Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mayıs 2012, 03:54
#461
hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi
---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya
http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Reklamlar
-
14 Mayıs 2012, 06:55
#462
silindir başına 4 valf osaydı 30 beyir veya ona yakın olurdu. Güzelde olurdu.
-
14 Mayıs 2012, 12:17
#463
zalim17 adlı üyeden alıntı
hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi
---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------
bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya
http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
bu sitede dohc yazıyor acaba hangisi doğru?
-
14 Mayıs 2012, 20:33
#464
http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
bu sitedeki haber ocak 2011 de yayınlanmış doğru olma ihtimali düşük
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/...12/GW250L3.pdf
buda almanya sitesindeki teknik veriler bunların doğru olma ihtimali daha yüksek hatta bence kesin
burdada OHC olarak belirtilmiş
OHC ile SOHC aynı şey sanırım
herkese iiyi forumlar
-
14 Mayıs 2012, 22:35
#465
ohc ile sohc aynı şey değil, sohc ve dohc ohc çeşitleri single double demek, uzun ömürlü olsun diye biraz sakin yapalım dediler gibi duruyor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
14 Mayıs 2012, 23:39
#466
Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım
-
14 Mayıs 2012, 23:42
#467
sizin moturlar gelmedi mi beyler daha sezon geçiyor yaw..
-
15 Mayıs 2012, 00:05
#468
engintim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım
honda yapmaz oyle sey
mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın
-
15 Mayıs 2012, 00:27
#469
ERROR88 adlı üyeden alıntı
honda yapmaz oyle sey
mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın
,
bende 2005 innova varken farın grenaja baglantı tırnagı kırılmıstı ,okuyunca aklıma geldi de yazayım dedim,adamların umru olmadı garanti kapsamında olan motor olmasına ragmen kullanıcı hatası dediler ....vay efendim öle bişey olmazmıs cevapları bu yöndeydi.
-
15 Mayıs 2012, 00:48
#470
motoseyyah adlı üyeden alıntı
Yoruma katılıyorum.Cbr 250 nin motoru için motor teknikeri olan bir servis sahibi iyi şeyler söylemedi(şimdi kavga çıkacak).
Servis sahibi ve ustası haklımı çıkacak yoksa ??
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
15 Mayıs 2012, 01:05
#471
Daha önceki twister ve falconlar fabrikasyon hatalıydı 100 motor satıldıysa 10 u memnun gerisi kurtulduğuna duacı:=) Ayrıca 10 sağlam motor da cidden sağlam çıkmış bir arasını bulun şu işin kardeşim.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
15 Mayıs 2012, 18:02
#472
bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
15 Mayıs 2012, 18:15
#473
zalim17 adlı üyeden alıntı
bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
cbr 250r çinde veya hindistanda değil tayvanda üretilmektedir.
-
15 Mayıs 2012, 18:18
#474
Şu 250cc sınıfında Daelimin getirdiği modeli kimse konuşmuyor doğru düzgün. Bende önceleri çok şüpheci baktım, ancak marka kore kökenli ve Hyosung ile yakın akrabalar. Adamlar grenajlı motoru 8400'e satıyorlar, o da liste fiyatı. Pazarlıkla kaça alınır bilmiyorum. Motorun teknik özellikleri gayet iyi bence. Tek bir kötü yanı var egzozu inadına iğrenç yapmışlar. Onun dışında ben bir kusur çıkacağını düşünmüyorum motorda.
SYM kaliteli diyoruz ama piyasaya yeni girdiği için düşük fiyattan satmasını bekliyoruz eleştiriyoruz. Honda da sorunlar yaşanabiliyor, fiyat ortalama. Suzuki motoru çift silindirli yapmış ama ne akla hizmet SOCH ve 2 sübaplı yapmış anlamıyorum. Hani Ninja 250 çift silindirin tüm avantajını kullanıyor ama Suzuki 250cc ye çift silindir koyuyor ama DOCH'un avantajlarından faydalanmak istemiyor. Motoru ucuza mal ediyor. Ama saçma bir çelişki oluyor bu seferde... Üstelik gereksiz ağırlık yapıyor. Ayrıca Suzuki fiyat yükseltecek diye yusuflayıp duruyoruz...
Benim demek istediğim bu durumda 8400'e Hyo kalite ayarında 24hp lik Daelim var. Ama ona da bir kulp buluyoruz, "orta ayaklığı var, tiksindim motordan" gibi eleştiriler yapıyoruz... Bilmiyorum ama bir acayip milletiz vesselam, bu bayiler de neden bizi kazıklamaya çalışıyor artık diye düşünmüyorum o yüzden...
-
15 Mayıs 2012, 19:31
#475
oldukça merak ve heyecan verici bir motosiklet. gelmeden 24 sayfa yorum. 150'liklerden geçiş için ideal görünüyor. ne de olsa 2 silindir. mutlaka titreşim daha az olacaktır. ama markası suzuki de olsa seneye alacağım, hele bi caddelere çıksın, eksiklerini görelim, ondan sonra. twister işine dönmesin.
-
15 Mayıs 2012, 20:01
#476
Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.
Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.
Fiyatını bir yana bırakırsak benim sıralamam şöyle olur ;
1 - Inazuma 250
2 - SYM Wolf 250
3- Honda CBR 250
4 - Daelim Roadwin
-
16 Mayıs 2012, 11:46
#477
Seko adlı üyeden alıntı
Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.
Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.
SOHC motora da 4 sübap yapabilirsin(sübap sayısı cam mili sayısına bağlı değil). Ancak çok bir verim alamazsın. Özellikle DOHC olunca 4 sübapın faydasını görüyorsun. Yani birbirini destekleyen teknoloji bunlar bir nevi. O yüzden şu haliyle 4 sübaplı olmasının bir avantajı olmazdı gibi. 2 silindirin avantajları konusunda haklısın. Yanlız yüksek devirlere çıkamaması ile ortalama bir güç üretiyor olması + düşük yakıt tüketimi birbirinden bağımsız şeyler. Sen bu motoru 2 silindir, DOHC+4sübap yaparak ve sonuç olarak daha fazla güç üretmesini sağlayarak bile daha az yakıt tüketmesini sağlayabilirsin. Yüksek devire çıkıp çıkmamak kullanıcının elinde ama 4 sübaplı bir motoru alt devirlerde daha canlı yaparsan sakin kullanım süresini de artırır ve yakıt tüketimini düşürürsün. Yani genel olarak güç üretmiyor olması veya üst devirlere çıkamıyor olması daha az yakıt anlamına gelmiyor. Bence bir motor alt devirlerde cansız ise daha çok devirli kullanma ihtiyacı hissediyor insan ve yakıt artıyor, motor tipi ve subabı ne olursa olsun... Suzkinin bu konuda nasıl bişey ortaya koyduğunu motoru sürmeden de anlayamayız doğrusu..
Neyse yaa, adamlar yapmış biz daha neyi konuşuyoruz
Daelim evet 5 vites ama Hyolar da 5 vites(büyük ihtimalle aynı aksam). Çok sorun değil. Ancak ben de çok iç geçiriyorum 6 olsaydı daha iyi olurdu diye. Bir de kilo olarak yanlış bilgi mevcut. ~165 gibi bir ağırlığı var aletin...
-
16 Mayıs 2012, 11:53
#478
Suzukı Inazuma ile Yamaha fazer 250 (Türkiye ye gelmeyecek sanırım ) aynı değil mi acaba ?
-
17 Mayıs 2012, 07:17
#479
aynı değillerdir herhalde, xt250r çıktı gelmiyor, xt660r de artık siparişle geliyor, honda transalpi getirmiyor artık, bu bayiler tam sopalık
---------- Post added at 06:17 ---------- Previous post was at 05:16 ----------
gücün yüksek olması yakıtı düşürür aslında, dohc ve 4 subap olsaydı bu motor 30-35 bg falan olurdu ve süper olurdu (örnek yamaha wr250r) o zaman da minimum 2 bin tl daha pahalı olurdu, maliyeti düşürmeye uğraşmışlar ama eksozları çift yapmışlar orasına akıl erecek gibi değil, güç yerinde ve alt devirde olunca güç almak için bağırtmassın yakıt düşer, yakıtın esas düşmanı devir sonuçta
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
24 Mayıs 2012, 01:06
#480
Syanur adlı üyeden alıntı
Madem anlamsız geliyor ithamlarım cevap verme ozaman klavyeden. Ne gelicem senin bayine, ... b.k lu bir motora kaç para biçiliyor onu öğrenmek için senin bayine gelmemize gerek yok. Süper alt bayisin anladık, iyi biliyorsun bu işleri onu da anladık, biz bilmiyoruz. Böyle uğraşamam felan diye saçma sapan şeyler yazma ozaman süperman. Sana hayırlı satışlar...
önce adam gibi konuşmasını öğreneceksin dostum.
---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:01 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Dünyanın hiçbir yerinde bir motorun sitesinde 9845 TL olan motoru satış başladığında 13 bin TL'ye güncellenmez, güncellenirse de satılmaz. Hiçbir firma bu kadar salak olamaz çünkü. Bu konuyu kısmet olursa Temmuz ayında tekrar konuşuruz.
bir kaç mesaj altta VTr 250 y, gayet net anlatmş arkadaş...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)