cüsse olarak çok ta uzak sayılmazlar bana kalırsa.
    blueway2 bunu beğendi.

  16. #1216
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kıyaslanır bana kalırsa, bende 60 bin km nin üzerine çıktım cbf 150 de ama inazuma alırsam kendi açımdan nasıl olur diye kıyaslıyorum, şöyle ki, mesela, ben bu motoru alırım, ama yolcu taşıma konforu cbf 150 ile karşılaştırınca nasıl, yakıtı biraz fazla olabilir ama ne kadar fazla. Mesewla cbf 150 ile 70-90 km-h arası uzun yol yapıyorum sıkıntısız, amaç actiaon değil, sıkıntıız ve konforlu uzun yok yapmak, inazuma alırsam bu hız aralığını kaç km-h aralığını çıkartalabilirim. Dimi. Niye kıyaslamıyim ki. Race kullanıp satarak inazuma almayı düşünen bi kullanıcı elbette kıyaslamasın. İstediğini de bulamaz beklediğini de bulamaz. Zaten böyle bi kıyaslama yanlış olur. Neyi kıyaslayacak, cbf 150 ile inazuma tarzlar farklı ama biri raceing, biri commuterde değil. Tamam biri commuter de biri race ing değil. Hiç motoru olmayan biri karşılaştırırsa yanlış olur, hangisini alsam falan. Karşılaştırmanın bi lüzümu yok, özelliklerini araştırırsın, bütçene ve özellikleri hangisi sana uyarsa onu alırsın.
    Ama cbf 150 kullan birinin karşılaştırmasında veya cbf 150 yi satıp inazuma almayı düşünürsem, cbf 150 de bulabildiklerimi inazumada bulabilirmiyim. Hangisini bulurum, hangisini ne kadar bulurum veya bulamam gibi bi karşılaştırmayı yanlış bulmuyorum. Yani vatandaş senelere binmiş, motor değiştirecek, kullandığı motor cbf 150 ise karşılaştırmasın mı ? Elbette teklik verilerini gücünü torkunu karşılaştırmanın bi anlamı yok. Nihayetinde yukarıda yazdığım gibi biri deve değil, diğeri pire değil. Karşılaştırma her koşulda cbf 150 ile cbf 600 arasında yapılıyorsa o başka, neyini karşılaştırıyosunuz, fakat cbf 150 ile kullanan birinin karşılaştırması elbette mantıksız değil. Çünki kağıt üzerinde farklı da görünse, tarz, şekil,cüsse olarak çok ta uzak sayılmazlar bana kalırsa.
    Abi cbf ile dediğin şekilde kıyaslana bilir zaten. Cbf ile 70-90 giderken özellikle artçılı sıkıntı oluyor sürekli izmit-istanbul arasındayım bu otobanda en sağ şerit 100-110 ile akıyor sol şeritten bahsetmiyorum bile. Sen 90km/h ile giderken yavaş gidiyim diye daha çok tehlikide kalıyosun kamyon selektör yapıyor geç diye ancak geçemiyosun zaten çoğu arkadaşında en büyük sıkıntısı bu şimdi inazuma yada başka 250cc motorda 100-110 seyir hızın olur araç sollarken 130-140 yapar gene sağ şeritte sakin sakin gidersin temel amaç benim senin için bu zaten. Şimdi cbf150 3 lt yaksın inazumada 100e sabitlesek yaksın yaksın 3.5-3.7 yaksın daha fazla yakacağını sanmam. Birde inazumanın bakım aralığı önemli biz cbfe çılgın gibi 2000kmde bir yağ alıyoruz Konfor konusunda da cbfe göre daha az titreşimli olur ve artçınında rahat veya cbf ile aynı ayarda olur. Topcasete takıldığından çanta sıkıntımızda olmaz. Birde kalite meselesi var en azından artık eş dostun dükkanına gidince kuryemi geldi diye sormazlar şahsen kaltesi için inazumayı tercih edebilirim ( tabi önce koray alsın bir sonra deneyelim )
    Garip bunu beğendi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  17. #1217
    atillapasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul çekmeköy
    Motosikleti
    TVS apache...
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi cbf ile dediğin şekilde kıyaslana bilir zaten. Cbf ile 70-90 giderken özellikle artçılı sıkıntı oluyor sürekli izmit-istanbul arasındayım bu otobanda en sağ şerit 100-110 ile akıyor sol şeritten bahsetmiyorum bile. Sen 90km/h ile giderken yavaş gidiyim diye daha çok tehlikide kalıyosun kamyon selektör yapıyor geç diye ancak geçemiyosun zaten çoğu arkadaşında en büyük sıkıntısı bu şimdi inazuma yada başka 250cc motorda 100-110 seyir hızın olur araç sollarken 130-140 yapar gene sağ şeritte sakin sakin gidersin temel amaç benim senin için bu zaten. Şimdi cbf150 3 lt yaksın inazumada 100e sabitlesek yaksın yaksın 3.5-3.7 yaksın daha fazla yakacağını sanmam. Birde inazumanın bakım aralığı önemli biz cbfe çılgın gibi 2000kmde bir yağ alıyoruz Konfor konusunda da cbfe göre daha az titreşimli olur ve artçınında rahat veya cbf ile aynı ayarda olur. Topcasete takıldığından çanta sıkıntımızda olmaz. Birde kalite meselesi var en azından artık eş dostun dükkanına gidince kuryemi geldi diye sormazlar şahsen kaltesi için inazumayı tercih edebilirim ( tabi önce koray alsın bir sonra deneyelim )

    aynen katılıyorum altına imzamı atıyorum. bu makina senin yazdıklarını yapmak için yapılmış. uzun yolda sürüşünün çok keyifli ve yorucu olmayacağını düşünüyorom. fuarda bende gördüm üzerine bindim rahar bir sürüş vadediyor. bi seferde gaz kesmeden 250 300 yol yapılır tahminimce. ilk parti gelsede sahiplerinin yorumlarınıda alsak...

  18. #1218
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Geçen cuma bende motorsikleti fuarda canlı olarak gördüm.Bir daha sezon başında almayı düşündüğüm motorsikletlerden biri.Son bir kaç aydan beri CBR 250 R,GV 250 ve Inazuma arasında gidip geliyordum en sonunda cruiser hastası olduğumdan GV 250 de karar kıldım.Ama hala aklıma da Inazuma var.Beni hayal kırıklığına uğratan tek nokta resimlerdeki kadar kalıplı bir motor olmaması oldu.Teknik özelliklerine ve görüntüsüne bakacak olursak hiç kimse darılmasın kızmasın ama CBF 150 ile karşılaştırılacak bir motosiklet değil.Su soğutmalı çift silindirli 6 vitesli 250cc bir motoru hava soğutmalı 5 vitesli 150cc bir motor ile karşılaştırmak zaten çok mantıklı değil.Oturma pozisyonu gayet rahat,hatta direksiyonu biraz daha yüksek olsa,pedallar çok az ileride olsa nerdeyse bir cruiser kadar rahat bir oturma pozisyonuna sahip olacak.Fuarda sergilenen motorda tank pedi,motor koruma demiri,arka çanta gibi ekstralar vardı.Açıkçası arka çanta motosiklete hiç yakışmamış ve arka çanta yüzünden biraz commuterlara benzemiş.Motosiklet konusunda yıllarca kullanıyor olsamda profesyonel değilim ama şimdiye kadar edindiğim bilgilerle rahatlıkla bu motosiklet ile CBF 150 den kat kat daha rahat yol yapacağınızı söyleyebilirim.Artçı için denemeden bir şey diyemem.Çift silindir titreşimi daha az,24 bg videolardan gördüğüm kadarıyla son hızı 155 km civarı ve 140 km çok rahat çıkan bir araç.Tabikii 600 cc lik bir motor kadar rahat olmaz uzun yolda ama trafikte sizi zora da sokmaz.Genel olarak işçilik kalitesi güzel.Gerçi fuarda segilenen motorun debriyaj biraz sakattı o belki insanlarda kötü bir izlenim oluşturabilir.Önümüzdeki günlerde 250 cc motor almayı düşünenler için güzel bir alternatif.Tavisyem zaten önümüz kış bu motorsiklet bir daha ki mart ayına kadar Türkiye'ye gelicek ve büyük ihtimalle bayiilerde görebileceksiniz.Gidin inceleyen binin oturma pozisyonuna,işçiliğine,görünüşüne bakın kendiniz karar verin.Beğenmezseniz GV 250,CBR 250 R,Wolf 250,GT 250 R,Ninja 250 gibi farklı sınıflarda güzel ve mantıklı alternatifleriniz zaten elinizin altında.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    Bunlarda fotolar ;



  19. #1219
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    ulem topitop Nihat; ben motoru alınca sana vermem ki..
    ethem abi ve senle bi daha tura çıkmam, ne işim olur ulem hava soğutmayla falan..
    hem bana yetişmek için uğraşacaksınız, bide her geziden sonra rektefiye masrafınız olacak..
    o yüzden sizinle irtibatı kesiyorum.. silindir bile dengi dengine demişler

  20. #1220

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ulem topitop Nihat; ben motoru alınca sana vermem ki..
    . silindir bile dengi dengine demişler
    Offff Bu laf kavgada bile söylenmez
    Sado


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)