Rüzgarlık yok, uzun yolda yorar.
Rüzgarlık yok, uzun yolda yorar.
2. el fiyatlarında çok az oynuyor o yüzden sıfır daha iyi olur gibi, ve kesinlikle fotoğraflarda göründüğü gibi değil, hyosung g 250r la kawasaki ninja 250 arasında bi makine Kesinlikle bıkana kadar sorunsuz sizi var gücüyle gezdiricektir motor için nakit sınırım 6 bin değil de 9 bin olsa en azından 2. el alırdım kesinlikle bitane, sym wolf a da bakabilirsiniz aynı lar nerdeyse sym de bu olayı muhteşem başarmış. Hayırlı günler Kazasız belasız
Arkadaşlar uzun yol 214km, ortalama hızım 110km/sa, motor devrini 7000d/d altına düşürmedim ara sıra kısa mesafeli 130 140 km/sa hızlara çıktım.. Kısaca 9,98lt benzin ile 214km
Evet bencede yakıt çok gibi fakat yapacak bişey yok çift silindir keyfine değermi? Bence değer... Bu arada yakıt ölçümünü gayet dikkatli yapmaya çalıştım, sanırım en makul seviyede en ekonomik değerleri yakalamak için 90km/sa hız yeterli inazuma için bu da 6700d/dk ya tekabül ediyor motor devri
Duke 200 yazan arkadaşım aslında 390'a bakıyorum, zira KTM kalitesini ve rahatlığını yaşadıktan sonra 390 alıp bilindik macerama daha güçlü bir şekilde devam etme niyetim var.
Ancak: Bir Inazuma olsun, bir MT-07 olsun veya bir Monster olsun yanyana koyduğumda biraz daha boyut olarak büyük ve oturaklı bir motor daha cazip geliyor. CC'lere fazla takılmadan, yorumlar incelemeler ve videolar izleyerek gerçekten ne istediğimi anlamaya çalışıyorum. Ama 167 sayfada Inazuma ile ilgili olarak kullanıcılardan çok fazla bilgi bulamadım, yazanlara haksızlık olmasın tabii ayrıca teşekkürler. Inazuma hala bir alternatif olarak elimde mevcut. Takipteyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
Yanıtın için teşekkürler 2. el piyasasına aklım fikrim ermedi bu sebeple sorma ihtiyacı hissettim, benim durumumda olan diğer insanlar ne düşünüyor diye. Sanırım insanlar motorlarını çok sevdiler, satmak istemedikleri için yüksek fiyat yazıyorlar
Arkadaşlar inazuma için 10-40 mı 10-50 mi önerirsiniz sebebi ile bilgilendirirseniz sevinirim, 10-50 diğerine göre daha pahalı.. Ayrıca motoru yaz kış farketmeksizin tüm yıl kullanıcam
Arkadaşlar slmlar bu forumda araştırıp fikir alıp ybr125esd sahibi oldum 10.000km yaptım şimdide Suzuki inazuma almak istiyorum uzun yol yapmayı
severim titreşim-yakıt-çok aşırı olmasada bastığımda 120 gibi bir süratte zorlanmadan sabit gitmek önemli bnm için sizce(kullanan arkadaşlara
soruyorum) almalımıyım yada bu değilde bence şundan dolayı şu motor daha iyi senin için diyebileceğiniz bir tavsiyeniz varmı?
Herkesin fikir ve anlayışları farklı olabilir fakat imkanınız varsa almanızı tavsiye ederim, önce motoru kullanın test edin bunu şiddetle tavsiye ederim tabi motorunu emanet edecek birini bulursanız ;)
Söyleyeceklerim kısaca şunlar;
Motor emsallerine göre ağır sıkışık trafikte 125 lik motor gibi kıvrak olamazsınız bunu unutun, titreşim yok 250cc içinde tam bir uzun yol motoru (cam siperlik şart), ben uzun yolda 214km de 9,98 lt yakıt harcadım ( buna kim ne derse desin ben ölçtüğümü bilirim)
Bir 250cc için şehir içinde gereğinden fazla tork var fakat çok güzel araba tokatlıyorsunuz ;)
Satın alırsanız tam bir keyif motoru sahip olmuş olursunuz...
İnazumanın arka freninden pek memnun değilim, bana göre yetersiz arka frene ne kadar yuklensemde hissiyat yok, arka fren için iyileştirme yapan varmı?
Arkadaşlar selamlar, inazumam ile edemit, bodrum, antalya, kaş a gittim.135kmh yapan motor la 120kmh yle 370 tl lik radar yedim.motorsikletin max 88kmh oldugunu bilmiyordum pahali yoldan ögrettiler;)neyse mala gelsin.izlenimlerim sunlar; tum ihtiyaclarimi sirt cantamda toplayabildim.zaten ne kadar az o kadar dertsiz.7 saatte 600km rahat gittim.fakat siz siz olun sakin otobanlara yazin girmeyin, eski, virajli ve manzarali yollari kullanin.ustune hgs almak istedim,sistem bozuk gecin sonra alinca duser dediler,gittigim hic bir yerde kart bulamadim.aydin otobaninda kuruyup kalacagim sandim.200 kusur kilometrede bir depoyu fulledim.beni en cok yoran tabiki ruzgar oldu.seneye uzun yol oncesi almayi dusunurum, sart da degil tabi.u
zun yol disindaki negatif izlenimlerim;
Arka fren gercekten hayal kirikligi.
Gereginden ağır olmasi.
Pozitif olanlari zaten çokça yaziyorlar arkadaşlar.OY verip dönmek icin 1 gunlugune otobusle memlekete geldim ve aklim hep motorumda. bende bu duygulari biraktiysa.darisi basiniza dostlar.
Siperlik 150 tl
Radyatör koruma 70-80-90 TL farklı modeller mevcut
Gidon Pad 15 tl farklı modeller mevcut
Motor koruma takozu 120 tl
Yan pad 30 tl farklı modeller mevcut
Detaylı resim için tıklayın : Siperlik
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sahibinden-aksesuar-paketli-inazuma-175182561/detay
Arayan arkadaşlara:
Fazer S2 veya GS 650 YE Geçiyorum .
On çamurluk bağımsızlığını ilan etmese güzel benim için.
13 bin kmdeyim. Zincir ve arka fren balataları moku yemiş durumda
Zincirdeki sesi kesemiyorum. Değişecek. Arka balatalar baya bi incelemiş değişecek. Yapacak bişey yok.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)