babanızın firması gibi kavga etmeyin yaw, çıkar netleşir alan alır almayan almaz strese gerek yok
babanızın firması gibi kavga etmeyin yaw, çıkar netleşir alan alır almayan almaz strese gerek yok
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Tayvan değilde Thailand diyelim
Bu arada KTM Duke 125 ve 200 Hindistanda CBR125/250 ve PCX125 ler Thailand da montajlanır. İşçilik kaliteleri üst duzeye yakındır.
Yanlız bu işlere bukadar takılıp kafalarda paranoya yaratmamak lazım. Mercedesin bile çinde fabrikası var ve çinde üretilen modelleri var yinede renault u fiatı 10'a 20'ye katlar. Apple İphone ları çinde üretiyor takdir edersinizki en lüx ve ince işçilikli telefonlardan biri.
Önemli olan markanın ne kadar kalite kontrolu sıkı tuttuğudur. Tabi bunun için önce marka olmak gerekir
CBF150 yi pek sevmem ama çinde üretilmesine rağmen çinli motorların %98 ini gömer
Zaten VTR250'nin durumu en güzel örnek. Inazuma 9845 TL iken 1000 tane satacaksa, 13000 TL olursa 10 tane satamaz. Bunu herhalde Suzuki de benden daha iyi biliyordur. Üstelik VTR 250 her bakımdan Inazuma'dan üstün bir motor. Fiyatı, V motorlu olmasına ve %22'lik ÖTV'ye rağmen 12800 TL idi ve satamadı.
Inazuma'nın gücü konusuna dönersek, bir motorun gücü yüksek devirde gelip de, torku düşük devirde gelmez. Böyle bir örnek yok. Sizi gaz vermeye teşvik eden şey, öncelikle ivme ihtiyacınız (hızlanma hissi), sonrasında da sürat ihtiyacıdır. Yüksek güçlü bir motorda bunları hep yüksek devirlerde elde edersiniz, o yüzden de mutlaka fazla yakarsınız. Yüksek devir çevirebiliyorsa, siz de ister istemez yüksek devire çıkarsınız yani. Çünkü o zaman motoru rahat gidiyor hissedersiniz. Bunun altında tabi mekanik tasarım da var. Strok ölçüsü uzun olursa devir azalır ve maksimum tork da düşük devirde gelir. Inazuma tasarlanırken baştan herşey böyle düşünülmüş. Çıktığında göreceksiniz yakıt tüketimi hacmine göre düşük olacaktır. Düşük derken arada 100 km'de 0.5 litreden fazla fark olmaz tabi. Söylediğim şeye en güzel örnek Honda NC serisidir. Onun güç ve tork değerlerine ve bunları verdiği devirlere bir bakın. 700 cc ve 100 km'de 4 litre yakıyor.
11-12 bin yazarlar bu motora gibime geliyor, öyle olmaz umarım
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
sizin cektiginiz fotolar, kendi sitesindeki fotolardan çok daha iyi, motoru çok daha net ortaya koyuyor.. Görünüşü harika.. 17 litre 550 kilometre hesabınızla 100 km'de 3.1 yaktıgını hesapladım. Bir değişiklik var mı?
edit : kuba fastwind 'a yazacagım mesaj, touchpad'in sekme degiştirmesi ve benimde bunu farketmemem sebebiyle buraya düştü. lütfen affedin..
valla arkadaşlar ben honda 600rr almayı pılanlarken bu motoru gordum harbiden güzel makina 1o bin liraya verirseler yanında hediyeleride olursa alırım sonucta sıfır makına seleye sen oturcan yok km düşmüşmu yan yatmışmı acemimi surmüş kafan rahat 600f leri 10 binden yukarı satıyolar ne oldugu belli degil suzuki yanlış iş yapmaz ben fransada kaldıgım donemde suzuki 24 saat yarışlarında 3 sezon peş peşe 1. olmuştu motor 24 saat koşar sade pilotlar degişir motor hic istop ettirilmez. zaten bu dunyada işini bir alman birde japon dogru yapıyor gerisi bana gore tıraş ama zevkler ve renkler tartişilmaz. bırde motorun hp konusunda bir videoda fransız 30 cv dıyor yanlışım varsa kimseyi yaniltmayım. kazasız belasız suruşler
benim tanıdığım net 5 kişi var hemen alacak (cbf150den geçecek) 10bine çıkarsa peynir ekmek gibi gidecek bu motor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
şu aralar gelecekse tam zamanı hemen alırım :D
Eylülde ekimde soğuk havada gelirse şahsen hemen almam, önce alanların görüşlerini sorgularım
hadi be suzuki yap bi güzellik getir hemen şu motorları 10.000 ide geçmesin fiyatı, satışlarda rekor kırarsın valla, senede yapamadığın kar ı 1 ayda yaparsın bu motorla.
burdaki bayinin dediği 1-2 lira koyarlar üstüne, inş öyle olmaz
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
anlaşılan herkesin hayallerini süsleyen bi makina ama suzukiden ses seda yok
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
http://www.youtube.com/watch?v=77sYSZSgcOE
bide böyle birşey var . güzel
Herşeyi anlıyorumda Arkadaş ne diye en kötü renkler türkiyeye geliyor. Honda cbr250r nin kırmızısı var yurt dışında 10 numara. Şimdi gelse aynı fiyat olsa alırım. Bu alet dersen simsiyah adam biraz güzelleştirir. O kadar para vericen commuter gibi gezicen. Yamahanın 250 cc si yok yurt dışında fazer 250cc var 10 numara. Bu firmaların görsellik ve pazarlama politikaları baya saçma heralde. Yada önce kötüsünü sonra iyi görüneni getirdik alın diyemi mantık güdüyorlar anlamıyorum.
http://www.flashokey.com
Suzuki söylediğine göre bu motoru B-King ekolünden esinlenerek üretmiş ama motosiklet okadar az stil sahibi ki uzaktan bakınca resmen naked değil çift silindirli commuter gibi. Yakından göstergeler ve işçilik biraz farkeder tabi ama imaj yetersiz.
Bu modelde çift renk ve şerit kombinasyonları şart.. Biraz yan ek grenajları şişirip karakter sahibi ön far ve egzozlar eklemek çok mu zor
Hay başlıcam model gamınızda ki hiyerarşiye! Gamsızlar
bende bu modelin takibindeyim...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Ne makineler varda Tr ye getirmiyorlar.
İnazuma da naket den ziyade commutervari olmuş,
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
makına nın fiyatı 9 küsür arkadaşlar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)