Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Şubat 2017, 11:26
#5401
Bridgestone Battlax BT45 taktırdım ben memnunum.Bana göre çok yumuşak hamurlu lastik kullanmak İstanbul içinde lastiğin daha çok patlaması demek.
Absürd hareketler yapmadıktan sonra bi çok konuda gayet iyi bi lastik.Tabiki yağmurlu havalarda da çok zorlamamak şartıyla.
Gerçi Rosso'ları da yağmurda zorlarsan bence sonuç değişmez.
Reklamlar
-
21 Şubat 2017, 11:55
#5402
-
21 Şubat 2017, 13:31
#5403
Bridgestone Battlax BT-45 kullanıyorum,oldukça memnun edici,ölçüler orjinal.
-
21 Şubat 2017, 14:26
#5404
İnazumayı daha çok şehir içinde kullanan arkadaşlar için ucuz ve kaymaz bir lastik var:
anlas winter grip 2 ön 110 arka 130 var tolam 500tl
anlas winter grip plus ön 120 arka 150 ebatları uyabiliyor toplam 1000tl
Şimdi bu lastikler kışlık diyeceksiniz ama olsun önce güvenlik yazın hele hiç kaydıramazsınız bazı inazuma kullanan kuryelerde gördüm grip 2 taktırmış, diğer grip plus olanı enduro için aslında daha düz gözüküyor 4 mevsim lastik gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Bu arada benim daystarda metzeler lazertec var oldukça güzel tavsiye ederim inazumanın orjinal lastiklerinden çok çok daha güvenli ben kaydırmadım daha normal kullanımda.
-
22 Şubat 2017, 14:03
#5405
Arkadaşar Inazuma alalı daha 6 ay oldu. Motorun altındaki egzoz borusu paslandı (egzosa giden nispeten ince bağlantı borusu) bu normal mi? Ayrıca zincirde sanki paslanmış gibi duruyor (çamur mu pas mı anlamıyorum) motorun garantisi 2 yıllık. bu parçaları servis değiştirir mi? yoksa pas sökücü falan mı kullanır. Servis'e pek güvenmediğim için öncesinde size sormak istedim.
-
22 Şubat 2017, 14:18
#5406
Yağmurda gezdikten sonra o şekilde temizlemeden bırakırsan zinciride paslanır eksozlarda, benim motor 3 yaşında tertemiz duruyor yada motoru bıraktığın yer rutubetlidir.
-
22 Şubat 2017, 16:14
#5407
Arkadaşlar herkese merhaba. Bir hafta önce 8200 km.de inazumayla aranıza katıldım.
Zzr 600 ile geçen eylül kaza yaptım, kazalı şekilde sattım. 600 cc den 250 cc ye inmek biraz tuhaf oluyor ama sanırım alışırım.
Sizlere sormak istediğim, sürüş esnasında gazı kapattığımda motor yığılıyor, gazı açtığımda ise silkeleme yapıyor. Bana pek normal gelmedi. Sizlerde de böyle bişey oluyor mu bilmiyorum.
-
22 Şubat 2017, 16:18
#5408
Felis Leo adlı üyeden alıntı
İnazumayı daha çok şehir içinde kullanan arkadaşlar için ucuz ve kaymaz bir lastik var:
anlas winter grip 2 ön 110 arka 130 var tolam 500tl
anlas winter grip plus ön 120 arka 150 ebatları uyabiliyor toplam 1000tl
Şimdi bu lastikler kışlık diyeceksiniz ama olsun önce güvenlik yazın hele hiç kaydıramazsınız bazı inazuma kullanan kuryelerde gördüm grip 2 taktırmış, diğer grip plus olanı enduro için aslında daha düz gözüküyor 4 mevsim lastik gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Bu arada benim daystarda metzeler lazertec var oldukça güzel tavsiye ederim inazumanın orjinal lastiklerinden çok çok daha güvenli ben kaydırmadım daha normal kullanımda.
İyi de hocam winter=kış. Yani kış lastiğini yazın kullanamazsın. Lastik aşırı ısınır, fren performansın azalır, lastik ömrün mahvolur.
Ben Hero Hunk kullanıyorum. Bende de Anlas wintergrip var. Bu motorla viraj bile yapabiliyorum. Müthiş oldu. Ama yaz geldiğinde çıkartıp, yazlık lastik takacam. Siz de öyle yapın. Hele de yazında bu lastikleri kullanın diye yanlış birşeyi başkasına hiç tavsiye etmeyin.
-
23 Şubat 2017, 13:31
#5409
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
İyi de hocam winter=kış. Yani kış lastiğini yazın kullanamazsın. Lastik aşırı ısınır, fren performansın azalır, lastik ömrün mahvolur.
Ben Hero Hunk kullanıyorum. Bende de Anlas wintergrip var. Bu motorla viraj bile yapabiliyorum. Müthiş oldu. Ama yaz geldiğinde çıkartıp, yazlık lastik takacam. Siz de öyle yapın. Hele de yazında bu lastikleri kullanın diye yanlış birşeyi başkasına hiç tavsiye etmeyin.
lastik konusu açılması iyi olmuş.
ben 3 gün önce bebek yokuşunda yağmurlu havada fren yapınca yere yapışmam neticesi ile continental contigo lastıklerden kurtulmaya karar verdim.
3 gündür bütün forumları, yorumları okudum 3 lastik firmasından ve mototaşdan bilgi aldım.
mototaş'ın ve güvendiğim bir lastikçinin de yönlendirmesi ile michelline pliot street de karar kıldım.
toplamda 900 tl verdim 21 şubat 2017 tarihinde.
pilot street'i çift hamurlu ve ıslak yol performansı nedeniyle seçtim.
uyumluluk konusunda ise motor ön lastikte 1 cm kısalıyor arkadaşlar ben bunu sorun etmediğim için aldım.
bilginize...
-
23 Şubat 2017, 14:51
#5410
allpower adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese merhaba. Bir hafta önce 8200 km.de inazumayla aranıza katıldım.
Zzr 600 ile geçen eylül kaza yaptım, kazalı şekilde sattım. 600 cc den 250 cc ye inmek biraz tuhaf oluyor ama sanırım alışırım.
Sizlere sormak istediğim, sürüş esnasında gazı kapattığımda motor yığılıyor, gazı açtığımda ise silkeleme yapıyor. Bana pek normal gelmedi. Sizlerde de böyle bişey oluyor mu bilmiyorum.
hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.
Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?
Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?
Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.
-
25 Şubat 2017, 18:55
#5411
Dostlar merhaba,
Bir abimize Inazuma bakiyoruz Istanbul ici. 10-12 bin TL arasinda , gecmisini bildiginiz makinelerden var ise ozel mesaj atabilirsiniz.
Guvenli surusler
-
25 Şubat 2017, 22:18
#5412
necipalperen adlı üyeden alıntı
lastik konusu açılması iyi olmuş.
ben 3 gün önce bebek yokuşunda yağmurlu havada fren yapınca yere yapışmam neticesi ile continental contigo lastıklerden kurtulmaya karar verdim.
3 gündür bütün forumları, yorumları okudum 3 lastik firmasından ve mototaşdan bilgi aldım.
mototaş'ın ve güvendiğim bir lastikçinin de yönlendirmesi ile michelline pliot street de karar kıldım.
toplamda 900 tl verdim 21 şubat 2017 tarihinde.
pilot street'i çift hamurlu ve ıslak yol performansı nedeniyle seçtim.
uyumluluk konusunda ise motor ön lastikte 1 cm kısalıyor arkadaşlar ben bunu sorun etmediğim için aldım.
bilginize...
yanlış anlama Hocam ama Bebek yokuşunda kaymayacak lastik motor herhalde üretilmemiştir henüz...o açıdaki bir rampada bence normal..bir Fulyadaki yokuş birde Bebek Yokuşu affetmez...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
enderbilgi adlı üyeden alıntı
hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.
Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?
Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?
Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.
kesinlikle çok hantal bir makina..200 kiloya yakın benzin ve çantayla birlikte...torkuda düşük..istenen kıvraklıkta ve manevra ergonomisinde değil..sıfır aldım (hatırladığım kadarıyla) 370 km kullandım ısınamadım arkadaşıma sattım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
26 Şubat 2017, 00:33
#5413
enderbilgi adlı üyeden alıntı
hangi viteste oluyo bu durum? Bu motorun kompresyonu yarış 600'lüklerinden yüksektir o sebeple gazı kapatınca yığılması hem kompresyon yüksekliğinden hem de ağırlığından dolayı normaldir. hızlanma da o şekilde ağırlığına göre gücü düşük olması sebebiyle dediğiniz gibidir.
Siz 600 lük yarış motosikleti yerine scooterdan gelmiş olabilir misiniz?
Tabi karıştırmanız da normal inazumanın sehir içinde çekiş kuvvetinin olduğu vitesler 3-4-5 tir bi 600 lükle 3. vitese geldiğinizde inazumanın son hızından daha üste çıkabilirsiniz. Belki bi fikir uyandırır diye şunu sorayım: Eski 600lüğünüz ile 3. vitesle 55 ile şehir içinde giderken rahat manevra yapabiliyor muydunuz?
Yarış motorlarının, birçok scooter modelinin ve yaşlı çok km yapmış bütün motorların kompresyonu düşüktür. Bu tip motorlardan geldiyseniz. Sorduklarınız normal.İnazumanın davranışı da normal.
C.tesi günü servise soktum. Yetkili servisi de bi anormallik yok dedi.
7000 devirden sonra yapmıyor sanki yada hissedilmiyor. Alt devirlerde motor burnunun üstüne kakılıyor.(: Sıkışık trafikte zorluk çekmiyorum dersem yalan olur. Motor sarsılınca Sürüş stabilitem bozuluyor.
Civarda satış da olan inazumalarla test sürüşü yapmayı düşünüyorum. (:
Şehiriçi 600 lük motorla manevra yapmak sorun değil, sürekli fan açtırma hararet yaptırma yeter. 4000 ile 7000 devir arası akan trafikte akar gidersin çok da zevkli olur.
Zzr 600 de motor freni 5500 den sonra başlar. Aynı zamanda gaz kolu açıldığında en iyi tepki alınan devir sınırıdır.
Hangi motorun komprasyonu ne kadardır bilemem, bu işin uzmanı değilim dolayısıyla da bilmediğim konularda ahkam kesemem ama Spor ve spor turing motorlarda kompresyondan faydalanmak için redline çizgisine yakın devirlerde sürüş yapmak gerekiyor.
-
26 Şubat 2017, 00:45
#5414
Şu garibim inazuma ne kıymetsiz motordur, kimisi zar zor alır kalın gelir satar sonra B....atar, kimisi ağır der, kimisi yarış motoru sanır yavaş der, kimisi 250CC küçük motordan uzun yol motoru performansı bekler, işin özeti ben aldım 3 senedir kullanıyorum mükemmel motor 250CC en kaliteli motor yağına suyuna bakarsan adam gibi kullanırsan evladiyelik motor.Adam kuryede 100.000km çevirmiş anahtar deymedi diye ilana gururla yazmış, varmı başka örneği.
-
26 Şubat 2017, 00:57
#5415
mete_han adlı üyeden alıntı
yanlış anlama Hocam ama
kesinlikle çok hantal bir makina..200 kiloya yakın benzin ve çantayla birlikte...torkuda düşük..istenen kıvraklıkta ve manevra ergonomisinde değil..sıfır aldım (hatırladığım kadarıyla) 370 km kullandım ısınamadım arkadaşıma sattım...
Başkan sana katılmıyorum. Evet Inazuma'nın diğer tek silindirli (cbr,z50,duke) gibi fırlamadığını sağır sultan bile biliyor.
Ama bence gayet de kıvrak ve manevra kabiliyeti yüksek bir motor. Makine kontraya çok güzel ve güvenli cevap veriyor. Şehir içinde 65 kiloluk bünyemle 1 haftalık alışma sürecinden sonra çok da paşalar gibi (istanbulun leş öğlen trafiğinde fan açmaksızın) gidip geliyordum.
Sen nasıl bir değişik (extraordinary anlamında he yanlış anlaşılmasın) abimizsin ki, bu makineyi sattıktan sonra gidip tekrar Cbf150 gibi bir icatı satın alabildin
Düşük ccye bizim gibi mahkum adamlar için on numara motor bence. Inazuma'yı senin de arkadaşın olan bir abime satmıştım şu an inan imkanım olsa hiç sağa sola bakmam gider bir F alırım (sıfır değil tabi )
allpower adlı üyeden alıntı
C.tesi günü servise soktum. Yetkili servisi de bi anormallik yok dedi.
7000 devirden sonra yapmıyor sanki yada hissedilmiyor. Alt devirlerde motor burnunun üstüne kakılıyor.(: Sıkışık trafikte zorluk çekmiyorum dersem yalan olur. Motor sarsılınca Sürüş stabilitem bozuluyor.
Civarda satış da olan inazumalarla test sürüşü yapmayı düşünüyorum. (:
Şehiriçi 600 lük motorla manevra yapmak sorun değil, sürekli fan açtırma hararet yaptırma yeter. 4000 ile 7000 devir arası akan trafikte akar gidersin çok da zevkli olur.
Zzr 600 de motor freni 5500 den sonra başlar. Aynı zamanda gaz kolu açıldığında en iyi tepki alınan devir sınırıdır.
Hangi motorun komprasyonu ne kadardır bilemem, bu işin uzmanı değilim dolayısıyla da bilmediğim konularda ahkam kesemem ama Spor ve spor turing motorlarda kompresyondan faydalanmak için redline çizgisine yakın devirlerde sürüş yapmak gerekiyor.
Hocam bence ilk olarak makineyi 7bin üzerinde sürmekten vazgeçin, oraların adamı değil çünkü. Gereksiz yere yaktığınız benzine de yazık.
Başka bir motor denemenizi öneririm. Satın almak için denediğim bir Inazumada aynı mesele ile karşılaşmıştım. İnip durumu söylediğimde ön amortisör keçelerin değişmesi gerek ama şimdi param yok, onu fiyattan düşeriz falan filan oldu. Sanki amortisör olması gerektiği gibi çalışmıyor gibi geldi bana.
Son olarak spor motosikletten sonra hiç bir motosiklet zevk vermez zaten. Kaldı ki siz hem CC düşmüşsünüz, hem de vites aralığı kısa son hızı ve torku en düşük makineyi almışsınız. Alıştıktan sonra bisiklet gibi gelir , o konuda hiç sıkıntı yaşamazsınız.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
26 Şubat 2017, 01:03
#5416
bir detay daha var..çift egsoz beni trafikte rahatsız etti..araya dereye giremedim bazen kaldırımdan sıfır noktadan kaçmaya çalıştım ama olmadı...bu olaylar ilk çıktığı 2013 yılında oldu..geçen bir video gördüm..egsoz işinde nam salmış bi usta var..referansları ortak dostlarım tarafından fazlaca olan..kendi imalatı egsozla teke indirmiş..eğer işinize yararsa videosunu atıyorum..ben ınazumadan memnunum ama egsoz dezavantaj diyorsanız şunuda bir düşünün...
bu motorun bir özelliğide gördüğüm kadarıyla ne kadar hırpalarsan hırpala yağına suyuna bakmasan bile sağlamlığıdır...yani yağına suyuna bak çayna makinaları için geçerli ınazuma bu tank gibi makina...ama tank gibi de hantal
-
26 Şubat 2017, 01:47
#5417
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Şu garibim inazuma ne kıymetsiz motordur, kimisi zar zor alır kalın gelir satar sonra B....atar, kimisi ağır der, kimisi yarış motoru sanır yavaş der, kimisi 250CC küçük motordan uzun yol motoru performansı bekler, işin özeti ben aldım 3 senedir kullanıyorum mükemmel motor 250CC en kaliteli motor yağına suyuna bakarsan adam gibi kullanırsan evladiyelik motor.Adam kuryede 100.000km çevirmiş anahtar deymedi diye ilana gururla yazmış, varmı başka örneği.
Kesinlikle küçümsemiyorum. aldim ve satmayı da düşünmüyorum. bence 250cc. sınıfının en baba motoru, sesi de tipi de tek silindirli spor görünümlü 250cc. lere nazaran çok daha hoş.
Şuna eminim, benim motorda bi sıkıntı var arkadaş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam bence ilk olarak makineyi 7bin üzerinde sürmekten vazgeçin, oraların adamı değil çünkü. Gereksiz yere yaktığınız benzine de yazık.
Başka bir motor denemenizi öneririm. Satın almak için denediğim bir Inazumada aynı mesele ile karşılaşmıştım. İnip durumu söylediğimde ön amortisör keçelerin değişmesi gerek ama şimdi param yok, onu fiyattan düşeriz falan filan oldu. Sanki amortisör olması gerektiği gibi çalışmıyor gibi geldi bana.
Son olarak spor motosikletten sonra hiç bir motosiklet zevk vermez zaten. Kaldı ki siz hem CC düşmüşsünüz, hem de vites aralığı kısa son hızı ve torku en düşük makineyi almışsınız. Alıştıktan sonra bisiklet gibi gelir , o konuda hiç sıkıntı yaşamazsınız.
çoğu zaman relaks sürüyorum, zaman zaman da makinaya açmak lazım. motor sağırlaşmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------
Denemek için sahibinden.com dan civardaki ilanlara bakıyorum. (:
-
26 Şubat 2017, 01:47
#5418
Bu egzozların şuanda sahibi benım egzoz konusunda fikiir almak isteyen varsa bana da danışabilir .uzun zamandır foruma yazı yazmamıştım metehan abimin yazısını görünce daldım konuya
-
26 Şubat 2017, 11:18
#5419
yeni lastikler takılınca motorun gidişi bile değişti. yeni sezonun ilk uzun yoluna çıkmış bulunuyorum. istanbuldan balikesire, balıkesirden de aydına kadar durmadan geldim. yarın kamp için muğlaya doğru süreceğim.
1-2 arkadaşın da belirttiği gazı kestiğinde motorun yığılmasını ben de hissettim ama bütün bindiğim motorlarda aynı şeyi yaşadığım için çok sorun etmiyorum.
motoru tam yükle yükledim. aydın otobanında 143 maks hızı görebildim.
yol iyi olunca yağ gibi kayıyor motor, uzun süre çinli kullanmış biri için gerçekten mutlu mesut sürülecek bir motor.
-
26 Şubat 2017, 11:51
#5420
Sokollu adlı üyeden alıntı
Başkan sana katılmıyorum. Evet Inazuma'nın diğer tek silindirli (cbr,z50,duke) gibi fırlamadığını sağır sultan bile biliyor.
Ama bence gayet de kıvrak ve manevra kabiliyeti yüksek bir motor. Makine kontraya çok güzel ve güvenli cevap veriyor. Şehir içinde 65 kiloluk bünyemle 1 haftalık alışma sürecinden sonra çok da paşalar gibi (istanbulun leş öğlen trafiğinde fan açmaksızın) gidip geliyordum.
Sen nasıl bir değişik (extraordinary anlamında he yanlış anlaşılmasın) abimizsin ki, bu makineyi sattıktan sonra gidip tekrar Cbf150 gibi bir icatı satın alabildin
Düşük ccye bizim gibi mahkum adamlar için on numara motor bence. Inazuma'yı senin de arkadaşın olan bir abime satmıştım şu an inan imkanım olsa hiç sağa sola bakmam gider bir F alırım (sıfır değil tabi
)
akşam bu mesajını görmemişim aga..
motorla en az 1500-2000 yapsaydım dediğin gibi kısa zamanda alışırdım aslında...ama cbfle girmediğim ara dere kalmadı aynı ara dereye bu girmeyince canım sıkıldı aslında..tek sebep bu diyelim..motor kulvarında rakipsiz..ama cbfle kıyasladığımda tabi arada yapısal farklar çok var..ben alışmışım pisiklet gibi cbfye hakimiyete..
ona bakarsan 2015 de nc700 aldım 3 hafta kullanıp ısınamadım sattım yine cbfye döndüm..yani kabayat ınazumada değil diyebilirim...
dediğin gibi denişik biriyim..15.01.2017 den beri ısrarla istikrarlı bir şekilde cbf üzerindeyim..geçen lasti sıfırladım 350 liraya ön arka mişlen takım takma dahil..birde zincir seti değişti herşey dahil yine 200 e dıd ...e aga benden daha mutlusu varmı şimdi..2 yaşında motorun bakım hariç şu ana kadar masrafı bu oldu..1.5 yıl gider yine...
demin bir argadaş 900 lira dedi lastiğe içim gitti..
bakın yine yanlış anlamayın hafta içi bir abimize nc750 s aldık..cumartesi tükkanında buluştuk motoru ben yıkadım iki tur attım ulan dedim işte motor bu..yani üst cclerde huzur var..şehiriçi biraz stres sıkıntı olsa bile şehir dışı gerçekten huzur veriyor o güç...
ınazuma amaca hizmet eder..işini layıkıyla görür...ama yetmez...
bide eski commuterciler bel ve peg hizasında bir dikey hiza ister..yani peg ne kadar bel gerisine gider öne eğilmek zorunda kalırsa o kadar huzursuz olur ergonomik anlamda...peg az önde olsaydı daha iyi olurdu..ama naked denen şey bu olsa gerek..ya da nakedden anlaşılan şey algı rahatsızlık olmalı..
1950-1960-1970-1980-1990 model nakedin ataları dediğimiz (BMW R60..Honda CB serileri vs) tüm makinalara baktığımızda pegler hep bel duruş hizasında..ama bu zamanda bu ölçü sadece commuter denen segmentde var..nakedleri daha estetik olsun diye böyle yapıyorlar..belkide rüzgar nedeniyle depoya daha rahat yatılsın diye böyle oluyor...
benim ınazumadan soğuma sebebim biraz da bu peg ölçüsü öne doğru hafif konumlanmayı hiç sevmem...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)