Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ekim 2012, 23:56
#1041
çelikatlı adlı üyeden alıntı
atilla abi coştun sen gene teknik veriler falan hee
arkadaşlar bilgilensin diye yazıyorum. yok onu savunuyosun yok bunu savunuyosun. teşekkür edecekleri yere manazız kaprisler. sorsan benzin pompadan kaç bar basınçla çıkar. motora kaç bar basınçla girer bilmezler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
çelikatlı adlı üyeden alıntı
atilla abi coştun sen gene teknik veriler falan hee
arkadaşlar bilgilensin diye yazıyorum. yok onu savunuyosun yok bunu savunuyosun. teşekkür edecekleri yere manazız kaprisler. sorsan benzin pompadan kaç bar basınçla çıkar. motora kaç bar basınçla girer bilmezler.
Reklamlar
-
29 Ekim 2012, 23:57
#1042
atillapasa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bilgilensin diye yazıyorum. yok onu savunuyosun yok bunu savunuyosun. teşekkür edecekleri yere manasız kaprisler. sorsan benzin pompadan kaç bar basınçla çıkar. motora kaç bar basınçla girer bilmezler.
bilmeye gerek var mı ki? ben bu motorun tamircisi olsam yine bilmeme gerek yok. açar kitabına bakarım ve öğrenirim. ben motora binmeden önce lastik basıncına zincirine sağına soluna vida gevşemiş mi yola çıkmama engel olacak bi aksaklık var mı ona bakarım. şuana kadar hiç bir zaman da benzin pompam ne kadar basınçla basıyor merak etmedim. he meraklı mıyımdır evet. ama banane benzin pompasının giriş çıkış basıncından canım arıza olursa onu mu ölçeçeğim sanki onu ölçmek için kalibre edilmiş bir dünya ıvır zıvır lazım. ben de bu işlerin içindeyim ama luzumsuz hiç bir şeyi kafamda taşımam açarım kitabına bakarım he buymuş derim.
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
30 Ekim 2012, 00:04
#1043
valla abi ne yalan söyliyim okadarını bende bilmem belki rossi bile bilmiyordur
-
30 Ekim 2012, 00:09
#1044
neden hondanın çok sattığını sizin gibiler sayesinde anlıyoruz. iyi hava basıyomuş lastiğe demek.
-
30 Ekim 2012, 00:25
#1045
atillapasa adlı üyeden alıntı
neden hondanın çok sattığını sizin gibiler sayesinde anlıyoruz. iyi hava basıyomuş lastiğe demek.
Motosiklet satın alırken de benzin pompasına bakmıyoruz ama ne kadar basıyormuş diye Ben sym kullanıyorum bu arada!! Ama japon motosikletlerine her zaman pozitif ön yargı ile yaklaşırım. Sym alırken de çok araştırdım ve test ettim. İşin özü sizin pompa basıncını bilmeniz diğer kullanıcıları bilmiyor diye yermeniz anlamına gelmez. Çoğu deneyimli motosiklet kullanıcısı da bunu bilmez. Şimdi ben gidip şanzuman hakkında bir şeyler öğrensem ve buradakilere hakaret edercesine şanzuman hakkında ''şimdi şanzumandan bişey sorsam bunu bile bilmezler'' gibi bir kelime kullansam hoş olur mu?
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
-
30 Ekim 2012, 00:47
#1046
Yarın honda bayisine gidip herkese haddini bildirecem milleti kandırmasınlar. Bir şey diyen olursa benzin pompadan kaç bar basınçla çıkar diye sorarım malak gibi bakarlar yüzüme nerden bilecekler. Bütün dünyayı kandırmış dingiller "lastiğe hava basarak olmaz bu işler" diyecem neyse ki artık uyandık..
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
30 Ekim 2012, 11:48
#1047
pes doğrusu , bu forumdan insanların neden kaçtığını daha iyi anlıyorum..
teknik veriler her zaman önemlidir.. kimisi anlar ,kimisi anlamaz.. bilen konuşsun, bilmeyen okusun..
bilen tartışsın, bilmeyen sussun canım ikiteker dostlarım..
-
30 Ekim 2012, 12:05
#1048
chemical adlı üyeden alıntı
iyide bu motoru diğer 250cc ler ile kıyaslarken sınıfını göz önünde tutmak lazım. Ninja cbr250 ve hyo gt250 ss sınıfında ve yapısı itibari ile inazumadan daha seri daha hızlı olması normla ve beklenende budur. İnazuma kıyaslanıcaksa hyo naked250 ile ve wolf ile kıyaslayın kaldiki wolf te teksilindir. Bence bu motoru alan adam hızlanmasını cok fazla takmaz cunku naked motor ıvmelenme ıstıyosa gıder ss bakar nınja alır cbr alır. Bu motorda önemli olan rahatmı yakıt durumu nedir ortalama seyir hızı nedir yedek parca ve servis durumu nedir ben buna bakıp bu motoru alırım. 3-3.5lt arasında yakıt tuketımı varsa 100 ile 130 arasına rahat cıkıyorsa (arac sollamak ıcın kı vıdeoda gorduk 40kmh ten 150ye kadar rahat cıktı) muadillerine göre saglam ve güvenliyse bu motoru alırım yoksa wolften daha az torkluymus hızlanması 0-100 ü daha uzunmus bunlar benı pek baglamaz standart kullanıcıyım yarıslara katılacak halim yok. motor ömrü uzun olsun capı stroke u beni bağlamaz..
kusura bakmada hangi motora binersen bin hızlanmasına bakarsın...er6, fazer ın ivmesi mükemmel olmasına rağmen gidip ss mi alalım...inazuma da çift silindirli ise, 250 cc ise, emsalleri ile hızlanma konusunda kıyaslanacak elbette...ha bu kadar ağır ve beygiri düşük olduğu için mort olacak ama kıyaslanacak elbette...naked modeller esas itibariyle şehirli oldukları için düşük devirlerde ivme, tork daha çok aranmakta...yoksa fazer ın alt devirlerde düşük torku olduğu için sızlanmazdı millet...kime göre düşük orası da tartışmalı ya neyse...
koskoca sezon geçti, inazumacılar olmayan motorun fiyatı üzerinden hayaller kurdular, herkese aman hocam bekle motor alma inazuma al diye telkinlerde bulundular...
neyse size iyi beklemeler, gelince de fiyatının o şekilde duracağına inanıyosanız biraz fazla iyi niyetlisiniz diyebilirim...
-
30 Ekim 2012, 12:19
#1049
şuan almak isterseniz kırmızı rengi aralık sonunda teslim, eğer siyah isterim derseniz 2013 şubat-mart ayında gelecek olan partiden alabilirsiniz..
ilk gelen partiden hiç motor kalmamış.. 500 TL kapora veren aldı motoru.. müsait bi zaman yakaladığım anda mototal e gidip sözleşme yapacağım..
evet 500 TL kapora istiyorlar arkadaşlar..
ayrıca çift silindirli motorun ömrü diğer tek silindirli motorlara göre oldukça fazladır.. bunuda göz önünde bulundurmak lazım.. yol yaparım diyenlere birebir..
-
30 Ekim 2012, 12:28
#1050
geçen sayfalarda okadar yazdım. bilgi amaçlı. merek eden örensin diye. zaten buranın amacıda bu. bilgi ve tecrübe paylaşımı. motor alırken kim neresine bakıp almak istiynorsa alsın. herkezin kendi tercihi. lakin adı üstünde motor alıyoruz. öncelikle motora bakmak lazım. bende bildiğim bazı şeyleri yazdım. yok ben ona bakmam lastiğe bakarım yok ben merak etsem kitaba bakarım. iki satır millet faydalansın diye bişey yazdım yemediğim laf kalmadı. yok onu savundun yok bunu savundun. yazmıyorum bidaha gidin dedenizin motoruna verin parayı. iki ay sonrada satmaya çalışın. banane yaaa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
motorla taxiye çıkmayacağım için sorun değil. hafta sonları gezsem yeter. ticari düşünenler ve afrikadan çıkmayan devamlı gezenler için iyi olabilir.
-
30 Ekim 2012, 12:30
#1051
atillapasa adlı üyeden alıntı
geçen sayfalarda okadar yazdım. bilgi amaçlı. merek eden örensin diye. zaten buranın amacıda bu. bilgi ve tecrübe paylaşımı. motor alırken kim neresine bakıp almak istiynorsa alsın. herkezin kendi tercihi. lakin adı üstünde motor alıyoruz. öncelikle motora bakmak lazım. bende bildiğim bazı şeyleri yazdım. yok ben ona bakmam lastiğe bakarım yok ben merak etsem kitaba bakarım. iki satır millet faydalansın diye bişey yazdım yemediğim laf kalmadı. yok onu savundun yok bunu savundun. yazmıyorum bidaha gidin dedenizin motoruna verin parayı. iki ay sonrada satmaya çalışın. banane yaaa.
sakin ol atilla sıkıntı yok.. önemli olan dirençle durmak.. zaten türk milleti olarak bizim yapımız bu.. kızınca bırakıp gitmek..
bildiğini paylaş bizde öğrenelim, öğrenmek istemeyene cevap vermeyiz olur biter.. ayrıca arkadaşlar ilginç resimler koymazsanız daha ferah bi
ortam olur.. forum kirliliğinden başka bişey olmuyor.. buyurun birlikte paylaşım yapalım..şuan türkiyede yok, ama avrupadaki forum sitelerinden
ve yabancı kaynaklardan çeviri yaparak bende okuyorum.. bunları paylaşalım.. inazumanın fotolarını paylaşalım, kıllı gurmeleri değil
-
30 Ekim 2012, 12:53
#1052
K o r @ y adlı üyeden alıntı
sakin ol atilla sıkıntı yok.. önemli olan dirençle durmak.. zaten türk milleti olarak bizim yapımız bu.. kızınca bırakıp gitmek..
bildiğini paylaş bizde öğrenelim, öğrenmek istemeyene cevap vermeyiz olur biter.. ayrıca arkadaşlar ilginç resimler koymazsanız daha ferah bi
ortam olur.. forum kirliliğinden başka bişey olmuyor.. buyurun birlikte paylaşım yapalım..şuan türkiyede yok, ama avrupadaki forum sitelerinden
ve yabancı kaynaklardan çeviri yaparak bende okuyorum.. bunları paylaşalım.. inazumanın fotolarını paylaşalım, kıllı gurmeleri değil
Koray' cım, ben senin yerinde olsam, 2. el ybr cbf bakardım şimdilik, inazuma için piyasaya girmesini beklerdim, veya en erken gelen motorlardan memnuniyetleri dinledikten sonra, bundan da önemlisi, artık bayilerin kapora uygulaması ile gerçekten söz verilen zamanda motorları getirdiklerini gördükten sonra 2 veya 3 sevkiyatla motorumu en erken yaz başında alırdım. Kış sezonu sıfır 10 bin tl lik motoru, kış şartlarında muhafaza etmek için daha özverili olman ve gerekecek. En azından 1 kış cebine kalsın. Cbf yağmur altında kaldığında (aman, yıkansın temizlenir işte ne var) diyebiliyorum, ama inazumam olsaydı bunu diyemeyebilirdim Kardeşim bi gün motorunu geçen hafta yağmur altında bıraktı, yıkansın temizlenir dedik, ertesi sabah fren disklerinde paslanma gördük.
-
30 Ekim 2012, 12:58
#1053
atillapasa adlı üyeden alıntı
geçen sayfalarda okadar yazdım. bilgi amaçlı. merek eden örensin diye. zaten buranın amacıda bu. bilgi ve tecrübe paylaşımı. motor alırken kim neresine bakıp almak istiynorsa alsın. herkezin kendi tercihi. lakin adı üstünde motor alıyoruz. öncelikle motora bakmak lazım. bende bildiğim bazı şeyleri yazdım. yok ben ona bakmam lastiğe bakarım yok ben merak etsem kitaba bakarım. iki satır millet faydalansın diye bişey yazdım yemediğim laf kalmadı. yok onu savundun yok bunu savundun. yazmıyorum bidaha gidin dedenizin motoruna verin parayı. iki ay sonrada satmaya çalışın. banane yaaa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
motorla taxiye çıkmayacağım için sorun değil. hafta sonları gezsem yeter. ticari düşünenler ve afrikadan çıkmayan devamlı gezenler için iyi olabilir.
Atilla abi öncelikle piston, sıkıştırma oranı ile ilgili yazdıkların için teşekkür ederim. Forum un amacı öğrenmektir. Ben hep merak ettiğim ama fırsatım bulup araştıramadığım yada tembelliğim yüzünden öğrenemediğim önemli bir bilgiyi sayende öğrenmiş oldum.
Inazuma konusuna gelirsekde, bence bu motor satacaktır. Ninja 300 ve 17.000 li fiyatından sonra 250 cc grubundaki en büyük rakibi otomatikman ortadan kalmış oldu Suzuki nin.. Artık insanlar CBR, GT250 ve Inazuma arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaklar ve pazardan ciddi bir dilim alacaktır diye düşünmekteyim. Bekleyip göreceğiz saygılar..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
30 Ekim 2012, 13:06
#1054
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Inazuma konusuna gelirsekde, bence bu motor satacaktır. Ninja 300 ve 17.000 li fiyatından sonra 250 cc grubundaki en büyük rakibi otomatikman ortadan kalmış oldu Suzuki nin.. Artık insanlar CBR, GT250 ve Inazuma arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaklar ve pazardan ciddi bir dilim alacaktır diye düşünmekteyim. Bekleyip göreceğiz saygılar..
Biri Honda, biri Hyosung, biri Suzuki. İnazuma Tr piyasasına girsin, yedek parça aksesuar temin imkanı ve problemsizliği ile kendini kanıtlasın piyasada ne cbf kalır ne gt 250. Şahsi görüşüm bu yönde. Ama tabi piyasaya bahsettiğim biçimde girmesi lazım.
-
30 Ekim 2012, 13:54
#1055
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Biri Honda, biri Hyosung, biri Suzuki. İnazuma Tr piyasasına girsin, yedek parça aksesuar temin imkanı ve problemsizliği ile kendini kanıtlasın piyasada ne cbf kalır ne gt 250. Şahsi görüşüm bu yönde. Ama tabi piyasaya bahsettiğim biçimde girmesi lazım.
bence böyle olmayacak. en büyük etken inazumanın yakıtı olacak. şimdi birileri nerden biliyosun teknik veriler öyle demiyo diyecekler ama. benim arabada teknik verilere bakarsan 100 km de 5 litre yazıyo ama istanbulda 8 litre yakıyor. adam test yaparken sıfır rüzgar arabada tek kişi 50 kilo test yapıyor.
inazumanın motoru eski teknoloji. hızlanması çok yavaş olacak. yazdımya hemen biri atlar. bu ss değil diye. ahanda yazıyorum kanı arabası gibi kalkacak. ışıklarda durduğunuzda scuturlar sizden hızlı kalkacak. sonra birileri diyecekki hızlanma benim için önemli değil. ortalama yakıtı az diye. eco modunda 100 km hızı geçmezsen az tabi. gene biri yazacak 100 km hız bana yeter diye. benderimki adama madem yavaş kalkacan yavaş gidecen git 150cc al. neden 10,000 gayma verdin. sazan atlayacak para benim istediğim yere veririm sanane diye. her işin bi hakkı var. sen git 3000 cc araba al. clio gibi performansı olsun. fıtı fıtı kullan. para benim nereme sitersem orama harcarım de. millette arekandan güler. kim ne derse desin asıl klasman 250cc ise naked olsun cc olsun herkez birbiriyle rakiptir. herkez birbiriyle kıyaslanır. f1200gs al kimseyle kıyaslama. benim anlattıkların sokağa atacak parası olmayanlara. ister alın ister almayın beni ilgilendirmez. olsun çok kaliteli ama suzuki. al torununda kullansın. şimdi diyeceklerki suzukiye b.k atıyo diye. git gsxr al bak bişey diyomuyum.
-
30 Ekim 2012, 18:57
#1056
bakın arkadaşlar burayı incelerseniz, ınazumanın hangi nedenle piyasaya çıktığını kullanım amacını anlarsınız..
düşük ve orta devirlerde güçten bahsediyor.. zaten motosikletin içinde yoğurulmuş insanlar naked motordan süratten çok tork bekler..
örn. FZ8 naked 6. viteste 20km hıza düş, aynı vitesle 220 km hıza çık.. nakedlerin doğası budur..
http://motosiklet.suzuki.com.tr/Suzu...Suzuki-F18.pdf
---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:44 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Koray' cım, ben senin yerinde olsam, 2. el ybr cbf bakardım şimdilik, inazuma için piyasaya girmesini beklerdim, veya en erken gelen motorlardan memnuniyetleri dinledikten sonra, bundan da önemlisi, artık bayilerin kapora uygulaması ile gerçekten söz verilen zamanda motorları getirdiklerini gördükten sonra 2 veya 3 sevkiyatla motorumu en erken yaz başında alırdım. Kış sezonu sıfır 10 bin tl lik motoru, kış şartlarında muhafaza etmek için daha özverili olman ve gerekecek. En azından 1 kış cebine kalsın. Cbf yağmur altında kaldığında (aman, yıkansın temizlenir işte ne var) diyebiliyorum, ama inazumam olsaydı bunu diyemeyebilirdim
Kardeşim bi gün motorunu geçen hafta yağmur altında bıraktı, yıkansın temizlenir dedik, ertesi sabah fren disklerinde paslanma gördük.
bi daha düşük cc motora binmek istemiyorum dediğin motorların bana maliyeti 5,000 TL abi..
geçmişi çok arıyorum, ey gidi tork canavarlarım
-
30 Ekim 2012, 19:20
#1057
Şu videoyu buldum, 110-120 den sonra ivmelenme tatmin etmedi aslına bakarsanız. Gerçi 250 cc perfrormansı, çokta bişey beklememek lazım. Bide videonun sonlarına doğru son viteste gazı bıraktığında hızı viteste iken düşme esnasında son viteste bulunduğu devir=bulunduğu hızı izledim. Hızı düşerken pause yapa yapa kontrol ettim. Benim cbf 150 den bile sadece 0,5 devir/dk. çevirdiği devir daha düşük. Cbf 150 7700-7800 seviyelerinde 100 km/h yapıyor 5. viteste. Video oynarken hızın düşme esnasında pause yapın, inazuma 100 km-h ta 7300-7400 seviyerinde.
http://www.youtube.com/watch?v=uNISY...eature=related
Tabi güçlü motor ve ve yüksek devir çevirmeye elverişli motor yapısı sayesinde 10-11 bin devirleri ve ortalama bi 250 cc naket motorun ulaştığı hızları görebiliyor. Gerçi inazumanın da motor yapısı, bizim motor 7000 d-dakikada ne kadar sıkışıp yoruluyorsa, km-yıl toplam motor kullanım ömründen ne kadar yiyorsa, bizim motor daki 5000 devirle aynıdır, bilemem ama, yinede son viteste çevirdiği devir ve ulaştığı hız, biraz beklentilerimin altında gibi. İleri seviyede ilgimi çeken bi 250 cc grubuunda maxi scooter dahi otomatik vites olmasına rağmen 7000 devirde 110 km-h hızla stabil ilerleyebiliyor. Kullanıcı için daha az motor gürültüsü daha konforlu sürüş, daha az yakıt demek aslında bu. Fakat sanki inazuma ufak oranılı bi dişli değişimini kaldırabilecek gibi görünüyor. Bu şekilde oran ufak tutulduğu taktirde devirde de bi rahatlama sağlanabilir.
Ben halen derim ki, motor bi gelsin, piyasaya girsin, görelim, koklayalım, endişelendiğimiz olumsuzlukların yersizse yersiz olduğunu görelim, sonra motora talip olalım. Bu motor 100 bin km kesin gider. Ama inazumanın motorunu sıfırlamaya kalktınmı 1500-2000 tl den aşağı tutacağını sanmıyorum. Ayrıca şuda var. cbf 250 de Tr ye gelmeden önce of anam ne güzel miş bu senelerce gider 100 binleri görür falan deniliyordu. Sonra motorlar geldi piyasaya girdi. Bazı cbf 250 lerde 30-40 bin seviyelerinde motor sıfırlama ihtiyacı oldu ve servislerin aldığı 3000 tl lik motor sıfırlama faturaları forumlarda paylaşıldı. Değermi, bence değmez o parada söz konusu cbf 250 ise motor sıfırlatmaya asla verilmez. Diyeceksiniz ki bu, suzuki, motoru öyle 30-40 binlerde bitmez. Nereden biliyoruz ? Denenmiş, kanıtlanmış mı ? Burgman 400, maxi scooterların babasıdır ama durumuda budur. Mesela burgman 400 kronik yağ eksiltir. Cbf 150 gibidir. Yağına kullancı bakmazsa bu seviyelerde motor yer. İnazuma motor mekaniği için böyle bi olumsuzluk olmadığına eminmiyiz ? Suzuki burgman 400 forumunu açın, okuyun 30-40 binlerde kaç tane motor sıfırlamış 3000-4000 tl kadar masraf etmiş burgman 400 var. Sahibinde burgman ilanlarına bakın, yüksek km den dizdirin.. Aralarda yer yer görürsünüz. (Motor 40 binde dir ama 3000 tl masraf edilmiş motor komple sıfırlanmıştır, kullanıcıya sıfır motor hediye) Sym Gts 250 araştırıyorum mesela, ne forumda ne sahibinden deki yüksek km li ilanlarda (... km de motor sıfırladım şu kadar masraf ettim) ibaresi okumadım. Motor 40 binde 50 binde satıcı yazmış (Km nin yüksek olduğuna aldanmayım, orjinaldir fakat motor çok temiz ve bakımlıdır.) ibareleri vardır Sym ilanlarında da. Gözü kapalı bi işe girmemek lazım. İlk kullanıcı olmamak lazım. Evladiyelik olur bana, son motorum olur düşüncesi ile inazumaya yaklaşanlar için bence böyle olmalı.
Cbf 150 ise temiz bakarsan 50-60 bin kesin gidiyor. Motoru 350 tl ye sıfırlıyolar Yani evladiyelik istiyorsan cbf 150 derim arkadaşlar
-
30 Ekim 2012, 20:07
#1058
Valla bu motorun ne 1985 model olduğu kaldı ne eksi teknoloji olduğu kaldı herkes uzman. Suzukide mal eski teknoloji ya yakıt enjeksiyonu koyuyor motora. Adam sitesindede yazmış " Inazumanın 250cm3 motor amacı düşük emisyonlu ve kullanımı kolay düşük ve orta devirlerde atak bir güç aktarımıdır" arkdaş demiş yavaş gidiceksen git cbf150 al arkadaşım amaç burda yavaş gitmek mi yada kullandığın motorun hep top speedinimi görmen lazım yada ışıklarda yanındaki motorlamı kalkman lazım? Bu motoru alan adam 110-120 seviyelerinde sorun yaşamasın araç sollarken düşünmeyim konforlu olsun yakıtı az uzun ömürlü olsun diye alabilir ve bu amaca yönelik bir motordur. Ama sen hız istiyosan git gt250r al aralarında en yuksek surate ulasan o 500 luklerle sidik yarıştırırsın. 1000rr ım var ama hiç 200 usutundekı hızlarda gezmiyorum yanıma gelen gsx-r larlada kalkmıyorum. Bakkala giderken cbf150 kullanıyorum inazumayıda şehir içinde takılırken kullanırım. ışıklarda duran scooterlarda geçsin sorun değil.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
30 Ekim 2012, 20:14
#1059
chemical adlı üyeden alıntı
Valla bu motorun ne 1985 model olduğu kaldı ne eksi teknoloji olduğu kaldı herkes uzman. Suzukide mal eski teknoloji ya yakıt enjeksiyonu koyuyor motora. Adam sitesindede yazmış " Inazumanın 250cm3 motor amacı düşük emisyonlu ve kullanımı kolay düşük ve orta devirlerde atak bir güç aktarımıdır" arkdaş demiş yavaş gidiceksen git cbf150 al arkadaşım amaç burda yavaş gitmek mi yada kullandığın motorun hep top speedinimi görmen lazım yada ışıklarda yanındaki motorlamı kalkman lazım? Bu motoru alan adam 110-120 seviyelerinde sorun yaşamasın araç sollarken düşünmeyim konforlu olsun yakıtı az uzun ömürlü olsun diye alabilir ve bu amaca yönelik bir motordur. Ama sen hız istiyosan git gt250r al aralarında en yuksek surate ulasan o 500 luklerle sidik yarıştırırsın. 1000rr ım var ama hiç 200 usutundekı hızlarda gezmiyorum yanıma gelen gsx-r larlada kalkmıyorum. Bakkala giderken cbf150 kullanıyorum inazumayıda şehir içinde takılırken kullanırım. ışıklarda duran scooterlarda geçsin sorun değil.
Nihat' çım, senin şu diğerlerinden farklı bakış açına, kimsenin yorumlamayı başaramadığı perspektif yazılarına bayılıyorum Forum başlığını o an okuduğunu gördüğümde acaba Nihat ne yazacak veya nasıl yorumlıyacak şeklinde yazını büyük bi heves ve merakla okuyorum, tebrikler. Bilinçli ve ne istediğini bilen bi kullanıcıya güzel bi örneksin.
-
30 Ekim 2012, 22:52
#1060
chemical adlı üyeden alıntı
Valla bu motorun ne 1985 model olduğu kaldı ne eksi teknoloji olduğu kaldı herkes uzman. Suzukide mal eski teknoloji ya yakıt enjeksiyonu koyuyor motora. Adam sitesindede yazmış " Inazumanın 250cm3 motor amacı düşük emisyonlu ve kullanımı kolay düşük ve orta devirlerde atak bir güç aktarımıdır" arkdaş demiş yavaş gidiceksen git cbf150 al arkadaşım amaç burda yavaş gitmek mi yada kullandığın motorun hep top speedinimi görmen lazım yada ışıklarda yanındaki motorlamı kalkman lazım? Bu motoru alan adam 110-120 seviyelerinde sorun yaşamasın araç sollarken düşünmeyim konforlu olsun yakıtı az uzun ömürlü olsun diye alabilir ve bu amaca yönelik bir motordur. Ama sen hız istiyosan git gt250r al aralarında en yuksek surate ulasan o 500 luklerle sidik yarıştırırsın. 1000rr ım var ama hiç 200 usutundekı hızlarda gezmiyorum yanıma gelen gsx-r larlada kalkmıyorum. Bakkala giderken cbf150 kullanıyorum inazumayıda şehir içinde takılırken kullanırım. ışıklarda duran scooterlarda geçsin sorun değil.
chemical en sonunda mantıklı biri yorum yazmış..
forumdaki motorcuların çoğu sanal alemde sürüyor.. ben buna yıllardır kanaat getirmiş durumdayım..
buradaki eski teknoloji olayını bizzat arayıp suzukiye sordum, adamlar bana güldü..
abi sen hastamısın dediler.. eski teknoloji olması nedemek dediler.. yıl 2012.. ve suzukiden bahsediyoruz dediler..
boşver takma kafanı ,okşa pat...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)