Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Temmuz 2012, 21:58
#561
CBR 250 veya Ninja 250 ile 135-140 tan yukarı sürekli seyir etmek de amacına aykırı birşey.
naked da dik oturuş ön camın olmayısı ve grenajsızlık son hızı 10-15 km arası kesiyor çünkü Apache 150 nin 126-127 yaptığı yerde CBR125 135 civarı yapıyor sadece rüzgar yalıtımından ki güçler aynı.
Kimse 24 beygirlik çıplak inazuma dan 26.5 beygirlik grenajlı cbr250 ni son süratini bekleyip abese iştigal etmesin...
250 naked da ne aranır? hafif dik bir rampayı 150-125 liklerde 85-95 km arası çıkarken bunda 120 ile çıkarsınız ve asla yavaş hissetirmez, kamyona otobüse yol vermek zorunda bırakmaz. Ayrıca yine 110-115 km ile giden aracı rahat sollayıp 140 la sollamayı bitirirsiniz düzde.
Son sürat isteyen bol uzun yol yapan touring tasarımlı ninja ve cbr250 alır.
Motorun 145-150 km lik son sürati ve performansı yeterli. CBR 250 nin de 155-160 dan sonraki son sürati egoya verya son sürat denemesine giriyor. Pratikte kullanımda sürücüye bir faydası yok
Reklamlar
-
14 Temmuz 2012, 22:00
#562
UNdocab adlı üyeden alıntı
Önemli olan son hız değil stabil gidilebilen ve motosikleti öldüresiye devir yapmadan optimum gidile hız. Ve bu bahsettiğimiz hıza çıkış ivmelenmesi.
Hyosung ile bir nefeste çıkacağın 140 ile stabil gidersin. Ama bu motosikletin stabil hızı 125 olacak gibi duruyor.
Parça kalitesini översiniz motoru çok süper dayanıklıdır dersiniz. O nu bilemem.
Ben de katılıyorum, görmeden bilemeyiz ama görünüş dediğin gibi.
chemical adlı üyeden alıntı
Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi
Performans için kawa tamam da, naked seven biri neden suzuki alsın? Comet alırım ben. Bilemedin SYM alabilirim. Suzuki de olabilir de sanki sadece 2 marka varmış gibi yazmışsın. Ayrıca Suzukiyi kanuni ile kıyaslarım, yeri gelir ducati ile kıyaslarım. Nekadar para istediğine bağlı, yani fiyat/performans kıyaslaması herzaman yapılır.
-
14 Temmuz 2012, 23:54
#563
chemical adlı üyeden alıntı
Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi
Genelde insanlar haksız olduklarında kabullenemeyip konuyu saçma yerlere çekerler
Hyosung markasına kanuni, çin menşeyli demek için.
Hepsi çekik gözlü değil mi? dersen. Ben de sana japonlar da çekik gözlü biliyorsun değil mi ? derim
http://tr.wikipedia.org/wiki/Hyosung
Tarihi
1978 yılında Hyosung Endüstri Grubu olarak kurulmuştur. Başta Japon Suzuki marka lisansı altında Kore pazarı için Güney Kore Changwon bölgesinde 1979 yılında modeller üretmiştir. 1986 yılındaysa kendilerine ait araştırma ve geliştirme merkezini Hamamatsu Japonya'da açmışlardır, sonraki yıl dizaynları kendilerine ait modeller üretmeye başlamışlardır. 1988 Seul yaz olimpiyatları resmi motosiklet sağlayıcısıdır. 2007 Haziran ayında Hyosung Motor'u Koreli S&T Motors adlı şirket satın almıştır.
Üst segment makinaları hadi neyse de alt segmentteki makinalarda çok da kalite arama bence
Syanur adlı üyeden alıntı
...
Performans için kawa tamam da, naked seven biri neden suzuki alsın? Comet alırım ben. Bilemedin SYM alabilirim. Suzuki de olabilir de sanki sadece 2 marka varmış gibi yazmışsın. Ayrıca Suzukiyi kanuni ile kıyaslarım, yeri gelir ducati ile kıyaslarım. Nekadar para istediğine bağlı, yani fiyat/performans kıyaslaması herzaman yapılır.
SYM(Suzukinin Yan Markası) de suzuki'nin markası. Renault -Dacia gibi :D
Bazen şüpheleniyorum suzuki piyasa yapmak için mi yaptırıyor bu olayları diye
Sonuçta kıçı kırık 250cc bi makina gelecek.
-
15 Temmuz 2012, 00:02
#564
yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum.. Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat
-
15 Temmuz 2012, 00:11
#565
K o r @ y adlı üyeden alıntı
yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum.. Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat
+1 honda-suzuki-kaw-yamaha ayrı segmenttir. Kimse kendini fiyat/performans diye kandırmasın. 10bin küsür lira verip orjinal lastik kullanamıyosun cbr olsun hyo olsun adamın sattığı motorda lastiğinde bile made in japan yazıyor yok suzukinin alt firması yok bilmemkimin patenti bunlar gariban tesellisidir.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
15 Temmuz 2012, 00:19
#566
Ha arkadadaş kanuni diye Hyosung'u kastetmiş ise zaten cevap yazarak hata yapmışım. Ben çinli kanunileri kastediyor sanmıştım.
Hyosung da yıllarca Suzukiye parça üreten bir firmaydı. Epey uzun bir süre. Hatta GT250R ve Comet tasarımlarındaki tek far ve Suzukiye benzerlik buradan gelir. 250 ve 650'lik V motor da malum zaten. Hala bir anlaşmaları var mı bilmiyorum ama SYM nin de Suzukiye çalıştığını yeni öğrendim
---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:13 ----------
K o r @ y adlı üyeden alıntı
yahu arkadaşlar motor bi gelsin... 10,000 km yi devirsin, yağ yakıyo mu, parçaları oynuyor mu kronik sorun çıktı mı bakalım.. Siz doğmamış çocuğa elbise biçiyorsunuz.. Suzuki kaliteli bi marka.. Bunun yanında honda ve yamaha kıyaslanır..
inazuma, cbf 250, ybr 250 gibi... İri commuter olarak
hyo, tvs, sym tarzı markalarda kendi aralarında kıyaslanır.. Herşey hız değil, aynı zamanda ikinci el ve yedek parçasınada bakmak lazım... Çinlileri zaten hesaba katmıyorum..
Önemli olan motor senin amacına cevap veriyor mu ? ve sağlam mı.. gerisi teferruat
Hocam sırf yamaha diye YBR 250 ile kıyaslanır demişsiniz, sizinki de sırf yorum yapmak için yorum oluyor yani... Yani Inzumayı Comet ile Wolf ile kıyaslayamıyoruz ama YBR 250 ile aynı sınıfta sayıp kıyaslıyoruz... Helal olsun valla, güldüm bu duruma. Son cümleniz nekadar doğru ama öncekilerle çelişkili. Çok küçümsüyorsunuz diğer markaları. Çinliler bile yavaş yavaş 250cc ve altında istenileni vermeye başladı. Siz hala japon kafa gidiyorsunuz. Sanki sadece Japonlar sağlam motor yapıyor. Bundan önce de herkes varsa yoksa SONY derdi kalite için ama aslında Korelilerin en sağlam parçalarının toplaması olduğu bilinmez SONY'nin. Kaldı ki şuanda dünyayı LG ve SAMSUNG yönetiyor. Kafayı biraz güncellemek lazım yani.
Gariban tesellisi olarak gören arkadaşım, Hyosungu Kanuni olarak görüyorsan sana söyeleyecek hiçbirşeyim yok zaten.
-
15 Temmuz 2012, 00:21
#567
Aslında bakarsanız TVS içinde suzuki patentli falan diyorlardı.. Ama herkes kendi kabından ekmek yiyor.. Bence küçük firmaların
küçük oyunları bunlar.. Yada bizim esnafımızın ittirmesi.. Suzukinin bana kalıra hiç bir marka ile ilgisi yoktur.. Adamlar keni başlarına imparatorluk zaten..
Fiyat politikaları bile şöyle; kardeşim ben motor yaptım fiyatı bu.. İster al iter alma.. Ama diğer honda yamaha öyle değil.. Maliyeti düşürmek için çan çin işlere de giriyor..
İnazumanın kaliteli ve eğer gelirsede liderlik koltuğuna oturacağı kanaatindeyim..
-
15 Temmuz 2012, 00:24
#568
Bana bir şey söylemene zaten gerek yok türkiyede satılan gt250r kimin malıdır kim satmaktadır servisini kim vermektedir bu motor ne menşeilidir bunların cevabını verirmisin?
Birde bu ülkede hyonun satıldığı fiyata ninja satılıp ninjanın satıldığı fiyata hyo satılsaydı sence kaç kişi yine hyo alırdı birde bunun cevabını verirmisin?
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
15 Temmuz 2012, 00:26
#569
Syanur adlı üyeden alıntı
Ha arkadadaş kanuni diye Hyosung'u kastetmiş ise zaten cevap yazarak hata yapmışım. Ben çinli kanunileri kastediyor sanmıştım.
Hyosung da yıllarca Suzukiye parça üreten bir firmaydı. Epey uzun bir süre. Hatta GT250R ve Comet tasarımlarındaki tek far ve Suzukiye benzerlik buradan gelir. 250 ve 650'lik V motor da malum zaten. Hala bir anlaşmaları var mı bilmiyorum ama SYM nin de Suzukiye çalıştığını yeni öğrendim
---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:13 ----------
Hocam sırf yamaha diye YBR 250 ile kıyaslanır demişsiniz, sizinki de sırf yorum yapmak için yorum oluyor yani... Yani Inzumayı Comet ile Wolf ile kıyaslayamıyoruz ama YBR 250 ile aynı sınıfta sayıp kıyaslıyoruz... Helal olsun valla, güldüm bu duruma. Son cümleniz nekadar doğru ama öncekilerle çelişkili. Çok küçümsüyorsunuz diğer markaları. Çinliler bile yavaş yavaş 250cc ve altında istenileni vermeye başladı. Siz hala japon kafa gidiyorsunuz. Sanki sadece Japonlar sağlam motor yapıyor. Bundan önce de herkes varsa yoksa SONY derdi kalite için ama aslında Korelilerin en sağlam parçalarının toplaması olduğu bilinmez SONY'nin. Kaldı ki şuanda dünyayı LG ve SAMSUNG yönetiyor. Kafayı biraz güncellemek lazım yani.
Gariban tesellisi olarak gören arkadaşım, Hyosungu Kanuni olarak görüyorsan sana söyeleyecek hiçbirşeyim yok zaten.
Syanur; bu kadar stres yapma.. Örnek vererek konuşuyorum. Daha iyi anlaşılmak için. Yamaha 250 cc naked motoru yok, e hondanında yok.. Olanlarla yetiniyoruz..
Suzukiyi cometle kıyaslamak zaten apayrı bi çelişki... Belki artık comet 5,000 TL yapar motoru.. Malum aynı fiyata suzuki geldi.. Kısacası isim yapmak, marka olmak öyle kolay değil.. Eğer her 10 kişiden 9 u suzuki bu bayrağı alıp götürür diyorsa, oturup düşünmek lazım..
-
15 Temmuz 2012, 00:29
#570
Fuarda pis türkler motorların üstüne oturup kirletip düşürüp motorlara zarar vermesin diye motorların üstüne şerit çeken saçma sapan bir firmayı da savunanlar çıkıyor ya yazıklar olsun, babasının firması sanki.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
15 Temmuz 2012, 00:30
#571
biran önce getirseler artık ya askerdeki nöbet değişimini görmüş kadar sevincem
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Temmuz 2012, 00:33
#572
sedat_57 adlı üyeden alıntı
biran önce getirseler artık ya askerdeki nöbet değişimini görmüş kadar sevincem
kısmet kanka, bekliyoruz dörtgözle..
-
15 Temmuz 2012, 00:34
#573
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Fuarda pis türkler motorların üstüne oturup kirletip düşürüp motorlara zarar vermesin diye motorların üstüne şerit çeken saçma sapan bir firmayı da savunanlar çıkıyor ya yazıklar olsun, babasının firması sanki.
kimse babamın firması değil para veriyosam karşışığını isterim. Fuarda suzukinin bütün modellerini denedim üstünede oturdum binemeyenler bakamayanlar önce kendilerine baksınlar kundurayla bende motorun üstüne kimseyi oturtmam kimse kusura bakmasın
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
15 Temmuz 2012, 00:37
#574
K o r @ y adlı üyeden alıntı
kısmet kanka, bekliyoruz dörtgözle..
Aynen aga ybr ye abi getirmek istiyorum para boll nede olsa :D
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Temmuz 2012, 00:42
#575
-
15 Temmuz 2012, 00:44
#576
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Aslında bakarsanız TVS içinde suzuki patentli falan diyorlardı.. Ama herkes kendi kabından ekmek yiyor.. Bence küçük firmaların
küçük oyunları bunlar.. Yada bizim esnafımızın ittirmesi.. Suzukinin bana kalıra hiç bir marka ile ilgisi yoktur.. Adamlar keni başlarına imparatorluk zaten..
Fiyat politikaları bile şöyle; kardeşim ben motor yaptım fiyatı bu.. İster al iter alma.. Ama diğer honda yamaha öyle değil.. Maliyeti düşürmek için çan çin işlere de giriyor..
İnazumanın kaliteli ve eğer gelirsede liderlik koltuğuna oturacağı kanaatindeyim..
Syanur; bu kadar stres yapma.. Örnek vererek konuşuyorum. Daha iyi anlaşılmak için. Yamaha 250 cc naked motoru yok, e hondanında yok.. Olanlarla yetiniyoruz..
Suzukiyi cometle kıyaslamak zaten apayrı bi çelişki... Belki artık comet 5,000 TL yapar motoru.. Malum aynı fiyata suzuki geldi.. Kısacası isim yapmak, marka olmak öyle kolay değil.. Eğer her 10 kişiden 9 u suzuki bu bayrağı alıp götürür diyorsa, oturup düşünmek lazım..
Abi GT650 bildiğin Suzuki motoru var işte, hani daha nedir "küçük firmaların entrikaları" düşünceleri felan? Somut birşeyden bahsediyoruz. Hyosung'un tarihçesini oku, adamlar yalan mı yazıyor? Yani sonuçta ortak bir çalışma, tecrübe ve hatta parça/motor üretimi var ortada. Kaldı ki ister Suzuki ister Honda yada başka bir firmanın motoru olsun, ben o yüzden övmüyorum. Zaten övmüyorum da. Motor sağlamsa sağlamdır, kimin motoru olduğu önemli değil. Hyo kendini kanıtlamış sonuçta, üzerindeki motorun menşeisinin bir önemi yok artık.
Benim stres yaptığım olsa keşke ama öyle bir derdim yok çok şükür. Ben sizdeki küçümsemeye anlam veremiyorum. Yorumlarınızdan belli aslında ne kafada olduğunuz; Suzuki imparatorluk, yamaha ve honda maliyet peşinde çan çin işler içinde... Şimdi sizin gibi Japon kafalardan 9/10 u Suzuki diyor diye oturup düşünmem. Cometin fiyatını 5000 TL ye çekmeniz de cabası. Hatta bu cevapları bile niye verdim kendime şaşıyorum.
chemical adlı üyeden alıntı
Bana bir şey söylemene zaten gerek yok türkiyede satılan gt250r kimin malıdır kim satmaktadır servisini kim vermektedir bu motor ne menşeilidir bunların cevabını verirmisin?
Birde bu ülkede hyonun satıldığı fiyata ninja satılıp ninjanın satıldığı fiyata hyo satılsaydı sence kaç kişi yine hyo alırdı birde bunun cevabını verirmisin?
Yok ben ilk okulu bitireli çok oldu, bu mantıktaki sorulara cevap vermem biraz zor. Töbe zaten, birdaha yazmam sana... Bak keyfine
-
15 Temmuz 2012, 00:51
#577
Syanur adlı üyeden alıntı
Abi GT650 bildiğin Suzuki motoru var işte, hani daha nedir "küçük firmaların entrikaları" düşünceleri felan? Somut birşeyden bahsediyoruz. Hyosung'un tarihçesini oku, adamlar yalan mı yazıyor? Yani sonuçta ortak bir çalışma, tecrübe ve hatta parça/motor üretimi var ortada. Kaldı ki ister Suzuki ister Honda yada başka bir firmanın motoru olsun, ben o yüzden övmüyorum. Zaten övmüyorum da. Motor sağlamsa sağlamdır, kimin motoru olduğu önemli değil. Hyo kendini kanıtlamış sonuçta, üzerindeki motorun menşeisinin bir önemi yok artık.
Benim stres yaptığım olsa keşke ama öyle bir derdim yok çok şükür. Ben sizdeki küçümsemeye anlam veremiyorum. Yorumlarınızdan belli aslında ne kafada olduğunuz; Suzuki imparatorluk, yamaha ve honda maliyet peşinde çan çin işler içinde... Şimdi sizin gibi Japon kafalardan 9/10 u Suzuki diyor diye oturup düşünmem. Cometin fiyatını 5000 TL ye çekmeniz de cabası. Hatta bu cevapları bile niye verdim kendime şaşıyorum.
Yok ben ilk okulu bitireli çok oldu, bu mantıktaki sorulara cevap vermem biraz zor. Töbe zaten, birdaha yazmam sana... Bak keyfine
Bence bitirememişin alttan derslerin kalmış. Biraz daha kassan zaten en iyi motor hyo diyiceksin hadi sana hayırlı forumlar benim keyfim yerinde takma sen.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
15 Temmuz 2012, 00:51
#578
chemical adlı üyeden alıntı
kimse babamın firması değil para veriyosam karşışığını isterim. Fuarda suzukinin bütün modellerini denedim üstünede oturdum binemeyenler bakamayanlar önce kendilerine baksınlar kundurayla bende motorun üstüne kimseyi oturtmam kimse kusura bakmasın
Üçüncü gün gittim, suzukinin modellerinin hepsinin üzerinde bant vardı, tek bir kişi oturmadı motorlara. Motora zarar verdi senin gibiler demek, adamlar da baktılar önlem aldılar demek, söylediğin şeyden o çıkıyor. Honda ve yamaha; suzuki denen burnu havada saçma sapan firmaya on basar.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
15 Temmuz 2012, 00:52
#579
Syanur; beni sakın yanlış anlama.. Sana kesinlikle karşıt bi yorum yapmıyorum..evet dediklerin doğrudur.Aslında Türkiye'de bu işler biraz bütçe meselesi. Sym 10,290 TL ye satılıyor. Tamam kalitelidir diridir.. Ama aynı fiyata marka olmuş bi motor varsa (aynı segment) türk insanı ona yönelir.. Biz türkler seçiciyizdir, marka ararız. Çünkü zor kazanırız ve aldığımız ürünün bir ömür dayanmasını isteriz. Avrupalı öyle değil.. Benim bakmaya kıyamadığım motorları adamlar her izlediğim video da perte çıkarıyor.. Bizdeki marka olayı ,kalite arayışı ee birazda çevrenin gözleri otomatikman 4 japona itiyor..
Örneğin, 10,000 TL cebinde olsa comet mi alırsın ınazuma mı alırsın.. Dürüst olmak gerekirse ben inazuma alırım..
-
15 Temmuz 2012, 00:53
#580
lycantrophic adlı üyeden alıntı
Üçüncü gün gittim, suzukinin modellerinin hepsinin üzerinde bant vardı, tek bir kişi oturmadı motorlara. Motora zarar verdi senin gibiler demek, adamlar da baktılar önlem aldılar demek, söylediğin şeyden o çıkıyor.
yazdıklarımdan bunu anladıysan zaten size söylenicek bir söz yok. Demek suzukide adamına göre muamele yapıyor
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)