Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4121
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı akap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inazuma F modeli için Bugün yaptığım görüşmede 15 Mayıs dan önce teslim edemiyeceklerini söylediler. Onlarda net birşey bilmiyorlar. Şimdi hukuktan anlayan arkadaşlara sorum şu. Sözleşmede teslim tarihi 30 Nisan yazıyor bu tarihte teslim edemediler sözleşmeden doğan haklarımız neler? Mesela biz sözleşmede yazan tutarı tam olarak ödemezsek bize motoru teslim etmedikleri gibi verdiğimiz kaporayıda sözleşmeyi göstererek vermeme hakları var sanırım. Peki bizim ne hakkımız var merak ediyorum.
    Noterden ihtar çEkeceksin, motorun sana teslim edilmediği tarih itibari ile kaybettiğiniz parayi hesaplayıp tazminat davası açabilirsiniz.

    Yada avukat vasıtası ile gözlerini korkutan kaporani geri alırsın.

    Yukarıdaki ler medeni ülkelerde oluyor.

    Türkiyede yanına iki tane arkadaşını alıp dükkana gideceksin, kaporayi isteyeceksiniz vermem derse kavga gürültü cikaracaksin. Adamın üzerine yuruyecekseniz. 3 mecbur ya Karakolluk olmayı göze alacak yada parayi geri verecek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4122

    Üyelik
    24 Nisan 2015
    Merhaba yeni motora başlayacağım ulusan motordan eğitim ve ehliyet aldıktan sonra motor alacağım haziran temmuz gibi. Boyum 1.65 kilom da 85. Sizce inazumaya hakim olabilir miyim yada boyumdan dolayı sorun yaşar mıyım. Ulusana gittiğimde z250sl e oturdum tam oldu boyu herşeyi yerli yerinde oldu. Ama inazuma yoktu deneyemedim. Sizce ne yapayım z250sl ile inazuma arasında kaldım. Hergün ankara kırıkkale arası gidip geleceğim motorla. gidiş geliş 130 km okulumla ev arası. Birazda ekonomik olmalı yani max 130 km de 20-25 tl yakması lazım gerektiğinde de beni 65 km yi 30-40 dakika arasında da götürebilmesi gerekiyor. Sizce inazuma mı alayım yoksa z250sl mi. Inazuma ile uzun yol tecrübelerinizi var sa benim gibi hergün böyle uzun yol yapan anlatabilir mi nasıl biraz ağır ve uzun bir motor sahip olabilir miyim bilemiyorum. Sorun çıkarıyor mu sık sık ?

  3. #4123

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Otostopcu Bence sen Z250SL al neden dersen 150 kg ve ebatları sizin boyunuza göre, inazumadan ucuz, daha agresif bir görüntü,Aea videosuna görede oldukça atik bir motor. İleride 2. elinde ne olur onu bilemem , inazuma artık 2. elde yerini buldu.İnazuma içinizde kalmasın diye onuda mutlaka görün derim. Ancak şu uyarıları yapmadan geçemeyeceğim
    - Eğer çok acemi olduğunuzu düşünüyorsanız ilk 1.000 km hiçbir şekilde trafiğe çıkmayın panik anında ne yapacağınızı bilemezsiniz.
    - Kendini bilen birisi iseniz Z250SL'yi alın Yok ben daha motor üstünde durmayı yeni öğreneceğim kendimide kontrol edebilirmiyim bilmiyorum diyosanız Z250SL size bence fazla gelecektir. Motorlar kaçmyor al dandirik bir 125 cc 5.000 Km yap ondan sonra Z250SL al
    - Şunuda söyleyim 125 cc viraj dönmede insana bişey öğretmiyor çünkü viraja girdiğinizde gaz vermek istiyorsunuz ama canı olmayan 125 cc sizi virajın içine doğru götürüyor,halbuki 250 cc olsa gaz verebilseniz virajı daha iyi dönersiniz.

    Otostopcu kardeş inazuma hakikaten çok kaliteli bir motor almanı bende çok isterim ama nedense size Z250SL daha iyi gider gibi geldi bana, böyle toplu yazınca biraz dağınıt oluyo edebiyat zayıp siz bana özelden yazın ben sorularınıza sabırla cevap veririm

  4. #4124

    Üyelik
    24 Nisan 2015
    Daha hiç motor sürmedim eğitimden sonra ne olur bilemiyorum. Inazuma rahat ve çift silindir olduğu için tam benim amacıma uygun gibi gözüküyor ama kawa ya oturunca gönlüm biraz da ona kaydı. Rodaj bitene kadar zaten görürmem motoru hemde biraz tecrübe kazanırım 125cc ile başlamak nasıl olur bilmiyorum ama öğrenciyim aldığım motoru 2 3 sene süreceğim 125lik alırsam al sat yapmam gerekecek. Eğitim alırsan sorun olmaz dediler 250likler için. Sanırım hazirandan sonra sizi rahatsız edebilirim :D teşekkür ederim. Son bir sorum daha var sol dizimde menisküs ve ön çapraz bağ yırtığı var motor sürerken bana sorun çıkarır mı ?

  5. #4125

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Alıntı otostopcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha hiç motor sürmedim eğitimden sonra ne olur bilemiyorum. Inazuma rahat ve çift silindir olduğu için tam benim amacıma uygun gibi gözüküyor ama kawa ya oturunca gönlüm biraz da ona kaydı. Rodaj bitene kadar zaten görürmem motoru hemde biraz tecrübe kazanırım 125cc ile başlamak nasıl olur bilmiyorum ama öğrenciyim aldığım motoru 2 3 sene süreceğim 125lik alırsam al sat yapmam gerekecek. Eğitim alırsan sorun olmaz dediler 250likler için. Sanırım hazirandan sonra sizi rahatsız edebilirim :D teşekkür ederim. Son bir sorum daha var sol dizimde menisküs ve ön çapraz bağ yırtığı var motor sürerken bana sorun çıkarır mı ?
    Dizinizdeki sorunlar pek sorun olmayacaktır tabii düşmedikten sinra. Motor konusunu gelince hergün uzun yol yapmayı düşündüğünüze göre ben inszuma daha iyi çünkü yolda size çanta ihtiyaç olacaktır ve z250 de çanta hiç hoş durmayacaktır ayrıca uzun yolda inazumayı kullanmak z250 den daha kolaydır rüzgara daha çok direnir tercih sizin.

  6. #4126

    Üyelik
    24 Nisan 2015
    Teşekkürler yorumunuz için. Inşallah sorun olmaz. Inazuma da alsam topcase takmayacağım o zaman tüm naked karizması gidiyor kuriye motoru oluyor. Sanırım yana takılan kumaş çantalardan takacağım :D uzun yol için inazuma daha iyi deniyor her yerde. Hangisi da az yakıyorsa onu alacağım sanırım.

  7. #4127
    evural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara, Eryaman
    Motosikleti
    Xmax 300
    Alıntı otostopcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler yorumunuz için. Inşallah sorun olmaz. Inazuma da alsam topcase takmayacağım o zaman tüm naked karizması gidiyor kuriye motoru oluyor. Sanırım yana takılan kumaş çantalardan takacağım :D uzun yol için inazuma daha iyi deniyor her yerde. Hangisi da az yakıyorsa onu alacağım sanırım.
    Sadece yanlara sert yan çanta takabilirsin, 21 litre olanlardan. İrfmotorun web sitesinde var. Bu arada dizini üşütmemen lazım. Motor pantolonu almadan sakın binme. Yazlık korumalı kevlar kot da iş görür. Aksi halde dizlerin çok ağrı yapar. İlerde başına iş açar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

    Hatta ben sana xmax tarzı 250 cc kaliteli bir scooter öneririm. Hem dizin ve sen rüzgar yemezsin, hem de bol bol bagaj alanın olur.

  8. #4128

    Üyelik
    24 Nisan 2015
    Sağolun hocam. Ekipman için ayırdım paramı en baştan. Mecburen dizimi saran dizlik kullanmadam sokağa çıkamıyorum iki kat korumam olacak.bagaj çok önemli değil benim için bilgisayar mühendisliği okuduğum için neredeyse her şeyi laptopumdan hallediyorum sırtıma takıp gideceğim okula :D Scooter düşünmüyorum hocam dizimi düşünsem araba alırım :D ama özgürlüğümü düşündüğümden motor farklı bir his başlamasa bile bırakamıyor insan

  9. #4129

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki Gw250
    Siz yine de bir daha bilgili bir hukukcuya sorun lakin ben hukuk öğrencisi olarak size yardım etmeye çalışayım. Öncelikle evet asagida da bir abim bahsetmiş noterden ihtarname çekilecek, akabinde motorun sözleşme gününden geç geldiği gün kadar, guncel asgari ücretten /2 hesaplanmak şarti ile paranızı talep edebilirsiniz. Sahsi kanaatim uğraşmamaniz yönünde olacaktır, 500 lira için güncel TBB rakamlarına göre min 380 lira kaybedeceksiniz, sinir stresi de cabası. Yalnız sözleşme de teslim süresinde olabilecek değişiklikten biz değil suzuki turkiye a.ş sorumlu tutulur diye bir madde ve ya ibare varsa o zaman yapılacak pek fazla birsey yok aslında var ama ugrastiginiza değmiyor. Edit: İmlâ mobilden yazdım hata olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

    Arkadaslar bir sorum olacak, antalya da trafikte çakarli bir inazuma gördüm çok güzeldi (belki sahibi aramızdadir) , ben de istiyorum lakin cin işi olmayan kaliteli bir çakar(sis farı) ve aparati - demir görmedim, bilen varsa yardimci olsun çok sevinirim
    evural bunu beğendi.

  10. #4130

    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Antalya
    Arkadaşlar herkese selamlar;

    2013 model Inazuma ile Antalya'dan aranıza katıldım Inazuma 4. motosikletim, 98 yılından beri motosiklet kullanıyorum deneyimli bir kullanıcı sayılırım elimden geldiği kadarıyla tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım.

    Aldığım motosiklet üzerinde IRC lastikler var. Kitapçıkta ön arka 36psi tavsiye edilmiş, yanlış hatırlamıyorsam IRC lastikler üzerinde 41 psi yazıyor. Siz lastiklerinizi kaç psi basınç ile kullanıyorsunuz ?

    Ön kafada özellikle gösterge kısmında stabilize yollarda aşırı bir sallanma var bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?

    Motosikleti alır almaz 150km'lik bir yol testi yaptım(Antalya-Olimpos-Antalya). Yolda sağlam ve uzun soluklu yağmura yakalandım. Sürüş izlenimlerimi ilk fırsatta paylaşacağım. Bu arada Antalya'dan arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim

  11. #4131

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Far gösterge yani kafa kısmı esneyebiliyor bugün arkadaş bez ile silerken farkettim zannedersem özellikle yapılan bişey titreşimden laçkalaşmasın diye sanırsam kauçuklu bağlantı kullanmışlar

  12. #4132
    85mm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    '17 Yamaha Tracer 900
    Alıntı martineden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selamlar;

    2013 model Inazuma ile Antalya'dan aranıza katıldım Inazuma 4. motosikletim, 98 yılından beri motosiklet kullanıyorum deneyimli bir kullanıcı sayılırım elimden geldiği kadarıyla tecrübelerimi paylaşmaya çalışacağım.

    Aldığım motosiklet üzerinde IRC lastikler var. Kitapçıkta ön arka 36psi tavsiye edilmiş, yanlış hatırlamıyorsam IRC lastikler üzerinde 41 psi yazıyor. Siz lastiklerinizi kaç psi basınç ile kullanıyorsunuz ?

    Ön kafada özellikle gösterge kısmında stabilize yollarda aşırı bir sallanma var bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?

    Motosikleti alır almaz 150km'lik bir yol testi yaptım(Antalya-Olimpos-Antalya). Yolda sağlam ve uzun soluklu yağmura yakalandım. Sürüş izlenimlerimi ilk fırsatta paylaşacağım. Bu arada Antalya'dan arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim

    Lastiğin üzerinde yazan o değer maksimum basılabilecek basınç değerini gösterir. Aman diyim kenarını okuyup "aa bu 41 yazıyor, o zaman öyle basayım" demeyin. Kitapçıkta ne yazıyorsa o, 36-36. ;)
    Mirkuza bunu beğendi.

  13. #4133
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Arkadaşlar bugün motorumu istemeye istemeye sattım. Motoru Marmaristen düzgün motor değerini bilen bi arkadaşa sattım. 14 ay bindim, ne ceza yedim, ne kaza yaptım, nede arıza falan çıkardı. Buradaki arkadaşlara kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim.

  14. #4134

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    İnazumanın çinde üretilmesi o kadarda kötü değil neden mi ? ön çift sinyal 75 TL ikisi birden kargo bedava Haojue üretiyor ya inazumayı satıcıda suzuki Haojue diye yazmış muhtemelen orjinaldir. Herşeyde uygun değil ama hızlı şekilde düşecektir kilit seti mesela 130 usd demiş aynı satıcı indirim diyerek 70 usd civarına çekmiş. Aslında inazuma daha yeni sayılabilecek bir model olduğu için çinlilerde kazık atmaya çalışıyor, uçuk yedek parça fiyatlarıda mevcut yani


    Sinyallerin linki
    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-for-the-first-Suzuki-motorcycle-Haojue-Li-Chi-GW250-S-lights-turn-left-and/32310576591.html

  15. #4135

    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Mirkuza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far gösterge yani kafa kısmı esneyebiliyor bugün arkadaş bez ile silerken farkettim zannedersem özellikle yapılan bişey titreşimden laçkalaşmasın diye sanırsam kauçuklu bağlantı kullanmışlar
    Bende ki oynama esnemeden daha fazla, bağlantı noktalarını kontrol etmeme rağmen anlayamadım. Servise uğradığım ilk fırsatta soracağım. Sonucu paylaşırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

    Alıntı 85mm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğin üzerinde yazan o değer maksimum basılabilecek basınç değerini gösterir. Aman diyim kenarını okuyup "aa bu 41 yazıyor, o zaman öyle basayım" demeyin. Kitapçıkta ne yazıyorsa o, 36-36. ;)
    Standart koşullarda evet kitapçıkta ne yazıyorsa o 36, 36 fakat motosikletin yük miktarı ve/veya hava koşullarına göre genelde lastik hava basıncını(özellikle uzun yol yapacaksam) değiştiririm. Antalya gibi aşırı sıcak ve aşırı yağışlı koşullarda standart hava basıncı ile yolculuk yapmak çoğu zaman zorlayıcı olabiliyor, özellikle lastik istenen kalitede değilse. Henüz IRC lastikleri yumuşak hamurlu bir lastikle değiştirme fırsatı bulamadığım için sizlerin tecrübelerini sorgulamak istedim.


    Bu arada inazuma ile 15.000 km ve üzeri deviren arkadaşlar motosiklette hangi parçaları değiştirmek durumunda kaldınız?

  16. #4136
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı martineden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ki oynama esnemeden daha fazla, bağlantı noktalarını kontrol etmeme rağmen anlayamadım. Servise uğradığım ilk fırsatta soracağım. Sonucu paylaşırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------



    Standart koşullarda evet kitapçıkta ne yazıyorsa o 36, 36 fakat motosikletin yük miktarı ve/veya hava koşullarına göre genelde lastik hava basıncını(özellikle uzun yol yapacaksam) değiştiririm. Antalya gibi aşırı sıcak ve aşırı yağışlı koşullarda standart hava basıncı ile yolculuk yapmak çoğu zaman zorlayıcı olabiliyor, özellikle lastik istenen kalitede değilse. Henüz IRC lastikleri yumuşak hamurlu bir lastikle değiştirme fırsatı bulamadığım için sizlerin tecrübelerini sorgulamak istedim.


    Bu arada inazuma ile 15.000 km ve üzeri deviren arkadaşlar motosiklette hangi parçaları değiştirmek durumunda kaldınız?
    Lastik ve zincir değişimi yaklaşmıştı ama hiç bir şeyini değiştirmedim. Sadece serviste yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler standart bakımlar. Bugün satarken satmadan arkadaşa bunları söyledim. Değiştireceğin ilk şey zincir ve lastik olsun dedim. Ona göre Fiyatınıda uygun tuttum. 15 binde buji, lastik, zincir. Başka bir şeye gerek yok bence. Standart bakımlar hariç.

  17. #4137

    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Antalya
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ve zincir değişimi yaklaşmıştı ama hiç bir şeyini değiştirmedim. Sadece serviste yağ, yağ filtresi, hava filtresi, bujiler standart bakımlar. Bugün satarken satmadan arkadaşa bunları söyledim. Değiştireceğin ilk şey zincir ve lastik olsun dedim. Ona göre Fiyatınıda uygun tuttum. 15 binde buji, lastik, zincir. Başka bir şeye gerek yok bence. Standart bakımlar hariç.
    Bende 14.000 kmde aldım motosikleti. Zincirde yer yer sertleşmeler var henüz ustaya gösteremedim ama muhtemelen ilk fırsatta değiştirelim diyecektir. Zincir dişlilerinin durumunu bilmiyorum. Ön arka balatalar da max. 2000-3000km sonra değişme ister gibi. Lastikler zaten değişecek. Bujileri değiştirdim. Tabi birde alındığından beri fren hidrolikleri hiç değişmemiş(1,5 sene) onları değiştirteceğim. Bu fren hidroliği konusunda bir iki tatsız tecrübem oldu, aman ustaların daha şu kadar km de şu bu laflarına inanmayın senede bir değiştirin. Şu an için benimde aklıma gelenler bunlar.

    Inazumanın vites geçişlerinin oldukça başarılı olduğunu duymuştum fakat benim motorumda belki henüz alışamadığımdan özellikle 1-0-2 arası geçişlerde hafif bir zorlanma/bazen geçmeme durumu oluyor.

  18. #4138
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Arkadaşlar merhaba,

    Inazuma F ile ilgili kullanan ya da test sürüşü yapmış arkadaşlarımız var mı?
    Birke bir bayinin önünde gördüm ama üstüne oturma sansım olmadı.

    Direksiyon baglantısı farklı, ön taraf daha büyük gibi duruyor...
    Sorum özellikle ergonomi ve duruş bakımından normal inazumadan farklımı?

    Ben biraz uzun boylu biriyim, uygun bir motor arıyorum ve kursta inazuma kullanıyorum. Aslında güzel bir motor lakin ne Inazumada bir parça ufak gibi kalıyor... F modelinde bir fark var mı merak ettim...

    Teşekkürler

  19. #4139
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    İyi akşamlar herkese ,
    Çanta demiri satın alacak arkadaşlar için ;
    Motosikleti satın aldığımda monte olan çanta demirini kullanmıyorum. Sahibi Batuhan Motor aracılığıyla taktırmış. Orjinal demiri bulamadığı için bu şekilde almıştım. Cüzi bir miktar karşılığı orjinal demir ile takas edebilirim. Çizik,ezik yoktur. Dileyene fotosunu atabilirim.
    Herkese kazasız belasız sürüşler.

    (İstanbul- Fatih bölgesi)

  20. #4140
    evural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara, Eryaman
    Motosikleti
    Xmax 300
    Alıntı atoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Inazuma F ile ilgili kullanan ya da test sürüşü yapmış arkadaşlarımız var mı?
    Birke bir bayinin önünde gördüm ama üstüne oturma sansım olmadı.

    Direksiyon baglantısı farklı, ön taraf daha büyük gibi duruyor...
    Sorum özellikle ergonomi ve duruş bakımından normal inazumadan farklımı?

    Ben biraz uzun boylu biriyim, uygun bir motor arıyorum ve kursta inazuma kullanıyorum. Aslında güzel bir motor lakin ne Inazumada bir parça ufak gibi kalıyor... F modelinde bir fark var mı merak ettim...

    Teşekkürler
    Söylediğin gibi F'de ön taraf biraz daha geniş ve yükse, bu nedenle daha kalıplı duruyor. Oturuş pozisyonu da bir miktar daha dik. Yani inazuma alacaksan ve iri yarı biriysen F alman daha mantıklı olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

    Uzun süredir iş yoğunluğu nedeniyle pek motorla çıkamıyorum. Cumartesi günü eğer bir işim çıkmaz ise 9 gibi Ankara Optimum Avm önünden hareket ederek otobandan Gerede'deki Kaya Greenpark otele gidip kahvaltı etmeyi planlıyorum. Mesafe 100 km olup tahmini 12 gibi dönmüş olacağım. Eşlik etmek isteyen olursa haberleşelim. (Özellikle Suat.2014, onurördek, tuğmenunsal ve on the road'a duyurulur.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

    HGS sorununu düşünmemiştim. Alternatiflere açığım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)