İNAZUMA NASIL AZ YAKAR
Evet arkadaşlar yüksek devirde kullanırken bütün motorlar fazla yakar ve inazumanın kritik deviri 7000 ve üzeridir. En rahat 600-6500 devirlerde uzun yolda mükemmel gider. Orjinal arka dişli ile kullanmaya devam edilirse uzun yolda stabil 110-120 gibi hızlara çıkmak için 7000 deviri geçmek gerekiyor fakat arka dişliyi 37 ye kadar küçültürseniz bu hızları 600-6500 devirlerde görürsünüz, motorunuz yüksek devire çıkıp bağırmaz ve çok yakmaz ve katalizörünüzde uzun ömürlü olur, canlarım benim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
ARKA DİŞLİ KÜÇÜLMESİ ETKİLERİ
1-Uzun yolda düşük devirlerde 110-120 yapacağı için yakıt düşer
2-Son hız değişmez çünkü 6. viteste dip gaz devir tork yetmediğinden yükselemiyor ama yokuş aşağı orjinal arka dişliye göre hızlı gidebilir.
3-Birinci vitesteki kalkış atikliği azalır, diğer viteslerde devirini buldurup vites değiştirirseniz bir şey farketmez ve vites aralıkları uzar
4- Motor gereksiz yere yüksek devirde kullanılıp zorlanmadığından ömrü uzar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
NAKED VE F İNAZUMA FARKLARI
1- Gidon farkı( f modelinde boru gidon ve daha dik, naked olanda daha kaliteli fakat azıcık alçak)
2-Grenaj farkı
3-F modelinde fazladan dörtlü flaşör düğmesi var
geriye kalan herşey aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
İNAZUMAYI KİMLER TERCİH ETMELİDİR
1-dört silindir pahalı turing motora parası yetmeyip o rahatlığı ve gösterişi ucuz motorda arayanlar
2-genelde hız merakı olmayanlar
3-orta yaşlılar
4-kız arkadaşının , karısının rahatını düşünenler
5-kalite arayanlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
İNAZUMA PARÇA FİYATLARI VE BAKIM GİDERLERİ
1-Bütün 250cc Japon motorların parçaları pahalıdır 125 lik motorlarla alakası yoktur.
2-Bakımlar 5000 de bir olup birinci 5000 de sadece yağ ve filtre değişir 3lt yağ gider her seferinde filtrede 50tl haberiniz olsun
3-diğer 5000 de ise yağ ve yağ filtresine ek olarak, bujiler,hava filtreside değişir.
3-Kaza yapmayıp bakımlara dikkat edip güzel kullanırsanız parça fiyatlarını düşünmenize gerek kalmayabilir.
4-Yani 250cc bir japon motorun bakım ve parça masrafı dört silindirli motorlarla aynı gibidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
NOT: İnazuma ciddi bir motordur, bu motoru alan 125cc den geçen bir çok kişi yukarıda bahsettiğimiz bakım ve kullanım giderlerinden hemen satmaya çalışmaktadır, sanki başka büyk motorlar ucuz zannederek
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
Ben 2014 model sıfır aldığım güzel inazuma motorumu halen büyük bir zevkle ve severek kullanmaktayım, aklı başında insanlara tavsiye ederim.Güzel kullandığım ve bakımlarını zamanında kendim özenerek ve en iyi malzemeleri kullanarak yaptığım için bir sorunla karşılaşmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
yağ olarak motul 5100, fitre olarak orjinal suzuki filtre ve k&n filtre alabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------
Ben uzun zamandır arka dişliyi küçülttüm çok memnunum özellikle uzun yolda mükemmel oldu herkeze tavsiye ederim