Motosiklet gelmeden 539 mesaja ulastı gelince ne olur kim bilir, ilk basta ucuz olur sonrası malum zam zam
Motosiklet gelmeden 539 mesaja ulastı gelince ne olur kim bilir, ilk basta ucuz olur sonrası malum zam zam
YAMAHA
Bilmem neyin bilmem nerelerine! denesinler o 12 motoru... Ben bu haberin doğru olduğunu düşünmüyorum. Fiyat 10.000 TL nin altında olacak ve çift silindirli 250cc Suzuki marka motoru "denemek!" için TR ye getirecekler(satar mı satmaz mı diye). Eğer gerçekse bu durum, tekel olmak değil geri zekalı olmak böyle birşey olsa gerek.
Suzukinin-TR'nin entrikaları bıktırdı artık...
#sürenadam
doğmamış çoçuğa kefen biçmeye benziyor bu iş bu motor haftasında 2. ele düşmezse ben bi şey bilmiyorum
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
15 bin liradan ikinci ele duser
Yok daha neler
denilen dogruysa hevesimiz kursagimizda kalacak o zaman desenize
neyse oyle birsey olursa altarnatiflere yonelirim artik
sym wolf 250 yada hyosung (modeline karar veremedim ama aguila cok hosuma gidiyo:-):-):-)
suzuki hakında merak ettiğim servis yedek parça nasıl honda ya nazaran bilen varmı bende inazuma almıyı düşünüyorum ama önce test etmek isterim inşallah tanıtım etkinkiği yaparlar
Bence bu motorsikletin akıbeti VL 250 ile aynı olacak.Suzuki çok az getirecek Türkiye'ye.Bir kaç sene sonra da Türkiye'ye getirmeyi bırakacak.Sonra 2.el de fahiş fiyatlara satılacak.Öyle ki geçenlerde sahibinden.com da geizinirken 2008 model VL 250 ye 12.000 tl ye yakın para istiyen bir ilan gözüme çarpmıştı.
bu motor gelsin çok satacaktır... bende beklemekteyim..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Siz "zam gelirse almam" diye yazacağınıza, "mutlaka zam gelir" diye yazmaya devam edin ki gelsin. Milletçe kazıklanmaya o kadar alışmışız ki eğer onlar kazıklamazlarsa gidip kendimiz isteyeceğiz.
Bu performans çok kötü. Adam 6. viteste 10 bin devire zorla çıkıyor ve 140 dan 154 e çıkana kadar 3 asır geçiyor resmen.
Redline a girdiğinde 145 yapıyor. Ne anladım ben bu 6 vitesten ?
Hyosung 4.viteste 10bin devirde aynı hızı yapıyor ve çok daha seri bir şekilde. Öyle video da ki gibi değil. 3 asır bekle bekle de son hız yapacak
Tabi sonrasında 1 vitesiniz daha var.
Gelirse 250 sınıfında 4.lüğe yerleşir.
ben suzikiyi turkiyeye getiren olsam bu yazılanlardan sonra en az 12000 tl isterim
Şimdi siz o videoyu inceleyip de bu yorumu yazıyorsanız;
1- Bakış açınız baya bir yanlış.
2- Yada kendinizi kandırıyor da olabilirsiniz.
Bu videoyu çeken ben olsam yani motorun kullanıcısı olsam "bu motorun son hızı 140~145 arasıdır" derim. Videoda görünen de budur zaten. Motor düzlükte, 6. viteste iken 10.000 deviri geçemiyor anlaşılan. Ve bu sırada redline'a dayanmış bir şekilde en fazla 144 felan yapıyor. Bunu son sürat olarak kabul ederim ben ki çok da sağlıklı bir son sürat değil. Ondan sonra belli ki yol biraz eğim kazanıyor ve kırmızıya girmeye başlıyor motor. O sırada 154 yapması bişey ifade etmez. Yol biraz daha eğimli olsaydı 160 da yapardı, ozaman da son sürati 160 mı diyecektik?
Benim düşüncem, videonun öncesi de çok önemli. Eğer yeterince hızlı bir şekilde 140 a çıkıp kesiliyorsa bu iyi bişey. Ama 6. viteste 120~125 ile giderken kaç devir çevirdiğini de görmek isterdim. 6.viteste kırmızıya dayanmış bişekilde ~140 la gidiyorsa uzun yolda çok da tasarruf yapılacak bir motora benzemiyor. Yada 6. vites için bunu söyleyebilirim.
#sürenadam
Bu motordan 170 km/h beklemek nasıl bir mantıktır? Hadi onu geçtim ss kategorisindeki motorlarla kıyaslamak nasıl bir mantıktır?
İnazuma 25bg 174 kg
Gt250r 29bg 150 kg
tabiki gt250r kadar hızlı gidemez top speed te az olur ve bu grenajsız motor 150 gitmesi zaten tatminkar ideal güven veren sürat ise 130 dur. Hyo 170 gidiyorda ne oluyor güven veriyormu sürekli o hızda gitmek mümkünmü? önemli olan devamlı seyir halinde olabileceğiniz sürattir.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Oldukça dik oturuşlu naked bir motor için gayet normal bir performans. Sonuçta 24 BG makina, çift silindir tek silindir birşey farketmez. Hyosung, üzerine yatılarak sürüldüğünden ve de 29 BG olduğundan elbette bundan daha iyi gidecektir. Unutmayın ki son hızı en çok güç ve rüzgar direnci etkiler, gerisi hava civa. Ayrıca sürücü faktörü diye birşey de son hız için geçerli değildir. Hem bu videoda rüzgarın durumu belli değil ki son hız üzerindeki etkisi "anormaldir". En sağlıklı neticeyi yan yana hız testinde alırsınız.
Keşke dediğin kadar hafif olsa.
Hyosung GT250R kuru ağırlık 172kg.
Islak ağırlık 192kg civarında
Önemli olan son hız değil stabil gidilebilen ve motosikleti öldüresiye devir yapmadan optimum gidile hız. Ve bu bahsettiğimiz hıza çıkış ivmelenmesi.
Hyosung ile bir nefeste çıkacağın 140 ile stabil gidersin. Ama bu motosikletin stabil hızı 125 olacak gibi duruyor.
Parça kalitesini översiniz motoru çok süper dayanıklıdır dersiniz. O nu bilemem.
Bildiğim şu boşuna o kadar da abartmayın.
24bg olduğu için ancak bu kadar yapar zaten.
Comet 250 ile 178km de yapılıyor ;) Yapan var ama hapılmasına karşıyız o ayrı.
Abartılacak bir şey yok zaten kalite ortada. Bu motoru hız amaçlı kullanıcak olan insanlar almazlar zaten. 250 cc sıralamasında kim nederse desin kalite hız performans olarak ninja dır sonra diğerleri gelir hız amaçlı ss seven bir insan parası varsa kawayı tercih eder naked seven adamda suzukiyi alır.
1-kawa
2-suzuki
3-çin menşeili motorlar olur
kimse kalkıpta kanuniyle kıyaslama yapmasın suzukiyi
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)