Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Nisan 2016, 08:42
#5001
Slm arkadaşlar
Motorumun ön lastiği inmiş. Beni anca benzinliğe götürdü. Fakat o an anladım ki ben ön ve arka tekere kaç psi hava basacağımı bilmiyorum. Ölcülere göre ön teker 29 yazıyor. Moturun kullanmaklavuzunu bulamadım. Siz kaç psi hava basıyorsunuz
Reklamlar
-
04 Nisan 2016, 08:57
#5002
Herkeze iyi gunler kazasiz surusler daha onceki sayfalarda ev yapacagim icin inazumami satacagimi yazmistim herhangi bir siteye ilan falan vermedim ev işi sene ya kaldi ama aklimda xj6 ya takildi dusunen arkadas varsa iletisim e gecebilir motor duz mavi 1350 km de orta sehpasi var kaza falan yok cizik dahi yok 1000 bakimi alsancak otoda yapilmistir motul yag kullanilmistir simdiden hayirlisi
olsun
-
04 Nisan 2016, 09:42
#5003
Ben geçen bir ustaya sorduğumda Inazumalarda ön ve arka 36 psi olduğunu söyledi. Bende önceden kitabında 32 psi diye hatırlıyordum ama herhalde doğrusu 36.
-
04 Nisan 2016, 09:59
#5004
endoramax adlı üyeden alıntı
Ben geçen bir ustaya sorduğumda Inazumalarda ön ve arka 36 psi olduğunu söyledi. Bende önceden kitabında 32 psi diye hatırlıyordum ama herhalde doğrusu 36.
Evet kitapçığında da 36 yazıyor zaten.
-
04 Nisan 2016, 13:20
#5005
Hafta sonu en sonunda lastiklerimi değiştirdim. Çok kararsız kaldım BT45, Pilot Street ve Diablo rosso 2 arasında. Öncelikle rosso 2 110/70 olduğu için motorun geometrisini bozacağı için sıcak bakmıyordum. Sonrasında Pilot Street kullanan bir tanıdıkla konuştum memnun olmadığını söyledi (çok memnun olan arkadaşlarda var). Altınelbiseli adamın video sunu izledim oda sorun olmaz dedi 110/70 için. Başka birisi ile konuştum değiştirmeden önce oda diablo tak rahat edersin her yola tutunur o lastikler diye yorum yaptı. Benim için önemli olan güvenlik fren yaptığımda lastik kendini bırakmasın ve yola iyi tutunması idi.
Son olarak karar olarak Diablo Rosso 2 olarak değiştirmeye gittim oradaki yetkili son inazuma ( 2015-2016) üretilenlerde balans sorunu yaratmadığını ve suzuki servisinde de teyit aldığını söyledi ve nihayet bende rosso 2 takdırdım. Şu anda 100 km oldu ilk olarak lastiklerin üzerinnde mum olduğu için çok anlayamadım ama şu anda bir sorun yok gibi görünüyor. İnşallah beklentilerimi karşılar. Daha sonraki görüşlerimi ilerleyen zamanlarda Allah kısmet ederse yazarım.
-
04 Nisan 2016, 15:56
#5006
merhaba arkadaşlar acaba aramızda inazumadan gw250f modeline geçiş yapanlar var mıdır ? ne kadar mantıklıdır diye sorgulamaya başladım, daha yüksek gidon, rüzgar koruması daha iyi, hafiften de olsa bir touring görüntüsü var. uzun yolda daha rahat olur diye düşünüyorum.
-
05 Nisan 2016, 09:27
#5007
Merhaba. Arkadaşlar Ankaradan 2014 model inazuma ile aranizdayim. Sekiz yıllık ybr 125 kullanımından sonra inazumaya geçiş yaptim. Herkese kazasız belasız surusler. BIRDE en son hangi marka yağı koydunuz ve yağı nerden alıyorsunuz arkadaşlar.[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------
endoramax adlı üyeden alıntı
Hafta sonu en sonunda lastiklerimi değiştirdim. Çok kararsız kaldım BT45, Pilot Street ve Diablo rosso 2 arasında. Öncelikle rosso 2 110/70 olduğu için motorun geometrisini bozacağı için sıcak bakmıyordum. Sonrasında Pilot Street kullanan bir tanıdıkla konuştum memnun olmadığını söyledi (çok memnun olan arkadaşlarda var). Altınelbiseli adamın video sunu izledim oda sorun olmaz dedi 110/70 için. Başka birisi ile konuştum değiştirmeden önce oda diablo tak rahat edersin her yola tutunur o lastikler diye yorum yaptı. Benim için önemli olan güvenlik fren yaptığımda lastik kendini bırakmasın ve yola iyi tutunması idi.
Son olarak karar olarak Diablo Rosso 2 olarak değiştirmeye gittim oradaki yetkili son inazuma ( 2015-2016) üretilenlerde balans sorunu yaratmadığını ve suzuki servisinde de teyit aldığını söyledi ve nihayet bende rosso 2 takdırdım. Şu anda 100 km oldu ilk olarak lastiklerin üzerinnde mum olduğu için çok anlayamadım ama şu anda bir sorun yok gibi görünüyor. İnşallah beklentilerimi karşılar. Daha sonraki görüşlerimi ilerleyen zamanlarda Allah kısmet ederse yazarım.
Lastikler ne kadara mal oldu acaba?
-
05 Nisan 2016, 12:45
#5008
trustwm adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar acaba aramızda inazumadan gw250f modeline geçiş yapanlar var mıdır ? ne kadar mantıklıdır diye sorgulamaya başladım, daha yüksek gidon, rüzgar koruması daha iyi, hafiften de olsa bir touring görüntüsü var. uzun yolda daha rahat olur diye düşünüyorum.
Trustwm kardeşim. İkisi de aynı motor sonuçta ama görünüş olarak F modeli bariz önde. Ayrıca öndeki kafa büyüklüğü ve cam yüksekliği gerçekten rüzgâr konusunu epey değiştiriyor. Özellikle 90'dan sonra bariz fark oluyor. Ayrıca çok daha karizmatik. Ama ben olsam onu satıp tekrar F modelini almazdım doğrusu. Ahım şahım bir fark yok, ama yine zevk meselesi.
Bu arada ben İnazuma F modelimi satıyorum. Eğer ilgilenirsen şu linkten bakabilirsin dostum:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9492240/detay/
-
06 Nisan 2016, 16:17
#5009
Merhabalar,
İnazuma'ya almak istediğim iki parça var. Birincisi Stompgrip, ikincisi çelik fren hortumu. Kullanan, alan var mıdır acaba?
Stompgrip için universal mini boylar boyutsal olarak tanka olmakta mıdır merak ettiğim konu
teşekkürler, selamlar...
-
08 Nisan 2016, 23:23
#5010
loop adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
İnazuma'ya almak istediğim iki parça var. Birincisi Stompgrip, ikincisi çelik fren hortumu. Kullanan, alan var mıdır acaba?
Stompgrip için universal mini boylar boyutsal olarak tanka olmakta mıdır merak ettiğim konu
teşekkürler, selamlar...
Çelik fren hortumu ile ilgili bir tecrübem yok. Ama Stompgrip ile ilgili bol bol konuşabilirim. Bizim motorlara universal oluyor, özel olarak üretilmemiş bir modeli yok ne yazık ki. Kodu 50-10-0002 olan modeli kullanıyorum. Küçük olan universal. Şeffaf olan. Siyah olsaydı motorum, direk siyahını alırdım. Başka renklerde şeffaf iyi oluyor ama. Kendi sitesinden alacak olsaydım 50 dolar + 55 dolar kargosu vardı. Ben de ebay'den hallettim çok daha ucuza. Tavsiyem siz de öyle yapın. Arkadaşlarım sağ olsun birçok motosiklete binme şansı buldum, kimilerinde vardı kimilerinde yoktu. Diyeceğim şu ki ben Stompgrip'siz yaşayamam. Motosikletten aldığınız zevki ve sürüş güvenliğini katlarca arttıracak yegâne şeydir bu ürün. Fren yapınca öne kaymanın yarattığı sinir bozukluğu artık ortadan yok oluyor. Bu arada uygulamasını yüzeyi temizledikten sonra saç kurutma makinesi veya sıcak hava tabancası ile yapıyorsunuz, adım adım. Benimkinin işçiliği pek iyi olmadı, uç kısımlarına çok toz girdi ama işlevselliği baki kaldı tabii. Buraya yaklaşık 2 sene önce ilk yapıştırdığım sıralarda çektiğim bir fotoğrafı ekliyorum. Benim dizime göre ayarlanmış hali bu şekilde oluyor.
-
09 Nisan 2016, 09:44
#5011
85mm adlı üyeden alıntı
Çelik fren hortumu ile ilgili bir tecrübem yok. Ama Stompgrip ile ilgili bol bol konuşabilirim. Bizim motorlara universal oluyor, özel olarak üretilmemiş bir modeli yok ne yazık ki. Kodu 50-10-0002 olan modeli kullanıyorum. Küçük olan universal. Şeffaf olan. Siyah olsaydı motorum, direk siyahını alırdım. Başka renklerde şeffaf iyi oluyor ama. Kendi sitesinden alacak olsaydım 50 dolar + 55 dolar kargosu vardı. Ben de ebay'den hallettim çok daha ucuza. Tavsiyem siz de öyle yapın. Arkadaşlarım sağ olsun birçok motosiklete binme şansı buldum, kimilerinde vardı kimilerinde yoktu. Diyeceğim şu ki ben Stompgrip'siz yaşayamam.
Motosikletten aldığınız zevki ve sürüş güvenliğini katlarca arttıracak yegâne şeydir bu ürün. Fren yapınca öne kaymanın yarattığı sinir bozukluğu artık ortadan yok oluyor. Bu arada uygulamasını yüzeyi temizledikten sonra saç kurutma makinesi veya sıcak hava tabancası ile yapıyorsunuz, adım adım. Benimkinin işçiliği pek iyi olmadı, uç kısımlarına çok toz girdi ama işlevselliği baki kaldı tabii. Buraya yaklaşık 2 sene önce ilk yapıştırdığım sıralarda çektiğim bir fotoğrafı ekliyorum. Benim dizime göre ayarlanmış hali bu şekilde oluyor.
Çok teşekkürler, ben de hemen veriyorum ebay'den siparişi. Ne zamandır alma niyetindeydim. Değer mi değmez mi diye soru kalmadı kafamda.
-
09 Nisan 2016, 11:10
#5012
loop adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler, ben de hemen veriyorum ebay'den siparişi. Ne zamandır alma niyetindeydim. Değer mi değmez mi diye soru kalmadı kafamda.
Yok artk, değmez olur mu hiç? Bir kullanın, ondan sonra kendiniz anlarsınız ne kadar şifalı bir şey olduğunu.
-
09 Nisan 2016, 18:16
#5013
ben motul 5100 kullanıyorum memnunum şimdilik bir sıkıntı yaşamadım şuan 4444 km motur 5000 de yine motul 5100 aldım onunla değiştiricem
ankara da brn motor, motomax gibi firmalar var yada internetten de olayı çözebilirsin
kolay gelsin
-
09 Nisan 2016, 18:26
#5014
Arkadaşlar.. Bu İnazuma f modeli için neden çok video yok. Bakıyorum nete 8-10 tane video var. Şu İnazuma f modeli için videolar çoğalsa da izlesek
-
09 Nisan 2016, 23:45
#5015
afatsum adlı üyeden alıntı
ben motul 5100 kullanıyorum memnunum şimdilik bir sıkıntı yaşamadım şuan 4444 km motur 5000 de yine motul 5100 aldım onunla değiştiricem
ankara da brn motor, motomax gibi firmalar var yada internetten de olayı çözebilirsin
kolay gelsin
Teşekkürler. Internetten aldım yağı bende,yarın değiştireceğim kendim. Ankara da diğer bakımlarınız için servis harici bildiğiniz bir ustanız varmı peki?
-
10 Nisan 2016, 01:04
#5016
Zincirin üzerindeki plastik parçada hangi tekere hangi durumlarda ne kadar hava basılması gerektiği yazıyor. Buna göre ön arkaya ben hep 36 basıyorum.
-
10 Nisan 2016, 16:22
#5017
hayaletfilo adlı üyeden alıntı
Teşekkürler. Internetten aldım yağı bende,yarın değiştireceğim kendim. Ankara da diğer bakımlarınız için servis harici bildiğiniz bir ustanız varmı peki?
Ben ulusan motor a goturuyorumhalen daha garantisi devam ediyor bildiğim bir usta yok Ankara
Arkadaşlar sizde de oluyor mu bilmiyorum ben 1den 2 ye atarken tak diye ses geliyor diğer vites geçişlerinde sıkıntı yok ama 1den 2 yegecerken var
Vites kuculturken gaz veriyorum her zaman yükseltirken gazi tam kesip debriyaji bırakıyorum yavasca
-
11 Nisan 2016, 11:08
#5018
Dostum bahsettiğin durum ilk motorum YBR'de de vardı. V-Strom sahibi deneyimli bir abiye de sormuştum, onda da aynı problem vardı. Bi kaç ustaya da sormuştum, teknik anlamda bir sorun yaratmaz doğaldır demişlerdi. O yüzden çok sallamıyorum artık ama rahatsız edici bir ses biliyorum, insanın için gidiyor o sesi duyunca
Life's for my own to live my own way
-
11 Nisan 2016, 16:10
#5019
elyas adlı üyeden alıntı
Zincirin üzerindeki plastik parçada hangi tekere hangi durumlarda ne kadar hava basılması gerektiği yazıyor. Buna göre ön arkaya ben hep 36 basıyorum.
yusufbaris adlı üyeden alıntı
Teşekkürler sanırım lastikte ufak bir delik var yakın zamanda yaptıracağım. motor arkadaşımdaydı 29 basmış sıkıntı olmadı dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
Hangi Arka Ve Yan Çantalar
arkadaşlar motorumu yavaş yavaş uzun yol ve gezmelere hazırlamaya çalışıyorum. malum biraz masraflı oluyor. şimdi ise gündemin hangi arka ve yan çantalar. bende siyah inazuma f var. siz hangi çantayı kullandığınızı mümkünse fotoğrafını koyarsanız fikir edinebilirim.
aşağıda beğendiğim modelleri sıralıyacağım. çantayı alırken sağlamlık ve ağırlık kapasitesine bakıyorum. daha sonra görünüş geliyor. değerlendirirken uzun seyehatlerde kullanılacak ve tıkabasa doldurulacak olmasını göz önünde bulundurun.
1- Givi trk52b
Bu modelin özelliği 10 kg yük taşıması ve 2 kask alması
http://www.giviturkiye.com/givi-trk52b-canta
2- Kappa KGR52B
bu modeldede 10 kg kapasite ve 2 kask alabilme özelliği bulunmakta
http://www.feyizoglu.com/KGR-52-Arka-canta_47877.html#0
bu iki çantada neredeyse aynı o yüzden fiyatına göre alım yapıcam. Kappa biraz daha uygun.
önerilerinizi bekliyorum. kolay gelsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
__bakteri__ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar.. Bu İnazuma f modeli için neden çok video yok. Bakıyorum nete 8-10 tane video var. Şu İnazuma f modeli için videolar çoğalsa da izlesek
evet aynı konudan ben muzdaribim. o yüzden kolları sıvadım biraz tecrube kazanayım videoları paylaşacağım. motorun fabrika çıkışından farkı sadece lastikleri. yeni eklentiler yapacağım ve bunlarıda ayrı ayrı aktaracağım inşallah.
Motorlu Günlükleri - İnazuma F - Pek Yakında Yayında
-
11 Nisan 2016, 20:57
#5020
ARKADAŞLAR HERKESE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER
INAZUMA F İLE ARANIZA YENİ KATILDIM INZAUMA F İÇİN ÖZELLİKLE KORUMA DEMİRİ YOKSA KORUMA TAKOZU KONUSUNDA YARDIMCI OLABİLECEK ARAKDAŞ VAR MIDIR ACABA ?
SAYGILAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)