Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Mayıs 2015, 15:43
#4221
Merhaba,
Motorunuz hayırlı olsun,
Bir sorum olacaktı, ben mağlesef bir türlü bayiye gidemediğim, gittiğim zamanlarda da görüp üzerine binip deneyemediğim soracağım.
Hiç diğer versiyonunun üzerine oturarak karşılaştırma şansınız oldu mu ? genel duruş, bacaklar ile kavrayışta farklılıklar var mı ?
Teşekkürler
Reklamlar
-
27 Mayıs 2015, 17:57
#4222
Arkadaslar inazuma uzerinde gelen ircleri satiyorum. Lastikler sifirdir. Bayiden cikmadan degistirdim.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...14461038/detay
-
28 Mayıs 2015, 07:16
#4223
Beyler, temiz motor arayan varsa buyursun.MICHELİN LASTİK, SHAD ÇANTA, ORTA AYAK, KORUMA DEMİRİ, ÖN CAM -
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14591769/detay
-
28 Mayıs 2015, 22:44
#4224
-
28 Mayıs 2015, 22:56
#4225
-
28 Mayıs 2015, 23:07
#4226
Michelin lastik taktığınızı ön lastiğin orjinal ebadında olması için kombinasyon yaptığınızı yazmışsınız. Ve önlere 110/70 Takarsak titreşim olacağını belirtmişsiniz !
Şimdi herkes motorunu satmaya karar verince övmek ister ama insanlarıda yanlış yönlendirmemek lağzım ;
-Şimdi siz 110/70 Denedinizmi ?
-Ayrıca 110/80 değil 110/70 takılırsa bence olsa olsa virajdaki yatış açısını etkiler onunda standart kullanıcıyı etkileyeceğini sanmıyorum. 90dan hızlı giderken lastiğin 110/80 e göre 110/70 olup yere daha yakın olması neden titreşim yapsın ?(çok minimal bir fark bu kimine göre önemli kimine göre önemli değil)
-110/80 takmak uğruna ön ve arka lastiğin desen farkının yaratacağı etki daha olumsuz olmazmı ?
2move adlı üyeden alıntı
-
28 Mayıs 2015, 23:13
#4227
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Michelin lastik taktığınızı ön lastiğin orjinal ebadında olması için kombinasyon yaptığınızı yazmışsınız. Ve önlere 110/70 Takarsak titreşim olacağını belirtmişsiniz !
Şimdi herkes motorunu satmaya karar verince övmek ister ama insanlarıda yanlış yönlendirmemek lağzım ;
-Şimdi siz 110/70 Denedinizmi ?
-Ayrıca 110/80 değil 110/70 takılırsa bence olsa olsa virajdaki yatış açısını etkiler onunda standart kullanıcıyı etkileyeceğini sanmıyorum. 90dan hızlı giderken lastiğin 110/80 e göre 110/70 olup yere daha yakın olması neden titreşim yapsın ?(çok minimal bir fark bu kimine göre önemli kimine göre önemli değil)
-110/80 takmak uğruna ön ve arka lastiğin desen farkının yaratacağı etki daha olumsuz olmazmı ?
Yok dostum oyle basit degil bu olay. Lastik deseniyle iş bitmiyor. Bu arada motoru ovmek değil bu bilinclendirmek. Benimde isime gelirdi hazir takim takmak ama yapmadim. Uzun uzun anlatmayicam konu icinde ve diger forumlarda da cok tartisildi yazildi yoksa 70 lik lastik takip deneyip cikarmadim. Titresim yasayan lar var. Niye 90 km dedim cunku 30 giderken ki titredim sizi rahatsiz etmez ve tehlikeye atmaz ama 90 da ki titresim allah korusun direksiyon tokatlamasina sebep olabilir. tokatlamayi youtubadan izleyip arastirin daha iyi anlarsiniz
-
28 Mayıs 2015, 23:53
#4228
https://www.youtube.com/watch?v=99l8v7aEUQs
Adama bak inazumayı döktürmüş, inazuma bu kadar dengeli motor olmasa heralde gymkhana yarışında tercih edilmezdi
-
29 Mayıs 2015, 00:10
#4229
Sağlam bir 17 numara lokma anahtarı ayarlayayım, bir sonraki yağ değişimde video çekip eklemeyi düşünüyorum. Elim o kadar yatkındır ki, anlatamam
-
29 Mayıs 2015, 18:49
#4230
-
30 Mayıs 2015, 00:36
#4231
sozerten bence harika olmuş .
bu arada f versiyonun siyahı harika beni çok kıskandırdı alan arkadaşlara hayırlı olsun .suzuki inazuma sahipleri çok şanslı hissetmeleri lazım kendilerini
-
30 Mayıs 2015, 01:12
#4232
Yan çantalar col guzel olmis gule gule kullan. Begenemedigim bir nokta var cok ayrık duruyor motordan. Arkadan bakinca belirgin oluyor. Ama 10 numara olmus
-
30 Mayıs 2015, 19:34
#4233
Bence de ayrık duruyor ama demirlerden kaynaklanıyor. İrfan ustanın bi bildiği vardır herhalde Teşekkürler
-
30 Mayıs 2015, 21:03
#4234
Arkadaşlat inazumayı çakıştırdıktan sonra ısınmasını bekletken yaklaşık 1 dakika sonra rolanti düşmeye başlayınca farklı bir ses geliyor , yaklaşık 1 dakika sonrada ses kesiliyor. Bir ustaya gösterdim gayet normal bi ses o kadar titiz olma diyor. Sizdede aynı ses varmı ? Bu neyin sesi olabilir ?
-
30 Mayıs 2015, 21:05
#4235
Ankara da ne kadar çok inazumacı varmış yahu sevindim.
-
30 Mayıs 2015, 21:19
#4236
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Arkadaşlat inazumayı çakıştırdıktan sonra ısınmasını bekletken yaklaşık 1 dakika sonra rolanti düşmeye başlayınca farklı bir ses geliyor , yaklaşık 1 dakika sonrada ses kesiliyor. Bir ustaya gösterdim gayet normal bi ses o kadar titiz olma diyor. Sizdede aynı ses varmı ? Bu neyin sesi olabilir ?
))) ya arkafas harbiden bu kadar titiz olma. Belli ki yeni basladin bu işe, onceki sayfada benim satilik ilanima yaptigin yorumu okudugumda sandim ki en azindan 50bin km tecrubesi var arkadasin. Neyse sen beni dinle orjinal lastik ebatlarindan Şaşma. Beyin firtinasi yapmak istersen her zaman yazarim bilgi paylastikca çoğalır. Buarada sese fazla kafayı takma
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
30 Mayıs 2015, 21:19
#4237
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Arkadaşlat inazumayı çakıştırdıktan sonra ısınmasını bekletken yaklaşık 1 dakika sonra rolanti düşmeye başlayınca farklı bir ses geliyor , yaklaşık 1 dakika sonrada ses kesiliyor. Bir ustaya gösterdim gayet normal bi ses o kadar titiz olma diyor. Sizdede aynı ses varmı ? Bu neyin sesi olabilir ?
iki bozuk para birbirine çarpıyor gibi bi şıngırtı mı geliyor?
-
30 Mayıs 2015, 22:34
#4238
Evet öyle bir şıngırtı var , motorun içindeki zincirin sesimi acaba ? Hani ısınınca yağlanıyor ve ses kesiliyor, olabilirmi ?
2move ben 50.000 km tecrübe sahibi olduğumu iddia etmedim ama yorumumun sende böyle bir izlenim bırakmasıda hoşuma gitti şu an pratikte yeniyim ama yıllardır motor kullanan birçok kişiden daha çok okudum ve araştırmaya devam ediyorum , motosiklet konusunda desteksizkonuşan çok ve ben mantığımın kabul etmediği şeyi duyunca araştırmadan karar vermem
-
31 Mayıs 2015, 19:02
#4239
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Evet öyle bir şıngırtı var , motorun içindeki zincirin sesimi acaba ? Hani ısınınca yağlanıyor ve ses kesiliyor, olabilirmi ?
2move ben 50.000 km tecrübe sahibi olduğumu iddia etmedim ama yorumumun sende böyle bir izlenim bırakmasıda hoşuma gitti
şu an pratikte yeniyim ama yıllardır motor kullanan birçok kişiden daha çok okudum ve araştırmaya devam ediyorum , motosiklet konusunda desteksizkonuşan çok ve ben mantığımın kabul etmediği şeyi duyunca araştırmadan karar vermem
O ses benim motorda da var fakat ne zaman çıkartacağı belli olmuyor :D Ses yüzünden üç kere servise gittim orda yapmadı ne alaka anlamadım ben de. Önceki sayfalarda egzostan kaynaklanan bişey olduğunu okumuştum garantiden değiştiriyorlarmış. Screenshot almıştım ama bulamadım önceki sayfaları bi tara dostum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
sozerten adlı üyeden alıntı
Bugün çantaları sert koşullarda test etme imkanım oldu. Arkaya bir tane 7.5 litrelik boya bir tane de 2.5 litrelik boya ve alabildiğince ıvır zıvır, yanlara da 3.5 litrelik boya (bir saüa bir sola + ıvır zıvır) koydum. 10 km kadar yavaş yavaş kasislere çukurlara dikkat ederek taşıdım. Herhangi bir sıkıntı çıkartmadı.
-
31 Mayıs 2015, 23:29
#4240
Sozerken , bu ses motoru ilk çalıştırdıktan 1 dk sonra rolanti düşmeye başlayınca beliriyor ve hemen hemen yine 1 dk sonra kayboluyor, yada motor sıcakken stop ettikten 1 saat sonra çalıştırıldığındada aynı ses beliriyor. Belkide normal bir sestir ama işte tecübe çok olmayınca baka kalıyoruz.( bu ses ekzantrik zinciri olabilirmi?)
Birde 2. Viteste gazı kapatınca bir zırıltı duyuyorum ama aynı sesmi bilmiyorum belkide arka zincirden geliyodur. Zincir gergisini kontrol ettim gergi normal.
Belkide bu seslerin hepsi normaldir ama motor işinde yeni olunca kafaya takılıyor, şu işi ilmi ile bilen biri varsa bizi bi aydınlatsın lütfen, egzoz mu ? ekzantirik zincirimi? Nedir durum?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)