Tank pad ve depo kapağı için pad soran arkadaşım ikisi birden 4 dolar. Burada kazıklanma. Belki müthiş bir kalitede değil ama iş görür.
Aliexpreessten alışveriş yapmak da o kadar zor bir iş degil. Üye ol adresini tam gir ve bir kredi kartıyla alışverişini yap. Sonra beklemeye koyul. Gelmese bile kaybın 4 dolar olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
http://m.aliexpress.com/item/795078557.html
Arkadaslar merhaba inazuma kullanıcısıyım son zamanlarda özellikle 10 devirde ve sonrasında bir metal sürtme sesi alıyorum yani titresimden olusan bir ses gibi bu sorunu yasayan var mı ya da nereden geldiğini tahmin eden var mı?
Ötme gibi seri bir ses ise egsantrik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:48 ----------
Yapışkanları çok zayıf, sıcakta veya basınçlı suda tutunamıyor maalesef. Birde üzerindeki epoxy mat. Başka motor için ebaydan almıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:53 ----------
Arkadaşlar sol ön sinyal elime ulaştı ihtiyacı olan varsa verebilirim.
İstanbul'da oturan arkadaşlar, en iyi yetkili servis neresi sizce? Motorun garantisi devam ettiği için yetkili servise götürmek zorundayım.
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?
Hiç düşünme al arkadaşlar sana yardımcı olacaklardır.
1- 100 km de 4-4.5 litre arası yakıyor motor.Çok fazla değil çok az değil.
2- 120 ile yollardaki dik yokuşları çok rahat çıkıyorum.Ve motor banamısın demiyor.
3- 5000 km de bir bakımları var.Benim gittiğim servis ilgileniyor ama diğer servisleri bilemiyorum tabiki.Zaten bir süre sonra ahbablık kuruyorsun ordakilerle.
Şu ana kadar değiştirdiğim parçaların listesini göndereyim.
1000 bakımı 180
Sol Ayna 80
Arka fren balatası 115
5000 BAKIMI 95
10000 Bakımı 330
Ön Fren Balatası 80
15000 bakımı yakın zamanda yapılacak o da.Ama sadece yağı değişecek bu bakımda bildiğim kadarıyla.Ve zincir dişli seti de değişecek o da benim hatam herhalde.
4- Zaten son hız derdi olan kişi inazuma almaz.ben iki kişi uzun yolda 151 son hızı gördüm ve 1-2 dakika o hızla gittim.Ara hızlanmaları da gayet yeterli benim için.Nazlanmadan çıkar mı derken 140 lara kadar hızlı çıkıyor ama sonrasında tabiki biraz nazlanıyo Ama 150 lere çıktığında da o hızı koruyabiliyor motor.
5- Benim de motor ararken aradığım ilk özelliklerden birisi de artçı konforuydu.Test sürüşüne eşimle beraber gittim ve artçı konforunu da test edebilme şansı buldum.Gayet rahat olduğunu söyledi eşimde.Yoksa emin ol o motoru almazdım
Ve son olarak inazuma candır.Ama büyük cc motorlara binerseniz tabiki inazuma yetmeyebilir.Gçen akşam bir arkadaşımınz MT 09 Tracer motorunu sürme şansım oldu ve inazumadan soğudum :D Tabiki karşılaştırılacak makineler değil ama olsun yine de keşke binmeseydim dedim o motora ...
6000 kilometredir inazuma kullanan biri olarak sorularını bir de ben cevaplayayım
1) Dün tam 392 km yol (Nazilli-Aydın arası) yaptım. 317 km'de 10,7 litre benzin yaktım. Yolun yarısını sakin kullandım (90-100) diğer yarısını da agresif kulladım (130-140). Depoyu çıkmadan doldurmuştum, kütahyada bir benzinlikte mola verdim 10 dakika kadar motor yan ayaklıkta durdu sonra çalışmadı meğer benzin bitmiş, iyiki benzinlikte mola vermişim :D
2) Motorumda üçlü çanta var ve genelde hepsi dolu oluyor. Bu sefer de annem sağolsun bütün yemeklerini cam kavanozlarına doldurup çantalarıma koydu. . Çok fazla yokuşla karşılaşmadım ama gayet dik bir yokuşa 130la girip 115le çıktım. Zaten Inazuma'nın alt devirleri çok güçlüdür. Yokuşları fazla dert etme.
3) Bakım aralıklarını yusufbaris arkadaş anlatmış. Ek olarak Eskişehirdeki servis 'eh işte' dedirtecek kadar ilgileniyor.
4) Kullanım şartlarına göre değişiyor. Mesela 6. viteste 80le tın tın giderken hadi bi gaz açayım dersen motor 120lerde tıkanmaya başlıyor. Ama vitesleri düzgün atarsan kendini birden 140ta görebilirsin.
5) Artçı konforuna diyecek pek bişey yok. Yaz başında Eskişehir-Nazilli ve Yalova-Nazilli yolunu artçılı yaptım. Bi kere sağda dur ayaklarımı hissetmiyorum lafını duymadım
Yakıt; 5000 devri geçmezsen dört lt ye düşebilir, ben 4.25 in altına inemediğimi anlayınca kabullendim artık.
Tork; iyi 120 ileçok dik değilsecçıkarsın çıkmasanda 110 olur.
Hız; ben 100 kiloyum ve rüzgar direncimde fazla bu sebeple 135 sonrası biraz yol-rüzgar durumuna göre hızlanıyorsun. Bende gördüm 151 ama düşündüğün gibi değil youtube videoları aklını çelmesin. Fab verisi 135 max. Onuda yapıyor gerisi şansa.
Servis; anadoludaysan eser miktarda var. Ankarada var ama sadece suzuki değil, ben servis yedekparça olayını kendi sistemimle hallediyorum...
Rahatlık; dediğim gibi bizim toto biraz büyük kalıyor selede ayrıca boyum 180 ama selenin cıkıntısı geride kalıyor. Gidon biraz dar ve ön çatal ağır. Yinede rahat bir motor 250 likler içinde.
Alırmıyım bir daha? Hayır. Oranları hatalı motorun. İdare ediyor ama 3 kat fiyat için idare etmek az. Pulsar alan biliyorum inazumadan cayıp. Hızlı ve çok az yakıyor diye.
merhaba arkadaşlar, maddi sıkıntıdan dolayı motorumu satıyorum. vuruğu kırığı, düşmesi çiziği yok. servis bakımlı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-temiz-inazuma-gw-250-2014-221304410/detay
@aymer19 abi selam. Oranları hatalı derken neyi kasdettiniz acaba ben anlayamadım?
Merhabalar..Maddi durumdan dolayı satmak zorunda kaldım.Grup içinden düşünen arkadaşlara bir miktar indirim yapmayı düşünüyorum.Link aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2014-model-agustos-cikisli-1-senelik-siyah-inazuma-224214681/detay/
Pulsarı bende almam hint malı olması yeterli bunun için..
Orandan kastım mesela ağırlık-beygir, ağırlık hp, hp-son hız, son hız-devir, beygir-yakıt vs.vs.
Ben yapı olarak bir motoru hiç olmazsa bir konuda lider görmek isterim yani lider değilsede çok iyi diyebilmeliyim o konuda. Inazuma da hiç çok yok gibi. Çok az yakmıyor , çok kuvvetli değil, çok hızlı değil. Hızlı olsa ve yaksa derimki abi gidiyor ona görede yakıyor. Ya da rahat tamam ama -ağırlığı aynı olan -eskiden bende vardı- bir f 650 gibi değil. Cbf 150 den biraz daha rahat. Sonuçta güzel motor kaliteli uzun yolu iyi hacmine gore artcı icin iyi vs ama sivrildiği bir yön yok.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)