Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Nisan 2012, 02:01
#381
avciceyhan adlı üyeden alıntı
bu yönden bakınca haklısın aslında fiyatı şu an iyi zam yapılmazsa tabi ki eğer yapılırsa suzuki zaten türkiye de bitti bitecek kendini öldürür bana bu motor suzukinin can simidi olacak gibi geliyor bu sebeple artırmazlar gibi geliyo
İnşallah bakalım.
Ya zaten kafayı dışarı uzatınca şu çinlilerde olmasa ufak motosikletler kızılay dağıtmış gibi hep aynı marka model hatta bazen farklı kişilerin aynı marka model renk motosikletleri yan yana geldi mi kuryelerin yeni buluşma noktası belirlediğini zannediyorlar
---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:54 ----------
chemical adlı üyeden alıntı
tamamen tercih meselesi 250cc sınıfında naked makine yoktu sym hariç oda japon değil. Suzuki lastiğine kadar japon hiç bir parçası çinde üretilmiyor dolayısıyla fiyat olarak pahalı. Motor ömrü olarak bence sıkıntı yaşatıcak bir motor olmaz kalitesi belli. Üzerindeki gösterge panalinden bile kalite olduğu belli hangi modelde bu panel var cbr damı ninjadamı? Gelmeden önce tahminim 13bin tl civarındaydı bakalım gelince ne olucak. Param olsa düşünmeden alır yıllarca kullanırım. Şimdiden daha 1 sene oldu olmadı cbrdan gelen sesler konuşuluyor mekanik olarak ömrü nedir bilemiyoruz, ninja desen adam yıllardır aynı kasayı satıyor yeni makyajı gösterge panelini beyaz yaptı bildiğin midibüslerdeki panel yani sene olmuş 2012i... sorunsuzluk ve uzun yıllar kullanım için bence parasını hak eden bir motora benziyor.
Markanın gözü kör olsun biz cb125 tvs apache karşılaştırmasında gösterge dijital dediğimizde taşlanıyorduk ne var dijitalse olsa ne olur olmasa ne olur diye tonla yorum yapılırdı.
Şimdi konu suzuki olunca birden göstergeler kıymete bindi dimi
Yanlış anlamayın hocam doğrudan size yazmadım sadece örnek teşkil etmesi babında yorumunuzdan alıntı yaptım
Reklamlar
-
22 Nisan 2012, 02:06
#382
gtr 250 ve yeni cbr 250 nin parça kalitesini düşük buluyorum, ninja 250 hakkıyla yapılmış bir motor onun da takosu kötü. Şimdi Suzuki parça kalitesi ve işçilik olarak hepsinden iyi bir motor getiriyor resmen yavru bking, beygir gücü olarak da sanırım 27 hp olması lazım bence 250 cc için çok iyi. Gs 500 ün yarısı kadar bile sağlamsa servis bakımıyla motor açmadan 100 bin çevirir. Tartışmanızın yersiz olduğunu motor bayiye gelince hep beraber görücez bu fiyattan gelirse diğer 250 liklerin fiyat indirimine gitmesi gerekicek.Bu motor en az vtr 250 kadar kaliteli olucak .youtube daki videolara bakınca hayran kaldım buram buram japon kokuyor motor )))) Hyoyu geçemez kanatimce ama 150/160 yapar grenajsız olarak ama ömür oalrak en az 2 hyo eskitir )))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
22 Nisan 2012, 02:21
#383
ninjanın gösterge fiyatının 2bin tl civarında olduğunu düşünürsek, inazumadaki göstergenin fiyatı ninja'daki tüm grenajların toplam değeri kadardır herhalde
cbr250'den daha kapsamlı bir gösterge, çift egzost ve çift silindirli inazuma'nın fiyatı cbr250 ile aynı, bence tutar ve cbr'in satışına darbe vurabilir.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
22 Nisan 2012, 02:36
#384
Mesele gösterge değil fiyat önemli... verdiğim paranın karşılığını bulmadığım motoru almam sonuçta ybr yada cbf almıyoruz 10bin lira veriyoruz verdiğim paranın karşılığı vericek kalite olarak sağlamlık olarak... Şuan piyasadaki 250cc motorlara bakalım...
honda cbr250r tamamen japonmu? malzeme kalitesi düşük bazı arkadaşlarda 5000devir civarı ses geliyor hala çözülemedi ne olduğu ve ilerde ne olucağı belli değil... grenaj demişler bazı arkadaşlar grenajlı motor daha pahalıdır diye maliyeti motorun kalitesi belirler cbr zaten tek silindir inazuma çift silindir bu başlı başına bir maliyettir. Bu arada cbr250nin yan büyük grenajı sadece 54lira grenajm pahalı
ninja 250 artık kasa değiştirmesinin zamanı geldi yıllardan beri aynı kullanıcısını egzos rengini gösterge rengini değiştirerek bekletiyor. Malzeme kalitesi cbr ve hyodan yüksek, çift silindir artısı var kronik sorunu yok ama fiyatı pahalı.
hyo çeşitli arızalar veriyor forumda çok yazılıp çizildi st&kanuni olduktan sonrada tartışmalar devam etti bana göre tercih edilmesinin en büyük nedeni 600cc kasası kadar olması bu üç motor arasında bence sonuncudur servisleride malum.
gelelim inazumaya 250cc çift silindir su soğutmalı motoru var çift egzos( maliyet için) tamamen japon üretimi (lastiğine kadar) gösterge paneli devir göstergesi,vites göstergesi,üç ayrı kullanım modu vs vs...yedek parça nedir bilimiyorum zamanla görücez eğer 10bin lira vericeksem ben bu tarz özellikleri ararım arkadaş
mesela yamaha yzf125in 250cc ni getirsin yada ninja şu fi tarihinden kalan göstergeleri değiştirtirsin biraz teknoloji eklesin alalım ama bu 4 motor içinden inazuma 1. ninja2. cbr250 3. hyo sonuncu tercihim olur.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
22 Nisan 2012, 02:48
#385
ülkemizde 150 lik bir scooter bile 6000-7000 liraya alıcı bulurken ve yadırganmazken 250 lik bi naked motorun 10000 e kadar yolu var bence.pahalı olduğunu hepimiz biliyoruz fakat naparsın motosiklet sevdası olunca 3 ün 5 in hesabı maalesef olmuyor.1 sene önce 7200 tl saydım scarabeo ya.ucuzmu, değil ama yapılacak bişi yok maalesef.bakıyorumda genelde sürekli bi motosikletn eder fiyatı konuşuluyor.herkes kendince bi fiyat belirlemiş bunun hesabı yapılıyor.bilmeliyizki bu fiyat politikalrını biz değil maalesef hükümetler ve distribütörler belirliyor.bence suzuki ve sym 250 klasmanında türkiye koşulları gözönüne alındığında uygun fiyattalar.alan ve alacak olanlara hayırlı uğurlu olsun.
-
22 Nisan 2012, 03:47
#386
hihi adlı üyeden alıntı
ülkemizde 150 lik bir scooter bile 6000-7000 liraya alıcı bulurken ve yadırganmazken 250 lik bi naked motorun 10000 e kadar yolu var bence.pahalı olduğunu hepimiz biliyoruz fakat naparsın motosiklet sevdası olunca 3 ün 5 in hesabı maalesef olmuyor.1 sene önce 7200 tl saydım scarabeo ya.ucuzmu, değil ama yapılacak bişi yok maalesef.bakıyorumda genelde sürekli bi motosikletn eder fiyatı konuşuluyor.herkes kendince bi fiyat belirlemiş bunun hesabı yapılıyor.bilmeliyizki bu fiyat politikalrını biz değil maalesef hükümetler ve distribütörler belirliyor.bence suzuki ve sym 250 klasmanında türkiye koşulları gözönüne alındığında uygun fiyattalar.alan ve alacak olanlara hayırlı uğurlu olsun.
yazdığınızda genel olarak katılmakla birlikte SYM Wolf'un türkiyede fiyatlandırılması bazında uygun kelimesini doğru bulmuyorum. SYM Distribütörleri resmen alan alsın modunda. Rekabetçi bi fiyat değil çünkü 10.350(pahalı doğru kelime bence) Suzuki sözünü tutup hemen şakır şakır zamlamassa marka imajı ve güvenirliliğini hesaba katılıcağından ki bunun 2. el kaygısıda var 9.850 fiyat belirlenmiş İnazumanın 10 da biri satmıcak.(SYM)
Suzuki için uygun değilde alınabilir diyorum ben. SYM ise fiyatı max 9.250 olarak belirlemesi gerekiyor piyasada Honda ve Suzuki varken ama bilerek tekelcilik yapıyor..Çok Satılmayan ve piyasası oluşmıcağından ikinci eli de hızlı olmucak Wolf un satılmayan bayiledekiler kışın 8.500 nakite bırakılıcak diye düşünüyorum...
-
22 Nisan 2012, 04:24
#387
.................................................. ............................
çekimser kalıyorum
-
22 Nisan 2012, 08:48
#388
suzuki bu motoru 9 850 ye verir.. neden vermesin yabancı sitelerde okuduğum kaynaklara göre çinde yaptırıyor motoru
-
22 Nisan 2012, 09:17
#389
sym 10.000 fiyat söylediğinde herkes pahalı diyor bu 9.850 olunca ucuz mu oluyor ))
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
-
22 Nisan 2012, 11:16
#390
K o r @ y adlı üyeden alıntı
suzuki bu motoru 9 850 ye verir.. neden vermesin yabancı sitelerde okuduğum kaynaklara göre çinde yaptırıyor motoru
o kaynakları göster bizde görelim şahsen ben inanmıyorum suzukinin çinde motor yaptırdığına, ozaman en basitinden lastikleride shinko,duro,irc falan koyarlardı.
Ayrıca yazılan mesajlarda fiyat politikasının grenajlı olup olmamasıyla bağlantı kuran arkadaşlar olmuş, afedersin ama 54 tl lik yan grenaj mı motoru pahalı yapıyor? sen çift silindiri, çift egsozu, gösterge panelini, dizaynı(görecelidir) hiç mi hesaba katmıyorsun? seni temin ederim ki bu motor cbr 250 den kalite işçilik olarak kat kat daha iyi ve 9.850 tl den piyasaya girerse çok iyi satış rakamı yakalar.
-
22 Nisan 2012, 12:23
#391
gs500inanc adlı üyeden alıntı
gtr 250 ve yeni cbr 250 nin parça kalitesini düşük buluyorum, ninja 250 hakkıyla yapılmış bir motor onun da takosu kötü. Şimdi Suzuki parça kalitesi ve işçilik olarak hepsinden iyi bir motor getiriyor resmen yavru bking, beygir gücü olarak da sanırım 27 hp olması lazım bence 250 cc için çok iyi. Gs 500 ün yarısı kadar bile sağlamsa servis bakımıyla motor açmadan 100 bin çevirir. Tartışmanızın yersiz olduğunu motor bayiye gelince hep beraber görücez bu fiyattan gelirse diğer 250 liklerin fiyat indirimine gitmesi gerekicek.Bu motor en az vtr 250 kadar kaliteli olucak .youtube daki videolara bakınca hayran kaldım buram buram japon kokuyor motor
)))) Hyoyu geçemez kanatimce ama 150/160 yapar grenajsız olarak ama ömür oalrak en az 2 hyo eskitir
)))
Yoruma katılıyorum.Cbr 250 nin motoru için motor teknikeri olan bir servis sahibi iyi şeyler söylemedi(şimdi kavga çıkacak).
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
22 Nisan 2012, 12:45
#392
motoseyyah adlı üyeden alıntı
Yoruma katılıyorum.Cbr 250 nin motoru için motor teknikeri olan bir servis sahibi iyi şeyler söylemedi(şimdi kavga çıkacak).
çıkmaz çıkmaz Abicim bi yaz da biz de bilelim
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
22 Nisan 2012, 13:24
#393
ozgurakman adlı üyeden alıntı
çıkmaz çıkmaz
Abicim bi yaz da biz de bilelim
Aslında bana da garip gelmişti böyle demesi ,benim bildiğim bir şey yok aslında,hoş uzmanı da değilim ama o ustanın dediği cbr 250 lerde sorunlu olan twester motorun bir benzeri olduğunu söylemişti.Hele biraz bekleyelim 2 yıl sonra çıkar gerçek durum demişti.O da tam emin değildi tabii. Umarım kaygıları doğru çıkmaz.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
24 Nisan 2012, 19:51
#394
bir gelişme var mı gw250 hakkında ?
-
24 Nisan 2012, 20:23
#395
badircik adlı üyeden alıntı
Direk başlama motoru olarak düşünülebilir mi ki? Hani sakin bir kullanıcı için ne kadar sağlıklıdır? Şöyle güzelce koruma demirleri falan.
duramayacağın süratle yakın takip (hele ki şehir içinde öndeki aracın ani durması sonucu ki sürekli olur) yapmaman lazım, her zaman trafik dursa ben nasıl kaçarım, kurtulurum kafanda olsun, otobanda da mesafeyi korumak lazım, sık sık şerit değiştirmek iyi değil çünkü bazen şimşek gibi makas atan yarışanlar oluyor, onlara denk gelmemek lazım, not: bu yazdıklarım benim gibi acemiler için uyarılardı ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
28 Nisan 2012, 01:43
#396
3 aşağı 5 yukarı kaba tahminle 100km kaç litre yakar ki?
-
28 Nisan 2012, 02:43
#397
badircik adlı üyeden alıntı
3 aşağı 5 yukarı kaba tahminle 100km kaç litre yakar ki?
3,5-4,5lt/100km arası değişken değerlerde olabilir diye tahmin ediyorum.
-
28 Nisan 2012, 03:49
#398
Konca adlı üyeden alıntı
Önceki sayfalara baktımda bu motoruda saçma sapan Güney kore malı Hyo ile yarıştıran insanlar var kardeşlerim Kawasaki ninja 250 r senelerce tartıştık görüştük sonunda ne biliyosanız onu yapın dedik ama şimdi Suzuki gibi bir makinaylada kıyaslanamazki SUZUKİ bilader bu boru değil!!! Hemde hiç bir makina tipine göre yargılanmamalıdır en önce gelen can sağlığı ve güvenliktir tip herzamn bir adım geridedir bu arada makina hem tip hemde marka bakımından 1 numara cbr 125 veya cb 125 den sonraki makinam bu olucaktır
markadan ziyada ürünün özelliklerine bakarım sizin bu yorumunuzdan anladığım suzuki yarım silindir die ibşey keşfetse bu motora uygulasa 50yi geçmese alet suzuki die 10bin tl vericeksiniz korea malı die şaaladınız aleti okdr hor kullanan apache varki suzuki olsa çatlar benim gibi bilinçli olursanız sorun yok merak etmeyin yağ +filtre+balata+hava filtresi kontrollerimi hidrolik seviyelerimi kontrol ederim ben bitik balata bitik hidrolikle tutmuyor frenler demem tamam suzuki marka olarak çok daha ötede yukarda ama yaklaşımınıza istinaden söledim bunları
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
28 Nisan 2012, 04:17
#399
X ismindeki bir kadın ile aynı isme sahip hayat kadınını o ana göre değerlendirmeye benzettiğim bu marka çatışmasını henüz bebekken görmek gerek diyenlerdenim.Fizik ve bilim Hyosung kullanıcılarının bihaber olduğu dallardır.Alper arkadaşımız gibi bilinçli olduğuna inandığım kişilerin kullanım standartlarını koruyabilen algıları ile herhangi bir motoru henüz kağıt üzerinde tasarlarken bile depo boyutu ve kuyruk tasarımının kaç km max görebileceğini tahmin edebilecek şahıslar varken bu ülkede kıyaslamanızı canı çıkarılmamış motorlarla yapmanızda fayda görüyorum.Hyosung kötü bir marka değildir.Tek kötülüğü motorun deposuna dikkat 300 göremez uğraşmayın yazmamış olmalarıdır.
-
28 Nisan 2012, 04:41
#400
c3nk adlı üyeden alıntı
3,5-4,5lt/100km arası değişken değerlerde olabilir diye tahmin ediyorum.
Tesekkür ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)