Motosiklet üreticisi Suzuki tüm Hint pazarındaki 250cc paralel ikiz motosiklet Inazuma başlatmak için ayarlanır. Motosiklet Show'da canlı Kasım 2011.The bisiklet İngiltere'de en büyük motosiklet şovu önceki GW250 adıyla Çin'de başlatılmıştır. Inazuma kesinlikle bir göz şeker haline B-King ve GSR modelleri esinlenerek stil ile, bir paralel ikiz 284cc motora sahiptir. Inazuma bir yakıt enjeksiyonlu sıvı bir 8500 de 26bhp maksimum ve 7000rpm de 24Nm tork yayıklar bir altı ileri manuel şanzıman ile ikiz silindirli motor soğutulur sahiptir. Frenleme tüm alüminyum gövde daha fazla güç ve yakıt ekonomisi sonuçlanan toplam ağırlığı azaltmada yardımcı olurken bu hızlar kazandırabiliriz gibi hızlı durdurmak yapacak ön ve arka disk frenler tarafından kontrol edilir.
Bisiklet bir dişli indictor, hizmet hatırlatma, bir vites değişikliği uygun farklı sürme stilleri ve vites değiştirmek için bir ekonomi modu Optimum yakıt elde etmek olduğunu sorar seçmek için izin yardımcı olacak üç mod RPM göstergesi içerecek kapsamlı bir gösterge paneli olacak tüketimi. Inazuma bir ikiz silindirli bisikleti çok iyi düşünüyor 30-32kmpl civarında bir yakıt tasarrufu sağlamak için bekliyoruz. Bu mesafeler kapsayacak ve ayrıca bisiklet üzerinde terbiyeli hızları istediğiniz arıyoruz tourers için çok iyi bir alternatif olarak çalışacaktır. Inazuma Japonca yıldırım anlamına gelir ve onun görünüyor biraz bu da esinlenerek, biz yıldırım olmasını beklememektedir hızlı ama biz bisiklet, 170kmph yukarı ve tork 24Nm ile hızlara ulaşmayı yanı şehirde binmek için eğlenceli olacak mümkün olacak bekliyoruz. Suzuki KBH yolla bisiklet getirebilir.
Suzuki Hindistan'da çalışma uzun bir geçmişi vardır. Bu 1980'lerde Hindistan TVS şirketi ile birlikte bir ortak girişim ile başladı. Ortak girişim Hint pazarı için 100cc bisiklet başlattı vardı. Ancak, yakında başka bir ortak girişim Hero Honda Suzuki-TVS satış geçti. Sonunda, TVS ve Suzuki ortak girişim 2001 yılında sona erdi, ve daha sonra her iki oyuncu da kendi ürünleri ile çıktı. Suzuki 2006 yılında 125cc bisiklet Zeus ve Isı başlattı.
Şimdi Suzuki Motosiklet India Private Limited civarında bir yerde açılacak India.Expect Inazuma içinde scooter Erişim 125 yanında onun iki tekerlekli GSX-R1000, Bandit 1250S, Hayabusa 1300, Intruder M1800R, GS150R, SlingShot ve SlingShot Plus satıyor itibariyle 2012 yılının ikinci yarısında ve fiyatı 1.5-2.0 yüz bin rupi arasında düşmesini bekliyor. Biz de Suzuki yıldırım sarsıntı hissetmeye bekliyor gibi yakında başlattı umuyoruz.
http://www.gaadi.com/bikes/model-Suzuki_GW250
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:55 ----------
bazıları içer içer içer sarhoş olur
bazıları at gözlüğ takar başı döner sarhoş olur
sen genede içip sarhoş ol
hoş içki içmeyi sevmeme
fakat
at gözlüğnden bakıpta sarhoş olanlara içip sarhoş olanları tercih ederim
neyse iyi geceler her kese ve her keseye
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Beyler inazumanın gelmesi gecikmedi,gelicek haberi erken geldi.Bu motor avrupada da satışa çıkmadı,orada satılsa da türkiye ye gelmese bizi adam yerine koymuyorlar, almayalım diye ben de mesaj yazardım.Burada kendi kendimize gelin güvey oluyoruz.
14 Eylül'de yazılmış bir yazı: http://hellforleathermagazine.com/20...i-inazuma-250/
Yazarın iddiasına göre Inazuma'ya binen ilk Japon olmayan kişiymiş.
Özetle sağlam, beygir gücü düşük - torku yüksek, ABS'si olmayan, yakıt tüketimi düşük, yol tutuşu iyi, çok iddialı olmayan ama şehir içinde pratiklik sağlayacak bir motosikletmiş.
Son paragrafta 40 yaşındaki Honda CB250 daha güçlü, öyleyse motorda ne gibi iyileştirmeler yapıldı şeklinde bir soru sorulmuş. Cevap çevre faktörlerine ait limitler, egzoz emisyon limitleri, katalizör kullanımı vs şeklinde açıklanmış.
http://www.7newz.com/automotive/news...n-october.html adresinde de Avrupa'daki satışının Ekim ayında başlayacağı yazıyor.
Daha piyasada değil ama en iyi 250 cc ödülünü kapmış : http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...n-awards-2012/
ilginç...
Bu motosikleti almak için bayiye yazılan kapora yatıran varmıdır aramızda hiç ??
Forum kuralları
1.Mt forumları genel Kuralları
1.2.forum kullanımı
1.2.29.Mesaj/konu başlık ve içeriğinde .....TAMAMI BÜYÜK..... mesajlar yazılması yasaktır.
Mt forumlarına üye olan herkes bu kuralları kabul etmiş sayılır.
Ceza puanı sistemi
Tamamı büyük harflerle mesaj yazmak = ceza puan : 3 geçerlilik süresi 2 Aydır.
puana göre yaptırımları
10 puan 3 gün uzaklaştırma.
20 puan 7 gün uzaklaştırma.
30 puan 1 ay uzaklaştırma.
40 puan Süresiz uzaklaştırma.
bilgilendirme amacıyla paylaşılmıştır.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Motor iyi belki ama reklam kokan hareketler bunlar...
- En iyi 250cc motor bu !
+ Ee hani nerede motor?
- Daha satışa sunulmadı, ama en iyi bunu seçtiler...
+ Hımmmm....
---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:09 ----------
Bir de o yazıda 40 yıllık Honda CB250 nin motorundan(30 hp) kelli ne gelişim var bu motorda sorusuna suzukinin verdiği cevap beni hiç kesmedi. Adamlar çevresel etmenler, emisyon şartları, dayanıklılık vs, vs, saymışlar. Bu cevap beni neden kesmedi;
40 yıllık CB250 yi alsan, günümüz şarlarındaki emisyonlara uydurmaya çalışsan tahminen 6~7 hp güç kaybeder. Ee ozaman İnazumanın + sı nerede? CB250'den yani 40 yıl öncesinin motorundan çok da ileri bir motor yapmamışlar...
Bir de dayanıklılık faktörünü katmışlar. Örnek verilen CB250 40 yıldır yollarda ise daha nekadar bir dayanıklılıktan bahsediliyor burada? 100 yıllık bir motor mu yapmışlar ? Peh....
#sürenadam
Fikir vermesi için orantlı karşılaştırma.
Bence nekadar yazılırsa bu konuya eğer motosiklet gelirse okadar birtarafımıza kaçacaktır,
şimdilik gelmeyecek olan uzun sürede gelemeyecek olan bir motor,
bence sadece bizim sitemizde değil birsürü forumda konuşuluyordur
güzel reklam güzel nabız yoklama
tamda tr suzikinin ticari ahlakına yakışan şekil
honda nc 700x ile kendisini aşmış motor teknolojisinde 12000 de yağ değişiyor adamlar okadar güveniyorlar motorlarına
suziki 30 senelik teknolojiyi bize kalama derdinde
e bu farkı görüyorsanız başka türlü aradaki farkı kapatamayıp nasıl bize bunu itelemeye çalıştıklarını hala düşünüyorsanız
neden hala gelemeyip bukadar konuşulduğunuda anlamanız gerekir diye düşünüyorum
balonu nekadar şişirisen okadar iyi patlar
dışarıda patlayan balon kaybolur gider ama böyle giderse o balonu biz hala yutmaya devam edersek içeride patladığında bizlerin canı yanacaktır.
reklamın iyisi kötüsü olmaz derler..adamların yaptığı bu bence 10 lira dendi yazıldıkça yazıldı 12-13 olsa yine yazılacaktır 14 e de gelse alanlar olacaktır.
at gözlüğü diye buna denir
bendede kanuni var, forumun faal okuyucularındanım birçok japonda görülen arızalar motosikletimde olmadı (15000km) ayrıca parçası arızalansa kanuniden değilde yedek parçacıdan birkaç gün içinde tüm parçaları temin edebiliyorum. motor olupta binemedikten sonra çin olsa nolur fildişi sahili olsa ne olur
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
suzuki artık keçe bağlasın 5 ekimde Honda TransalpXL650v 2007 hemde 13bin gayime daha 15bin km de yanında kappa 3lü 52+40+40 çanta seti orta sehpa elcik ısıtma elcık koruma ve koruma demiri tur camı 12v çakmaklı daha ne olsun binmede yatağa at
10bin gayimeye çırıl çıplak zuma değil
cinde mi üretiliyor cunda mı derdi yok rüştünü ispatlamış ister dağa vur ister yola sonuçta türü belli enduro
ahha geeeldi işşşteee geliyooo laaaa etme gelmişte sayısı yetmemiş
ne ise cin can con benim kaygım hiç bir zaman olmadı olamazda çünkü artık cin can con dünya devi bir teknoloji mabedi haline geldi
adamlarda 2milyar nüfus var daha ne olsun ne hava kirleniyormuş çevre koşullarını düşün fabrika ne iş gücü azmış bu iş gücüne rekabet var
nede arazi maliyeti ekstra üretim vergileri hiç biri yok tabi ki bütün dünyanın devleri sadece motorsiklet değil cin con cana kayar kimse kızmasın
yok teknoloji aynı kara parçası farklı demesin kimse NE KAYIN EKMAK O KAYIN GÜFTE
yıllardır çin malı bindim ve binmeye devam edeceyiğm alacak olduğum honda trans alpin yanında mutlaka benim CİNli KARAKAÇANIM onurlu bir şekilde başı dim dik duracak
ve benim canim isteyince bir başka düşük CİNli arkadaşı ile nöbet değişimi yapacak
yedek parça maliyeti ile beni üzmeyecek maliyeti açısından ceplerimde orman yangını yaratmayacak
sizlere iyi cin can con
geldi geliyo gelemek üzere
hatta ufuk çizgisindeymişler
---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 19:27 ----------
ha bir de doğmamış çocuğa ödül veren mantığa da bir şey demiyorum
kullanıcı memnuniyeti ....arandı bilinmiyor
seri üretimden doğacak yada doğabilecek hatalar......arandı bilinmiyor
......... evet evet inazumaya ödül geldi
yaşasııın
neyine verdiniz merekı celbiyetim hımmmm nr verek ne verek en iyisi cc limiti olmayan spor motor ödülü verek
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Arkadaşım hiç mi dilbilgisi dersi almadın? Bir motor alıcam diye türkçeyi bu kadar katletmenin ne anlamı var? Sen bu motoru almak istemiyorsan almazsın,sanki suzukinin de çok umrundaydı
---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:45 ----------
Nasıl bir at gözlüğüyse benim taktığımMotorsiklet tamircilerinin önünde yığılı vaziyette hep mondial,kanuni,motoran vs.bilimum çin çon motorlar görüyorum.
bu şekilde kıyaslama yanıltıcı olur. asıl fark motorun üzerine oturunca anlaşılacaktır. inazuma'nın ön süspansiyonu ve gidonun başladığı noktaya bakın. olay sadece 3 - 5cm'lik uzunluk kısalık değil, tasarım ve ergonomide.
bu arada nc700x'te klasikk xl600 ve xl650 transalp motoru var (tabiki yıllar içinde geliştirilmiş hali), 12binde yağ değiştirme olayı benim 2008 model kawasaki ninja250r'in kitapçığında da yazıyordu. 12bin'de yağ değişmesi durumunda motoru ele alma olayı her markada kuvvetle muhtemel
yani olay 30 yıllık teknoloji'yi kakalamak değil (bakınız nc700x ve 80'lerde tasarlanan transalp motoru) olay 20 - 30 yıllık tecrübe birikimini satmakta. ninja 250'nin atası zzr250 40bg ilk model yanlış hatırlamıyorsam 1992'de üretilmişti. bu yıl kawasaki yıllardır revize ederek geliştirdiği aynı motoru 300cc olarak (ninja300r), 40bg'lik haliyle piyasaya sürüyor. honda crossrunner - 1998'lerden gelen vfr800 motorununun geliştirilmiş halini kullanıyor, bu örnekler çoğaltılabilinir.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bomba mı düştü ınazumaya nerde bu yav, gören duyan var mı ?
Kızıltoprak'taki Suzuki bayisinin söylediğine göre ekim sonunda 20 tane geliyormuş,sadece 1 tanesi (kırmızı) kalmış satılmayan.Bu sene bir daha da gelmez dedi.
Think Green!
iyi işte bizde 2013 model alırız....
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)