önce
hızlıresim.com
dosya seç
şimdi resim yükle
şimdi cevaplama sayfa çubuğundan imagine tıkla
doğrudan erişim kısmınıdaki link kopyala yapıştır
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
SYM WOLF 250 cok daha guzel bir motorsiklet. Neden en azindan kawasaki z750r a benziyen bir dizayn yapmamislar?
Inazuma 2012 model jawa gibi duruyor.
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Sym
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Soylemek istedigim, 2012 yilinda cikan bi suzuki modeli olarak siradan gorunuyor, dizaynda B-king den alintilar olsada, genel hatlarda bi benzetme olmadigi icin b-king den gelen detaylar siritiyor, inazumada belli bi dizayn akiciligi yok, tamam ucuz ama, sym wolf da ucuz ve daha basarili bi dizayni var.
ozene bezene yapilmis bi dizayn yok, demek istiyorum. siradan gorunuyor. bu motorun tek artisi 2 silindirli 250cc lik motora sahip olmasi ve fiyatinin 10 bin tl nin altinda olmasi.
karsilastirma amacli gosterdigin resimler icin tesekkurler.
inazuma alinabilir diye dusunuyorum. ama aldiktan sonra bir kac goruntu modifiyesi ile siradan olmaktan cikartilabilir.
fikirlere saygı gösteririm her zaman
ben de bu motora karşıydım
bu konuyu baştan sona okursan mutlaka görürsün
yalnız teksilindirli arkadaşların fiyatını kalitesini göz önünde bulundurur isek
çift silindirli bu motor açık ara önde gider derim
her hangi bir kronik hastalığı çıkmadıktan sonra
ülkemizde biraz ses getirecek bir makina olur bu
tabi diğer motorsiklet markaları GW-GSR250 nin çok tutulmasından dolayı apar topar bir model sürmemeleri koşulu ile
yalnız bir motorda silindir sayısının çift olmasının ARTIsı EKSİsinden daha fazladır
Verilecek para kaliteden ödün verilmez ise aynı kalırsa Mutlaka 2silindir
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
mesela bu yamaha fz-s, cok guzel bi calisma olmus , su anda hindistanda satilmakta. gonul isterki boyle bi dizayn olsaydi, ama inazuma yinede mantik acisinda bakildiginda cok iyi bir alternativ.
http://static.clickbd.com/global/cla...0_original.jpg
SYM TEKNİK ÖZELLİKLER....
TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR TİPİSeramik tek silindirli, 4 Zamanlı
SİLİNDİR HACMİ249,4 cc
ATEŞLEMEElektronik CDI
ÇALIŞTIRMAElektronik / El Marşlı
SOĞUTMASıvı soğutmalı
MAX GÜÇ7500 dd 18,67kW / 25,4 HP (Beygir)
MAX HIZ140 Km/H
VİTES6 Vites Manuel
BOYUTLAR2005x790x1050 mm (EnxBoyxYükseklik)
AĞIRLIK163 Kg.
YAKIT DEPOSU14 Lt ± 0,3 Lt
FRENLERÖn:Disk Ø275 mm Arka: Disk Ø275 mm
LASTİK ÖLÇÜLERİÖn:110/70-17 Arka:140/70-17
AKÜ12 V 12 Ah
FİYATI .. 10.350 TL....
iNAZUMA TEKNİK ÖZELLİKLER...
Motor : SOHC 4 Zamanlı, Sıralı Çift Silindir
Hacim : 248cc
Güç : 24 Hp / 8500 rpm
Tork : 23.8 Nm / 6500 rpm
Soğutma : Sıvı Soğutmalı
Yakıt Sistemi : Enjeksiyon
Ön Fren : NISSIN Çift Kaliperli Disk Fren
Arka Fren : NISSIN Tek Kaliperli Disk Fren
Ön Lastik : 110/30-17
Arka Lastik : 140/70-17
Uzunluk : 2.145mm
Genişlik : 1.075mm
Yükseklik : 760mm
Ağırlık : 174 Kg.
FİYATI .. 9.850 TL....
Suzuki çift silindir ve çift eksozuyla daha göz dolduruyor...
Fiyatı gayet mantıklı muadiillerine göre...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
teknik karsilastirma icin tesekkurler. suzuki mantikli ama goruntu yok malesef.
Uzun bir süreden sonra motorlarına kavuşanlara hayırlı olsun, bekleyenlerde umarım en kısa zamanda kavuşurlar.
BE
çift silindirde nolmuş youtubede 6.vites dib gaz redline cizgisinde 140la gidiyor 140la sabit gidemeyen 250cc isterse 10 egsoz olsun ben napıyım bi cbr250r bile 140la sabit gidebilir tek silinidr olmasına rahmen hyoyu işin içine katmıyorum ninja250yide sokmuyorum ınazuma göstergesi hariç tam bir fiyasko
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
hızlı gitmek istediğim zamanlarda 600 rr aldım.. sonra hem gezeyim yol yapayım ,hemde bastım mı gideyim diye fz6 fazer e geçtim...
bi baçlangıç motoru ile hız yapmak isteyen, 250cc 25 hp gücündeki motordan sürat bekleyen arkadaşlar yalnılıyor...
hızlı gideceksen basacaksın parayı alacaksın en az 600 cc... ben geçmişte öyle yaptım ve harbiden hızlı gittim.. tecrübe ile sabittir
biz naked-racing kıyaslaması yapmıyalım zaten yapılıcakta bi kıyaslama yok noktayı koyuyorum siz hakediyosunuz alın binin herşeyede hız olarak bakmayın ivmeyi düşünün derim beyler suzukinin sırf 250cc de motorum olsun maksadıyla yaptıgı bi alet alanda suzuki die alır göstergesi hariç ne bi görselik ne bi tasarım nede bi 250cc 25bg sıralı silindire yakısıcak performansa sahip cbf 150 den biraz öte
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Bindin mi?... İvmelenmenin iyi olmadığını nerden çıkardın?...
Her motorun özelliği farklıdır...
Kimi iyi ivmelenir,
Kiminin hızı iyidir,
Kiminin konforu,
Kiminin görüntüsü....
Sana iyi görünmemiş, son hızı yavaş kalıyor diye kimse almasın mı?...
Çocukça kapris yapmışsın yahu...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
cok garip bi on camurluk var bu inazumada. motorun cc sinden ve boyutundan daha buyuk bi motora
140 km ile neden gidiyoruz ya? 100-110 ile bile giderken offf yeter dedirtiyor rüzgar insana Tamam herkes ister son hız yüksek olsun ama 250cc naked motorda bakılacak en son şeylerdendir son hız mevzusu.
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)