130 -135 tek kişi, eğilirsen 140 civarı, rampa aşa dik dursanda eğilsende 151 km. Bu motor hız motoru değildir. İnazuma RR veya inazuma r değil. Naket tarzı bir motor dur. 125 le rahat gider. Ama ben 95 le gidiyorum genelde. Radara girmemek için. Rampa yukarı basıyorum. Çünkü rampa yukarı yollarda hiç radar olmuyor
benim motosikletim 5700kmde hiç sorun çıkmadı çok rahat ve zevkli istanbul.amasya yaptım.amasya ankara.basa bas gidtim kmye.135 kr yaktı mükemmel bakımını maltepe tunaya yaptırıyorum .motor için her kafadan bi ses çıkıyor.ben54 yaşındayım 40 senedir motor sürücü ve bakımcıyım rodaj modaj kendi kafama göre yani tecrübeme göre motoru açtım devir saati şöyle olacak böyle olacak alakası yok yolda motor hangi vitesi istiyorsa onu kullan fazla skıştırma işte sana rodaj başka tanımam.şimsi saat gibi çalışıyor.151 de kesici var yetiyor bu hız tam gezi motoru.....sorun yok yola devam saygılar.......hoşcakalın
Merhaba arkadaşlar,
Suziki GW250 Inazuma almayı düşünen bir arkadaş olarak aranıza katıldım. Motorla ilgili merak ettiğim genel sorular var. Gerçek kullanıcıları tarafından cevaplandırılması beni çok memnun edecektir.
*** Öncelikle belirtmek isterim ki benim bu motosikleti beğenme sebebim, 600-1000'lik motosikletlerde yaptıkları gibi arkaya yanlara çantalarımı takıp yolda şeridi doldurup konforlu bir sürüş yapmak ve bu sürüş için çok fazla maliyet ödememek hem yakıt parası, hem vergi ücreti hem de motosiklet ücreti olarak. Sürüş esnasında kask mont, dizlik, eldiven hepsini taktığım için inince bunları koyacak yerim olsun elimde taşımayım istiyorum SuperSport tarzı motosikletleri hem bu sebeplerle hem de tarz olarak pek sevmiyorum. En önemli bir diğer konuda arkamda sürekli artçım oluyor ve ben onu da düşünüyorum. Onunda konforlu bir yolculuk geçirmesi benim için önemli.
Özetle motosikleti genellikle şehir için 20-30km mesafede ve bazen 50-80km mesafede kullanacağım. Fakat bunların dışında 200-300 km lik yola çıktığımda da bana sorun çıkarmamasını ve sürüş konforumu bozmasını istemiyorum. Yani gerektiğinde 2 saat hiç durmadan gidebileyim ve ininci of dizlerim titremekten uyuştu, sırtım ağrıdı vs. şikayetlerim olmasın. Sizce bu kullanım için bu motosiklet doğru tercih mi? İlk sorum budur bundan sonrakiler ise aşağıda sıralı. Biraz uzun bir soru silsilesi oldu fakat hem benim hem de pek çok arkadaşımızın işine yarayacağını düşünüyorum.
1- Motosiklet agresif mi? Yani dur kalklarda hemen tekere gelmek istiyor mu?
2- Motosiklet kaç bin devirden sonra titremeye başlıyor. (Yok arkadaş 5. vites 8000 devirden sonra motor güven vermiyor vs. söylemleri sizde kaç bin devirden sonra ortaya çıkmakta)
3- Motosiklet vites aralıklarını yazma imkanınız var mı?
(1. vites 0-4000 devir
4. vites 4000-7000 devir 3-4-5 gibi...)
5- 1.75 boy ve 65 kilodaki biri motora hakim olabilir mi? (Işıklarda olsun dur kalklarda olsun park ederken elle götürülürken Allah muhafaza düşmede vs. kaldırabilir mi?)
6- Uzun yolda (300-500km civarı) ne kadarlık km/sa lik bir hızla yorulmadan rahat rahat gidiyorsunuz?
7- Şehir içi kullanımda sizin olumsuz bir görüşünüz var mı?
8- Motosikletin korna sesi nasıl? Diğer araç sürücülerine kendini fark ettiriyor mu?
9- Aydınlatma sistemi nasıl? Gece sürüşünde, karanlık yerlerde önünüzü ve ileriyi net bir şekilde görebiliyor musunuz?
10- Kronik bir arızası var mı? (Yağma yakma, soğukken hemen marş almama vb...)
11- Motosikleti aldığında şunları yap yola öyle çık diyeceğiniz bişey var mı? (Kesinlikle tekeri değiştir, siperlik tak vs.. gibi)
12- Yedek parça fiyatları nasıl?
13- Motosiklet şehir içi ve uzun yol yakıt miktarlarınız nedir?
14- Motosiklet için ödediğiniz en son vergi tutarı ne kadardır?
15- Daha önce Honda CBR 250R veya Kawasaki Ninja 250R kullandıysanız onlara kıyasla güçlü ve zayıf yönleri nelerdir?
Herkese teşekkürler, kazasız belasız hayırlı yolculuklar...
Konforlu bir 250 lik almak istiyorum
Ya Yamaha Xmax 250 2014 model (şekil fena) absi var ya da
Suzuki Inazuma 2014 model tek sorum uzun yol giderken son devirde çalışan bir motor sesi ile beynim şişmesin rahat rahat 130 140 yapayım.
1-Normal kullanımda tekere gelmez.
2-7000 devirden sonra titrer.
3-4-Belli bir vites aralığı yok ben hep 5000-6000 devirde değiştiririm vitesi.
5-Ben 1,75 ve 80 kiloyum gayet rahat kullanıyorum ama arkada birisi varsa dikkatli olmak lazım dengeyi bozarsa durduğunuz yerde motor yana yatmaya karar verirse işiniz çok zor.
6-Yorulmadan 300 km gidiyorum.
7-Şehir içinde gayet rahat.
8-Korna gayet yeterli.
9-Farlar şahane çok güzel aydınlatıyor.
10-Kronik arızası yok.
11-Orta sehpa, koruma demiri şart, sperlik takma şeklini bozuyor, lastikler normal kullanımda gayet yeterli ama acil frenlerde kayıyor.
12-Yedek parça fiyatları tüm japon motorlar gibi pahalı
13-Yakıtını pek hesaplamadım ama sanki 18-20kuruş gibi bir şey.
14-Vergi yıllık 100tl
15-Rampada daha iyi çekiyor ve ikisindende malzeme kalitesi çok daha iyi en önemlisi seside daha güzel, çift eksoz olmasını da çok beğeniyorum.Bu dediimiz motorların yanından geçerken kendimi daha iyi hissediyorum iyiki inazuma almışım diye.
Hepinizin yorumları için öncelikle çok teşekkür ederim. Şimdi ben dün oturdum 200-250 cc 'lik motosikletlerin marka ve modellerini belirledim (scooterları bu listenin dışında tuttum). Hatta üşenmeden bunları PC'de değil elle kağıda yazdım.
Sonra dedim senin elinde şu an ne var 150 CC 'lik çin malı bi motosiklet bununla maksimum bir günde 220 KM'lik uzun yol yaptım bol molalı bir şekilde. Bana yararı ve zararı ne oldu. Yararı yakıt çok çok ucuzdu 13-14 kuruşa gittim. Zararı 5. vites 9bin devir 100 km/h hızla titreye titreye gittim. Rüzgar vurduğunda şeritte geziniyorum bildiğin. Kamyonların yanımdan beni sollaması cabası, benim ve artçımın konforsuzluğu, bomboş düz yolda kağnı hızın ilerlememiz bizi epey üzdü. Onun dışında 150 CC'lik motosikletimle şehir içinde çok memnunum zaten İstanbul'dayım anadolu yakasında en fazla kadıköye gidiyorum sahil yolundan fıtı fıtı gidiyorum bana yetiyor.
Durum analizi yaptım ve ne almayı planlıyoruma geçtim. Önce motosiklet tarzı seçmeliyim dedim naked mi supersport mu vs. diye. Ama aşağıdaki listeye bakınca görüyorum ki ss ya da cros dışında 250'lik motosiklet yok honda cbf 250 var bulabilirsen temiz yamahanın ybr 250'liği var bunlarda eksi motosikletler yenileri yok. Bir tek Suzuki Inazuma var benim bulabildiğim. Sizin bu klasmanda naked tarzı başka motosiklet bilginiz varsa tavsiyenizi beklerim.
Dedim abi o zaman bi ben SuperSportlara bakıyım onlar arasından da Hyosung'u beğenmedim. Geriye CBR 250R ile Ninja 250R kalıyor. Yani biraz kapana kısılmış gibi oldum. Seçebilme imkanım olan başka motosiklet bulamadım. Bu S.S.'lerle de başta bahsettiğim rahat oturuş, arkada yanda sepetler, artçı arkada güzelce otursun, motor hacimli dursun yolu kaplasın olmaz gibi geldi. O dediğim bi yere giderken 2 tane kask, mont, dizlik, eldiven bunların 2 kişide de olduğunu düşünürsek super sport ta bunları sığdırabileceğim bir imkanı nasıl sağlarım bilemiyorum. Motordan indim bunlar elimde kaldı o an tüm huzurumuz kaçıyor zaten. Tek başıma olsam da aynı şey geçerli artçıyla da.
Durumumu gayet güzel açıkladığımı düşünüyorum. Şimdi hız konusuna gelelim. Şöyle aslında motosikletten hız istemiyorum yani şekil olsun gaza bi koyuyum şöyle uzayım gidiyim vs. değil derdim ama şimdi 100-110 la gidiyorum arkadaki araba sıkıştırdı kamyon dibime girdi yol bomboş dümdüz duruyor şöyle gazı biraz daha açtığımda bu tehliklerden kendimi kurtarıyım. Ya arkadaş bu da hiç gitmiyormuş amma sıktı demeyim 120-130 km/h titreşimsiz kendini güvende hissettiren bir sürüş sağlıyorsa benim için yeterli. Maksimum hızı da 150yse gerektiğinde bu hızı görürüm o kadar.
Sizin bu noktada tavsiyeleriniz ve görüşlerinizi bekliyorum. Biraz uzun yazıyorum ama kusura bakmazsınız umarım. Okurken sıktıysam hakkınızı helal edin...
En iyisi hem xmax 250 yi yakindan gormek hemde inazumayi.
Ki Xmax ABS li olduğundan 1 adım önde.
Scooter ihtimallerin arasında ise hiç düşünme xmax250 al derim, hem uzun yola gidersin rüzgar yemezsin, hem şehir içinde rahat kullanırsın, tahminimce yakıt olarakta inazuma dan daha tasarrufludur
Bazen xmax250 alsamıydım diyorum kendi kendime fakat vitesli motor başka benim için
Hocam hem ÖTV den dolayı hemde
yakit tüketiminden dolayi 250cc alti bisiler alcam.
Abs olmamasi inazumayi azicik da olsa gözümden düşürdü ayrica bagaj yok arka canta desen saolsun lar onuda yasakladilar
Xmax 250 hem abs li hem vites ile ugrasmiyorm hem rahat bir şekilde 140 150 görüyor en önemlisi de Dev gibi bir bagaji var.
Cumartesi Ankara Endo motorda 1.000 km bakımına girdim. 140 TL tuttu. 45 dakikada da işim bitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:23 ----------
Bu arada arkaya file taktım. Ufak tefek şeyleri taşımada çok faydası oluyormuş.
Arkadaşlar soğutma suyu alt seviye çizgisine yakın ilave etmek istiyorum, kullanım kılavuzu olarak verilen cd yi bir türlü bulamadım orda tarif ediyordu, bana kılavuzu atabilirmisiniz..
Ayrıca soft yan çanta kullanan arkadaşlar hangi marka modeli önerirsiniz? Yüksek hızlarda bu çantalar içinde hafif yük varken veya boş iken sıkıntı çıkartıyorlarmı?
Merhaba arkadaşlar, üç aydır inazumayı takip ediyorum. Kararsız kaldım. Cb 125 e var bende, ikinci el aldım, 1500 km kadar oldu alalı. Günde 30 km bile yapmam, 70km/saati geçmem. Ancak hem kurye görüntüsü, hem cibiliyetsiz görüntüsü ne yapsam değişmedi. E haliyle bu da can sıkıcı oldu. Bir de rüzgarda savrulmaktan sıkıldım. Boyum 167, kilo 83. Sizce beni çok zorlar mı? Aralara girmem kimseyle kapismam. Cüsseli ama hafif tavsiyemiz var mı alternatif olarak
İnazumayı merak edenler bu videoyu izleyin, biraz fikir verebilir.
b sınıfı ehliyete sahibim, a2 için başvuracağım. motor tecrübem yok.
hem doğru düzgün direksiyon dersi verecek hem de hesaplı tavsiye edeceğiniz bir sürücü kursu var mı? (mecidiyeköy / k.çekmece / halkalı öncelikli yerleşim alanları)
bu arada inazumaların ucuzlayacağı yok galiba
Kurs için iki tavsiye:
1. En ucuzuna yazıl, pratik vermesede olur ama sınava en azından cb125 ile sokuyor olsunlar, piyasada çok dandik motorla sokanlar var, mecidiye köyde 300tl civarı, paranı asıl honda akademiye ver, superlermis, bende 6 ay önce aldım ehliyeti ama baharda bu kursa gideceğim 400tl galiba, servisle götürüyorlar tüm teknik bilgileri ve ileri sürüş bilgilerini veriyorlar,
2. Benim gibi 900tl ver iyi bir kursa git 10saat pratik al, ben a2b den aldım, villa levent var ama o 1000tlden fazla galiba.
Şimdiki aklım olsaydi kursa yazildigimda ben 1. seçeneği yapardım. Tüm tanıdığım endro naked cross kullanıcıları o kursa gidersen pratik hariç bilgi olarak bizlerden daha ileri olursun diyor. Pratik ise kullandıkça gelişiyor zaten. Sonuçta iki tekerdeyiz, olabildiğince iyi eğitim al, maddiolarak sşimdi zorlasa da hayati önem taşıyan egitimlerin hepsini şimdiden al, sonra ne gerek var dersin, ardindan Allah korusun hastane masrafı çıkmasın.
Motorun var mı bilemiyorum ama sakın 250cc den fazla bir motorla başlama, hatta 125 tercih et. Keşke 6 ay önce mt125 olsaydı da ben alsaydım, ama yakında almayı planlıyorum, inazuma ucuzlamaz buara, belki sşubattan sonra, fuarda ucuzlar belki, o da süper motor, ama pahalı,bende cb125 var ve sşehir içi için bence ideal bir başlangıç motoru ama mt çok daha iyi, en azından beygiri, torku yüksek ve kurye motoru değil. Çin alma, japondan şaşma. Ben su anda üç motor kovaliyorum: mt125, xmax ve inazuma. Kelepir bulursam kacirmayacagim. Sanırım fuara kadar da bulamam. İnazumanin ikinciweline girme, zaten fiyat olarak neredeyse 0 la aynı git sıfır al, yada mt al motoru ufak ama forumu oku, supermis.
Ama hepsinden önce iyi bir eğitim al, ve bot, dizlik, mont, eldiven ve özellikle de kaska para harca, feyizoglu fiyat olarak mantıklı, en azından nolan al, bedeninin değerini yaralanmadan bil.
Biraz uzun oldu, kusura bakma..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)