Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ağustos 2014, 13:22
#3301
Arkadaşlar orta sehpası olmayanlar zincir bakımını nasıl yapıyorlar, bugun zinciri mazotla temizledim castrolun zincir yağlama spreyi ile yağladım, yarım saatten fazla vaktimi aldı orta sehpa yerine arka maşaya stant yaptırmayı düşünüyorum daha düşük maliyete getirebilmek için, hazır stantlar 150tl civarı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Ayrıca 1000km bakımında yağ değişiminde kitapçıkta 10-40, 10-40 bulunmazsa 10-50 öneriyor (bir çok kullanıcıda 10-50 öneriyor).. 10-50 yağın 10-40 a göre 50tl daha pahalı bu fiyat fakına değecek ne gibi artıları olur motor için??
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Güncel......
Reklamlar
-
03 Ağustos 2014, 13:34
#3302
Kocaeli İl Temsilcisi
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar orta sehpası olmayanlar zincir bakımını nasıl yapıyorlar, bugun zinciri mazotla temizledim castrolun zincir yağlama spreyi ile yağladım, yarım saatten fazla vaktimi aldı
orta sehpa yerine arka maşaya stant yaptırmayı düşünüyorum daha düşük maliyete getirebilmek için, hazır stantlar 150tl civarı...[COLOR="Silver"]
Sorunuz cevabı bu videoda ;
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
03 Ağustos 2014, 13:47
#3303
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, fikir edinmiş oldum birde standın adını öğrenmiş oldum yanlış duymadıysam padok stant diye bahsetti adından..
-
03 Ağustos 2014, 13:49
#3304
Kocaeli İl Temsilcisi
arslan26 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, fikir edinmiş oldum birde standın adını öğrenmiş oldum yanlış duymadıysam padok stant diye bahsetti adından..
Rica ederim Stant yok ise videonun sonunda da belirtildiği gibi , 2. bir kişiye yardımınıza ihtiyacınız var zinciri yağlamak için .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
04 Ağustos 2014, 16:05
#3305
solo__ adlı üyeden alıntı
selamlar,
aynı modeli kullanıyorum. karanajı kırmadan delmeden yandaki vidalar ile tutturuyorsunuz. ciddi oranda işe yarıyor. bende 150 ye almıştım. tavsiye ederim
Sakallı arkadasımız telefonlara da cevap vermiyor...Satmak istemiyor galiba...
-
04 Ağustos 2014, 17:41
#3306
arslan26 adlı üyeden alıntı
Ayrıca 1000km bakımında yağ değişiminde kitapçıkta 10-40, 10-40 bulunmazsa 10-50 öneriyor (bir çok kullanıcıda 10-50 öneriyor).. 10-50 yağın 10-40 a göre 50tl daha pahalı bu fiyat fakına değecek ne gibi artıları olur motor için??
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Güncel......
Güncel......
-
04 Ağustos 2014, 18:36
#3307
arslan26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar orta sehpası olmayanlar zincir bakımını nasıl yapıyorlar, bugun zinciri mazotla temizledim castrolun zincir yağlama spreyi ile yağladım, yarım saatten fazla vaktimi aldı
orta sehpa yerine arka maşaya stant yaptırmayı düşünüyorum daha düşük maliyete getirebilmek için, hazır stantlar 150tl civarı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Ayrıca 1000km bakımında yağ değişiminde kitapçıkta 10-40, 10-40 bulunmazsa 10-50 öneriyor (bir çok kullanıcıda 10-50 öneriyor).. 10-50 yağın 10-40 a göre 50tl daha pahalı bu fiyat fakına değecek ne gibi artıları olur motor için??
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Güncel......
orta sehpa mı 150 TL hocam? nerede buldunuz?
-
04 Ağustos 2014, 23:31
#3308
Kocaeli İl Temsilcisi
psychovsky adlı üyeden alıntı
Motorum balikesire indi oradan da zevi bir 120 km ile altinoluk a vardi.simdi iş güç yok motorumla ilgilenmek istiyorum.ozellikle zincir bakimi ile fakat luzumlu olmaz diye orta ayagi almamistim keske alsaymisim irfan ustadan bekliyorum.dun arkdasin zincirleri camsil spreyine gaz yagi koyarak cevresini ve zinciri cillop gibi yaptik daha sonra yagladik.110 120 de ruzgar gercekten sıkınti puig in inazuma icin hos cam lari var.arka ve yan canta demirlerim de geldikten sonra bir daha otobuslerle ugrasmadan dinlene dinlene yol yapacagim.sevgiler
stoğumuzdaki inazuma aksesuarlarının tükenmesi ramazan ortasına denk geldiği için yeni parti üretimin tamamlanması bayram öncesini buldu şu an inazumanın tüm aksesuarları hediyesi ile mevcut arkadaşlar bilginize sunarım, kazasız sürüşler cümleten...
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
04 Ağustos 2014, 23:46
#3309
arslan26 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, fikir edinmiş oldum birde standın adını öğrenmiş oldum yanlış duymadıysam padok stant diye bahsetti adından..
aslında ikinci bir kişiye de komple standa da gerek yok. standın sade sağ tarafını düşünün. ve sadece bir çubuk yüksekliğini siz ölçün ve 5 liraya bi kaynakçıda işi halledin. ikinci ayak mı? ikinci ayağımız yan sehpa olacak. Hem bu söylediğim parçayı yanınızda taşıyabileceksiniz levye hesabı.
-
04 Ağustos 2014, 23:56
#3310
Arkadaşlar merhaba, 125 duke ile yaşadığım keyifli bir yıldan sonra biraz daha güçlü bir motosiklet arayışındayım ve tabii inazuma ilk motoru alırken her daim aklımdaydı, 250cc ile başlamaktan çekindiğim için 125cc Duke ile giriş yaptım.
Şu an Inazuma'nın ikinci el piyasasını nasıl değerlendiriyorsunuz? Yoksa aradaki farkı göz ardı ederek 0km bir Inazuma almak daha mı mantıklı olur? Yorumlarınız için teşekkürler.
-
05 Ağustos 2014, 01:06
#3311
200 Duke alın serilik açısından derim ben
-
05 Ağustos 2014, 01:08
#3312
ozanghost adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, 125 duke ile yaşadığım keyifli bir yıldan sonra biraz daha güçlü bir motosiklet arayışındayım ve tabii inazuma ilk motoru alırken her daim aklımdaydı, 250cc ile başlamaktan çekindiğim için 125cc Duke ile giriş yaptım.
Şu an Inazuma'nın ikinci el piyasasını nasıl değerlendiriyorsunuz? Yoksa aradaki farkı göz ardı ederek 0km bir Inazuma almak daha mı mantıklı olur? Yorumlarınız için teşekkürler.
Sahsen sahibinden.com a yazilan ikinci el fiyatlarini biraz tuhaf buluyorum tamam motor suzuki ancak cok km yapmis olanlarina bile cok isteniyor. Sanal bir ikinci el piyasasi var bana gore inazuma talep patlamasi yasamiyorki ikinci eli bu kadar yuksek olsun..
Bizim camiada ikinci eli en iyi motor BMW dir.10 uzerinden 10 kalitede motor uretir karsiligi vardir.İnazuma ikinci elde deger kaybetmeyecek kadar ozel bir motor degil.Servisi ve yedek parcasi konumlandigi skalaya oranla asiri pahali ve servisleride oyle ciddi kaliteli servisler degil.
İkinci eline o fiyatlari vermek yerine her turlu sifir alirdim ben olsam.
Duke dan sonra inazuma daha agir ve sehir icinde hantal gelecektir.Bana gore sehir ici daha kiwrak bir motor olabilseydi tadindan yenmezdi.Agir basli konforlu sade bir motor.Ancak bu formasyonda bir motora 13 bin Tl ve istenilen bakim ucretleri cok.
-
05 Ağustos 2014, 08:37
#3313
Merhabalar..
Motorum şu an 170 km de ve 1. viteste sert ve sarsıntılı geçme olayı var rodaj döneminde daha tam alışmadığı için mi böyle yada hepsi böyle midir arkadaşlar?
-
05 Ağustos 2014, 09:49
#3314
rimbaud adlı üyeden alıntı
Merhabalar..
Motorum şu an 170 km de ve 1. viteste sert ve sarsıntılı geçme olayı var rodaj döneminde daha tam alışmadığı için mi böyle yada hepsi böyle midir arkadaşlar?
selamlar,
zinciri kontrol ettiniz mi? yağsız yada gergin olabilir mi? eğer 2 kişi biniyor iseniz, 2 kişi bindiğinizde fazla gerginleşiyor olabilir.
-
05 Ağustos 2014, 09:54
#3315
Rodajda olduğu için tek kişi kullanıyorum daha 170 km de. 1. vitese taktığımda hafif bir öne atılma ve ses var.Tahminime göre ya debriyaj ayarı yukarıda kalıyor yada debriyaj ayırmıyor.Diğer bir ihtimal ise bütün motorların böyle olması..
-
05 Ağustos 2014, 11:30
#3316
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
stoğumuzdaki inazuma aksesuarlarının tükenmesi ramazan ortasına denk geldiği için yeni parti üretimin tamamlanması bayram öncesini buldu şu an inazumanın tüm aksesuarları hediyesi ile
mevcut arkadaşlar bilginize sunarım, kazasız sürüşler cümleten...
irfan usta selamlar,
inazuma için fiyat listenizi buradan paylaşmanız mümkün olur mu?
-
05 Ağustos 2014, 23:38
#3317
solo__ adlı üyeden alıntı
orta sehpa mı 150 TL hocam? nerede buldunuz?
Orta sehpadan bahsetmedim, orta sehpa çok kullanışlı olsada bakım haricinde şahsen işime yaramıyacak, ucuz yollu bir padok stant düşünüyorum zincir yağlamak için
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
seyyid47 adlı üyeden alıntı
aslında ikinci bir kişiye de komple standa da gerek yok. standın sade sağ tarafını düşünün. ve sadece bir çubuk yüksekliğini siz ölçün ve 5 liraya bi kaynakçıda işi halledin. ikinci ayak mı? ikinci ayağımız yan sehpa olacak. Hem bu söylediğim parçayı yanınızda taşıyabileceksiniz levye hesabı.
Teşekkür ederim söylediğiniz yöntemde güzel fakat inazuma oldukça ağır dengede tutmak pek kolay değil benim için, işin en zor kısmıda zincirin olduğu tarafta bir egzoz daha olması işi oldukça zorlaştırıyor en garanti yöntem stant almak yada yaptırmak, öyle şekilli dört dörtlük stanta ihtiyacım yok arkayı askıya alsın kafi
Yağ hakkında bilgilendirebilecek arkadaş yokmu? 10-40 ve 10-50 için?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
rimbaud adlı üyeden alıntı
Rodajda olduğu için tek kişi kullanıyorum daha 170 km de. 1. vitese taktığımda hafif bir öne atılma ve ses var.Tahminime göre ya debriyaj ayarı yukarıda kalıyor yada debriyaj ayırmıyor.Diğer bir ihtimal ise bütün motorların böyle olması..
Aynı olay bende de mevcut fakat öyle öne atma yok şak diye ses geliyor sadece şanzmn ısınmadan 1. Vitese attığımda oluyor, şanzmn ısındıktan sonra sıkıntı yok, kullandığım bir çok motr böyle idi
-
06 Ağustos 2014, 03:20
#3318
arkadaşlar merhaba.. aranızda yeniyim üslüp falan için şimdiden özür dilerim.
ben bugün Tuna motorda bu motora bindim. ( giriş hafiften Camus gibi oldu pardon). Asıl anlatmak istediğim neden bu motoru seçmem; Bi çok yorumu okudum ıhh ohh ağbi bu naked falan değil, bu motor commuter falanından gibi yorumlar yapılmış. İnanmayın abi.. bu motor kesinlikle commuter değil, ha commuting yapılır ama artısı var.
Çok bilmiş arkadaşlarımız terimleri falan bilmeden kullanır gerçek hayatta. Mesela kahvede siyaset yapıyosak proletaryaymış yok efendim statükoymuş gibi terimler duyarız abilerimizden, işin kötüsü bi bok sanarız bu kelimeleri, ama değildir efendim. Bu commuterde o hesap. Kesinlikle bi motosiklet çeşidi değildir ama motosiklet amacıdır. Amaç kısa mesafede bizi yoğun trafik saatlerinde en ekonomik şekilde evden işe işten eve götürmektir. Şimdi yoğun saatler dedik, yoğun saat trafik demektir kıvraklık demektir. Ee abi bu inazuma 200 kg nasıl olcak kıvraklık? Hmm en kıvrak 250 cc değil pek, beni evden işe götürecek en ekonomik motor o zaman?( e bunca senelik motorcu abiler commuter diyo) Yooo en ekonomil 250 cclikde değil (valla değil cbr 250 daha ekonomik).. Neden bu motoru seçtiğim pek çoğunuzla aynı neden oysa. Bir commuting amacıyla dizayn edilen motor uzun mesafede sizi yorar arkadaş, fakat ben zengin değilim işede gideyim ama haftasonu ve tatillerde kız arkadışımı atayım arkaya uzun yollara tasasız çıkarım touringde yaparım dediren çok amaçlı bir motordur. Bak amaç çok dedim (işin püf noktası burda). Ha bana inanmadınız yamahanın sitesinde commuter olarak moped var. Moped ile inazuma aynı klastadır diyen arkadaşlara inanın o zaman. Sevgiler...
-
06 Ağustos 2014, 09:16
#3319
İnazuma çok yönlü bir motor:
1- Uzun yol motoru (rahat ve güçlü)
2-Şehir içi motoru (yakıtı normal)
3-Zevk motoru şekli şemali görüntüsü güzel göz dolduruyor.
4-600-1000 lik vs. motorların yanında komplekse girmiyorsunuz, büyük motor gibi aynı
5-Kalitesi süper suzuki sonuçta
Yani beşi bir yerde, ben zevkle kullanıyorum harika bir motor, herkeze tavsiye ederim, benim için büyük motor görüntüsünde olup onlara göre ekonomik ve az yakması en önemli şey, insan biraz bindiği motorun göz doldurmasını istiyor, ciddi bir motor, ben motora biniyorum dedirten bir motor. Birde motordan beklediğim en önemli şey araba kadar yakmaması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------
rimbaud adlı üyeden alıntı
Rodajda olduğu için tek kişi kullanıyorum daha 170 km de. 1. vitese taktığımda hafif bir öne atılma ve ses var.Tahminime göre ya debriyaj ayarı yukarıda kalıyor yada debriyaj ayırmıyor.Diğer bir ihtimal ise bütün motorların böyle olması..
Benim motorda aynen seninki gibi, hepsinde var normal.
-
06 Ağustos 2014, 10:14
#3320
altug34 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba.. aranızda yeniyim üslüp falan için şimdiden özür dilerim.
ben bugün Tuna motorda bu motora bindim. ( giriş hafiften Camus gibi oldu pardon). Asıl anlatmak istediğim neden bu motoru seçmem; Bi çok yorumu okudum ıhh ohh ağbi bu naked falan değil, bu motor commuter falanından gibi yorumlar yapılmış. İnanmayın abi.. bu motor kesinlikle commuter değil, ha commuting yapılır ama artısı var.
Çok bilmiş arkadaşlarımız terimleri falan bilmeden kullanır gerçek hayatta. Mesela kahvede siyaset yapıyosak proletaryaymış yok efendim statükoymuş gibi terimler duyarız abilerimizden, işin kötüsü bi bok sanarız bu kelimeleri, ama değildir efendim. Bu commuterde o hesap. Kesinlikle bi motosiklet çeşidi değildir ama motosiklet amacıdır. Amaç kısa mesafede bizi yoğun trafik saatlerinde en ekonomik şekilde evden işe işten eve götürmektir. Şimdi yoğun saatler dedik, yoğun saat trafik demektir kıvraklık demektir. Ee abi bu inazuma 200 kg nasıl olcak kıvraklık? Hmm en kıvrak 250 cc değil pek, beni evden işe götürecek en ekonomik motor o zaman?( e bunca senelik motorcu abiler commuter diyo) Yooo en ekonomil 250 cclikde değil (valla değil cbr 250 daha ekonomik).. Neden bu motoru seçtiğim pek çoğunuzla aynı neden oysa. Bir commuting amacıyla dizayn edilen motor uzun mesafede sizi yorar arkadaş, fakat ben zengin değilim işede gideyim ama haftasonu ve tatillerde kız arkadışımı atayım arkaya uzun yollara tasasız çıkarım touringde yaparım dediren çok amaçlı bir motordur. Bak amaç çok dedim (işin püf noktası burda). Ha bana inanmadınız yamahanın sitesinde commuter olarak moped var. Moped ile inazuma aynı klastadır diyen arkadaşlara inanın o zaman. Sevgiler...
çok doğru demişsiniz. hafta içi çok kıvrak olmasa da sizi işe götürüp getiriyor. Hafta sonu ise istediğiniz yere yorulmadan gidip geliyorsunuz. Hatta geçenlerde face te bir arkadaş vardı, 4.000 km'lik italya turu yapmış. günün sonunda motor bunların hepsini verebiliyor. İki kişi sürüyorsanız ve hızla da işiniz yoksa en doğru seçim olduğunu düşünüyorum. Alternatiflerinden bunların hepsini bir arada sunanını göremedim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)