Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Haziran 2015, 02:01
#4361
bence çanta demiri gayet güzel görünüyor ve 95 Tl ye bedava, arka çantaların motosikletin dengesini bozduğunu hatırlatırım eğer çok fazla eşya taşımayacaksanız amaç sadece kask yağmurluk taşımak ise Sh33 de işinizi görür oldukça sağlamdır , benim ybr de vardı sh33 motoru elimden düşürdüm çantaya denk geliyor düşünce ve kırılmadı. Yaşınızı işinizi ve motosikleti hangi amaçla kullandığınızı bilmiyorum ama sırt çantası eşya probleminizi çözecek ise çanta takmayın derim ben arka çantaya karşıyım motosiklet keyfinin içine ediyor heleki rüzgarlı havada
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar orjinal arka canta demirine birebir benzeyen bir canta tasima demiri buldum sahibinden sitesinde bakmak isteyen icin ilan no: 214708273 kullanan arkadas varsa kalitesi uygunlugu ne durumdadir piyasadaki demirlere gore fiyati uygun oldugu icin dusunuyorum..
arka canta kullanmayi hic sevmesemde sirt cantasiyla bir yere kadar idare edebiliyorum
2. Sorum ise shad sh40 ve kappa k37 arasinda kaldim arasinda yaklasik 90tl kadar fark var kappa daha pahali aradaki fark icin degermi yada kappa alsak kaliteli bir urun almis olurmuyum. Aslinda tek bedendigim ve inazumaya yakistirdigim model kappa kgr46 modeli fakat ancak ikinci elini bulursam alabilirim. Sorulari sorma nedenim bu iki canta hakkinda gic bir fikrimin olmamasindan dolayi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Shad sh40 modelini almaya karar verdim, kappa k37nn modeline gore daha uygun fiyati... bu modelleri kullanan arkadaslar bi fikir verirse cok iyi olur..
Reklamlar
-
24 Haziran 2015, 02:59
#4362
Mirkuza adlı üyeden alıntı
bence çanta demiri gayet güzel görünüyor ve 95 Tl ye bedava, arka çantaların motosikletin dengesini bozduğunu hatırlatırım eğer çok fazla eşya taşımayacaksanız amaç sadece kask yağmurluk taşımak ise Sh33 de işinizi görür oldukça sağlamdır , benim ybr de vardı sh33 motoru elimden düşürdüm çantaya denk geliyor düşünce ve kırılmadı. Yaşınızı işinizi ve motosikleti hangi amaçla kullandığınızı bilmiyorum ama sırt çantası eşya probleminizi çözecek ise çanta takmayın derim ben arka çantaya karşıyım motosiklet keyfinin içine ediyor heleki rüzgarlı havada
Evet arka canta demiri gayet guzel birde orjinale benzemeside iyi buyuk ihtimal o canta demiri ile shad sh40 modelini alicam (bir kac gun icinde cok olumsuz bir yorum gelmedigi surece),
Kisaca kendimden bahsedeyim 30 yasindayim 2 cocuk babasi ve cifciyim
simdi motorla bi carsiya gideyim dedigim zaman 70km yol gidiyorum bir o kadarda donus yolu sirt cantasina herseyi koyamiyorum ezilecek kirilacak seyler oluyor bazen ekstra birseyler cikiyor hadi bakalim nereye sigdiracaksin, anlayacagin mecbur kaldik 10yildir motor kullaniyorum ilk defa canta takicam o kadar yani.. vakit ayirip yazdigin icinde tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:54 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hocam evet birebir yapılmış ama orjinal demirin yerini tutar mı bilmiyorum. Ben Sakallı isimli satıcıdan radyatör koruma almıştım 2 ay oldu şu an deliklerin arasında paslanmalar görülüyor, canım çok sıkıldı. Sadece belirli aralıklarla çanta takarım, sonra çıkarırım maksat demir olsun diyorsan al tabi.
Ilanda malzemeyi orjinalinden daha iyi oldugunu soyluyor bizde inaniyoruz iste gözle görmeyince bakalim niyetine girdik canta lazim oldukca takip kullanicaz ne yapalim, bende sakalli nin on cami var simdilik sorun yok ama..
-
24 Haziran 2015, 22:01
#4363
Arkadaşlar 6500-7000 devir aralığında egzantrik zincir sesi duyuyorum. Bir arkadaşımın Inazumasını sürdüm 3.vites 7binde onda da duydum ama bendeki kadar zırıldama yoktu. Siz ne durumdasınız ? Yetkili servise gidip motoru açtırmak istemiyorum, çok memnunum gidişinden duruşundan. Ama ileride büyük soruna neden olacak bir şey de olsun istemem.
İyi ramazanlar, kazasız belasız sürüşler
-
24 Haziran 2015, 22:26
#4364
Bende 3 vitese attigimda bir ses geliyor ama egzantrik zinciri mi bilmiyorum fakat o sesi 2. vitesten 3 e attiktan sonra ivmelenirken yani hizimi arttirken ilk anlarda duyuyorum ve ses cabuk kesiliyor. Bu sesi sadece 3. viteste dikkatli bir sekilde dinlersem duyabiliyorum bana onemsiz gibi geldi ama sizin motorunuzda ne durumda bilmiyorum,
Eger egzantrik zinciri gerilecekse motor acilmadan silindir arkasindaki gergi vidasi ile ayarlanir diye biliyorum yanlis bilgi vermeyeyim
-
24 Haziran 2015, 22:35
#4365
arslan26 adlı üyeden alıntı
Bende 3 vitese attigimda bir ses geliyor ama egzantrik zinciri mi bilmiyorum fakat o sesi 2. vitesten 3 e attiktan sonra ivmelenirken yani hizimi arttirken ilk anlarda duyuyorum ve ses cabuk kesiliyor. Bu sesi sadece 3. viteste dikkatli bir sekilde dinlersem duyabiliyorum bana onemsiz gibi geldi ama sizin motorunuzda ne durumda bilmiyorum,
Hocam her viteste 7bin devire dayanınca yapıyor üstünde kesiliyor. Deneyimli arkadaşlar yazsa da içimi rahatlatsa. Performansında bir sorun yok ama aklıma takıldı işte.
-
24 Haziran 2015, 23:19
#4366
Arkadarşlar emin olmamakla beraber fikirleri paylaşayım ekzantrik zinciri gergisi zaten yaylı kitabcıkta gösteriyor ayar yapacak bi durum yok yay baskı yaparak gerginliği ayarlıyor. Ayrıca ekzantrik zincirindeki bi bozulma motorun performansını etkiler illaki farkedersiniz.
Peki duyduğunuz ses tahrik zinciri olmasın , motor kompresyona girdiğinde zincirin alt kısmı geriliyor gaz verdiğimizde ise üst kısmı geriliyor, dolayısı ile bu geçiş anlarında zincir boşluğunu alana kadar farklı bir ses çıkarıyor bu olabilirmi bahsettiğiniz ?
-
24 Haziran 2015, 23:59
#4367
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Arkadarşlar emin olmamakla beraber fikirleri paylaşayım ekzantrik zinciri gergisi zaten yaylı kitabcıkta gösteriyor ayar yapacak bi durum yok yay baskı yaparak gerginliği ayarlıyor. Ayrıca ekzantrik zincirindeki bi bozulma motorun performansını etkiler illaki farkedersiniz.
Peki duyduğunuz ses tahrik zinciri olmasın , motor kompresyona girdiğinde zincirin alt kısmı geriliyor gaz verdiğimizde ise üst kısmı geriliyor, dolayısı ile bu geçiş anlarında zincir boşluğunu alana kadar farklı bir ses çıkarıyor bu olabilirmi bahsettiğiniz ?
Hayır hocam tahrik zinciri değil, Cbr250 serisinde 5500'de gelen agzantrik sesine benziyor. Yanlış hatırlamıyorsam eski kasa çift silindirli 250 ninjalarda da böyle bir sorun yaşayanlar vardı, egzantrik zinciri gerilse bile sonradan yine gevşeyip, yabancı forumlarda rattle denilen zırıldama sesine neden oluyordu.
3 ay kadar önce test etmek için arkadaşımın Inazuma'sına ilk defa bindiğimde de aynı sesi duymuştum. İndiğimde bahsettim, 7bin devirde 3.viteste egzantrik sesi geliyor neden böyle diye, farketmediğini söylemişti.
Tamamen yabancı olduğum teknik konular olduğundan şimdilik müdahele etmeyeceğim zira konu her ustanın getir ben hallederim diyeceği bir şey değil.
-
25 Haziran 2015, 14:30
#4368
Inazuma F sağ-sol grenaj fiyatını nereden öğrenebilirim? Motorun sahibi değilim ve Suziki'yi aradığım zaman parça fiyatını öğrenmek için şasi numarası istiyorlar benden
-
25 Haziran 2015, 22:03
#4369
Bugun eksilen motor yagini tamamladim yaklasik 200ml yag ekledim, motorum 5000km yi gecti fakat vakit bulupta servise gidemedim, kisaca 200ml yag eksiltmeyi basardik fakat bunu tamamen devirli kullanmaya bagliyorum cunku rodaj bakimindan sonra surekli sehir disi yuksek devir kullandim, soyle keyfine vara vara 90 100 hizla uzun yol yapmak nasip olmadi
-
26 Haziran 2015, 22:47
#4370
Selamlar,
Dün bende inazumalı oldum.
Kısaca ozetlemek gerekirse, elimdeki eski nadir enduroyu vererek yerine 2013 inazuma aldım takasta.600 km uzaktaydı bulusma noktası. Giderken enduronun tüm konforunu kullandık ama üşüdük biraz ama dönüş %60 oranda zaten bir yorgunluk oldugu icin %40 küçük bir motorla olduğu için zor oldu.
Ama bu vesileyle inazumayı uzun yolda test etme imkanımda oldu dogal olarak.
Performans; 24 bg ve 22 nm den fazlasını beklerdim zira bi donem enduro ile birlikte birde rks 200 um vardı -13 bg 14 nm diye hatırlıyorum- neredeyse 2 katı güçte olsada ondan %20 %30 fazla hissettirdi, ağırlığı sebebiyle
Konfor; evet konforlu büyük motor edası var, amortisörler cok iyi sele ve oturuş pozisyonu iyi.
Sürüş; tepkiler iyi 100-120 aralığında gazla hemen torku hissediyorsunuz, yavas seyreden araclari kolay sollayabiliyorsunuz. Virajlarda lastige guvenip yatamadim ama cidden guzel donuyor.
Yakıt; tam bir hayal kırıklığı, 900 lukle giderken "neyse donuste az yakacağım" diye düşünüyordum, evet az yaktı ama sadece 1 lt/100 km kadar. Yani 6.5 lt ile gittim 5.5 ile geri geldim.."full throttle" ok ama yinede rks den sadece %20 guclu bir motorun %60 daha fazla yakmasını çözemedim.
Tamam 183 kilo, güzel ama insan kendine sormadan edemiyor neden bu motoru 130-140 yerine 183 kg yapmışlar...resmen artçı kadar bir ağıkla gidiyorsunuz. Çok anlamsız.
Sehir tecrubemide bilahare paylasirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------
Oncelikle sanırım dün yol yorgunlugu biraz yanlış hesapladım yakıtı. Toplam 158 tl benzin aldım bunun yaklaşık 1 / 3 deposu hala duruyor yani sonuç itibariyle harcanan benzin 30 litre, yol ise 600 km. 5 lt ediyor maximum. Ama hep tam gaz geldim, 600 km nin en fazla 100 km sinde daha insaflıydım sanırım. Yani alet 9000-10000 devirde çalışınca bu rakamı yakıyor ayrıca 100 kiloyum, motorda öncam ve arkada çanta var ve aerodinamik olarak negatif etki yapıyorlar.
Bugün sehirici kullanımda motor benden tam not aldı rahat pratik sessiz ve kıvrak..ayrıca stili dikkat cekiyor, sehrimde 1 adet vardı benimki ikinci oldu, insanlar bakıyorlar. Tiger egsoz takılı stock egsozlarını cok isterdim ama bunun sesi çok hoş.
Şunu farkettim, seyir halinde 1 ve 2. Viteslere hic gerek kalmıyor hemen hemen. Tokunun yüksekliği 3 te bile çok yavaş gidebilmesini sağlıyor. Demekki o 3 lt gibi fabrika verileri bu sekilde -belki- elde edilebilir. Umarım..
-
28 Haziran 2015, 16:53
#4371
Arslan 26 kardeşim buradaki bütün inazumacilar sana kızıyor ama ben de bir antalyali kullanıcı kardeşin olarak soyleyim.
Devirli kullanan bütün motorlar yağ eksiltir. Bunun marka ve modelle ilgisi yoktur. Ben de eksiltiyorum 6000 km de 200 ml. Hepimizin motorlari sağlam eksiltmiyor diyen makinenin hakkını vermiyordur
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
Aymer kardeşim az yakacagim diye bujiyi çöpe atma :D , yakıt tük düşsün diye devirsiz kullanınca buji kurumlaniyor yeni buji alıyorsun aynı paraya geliyor :D
-
30 Haziran 2015, 22:20
#4372
Yakıt konusunda benim ölçümüm şöyle: 65 kg sürücü 85 kg artçı yaklaşık 40 kg bagaj (3lü çanta seti var) izmir aydın otobanında tamamı tam gaz 210 kmde 55 tl
-
01 Temmuz 2015, 18:45
#4373
sozerten adlı üyeden alıntı
Yakıt konusunda benim ölçümüm şöyle: 65 kg sürücü 85 kg artçı yaklaşık 40 kg bagaj (3lü çanta seti var) izmir aydın otobanında tamamı tam gaz 210 kmde 55 tl
ortalama hızın neydi
-
02 Temmuz 2015, 00:58
#4374
isak adlı üyeden alıntı
ortalama hızın neydi
125-145 arası
-
02 Temmuz 2015, 13:40
#4375
arkadaşlar kendimi tanıtmadım özür, 19 sayısı yaşım değil, 46 yaşındayım. 30 yıllık motor sürücüsüyüm. motor kalite olarak ok ama yakıt konusu da hadi neyse ağır oturaklı motor diyelim. ama yedek parça olayı şaka gibi. yok, bana uymaz inazuma ya da suzuki...malum siteye ilanı verdim bile..birazda boyalı vs çıktı...soğudum iyice... ilgilenenlere duyrulur..en uygun fiyatlısı benimki sitede...:(
-
03 Temmuz 2015, 00:49
#4376
https://www.gw250inazuma.com/stickers/gw250-complete-set-7-colors galiba sitede stok tükenmiş. herhangi bir reklamcıdan bu tarz sticker yaptırabilir miyiz?
-
03 Temmuz 2015, 01:00
#4377
sozerten adlı üyeden alıntı
https://www.gw250inazuma.com/stickers/gw250-complete-set-7-colors galiba sitede stok tükenmiş. herhangi bir reklamcıdan bu tarz sticker yaptırabilir miyiz?
Ben beğenmedim renkleri orjinal daha güzel gibi
Son zamanlarda vites pegine takılan kılıflar var ya çorap gibi onlar çok hoşuma gidiyor universal olandan alıp uydurabilir miyiz acaba ?
Ses konusunda çok evham yapıyorum ramazan sonunda egzantrik zincirinden geldiğini düşündüğüm ses için ustamla hafif bir germe işlemi yapacağız. Sonuçları yazarım. 33bin'de Üsküdar'da Inazuma gördüm inş. yakalayacağım o arkadaşı, Allah kaza bela vermez ise
-
03 Temmuz 2015, 13:26
#4378
Merhaba Inazumacı arkadaşlar,
Bu motora niyetlendim. Rahatlığı ve konforunu övüyorlar. Vaktim olmadığı için geçmiş sayfaları okuyamadım, kusura bakmayın. Ancak yukarıda sozerten arkadaşın verisine göre ciddi bir yakıt tüketimi söz konusu. Yani 210 kmde 55 tl; yani 210 km yi ortalama 11,5lt. benizle gitmiş. Bu da ortalama 1lt de ortalama 18 - 18,5km gidiyor demektir. Açıkcası bana çok gibi geldi. Fiorino aracım bile bu şekilde yakıyor. Bir motor için çok fazla.
Acaba bu motorla ortalama 120km. hızla gitsen yine buna yakın mı yakar? Şu an 150cc lik kullanıyorum 1 litreyle 40-45km arası gidiyorum.
-
03 Temmuz 2015, 13:35
#4379
Aquarist adlı üyeden alıntı
Merhaba Inazumacı arkadaşlar,
Bu motora niyetlendim. Rahatlığı ve konforunu övüyorlar. Vaktim olmadığı için geçmiş sayfaları okuyamadım, kusura bakmayın. Ancak yukarıda sozerten arkadaşın verisine göre ciddi bir yakıt tüketimi söz konusu. Yani 210 kmde 55 tl; yani 210 km yi ortalama 11,5lt. benizle gitmiş. Bu da ortalama 1lt de ortalama 18 - 18,5km gidiyor demektir. Açıkcası bana çok gibi geldi. Fiorino aracım bile bu şekilde yakıyor. Bir motor için çok fazla.
Acaba bu motorla ortalama 120km. hızla gitsen yine buna yakın mı yakar? Şu an 150cc lik kullanıyorum 1 litreyle 40-45km arası gidiyorum.
Merhaba. 11.5 lt yakıt tüketimi ortalama değil, maksimum değer. Motorda üçlü çanta seti (aeorodinamiği etkileyici unsur) ve 85 kg artçı üstüne 40 kg kadar da yük var. Ve tüm yolu tam gaz gittim. Yani bu motor maksimum bu kadar yakıyor bunun altındaki değerleri yakalamanız mümkün.
-
03 Temmuz 2015, 20:51
#4380
Yakıt tüketimi çok. Ben şuan bu motor neden bubkadar fevri tasarlanmış ve üretilmiş onu anlamanın çabasındayım. Neden ağır, neden güçsüz, neden çok yakıyor, parçaları neden anormal pahalı ve tr de bulunmuyor. Yani honda (1100 xx) yamaha (1300 xjr) sahibi oldum. Sirada suzuki vardı (arkasindan kawa gelecek) onuda inazuma ile yaşayalım dedik ama kendi adıma büyük hayal kırıklığı yaşıyorum.
Ankara servisi aradım adama yeni motor aldim gecmisine bakma imkaniniz var mi dedim, biz baska bayininkini goremeyiz dedi. Sonra bir iki soru sordum "abi yanlış anlama ama ucuz motor olduğu için....." şeklinde bir konuşma yaptı. Yahu bu adamlar harleyede bakıyor, dolayısıyla 14 binlik servisini vermekle mükellef olsa bile motoru ucuz diye küçümsüyor. Endo motor. Peh....aklınıza sisteminize şaşayım. Kızıp kastamonu bayisini aradim açan yok sitesine baktım zaten suzukiyle alakalı tek kelime geçmiyor. Birakmis adamlar belliki suzukiyi. Son olarak mototasi aradim dediler elde parca yok netten sase numarasi girin fabrikadan soralim fiyati ve termini. Ugrasip yazdik cevap cabuk geldi. SIKI DURUN; EGSOZ MANİFOLDU TEK SATILMIYOR KATALİTİKLE BERABER GELİYOR ÜÇ HAFTA İÇİNDE VE FİYATI.....FİYATI 3000 TL..3000 Yani biraz ezik var diye goze cirkin gorunmesin diye manifoldu değiştirmek SIFIR MONDİAL MCX ROADRACER PARASI na maloluyor...oha...35 yıllık motor hayatımın en hatalı motor alımını yaşıyorum. Tecavüze uğramış gibi hissettiriyor insana. Honda.. Yamaha...bunlar motor...suzuki..a piece of junk derler ya...aynen öyle..gsxr mış hayabusaymış v strommuş...motor iyi olsa ne yazar...tr sartlarinda tam anlamiyla cop suzuki...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)