Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Haziran 2014, 15:23
#3181
Ben genelde 2.el alışverişlerimde önce motora değil önce satıcıya bakarım.
Yani adamla 10dk telefonda görüşünce ne nasıl biri olduğunu az çok anlarsınız boşuna o adamın motoruna bakmaya gitmenize gerek kalmaz.
Öyle adam vardır ki onun lafına 600km yol gidip alınır.
Öyle adam vardırki sadece vakit emek kaybedersin.
O seni kandıracağını sanar ama genelde kendileri gibi tiplere satarlar.
2.el zor iş motorlar yaşlı olsa çok takılıyorsun derdim sana ama bu motorlarda o durum söz konusu değil.Allah kolaylık versin
Şu eğitim motoru ilanınada diyecek birşey bulamıyorum ülkece ne seviyede olduğumuzun kanıtıdır..
Reklamlar
-
11 Haziran 2014, 18:07
#3182
Şahsen bende oradaki 2 motorada sulanmıştımgidip bakmayı düşünüyordum ancak büyük fiyasko olmuş..Artık bende biraz daha bekleyip sıfır almayı düşünüyorum..Her ne kadar daha maliyetli olsada..İnsanlarda artık dürüstlük kalmamış hocam ne kadar üzücü olsada bu bir gerçek..
-
12 Haziran 2014, 01:06
#3183
Ulustaki motora gitmeyi bende dusundum ama adamlar simdi gelme aonra gel haber et kem kum dediler. Gitmedim bende iyikide gitmemisim. Pahali dediginiz motorlardan birini aldim bu gun gayette temiz. Satan arkadasta temiz bi arkadasti. Ins bi sikinti cikmaz
-
12 Haziran 2014, 21:37
#3184
hoşçakal 5500 devir.hoşgeldin 8000
-
13 Haziran 2014, 13:16
#3185
psychovsky adlı üyeden alıntı
hoşçakal 5500 devir.hoşgeldin 8000
Hayırlı olsun. 1000 km bakımına ne kadar ödediniz acaba?
-
14 Haziran 2014, 23:14
#3186
evural adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. 1000 km bakımına ne kadar ödediniz acaba?
Pazartesi götüreceğim.
-
14 Haziran 2014, 23:24
#3187
Merhaba arkadaşlar, İstanbul Avrupa yakasında inazuma test motoru olan bir bayi bilen var mı ?
-
14 Haziran 2014, 23:26
#3188
Batuhan a sorsana. Ben motor bakmaya gidince o bizim test motoru demislerdi mavi beyaz birtanesine
-
15 Haziran 2014, 00:31
#3189
Bende bir ay sonunda 1000 km ye geldim tam servisin kapısında 190tl bakım ücreti, yağ filtreside değiştiği için 2400cc ipone yağ koyduk , önceki rodaj yağı çok kötüydü, iponeyi koyunca alet pamuk gibi oldu, 5500 devirden kurtuldum ve bu gün bursa- gemlik yaptım arkadaşlarla, 7000 devire kadar çıktım üzerine çıkmadım, zaten 7000 den sonra hafiften titreşim başlıyor alışkın olmadığından daha.
-
15 Haziran 2014, 02:00
#3190
Okan.turan Sağol arkadaşım cvp için.
-
15 Haziran 2014, 05:45
#3191
-
15 Haziran 2014, 17:18
#3192
Arkadaşlar bugün 1800 km'yi devirmiş bulunmaktayım. Sizlerle tecrübelerimi paylaşmak istedim. Rodajda ilk 500km 5-6bin devir, 500-1200 arası 5-7bin devir, 1200-1500 arası 7-8bin devir civarı kullandım. Öncelikle daha önce BORA125 ve MCT250 kullanmış biri olarak oldukça rahat ve konforlu bir motosiklet olduğunu söyleyebilirim.
Bu esnadaki en büyük artıları
Vücudu hafif öne verdiğinizde rüzgar, 125 km/h hıza kadar neredeyse hiç etkilemiyor.
Ayvalık-İzmir arası 2 gidiş 2 geliş yaptım, 2 gidiş 2 geliş de Çeşme-İzmir yaptım.
110-120 km/h hızla bile olsanız, 145-150 km/h arasına
çok hızlı bir ivmelenme gerçekleştirebiliyor.
Hafif aşağı eğimli (max. 2 derece) ve rüzgarlı çiğili-bornova çevreyolunda 11bin devirde 152km/h maksimum hız ulaştım.
Bazı arkadaşlar YBR125 ile falan kıyaslamış, onlara hiçbir şey demiyorum!
12400 tl fiyatı 250cc bir japon için bence çok değil. Kalite zaten ucuz bir şey değil.
Bu esnadaki en büyük eksileri
Bence -en azından bu süreçte- en büyük eksisi 19-21 kuruş yakması ancak benim henüz rodaj döneminde olmam ve son 300km'de motoru 9-10 bin devirden aşağı düşürmemiş olmam bu rakamda etkili oldu diye düşünüyorum.
Bu arada 1000km bakımı için İzmir Konak'ta 175tl ödedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
evural adlı üyeden alıntı
Ben inazuma ile başlanmaz fikrine katılmıyorum. 250cc zaten başlangıç hacmidir. Gayet rahat başlanabilir. Ama 125 cc de olsa 250 cc de olsa iyi bir teorik ve pratik eğitim ve 1 ay kadar boş arazide sürüş çalışılmasını öneririm. Başlanmaz diyen arkadaşlar motorun kilosuna takılmış sanırım. Ben kendim 90 kilo olduğumdan olabilir hiç sıkıntı yaşamadım. Zaten motor çok dengeli, ağır giderken bile ağırlık hissedilmiyor.
Hocam ben 2 yıl BORA125 kullandım ve ondan sonra 3 ay MCT250 kullandım.
Şimdi inazuma kullanıyorum. Bence inazuma başlangıç motosikleti olamaz, özellikle şehirler arası -hani şu hız sınırının 70 ila 90 km/h arasında değiştiği- yollarda kamyonların arasından geçerken veya şehiriçinde ani duruş ve ani kalkışlarda motorun dengesini korurken inazumanın seri oluşu sıkıntı yaratır diye düşünüyorum. Şahsen 125lik motorla ilk 2000km yapana kadar 3 kere düştüm.
Şahsi görüşüm inazuma'nın başlangıç motoru olamayacağı yönünde.
Bu arada ben 1.80m ve 72 kiloyum.
Saygılar.
-
16 Haziran 2014, 17:47
#3193
deepstrong99 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, İstanbul Avrupa yakasında inazuma test motoru olan bir bayi bilen var mı ?
Merhabalar..
Bir sonuca ulaştınız mı acaba test motoru hakkında?
-
16 Haziran 2014, 18:54
#3194
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Haftasonu motor ve zincir temizliği;
Gazyağı ile temizlenen zincir
Hocam bu spreyi kullanma derim. Ben kullandım, bunun kadar "durduk yere" kirlenen bişey görmedim. Würth-Motul-IPONE kullanınca dank etti.
-
17 Haziran 2014, 00:03
#3195
Rimbaud test motoru tatmin edici bi sonuca ulaşamadım googledan da arastirdim ama bulamadım..okan.turan Batuhan motor dedi ama orası da floryada bana epey uzak Bi sonuca ulaşırsam paylaşırim buradan.
-
17 Haziran 2014, 00:38
#3196
Syanür, tavsiyen için sağol, dediğin gibi çabuk pislik topluyor, bitince artık würth, motul veya ipone alırım.
-
17 Haziran 2014, 00:44
#3197
Kiziltoprak mototas mi ne vardi onlarda da vardi test motoru sanirim. Metrobusle gidince yurume mesafesi. Cok uzak diye dusunmemek lazim. Illaki bi test etmek lazim almadan once
-
17 Haziran 2014, 00:49
#3198
arkadaşalar 4 motor arasında kaldım pulsar 200ns,inazuma ,sym wolf ve honda crf 250l .tarz olarak crf 250 farklı ama daha kullanışlı eğlencelibir alet..pulsar 145kg ile kullanışı kolay olsa gerek;sym fiyatı uygun;inazuma mavi rengi ile kalite kokuyor ama 184 kg.
ne önerirsiniz?
-
17 Haziran 2014, 04:07
#3199
Pulsar uzun yolda sizi yorar deposu ve duruş şekliyle ayrıca titreşim depoda dahi var. Amcamda var o kullanıyor. Artçıyı rahat ettirmeyeceğide zaten testimle kesin. İnazumadan önce onu düşünüyordum amcamdan deneyince anında vazgeçtim. Sym wolf kazalarını görünce açıkcası korkmaya başladım. Face sayfalarında yada googleda forumda araştırıp bakabilirsiniz. Ondanda bu şekilde vazgeçtim. CRF 250 tarzım olmadığı için hiç bakmadım görmedim ilk defa farkettim. Yüksek motoru pek sevmiyorum yine tercihim olmazdı. İnazumayı ise görünce Vallahi kardeşimle aşık olduk ne yalan söyliyeyim elbise almaya çıktım motoru görünce motorla geri döndüm. :=)
Dün radyator koruma kapağını Sakallı https://www.facebook.com/pages/Siperlik/670090699719308 vasıtasıyla sipariş verdim. Sırada orjinal gidonpad ve tankped bulunuyor. Yavaş yavaş motoru tamamlıyorum. Birde orjinal cam aparatı hoşuma gidiyor onu alıp tüm aksesuarları tamamlıyacağım.
-
17 Haziran 2014, 09:05
#3200
deepstrong99 adlı üyeden alıntı
Rimbaud test motoru tatmin edici bi sonuca ulaşamadım googledan da arastirdim ama bulamadım..okan.turan Batuhan motor dedi ama orası da floryada bana epey uzak Bi sonuca ulaşırsam paylaşırim buradan.
Ben batuhan motora yazdım fakat;hiçbir cevap alamadım..Gördükleri halde yazmadılar.Bir anlam veremedim açıkcası..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)