selamlar.. inazuma şu an gerçekten kaliteli vede uygun dişli istiyor kanımca 10,000 devirde ortalama 123-125 km lerde seyrediyor zaten 11 binde redline giriyor bu devirler bence bu motosiklet için çok fazla, tork sym wolf ile kıyaslandığında bariz fazla sym weolf arka dişlisi 36 suzuki inazuma 46 diş sayısına sahip , konuya hakim arkadaşlar sayısal değerleri hesaplayıp doğru sonuca ulaşabilirler ben motor ustası değilim sadece her iki modelide uzun km ler kullanma fırsatı buldum gördüğüm eksikleri yazıyorum , dişlli olayını halledecek kişiliğine ,tecrübesine inandığım bir arkadaşımız vardı hatta burayada üyedir (samet ağır) ama yapılan yorumlar yüzünden vazgeçti ve bu konu inanın çok konuşuldu , uzun yıllar motisiklet kullanmış bir inasanım inazumada gördüğüm eksiği söylüyorum , bu arada fikirler 2 bölündü yapan mühendis onu boşyere 46 diş yapmamış vs .vs. gibi bir sürü yorum ..
o yüzden herkezin rengi ve zevki farklıdır 250 cc diye 130-140 yardıracağı diyen ada için şu anki mevcut dişli kanımca motor ömrünü yemekten başkası değildir ve bu durum doğruca yakıt ekonomisinne yansımaktadır ,atıyorum neyse işte 3-5 diş küçültülmesinin motor vites aralıklarının uzamasına motorun biraz daha rahatlamasına, son hızının artmasına ama aynı zamanda torktanda kayıp olması anlamına gelir , önce bizim beklentimiz nedir ? sorusuunun cevabını bilmek lazım.
şu an inazuma kullanıyorum ve motor yaklaşık 1 ay bende kalacak şayet inazuuma kendi motorum olsaydı yemez ,içmmez dişliyi küçültürdüm bu benim fikrim zaten kendim tüy siklet adamım ve bun inazmanın hissedeceğini sanmıyorum tabi bu benim fikrim.
amacım burada teknik ders vermek değil sadece mevcut tecrübelerime dayanarak söylüyorum.. işi iyi bilen üstadlar elbette bir şeyler karalayacaktır buraya
ama onun dışında firenleme ve duruş kabileyeti,dengesi, viraj hakimiyeti,tasarımmı, estetiği,konforuuyla hakkaten bir çok makinada bulamayacağınız rahatlığı sunmakta .
öte yandan uzun zamandır inazuma için bir şeyler yazmıyordum ve 2014 yaz sezonuna yetiştirmek amacıyla şu an inazuma aksesuar seti üretimine başlamış bulunmaktayız
peki neler olacak inazuma için?
mevcut ilk dönem yapılmış olan arka çanta taşıyıcısı güncellenerek daha estetik ve yine kappa k 21 lt. lik çanta taşıyıcılarına bağlantı uyummlu yapılacak, orta sehba üretiminde çalışmalar sürüyor, yan çanta taşıyıcıları için lazer kesim ve ölçülendirmeleri bir kaç güne hazır olacak, koruma demirinde değişiklik yok çünki düşme ve kaza testlerinden geçip çıkan neticeleri gördük , bu konuda her şeyin düşündüğümüz gibi olması sürpriz olmadı ,tüm bu aksesuarların üretiminden sonra ayrıca zaten orjinal egzostları dış yüzeyini egzostu koruyan parçaya yine egzostları tamamen koruma çizilme ve darbelere karşı koruyacak muhafaza yapılacak,
ben acemiyim ne olur ne olmaz ya düşersem korkularına son vereceğim gönül rahatlığıyla kendi canınızı düşünerek motoru düşünmeyeceksiniz , yani inazumayla sıkı bir yolculuk yapacağız epey sırdaş olacağız durum bunu gösteriyor , hepsinden ziyadesi bunlar euro, yada yüksek fiyatlardan olmayacak , bu güne dek neyi istediysek hepbirlikte hayata geçirdik bunlar vaad değildir taki ne zamman inazua tam konfor ve güzevnliğe ulaştı sonra rahat bir nefes alabiliriz , böyle diyorum çünki bende motosiklet sürücüsüyüm ve benimde motorum herkezinki gibi değerlidir amma sizlerde değerlisiniz .
klavyemde bazı harflerim tam basmıyor af buyurun tekrar gözden geçirsemde gözümden kaçan yazım hataları için özür
detaylar ve bilmeyen arkadaşlarımız için resmi web sitemden ürün incelemeleri yapabilirsiniz , içiniz rahat olsun onların GIVI si KAPPASI varsa sizinde irfan ustanız var, kalın sağlıcakla kazasız sürüşler hepinize...
www.irfmotor.com
rünleri inceleyebilirsniz....